loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

آژانس های تبلیغاتی طیف گسترده ای از استراتژی های تبلیغاتی را برای ایجاد کمپین های بازاریابی متناسب با نیازهای مشتری خود به کار می گیرند. آژانس های تبلیغاتی می توانند از مشاغل کوچک و مستقر در خانه گرفت

اپیزود فیلم بازدید : 46 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

آژانس های تبلیغاتی طیف گسترده ای از استراتژی های تبلیغاتی را برای ایجاد کمپین های بازاریابی متناسب با نیازهای مشتری خود به کار می گیرند. آژانس های تبلیغاتی می توانند از مشاغل کوچک و مستقر در خانه گرفته تا امتیازات شرکتی دارای بخش هایی برای تحقیقات بازار ، مدیریت حساب و فروش ، نوشتن متن و طراحی گرافیک باشند. آژانس های تبلیغاتی برای جمع آوری اطلاعات و ارائه ایده های تبلیغاتی خود و به دنبال آن فرآیند خلاقانه ساختن و توزیع تبلیغات ، از نزدیک با مشتری همکاری می کنند.

 

The First Background Image Advertising Company Relaunched As an Advertising  Platform - Marketing Hog

 

گام صدا

در حالی که هدف اکثر آژانس های تبلیغاتی ایجاد مشارکت مداوم با مشتریان بلند مدت است ، خرید هر مشتری جدید با یک قدم شروع می شود. به جای کسب و کارهای تصادفی سرد ، آژانس های تبلیغاتی معمولاً با رویکردی درونی شروع می کنند و با افرادی که شخصاً می شناسند در سازمانی که می خواهند آنها را هدف قرار دهند تماس می گیرند. آنها همچنین ممکن است اخبار مربوط به شرکتهایی را که به نظر می رسد نیاز به تعمیرات اساسی تبلیغاتی دارند (به عنوان مثال مشاغلی که دچار جهش ناگهانی رشد می کنند) کنترل کرده و نامه و نمونه کارهای خود را برای آنها ارسال کنند.

 

ارائه

هنگامی که مشتری بالقوه موافقت کرد با یک آژانس تبلیغاتی ملاقات کند ، آژانس نمایشی از آنچه برای مشتری ارائه می دهد آماده می کند. سطح جزئیات و تحقیقاتی که در مورد ارائه ارائه می شود به میزان علاقه یا تعهد نشان داده شده توسط مشتری بستگی دارد. در طول ارائه ، آژانس ممکن است موارد موردی را که در تحقیقات خود یافته است ، ارائه دهد تا نشان دهد چه نوع تبلیغاتی در گذشته برای شرکت های مشابه کارساز بوده است. این آژانس همچنین ممکن است نشان ها ، بروشورها ، نامه های مستقیم ، وب سایت ها ، بنرهای تبلیغاتی یا بیلبوردهایی را که برای مشتریان قبلی طراحی کرده است یا ماکتی از آنچه در ذهن مشتری دارد را نشان دهد.

ارزیابی

هنگامی که مشتری متعهد به استخدام آژانس تبلیغاتی شد ، آژانس ارزیابی موقعیت فعلی مشتری را در صنعت خود ، از جمله سهم بازار ، رقابت و سطح شناسایی آن در بازار هدف خود ، آغاز می کند. برخی از این اطلاعات را می توان از وب سایت مشتری و برنامه تجاری وی دریافت کرد. آژانس همچنین انتظارات مشتری را ارزیابی می کند و مهلت های قابل تحویل برای راه اندازی یک کمپین جدید را تعیین می کند.

 

خلاق

تیم خلاق یک آژانس تبلیغاتی اجزای واقعی کمپین (تبلیغات) مانند تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها ، پنجره های بازشو وب سایت ، نامه های مستقیم یا ترکیبی از رسانه های مخلوط را ایجاد می کند. نویسندگان و طراحان گرافیک معمولاً به طور دائمی در آژانس ها استخدام می شوند در حالی که فیلمبرداران و بازیگران ممکن است به عنوان مورد نیاز برای تبلیغات رادیو و تلویزیون ، از خارج از سازمان خارج شوند.

 

راه اندازی مجدد

خریدار رسانه آژانس تبلیغاتی فضای فروش تبلیغات (در روزنامه ، رادیو ، وب سایت ها یا سایر انجمن ها) را از فروشندگان آگهی خریداری می کند. تبلیغات تبلیغاتی معمولاً شامل انتشار آگهی ها با جایگزینی رسانه هایی است که در آن ظاهر می شوند تا از بمباران مردم در هر نوع رسانه ای جلوگیری کنند. جایگزینی بستر رسانه همچنین با دستیابی به بازار هدف از جهات مختلف به تولید آگاهی از برند کمک می کند.

