loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

بازاریابی در اینفلوئنسر چیست؟ چگونه می تواند به مارک من کمک کند؟ نحوه مصرف افراد در حال تکامل است. برای جلب توجه مخاطبانی که زمان بیشتری را صرف خیره شدن به تلفن های خود می کنند تا به صفحه تلویزیون ،

اپیزود فیلم بازدید : 33 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

بازاریابی در اینفلوئنسر چیست؟ چگونه می تواند به مارک من کمک کند؟

نحوه مصرف افراد در حال تکامل است. برای جلب توجه مخاطبانی که زمان بیشتری را صرف خیره شدن به تلفن های خود می کنند تا به صفحه تلویزیون ، مارک ها باید رویکرد خود را در بازاریابی تغییر دهند. بازاریابی تأثیرگذار ، که از قدرت "تأثیرگذار" شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال Instagrammer ، YouTuber ، Viners سابق ، وبلاگ نویس یا Vlogger) برای قرار دادن یک مارک یا محصول در معرض مخاطبان بزرگ تأثیرگذار استفاده می کند - که می تواند هزاران یا حتی میلیون ها نفر باشد - یکی از م waysثرترین راه هایی است که شرکت ها می توانند مخاطبان درگیر را به صورت ارگانیک هدف قرار دهند و آگاهی از برند را افزایش دهند.

 

چرا بازاریابی در اینفلوئنسر کار می کند

در حالی که میزان تماشای تلویزیون همچنان رو به زوال است و کانال های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغاتی به طور فزاینده ای کمتر می شوند ، بازاریاب های نوآور ، آژانس های تبلیغاتی و آژانس های روابط عمومی که همه سعی در جلب توجه مخاطبان آنلاین دارند ، همین سوال را می پرسند: "بازاریابی تأثیرگذار چیست؟ ؟ " گرچه ممکن است به نظر می رسد بازاریابی و تبلیغات با تأثیرگذارترین رسانه های اجتماعی ، ستاره های YouTube و Snapchatters یک استراتژی غیرمستقیم برای دستیابی به مشتریان جدید و موجود است ، اما روابط و ارتباط YouTubers ، Instagrammers ، Viners و وبلاگ نویسان با پیروان خود اطمینان حاصل می کند که مخاطبان نه تنها محصول یا خدمات یک نام تجاری را مشاهده کنید (بازدیدها ، بازبینی ها ، میزان دسترسی ، آگاهی) اما همچنین ممکن است با توصیه و تأیید تأثیرگذار (تعامل ، پسندیدن ، دنبال کردن ، تبدیل) عمل کند. در واقع ، اگر هرگز وقت خود را صرف تماشای کانال های YouTube مورد علاقه خود کرده یا از طریق عکس های فید Instagram این وبلاگ نویس مورد علاقه خود پیمایش کرده اید ، احتمالاً چندین کمپین بازاریابی تأثیرگذار را دیده اید.

 

تأثیرپذیری رسانه های اجتماعی چه کسانی هستند و چرا آنها اهمیت دارند؟

 

حمایت برتر ماجراجویی YouTube یوتیوب لوئیز کول با مارک مهمان نوازی Fairmont.

 

این تأثیرگذاران مخاطبانی را درگیر خود کرده اند که در بسیاری از کانالهای برتر رسانه های اجتماعی آنها را دنبال می کنند. آنها می توانند به عنوان هوادار برندها و ایجاد محصول یا خدمات مرتبط با مخاطبانشان ، طرفداران بسیار قدرتمند برند شوند. در دنیایی که توصیه ها ، پیشنهادات ، پسندیدن ها و دنباله های آن به سرعت از طرف افرادی که بیشترین محبوبیت را در شبکه های اجتماعی دارند پخش می شود ، افراد تأثیرگذار کسانی محسوب می شوند که نظرات آنها در این فضا بسیار ارزشمند است.

 

اینفلوئنسرها می توانند از طریق چندین کانال اصلی تأثیر زیادی در تجارت شما داشته باشند. آنها می توانند یک وبلاگ عالی بنویسند یا یک ویدیو یا vlog ایجاد کنند که محصول یا خدمات شما را در محتوای آنها بگنجاند. با درج نام تجاری خود در سبک زندگی آنها ، مشتریانی از مخاطبان تأثیرگذار ایجاد می کنید که می خواهند در آن سبک زندگی سهیم شوند. با دنباله های گسترده رسانه های اجتماعی اینفلوئنسرها ، آنها همچنین می توانند از طریق اینستاگرام و توییتر به مخاطبان منحصر به فرد خود برسند تا نام تجاری شما را بیشتر در سبک زندگی خود بگنجانند.

 

بازاریابی تأثیرگذار با تأثیرگذارهای رسانه های اجتماعی چیست؟

 

کیسی نیستات ، یوتیوب برتر ، vlog "چگونگی" برای راه اندازی کت و شلوار J. Crew را حمایت مالی کرد. برای افزایش بازدیدها و تعامل ، بسیاری از سازندگان این محبوب ترین انواع ویدیوهای YouTube را ایجاد می کنند.

 

اینفلوئنسر فردی است که دارای دامنه وسیع اجتماعی است و قدرت تأثیرگذاری در تصمیم گیری مخاطبان خود را دارد. از آنجا که آنها مخاطبان جذابی را ایجاد کرده اند که آنها را از طریق کانالهای برتر رسانه های اجتماعی دنبال می کند ، افراد تأثیرگذار می توانند به عنوان طرفداران قدرتمند برند شناخته شوند زیرا مارک ها را تبلیغ می کنند و یک محصول یا خدمات را به مخاطبان خود مرتبط می کنند. در جهانی که توصیه ها ، پیشنهادها ، پسندیدن ها و موارد زیر توسط یک تأثیرگذار می تواند بر تصمیمات دنیای واقعی درباره آنچه مارک های مشتری به آن اهمیت می دهند تأثیر بگذارد ، اکنون افراد تأثیرگذار مانند خیلی از افراد مشهور ، قدرتی مشابه دارند.

