loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

شکی نیست که تبلیغات ابزار اصلی توسعه آگاهی از برند است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که قول برند خود را دقیقا ً آنطور که می‌خواهید ارائه دهید . راهی موثر برای دسترسی به مشتریان و مشتریان ا

اپیزود فیلم بازدید : 24 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

شکی نیست که تبلیغات ابزار اصلی توسعه آگاهی از برند است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که قول برند خود را دقیقا ً آنطور که می‌خواهید ارائه دهید . راهی موثر برای دسترسی به مشتریان و مشتریان احتمالی آن چه در خانه‌ها , دفاتر , اتومبیل , صندوق‌های پستی …

تبلیغات خوب به منظور تقویت ارتباط احساسی مشتریان شما با برند شما و یا خلق ارزش کافی و جلب توجه مشتریان بالقوه است که در ذهن آن‌ها تاثیر مثبت و به یاد ماندنی دارند . تبلیغات خوب یک سرمایه‌گذاری است که با آگاهی از ساختمان و در نتیجه ارزش ویژه برند شما پرداخت می‌شود . ثبات برندها را می‌سازد

همه بازاریاب‌های برند بزرگ این باور را به " ثبات " مشترک دارند .

تحویل با همان نگاه و احساس در تمام کانال‌های ارتباطی بازاریابی شما برای موفقیت برند شما محوری است . این چیزی است که شما را قادر می‌سازد تا یک کمپین بازاریابی را توسعه دهید که یک تصویر قوی و روشن را منتقل کرده و یک برند قوی و روشن می‌سازد . و شما به این ثبات نیاز دارید چون مشتریان به برند اعتماد دارند که پیام بازاریابی ثابتی را منتقل می‌کنند . اگر ارتباط شما یک روز حرفه‌ای به نظر می‌رسد و در ارتباط دیگر برند شما نشان می‌دهد که بازیگوش و راحت است , مشتریان نمی‌دانند چه چیزهایی را باور کنند و به کسب‌وکار شما اعتماد کنند. در نتیجه , به جای آن به یک منبع محصول قابل‌اعتماد تبدیل خواهند شد .

مشتریان با لحن منتقل‌شده در تبلیغات و مطالب بازاریابی , صدای کسب‌وکار و برند هستند . اگر کسب‌وکار شما یک شخصیت در مجلات تجاری ارائه می‌کند , یک شخصیت دیگر در تبلیغات روزنامه یا تبلیغات آنلاین برای مثال شما مشتریان خود را گیج خواهید کرد و باعث می‌شود که آن‌ها به ثبات کسب‌وکار شما شک کنند و در نتیجه ثبات و قابلیت اطمینان محصول یا خدماتی که از شما دریافت خواهند کرد را زیر سوال ببرید .

برای ایجاد ثبات در برنامه ارتباطات برند شما باید تمام پیام‌های بازاریابی اصلی را در تمام ارتباطات , بدون توجه به هدف یا فراخوانی هر یک از اهداف ارتباطی به دست آورید . برای کمک به دستیابی به این ثبات باید به وضوح لحن ارتباطی را که می‌خواهید به طور مداوم در تمام تلاش‌های بازاریابی خود وارد کنید , مشخص کنید . این باید یک اظهارات ساده باشد که نتیجه می‌گیرد و به وضوح نشان می‌دهد که چه نوع تن باید پیام‌های تبلیغاتی شما را به عنوان مثال به همراه داشته باشد " ما می‌خواهیم تبلیغات ما مطمین باشد که ما دوستانه هستیم و بر خدمات مشتری تاکید زیادی می‌کنیم . ما می‌خواهیم مشتریان ما احساس کنند که می‌توانند روی ما حساب کنند و ما می‌خواهیم این را با روشی بسیار سرزنده , سرگرم‌کننده و خوش بینانه به آن‌ها منتقل کنیم. "

زمانی که به مشتریان هدف تان می‌رسد و مشتریان احتمالی اغلب به اندازه کافی برای ترک کردن تاثیر مثبت استفاده می‌کنند , تبلیغات شما پرداخت خواهد شد . پس از انتخاب درست و مناسب‌ترین وسیله رسانه‌ای برای آگهی‌های شما که برای تبلیغ شما مناسب‌تر هستند گام بعدی برنامه‌ریزی برنامه تبلیغاتی درست است که در آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت , اما ابتدا به طور مختصر نگاهی به تعادل و بسامد آگهی می‌اندازیم .

متعادل کردن دسترسی و بسامد تبلیغات : برنامه‌های رسانه‌ای شما باید دو هدف را متعادل کنند :

تبلیغات دسترسی : اندازه بینندگان که در معرض تبلیغ شما هستند . رسانه‌های چاپی از اشکال اشتراک یا چرخش استفاده می‌کنند تا دسترسی آن‌ها را توصیف کنند , در حالی که خروجی‌ها براساس تعداد افرادی که تبلیغ می‌کنند را باز می‌کنند .