 

نقش آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی ، که معمولاً شرکت یا کانون تبلیغاتی نیز نامیده می شود ، نهادی است که بازاریابی و تبلیغات یک شرکت را مدیریت می کند. در حالی که برخی از شرکت ها به آژانس های تبلیغاتی مستقل اعتماد می کنند ، شرکت های بزرگ اغلب کارهای داخلی را انجام می دهند و تبلیغات را انجام می دهند. آژانس های تبلیغاتی اعم از داخلی یا مستقل ، چندین وظیفه اساسی را انجام می دهند.


پژوهش

تحقیق یکی از مسئولیت های اصلی یک آژانس تبلیغاتی است. برای توسعه یک استراتژی موفق ، آژانس های تبلیغاتی قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی ، در مورد یک محصول ، اطلاعات جمعیتی هدف و تصویر آن تحقیق می کنند. آژانسهای تبلیغاتی همچنین در حین و بعد از یک کار تبلیغاتی تحقیقات مداوم انجام می دهند. تحقیقات دو عملکرد عمده را انجام می دهد: دانش لازم برای توسعه اولیه مبارزات را فراهم می کند و به یک آژانس تبلیغاتی کمک می کند تا درک کند که آیا یک کمپین موفقیت آمیز بوده است و چرا.


برنامه ریزی

این وظیفه آژانس تبلیغات است که یک کمپین تبلیغاتی و تبلیغاتی مبتنی بر تحقیق را توسعه دهد. این به معنای برنامه ریزی جمعیتی جمعیت و هدف قرار دادن آنها است. علاوه بر طراحی خود کمپین ، یک آژانس تبلیغاتی باید در مورد چگونگی ارائه آن - از طریق تلویزیون ، رادیو ، اینترنت و سایت های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات چاپی ، بیلبوردها ، در مکان های خاص جغرافیایی یا ترکیبی از این رسانه ها تصمیم بگیرد. آژانس ها همچنین تبلیغاتی را برای مشاغل ایجاد می کنند - مانند برنامه های پاداش ، تخفیف ، پیشنهادات ویژه و قرعه کشی - که برای افزایش درآمد طراحی شده اند.

همه ی تبلیغات، حول محور استراتژی تبلیغاتی است، هنگام ایجاد یک برند تجاری ، موفقیت آن در تمام برنامه ریزی های آن، مشخص می شود. و برنامه ریزی یااستراتژی بسیار پیچیده تر از چند مرحله خواهد بود ، این کار ماه ها طول می کشد تا برند در هنگام فروش پایه اساسی داشته باشد قبل از اینکه کیک آماده شود ، از فر بیرون می آورید؟ ما چنین فکر نمی کنیم ، یک برند تجاری بسیار مهمتر از کیک است ، نیاز به سرمایه گذاری از نوع هزینه و زمان دارد. روش تبلیغ شما متناسب با پتانسیلِ محصول، نیاز بازار، سلیقه و نیاز مشتری شما تعیین می­شود. ایده ­پردازی مناسب و داشتن نگاه جامع استراتژیک در تبلیغات، در اثربخشی نتیجه نهایی تاثیرگذار است. ما از میراثی صحبت می کنیم که برای دستیابی به بیشترین مزایا و رشد برند تجاری باید به طور موثر توسعه یابد. (https://tablo.io/hossein-noori/tyzr)


مبارزات عملیاتی

آژانس های تبلیغاتی با خدمات کامل به سادگی کمپین های تبلیغاتی کاملی طراحی نمی کنند و سپس آنها را به مشاغل تحویل می دهند. آنها همچنین مسئول کار پیچ و مهره در انجام آنها هستند. این شامل نه تنها تصمیم گیری در مورد انتخاب رسانه برای تبلیغات بلکه خرید فضای تبلیغاتی یا زمانی و پیگیری برای اطمینان از اینکه تبلیغات واقعاً اجرا یا چاپ شده اند ، می شود. در حالی که آژانس های تبلیغاتی بزرگ مسئولیت اجرای کمپین ها را بر عهده می گیرند ، برخی از آژانس های تبلیغاتی بوتیک های کوچک کمپین های تبلیغاتی را برای مشتریان ایجاد می کنند اما فعالیت هایی را انجام نمی دهند.


نام تجاری

 

عملکرد اصلی یک آژانس تبلیغاتی توسعه یا بهره برداری از یک نام تجاری است - آنچه وب سایت Bloomburg Businessweek آن را "شخصیت" یک محصول می نامد. تیم خلاق آژانس تبلیغاتی هنگام برخورد با محصولی با مارک از قبل تاسیس شده باید از نزدیک آن مارک را درک کرده و یک کمپین تبلیغاتی بر اساس این درک ایجاد کند. همچنین ممکن است از آژانس های تبلیغاتی خواسته شود تا از طریق تبلیغات ، تبلیغات و طراحی بسته ها ، نام تجاری برای محصولات ایجاد کنند. مارک تجاری موفق در سطح عاطفی مشتریان را به خود جلب می کند. به عنوان مثال ، هدف اعلام شده آژانس تبلیغاتی بازوی بازاریابی این است که "مارک ها برای مصرف کنندگان خود معنی داشته باشند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 1,149
  • بازدید کلی : 6,446