 

در مجموع ، از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی به عنوان ستاره های شبکه های اجتماعی ، تأثیرگذار برند ، اینفلوئنسر دیجیتال و اصطلاحاتی مانند YouTubers ، Instagrammers ، Viners ، Snapchatters ، vloggers و وبلاگ نویسان استفاده می شود که در توصیف تأثیرگذارهای خاص پلت فرم استفاده می شود.

 

چگونه برندها می توانند از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند

برای استفاده از مخاطبان مخاطب هدفمند هر یک از اینفلوئنسرها ، مارک ها می توانند کمپین های بازاریابی تأثیرگذار را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی یکپارچه خود ایجاد کنند. این کمپین ها به روش های مختلفی برای افزایش آگاهی از برند و افزایش عملکرد سودآور مشتری با تأثیرگذاران همکاری می کنند و می توانند به عنوان جایگذاری محصولات ، تأیید محصولات ، محتوای مارک دار ، تبلیغات مارک دار ، تبلیغات بومی ، محتوای حمایت شده یا ترکیبی از اینها ظاهر شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مارک های محتوایی که می توانند با تأثیرگذاران ایجاد کنند ، به پست ما "تبلیغات بومی در مقابل محتوای حمایت شده در برابر بازاریابی تأثیرگذار" در اینجا مراجعه کنید.

 

درگیر کردن مقالات وبلاگ ، جذاب کردن فیلم های YouTube و پست های خلاقانه اینستاگرام به ستاره های شبکه های اجتماعی امکان می دهد محصول یا خدمات یک مارک را در محتوای خود بگنجانند. اینفلوئنسرها با ادغام ارگانیک یک مارک در محتوای سبک زندگی خود ، مشتریانی را از هزاران (یا در بعضی موارد ، میلیون ها نفر) دنبال کننده یا مشترک ایجاد می کنند که می خواهند از نوع نگاه یک تأثیرگذار ، آنچه می خرند ، کجا می روند و مواردی را که می خواهند تقلید کنند. انجام دادن. هدف قرار دادن مخاطبان با علایق خاص نیز هنگامی بسیار موثر است که برندها با تأثیرگذارانی که منعکس کننده این علاقه هستند شریک شوند. به عنوان مثال ، آهنگ Aimee از آواز سبک و دانیل برنشتاین از ما پوشیدیم که امروز دو نفر از برترین تأثیرگذاران در فضای مد هستند و مارک های مد از دسترسی خود به بازار برای مخاطبان علاقه مند استفاده می کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی با Instagrammers ، راهنمای منابع اختصاصی ما را در اینجا ببینید.

 

چگونه می توان تأثیرات درست را انتخاب کرد

اگرچه هر کسی می تواند با ستاره های شبکه های اجتماعی همکاری کند تا فروش خود را افزایش دهد ، اما درک واقعی موارد مناسب در سایت شما و یافتن تأثیرگذار مناسب برای نام تجاری شما می تواند به مبارزات شما در رسیدن به حداکثر اثربخشی و اصالت کمک کند. برای شناسایی تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی که بیشترین تأثیر را در تبلیغات یک برند دارند ، بازاریابان ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنند ، سپس انواع موضوعات ، وبلاگ ها ، فیلم ها و چندرسانه ای را که بیشترین تعامل را ایجاد می کنند ، در نظر بگیرند. عوامل دیگری که مارک ها باید هنگام انتخاب تأثیرگذارها در نظر بگیرند عبارتند از:

 

مخاطب جمعیتی - چه کسی آنها را دنبال می کند؟

دسترسی - چند نفر دنبال کننده یا دیدگاه دارند؟

نامزدی - آیا پیروان آنها نظر می دهند ، پسندیده و به اشتراک می گذارند؟

تجربه برند - آیا آنها تجربه کار با مارک ها را به عنوان تأثیرگذار دارند؟

فرکانس ارسال ها - چقدر در کانال خود فعال هستند؟

عملکرد گذشته - عملکردهای گذشته آنها چقدر خوب انجام شده است؟

از طرف دیگر ، مشارکت با یک تأثیرگذار اشتباه می تواند در بهترین حالت منجر به یک عملکرد کم عملکرد یا در بدترین حالت به پیام یا اعتبار برند شما آسیب برساند.

 

مزایای کار با تأثیرپذیری

تأثیرگذارها با ارتباط با دنباله های اجتماعی بزرگ که از قبل به نظر تأثیرگذار احترام گذاشته و برای آن ارزش قائل هستند ، ارتباط برقرار کردن با مصرف کنندگان خود را به روشی اصیل آسان می کند. با ردیابی میزان دسترسی ، برداشت ها ، نرخ کلیک ، میزان تعامل و معیارهای بازگشت سرمایه از فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار ، مارک ها همچنین می توانند از بازاریابی تأثیرگذار برای درک بهتر نیازها و اولویت های مشتریان خود استفاده کنند. معیارهای کمپین و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) براساس انتظارات و اهداف کمپین هر برند متفاوت است ، اما یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار خوش ساخت معمولاً از بازده در مقایسه با استراتژی های تبلیغاتی سنتی بیشتر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 1,142
  • بازدید کلی : 6,439