loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

  تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با ان

اپیزود فیلم بازدید : 87 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

 

تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند. ویکی پدیا

 

 

کاربردهای مهم تبلیغات در بازارهای صنعتی عبارتند از: ۱ . ایجاد آگاهی ۲ . تعریف می‌کند که از کانال توزیع ۳ تعریف شده‌است . ارزان‌تر ۴ . دسترسی به خرید ، ۵ روز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . حمایت از واسطه‌ها ۶ . نگهداری از مشتری یا ساختمان سلطنت .

تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی موجود برای کمک به یک سازمان صنعتی جهت دستیابی به اهداف بازاریابی خود می‌باشد . بازاریابی ویدیویی

این تنها بخشی از ترکیب ارتباطات است ؛ یک شرکت همچنین می‌تواند از طریق تبلیغات و یا روابط‌عمومی و از طریق تبلیغات مختلف تجاری از طریق نیروی فروش ارتباط برقرار کند .

موارد زیر می‌تواند استفاده از تبلیغات در بازارهای صنعتی باشد :

۱. آگاهی ایجاد کنید : از آنجا که مشتریان از یک سری فرایندهای خرید استفاده می‌کنند ، بسیاری از پارامترها باید در نظر گرفته شوند ، تبلیغ به تنهایی منجر به فروش نخواهد شد . اما می ‌توان از آن برای ایجاد آگاهی در بین مشتریان استفاده کرد تا در زمان بررسی فروشندگان جایگزین ، مشتریان آگهی را به خاطر آورند .

در زمان انتشار یک محصول جدید به بازار ، آگاهی از وجود آن می‌تواند از طریق تبلیغات منتقل شود .

۲. تعریف و تمجید از کانال توزیع :

استفاده از تبلیغات نیز به کانال توزیع انتخاب‌شده بستگی دارد . اگر نیروی فروش به کار گرفته شود ، تبلیغات راه را برای آن‌ها با ایجاد اولویت فروشنده باز می‌کند . زمانی که مشتریان از یک شرکت آگاه هستند ، اعتبار آن ، محصولات آن و مقام آن در صنعت ، افراد فروشنده اعتماد به نفس بیشتری دارند و از این رو موثرتر هستند.

اگر عمده فروشان ، خرده فروشان و یا واسطه‌ها دیگر استخدام شوند ، آگهی‌های تبلیغاتی در توافق با اطلاعات تماس واسطه‌ها منتشر می‌شوند .

۳. ارزان‌تر : در داخل تبلیغات ترکیبی ارتباطات راه بسیار ارزان‌تر برای رسیدن به مصرف کنندگان بزرگ است ، برخلاف هزینه بالای فراخوان فروش . برخلاف تماس‌های فروش ، تبلیغات می‌تواند از وسایل عاطفی برای افزایش آگاهی شخصی از پیام استفاده کند ، هر چند که تبلیغ به تنهایی فروش را به دست نمی‌آورد و باید تعریف شود .

۴. رسیدن به تاثیرات : بسیاری اوقات بازار صنعتی از the در شرکت مشتری آگاه نیست. در سایت edu.mx می توانید مطالب مفیدی راجع به این بخوانید. همان طور که برای رسیدن به آن‌ها در تبلیغات تصمیم‌گیری لازم می‌شود ، می‌تواند یک راه‌حل باشد . The بعد از دیدن آگهی با شرکت صنعتی برای اطلاعات تماس پیدا می‌کنند در نتیجه خودشان را برای ارتباط بعدی شناسایی می‌کنند .

۵. حمایت از middlemen :

واسطه‌ها شامل توزیع کنندگان ، خرده فروشان و غیره هستند و تولید کننده باید اطمینان حاصل کند که محصولات او از مشتریان آگاه هستند . این واسطه‌ها محصولات رقیب را نیز حمل می‌کنند و علاقه بیشتری به حاشیه‌های آن‌ها دارند . از این رو ، تبلیغات باید با ارائه اطلاعات به مشتریان با اطلاعات محصولات شرکت ، از واسطه‌ها پشتیبانی کند.

۶. حفظ مشتری یا ساختمان سلطنتی : برای مثال ، دوپون ، شرکتی که nylon و تفلون را کشف کرد که امروزه کاربردهای متنوعی دارد ، ممکن است به طور منظم در تحقیقات جدید خود تبلیغ کند . یک محصول جدید باید روابط مشتری را افزایش دهد .

 

این می‌تواند یک عدد رایگان برای آن‌ها فراهم کند، به طوری که به آن‌ها در مورد نحوه افزایش ارزش محصول توصیه شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 1,153
  • بازدید کلی : 6,450