بسامد : تعداد دفعاتی که فرد متوسط در یک دوره زمانی مشخص در یک دوره زمانی مشخص در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار می‌گیرد . اغلب بازاریاب‌ها با افزایش آگاهی موافق هستند , در حالی که فراوانی , شناخت , درک و پاسخ ایجاد می‌کند .

تبلیغات به بیش از حد بستگی دارد : بسته به اهداف برنامه تبلیغاتی شما و محدودیت‌های بودجه‌ای , مگر اینکه هدف شما دستیابی به یک سطح آگاهی گسترده از برند شما باشد و اینکه چه چیزی را به شما پیشنهاد می‌کنید , می‌توانید برنامه تبلیغاتی خود را برای محدود کردن دسترسی و افزایش بسامد با داشتن یک تبلیغات متمرکز در کانال‌های خاص رسانه‌ای که به مخاطبان بسیار هدفمند به صورت مکرر می‌رسند , برنامه‌ریزی کنید .

بسامد تبلیغات در دسترس : دقیقا ً برعکس , ایجاد یک تبلیغ بزرگ از یک آگهی برای مثال صفحه کامل آگهی در یک روزنامه یا مجله , آگهی تلویزیونی در زمان‌های بسیار بالا است . عیب این است که حتی با تبلیغات شما در این زمان و یا مکان‌ها , برخی یا حداقل درصد از مشتریان هدف اصلی شما در حال تماشای یا خواندن نیستند , بنابراین تمام تخم‌های خود را در یک سبد قرار می‌دهند و یا پاشیدن یک عکس باعث می‌شود که شما دوباره به آن‌ها برسید .

نکات مهمی وجود دارند که باید از زمان برنامه‌ریزی برنامه تبلیغاتی خود آگاه باشید :

مطمین شوید که آگهی شما به بیشتر گروه مشتری هدف شما می‌رسد زیرا در هر زمان مشخصی , بخشی از گروه مشتری هدف اصلی شما تنظیم می‌شود , حواس‌پرت کننده و یا در طرز فکر درست برای دریافت مناسب پیام‌های شما نیست .

زمانی که آگهی شما نیاز به رسیدن به هدف شما برای جلب توجه او دارد , توجه را جلب کنید, علاقه را جلب کنید و امیدوار باشید که تصمیم بگیرید محصول یا سرویس خود را بگیرید .

اکثر آگهی‌ها برای رسیدن به هدف خود نیاز به دویدن یا هوا دارند .

بهترین نتیجه را از بودجه تبلیغاتی خود بگیرید :

برای اینکه بهترین را از برنامه تبلیغاتی خود و به دست آوردن بسامد بدون شکستن محدودیت‌های بودجه خود داشته باشید , در اینجا چند ایده وجود دارد :

تبلیغات خود را متمرکز کنید , برای مثال به جای اینکه تبلیغات را در گوگل یا هفت روزنامه , مجله یا کانال تلویزیونی اجرا کنید , آن را سه بار در بهترین حالت اجرا کنید .

 

 

اگر می‌خواهید بودجه خود را در میان لیست طولانی‌تر خروجی رسانه‌ها تقسیم کنید , می‌توانید به مخاطبان خود از خروجی‌های انتخابی خود دسترسی داشته باشید .

 

تبلیغات زمان‌بندی تبلیغات معمولا ً یکی از الگوهای برنامه‌ریزی تبلیغاتی زیر را دنبال می‌کنند :

۱- برنامه تبلیغات پیوسته

Adv-continual

برنامه مداوم ، که تا زمانی که بازاریاب تبلیغ می‌کند ، در هفته و هفته اجرا می‌شود . آن‌ها برای حفظ آگاهی مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند . برخی برنامه‌های تبلیغاتی مستمر شامل پخش مداوم تبلیغات بزرگ و splashy هستند. برای مثال ، یک تبلیغ ممکن است در پوشش پشتی هر موضوع یک مجله ظاهر شود . با این حال ، بسیاری از برنامه‌های تبلیغات مستمر مقرون‌به‌صرفه هستند و شامل ارائه تبلیغات فضایی کوچک هستند که به طور مداوم در مجلات و یا روزنامه‌های محلی اجرا می‌شوند .

۲ . ۲ برنامه تبلیغاتی Flighting

adv-flighting

برنامه‌های Flighting که تبلیغات را به صورت bursts اجرا می‌کنند . آن‌ها معمولا ً با خرید یک تبلیغ سنگین شروع می‌کنند که باعث می‌شود یک تاثیر بازار به اندازه کافی قوی باشد تا این برند را از طریق یک دوره تبلیغات خفته حمل کند . بعد از دوره خفته ، بازاریاب با یک برنامه تبلیغاتی روشن برای تجدید آگاهی بر می‌گردد و پس از آن یک دوره خفته دیگر و سپس با یک زمان‌بندی سنگین که معمولا ً با یک فصل خرید یا فرصت بازاریابی منطبق می‌شود .

۳- برنامه‌های تبلیغاتی بارگیری جبهه

Adv-frontloading

برنامه‌های بارگیری جبهه که با یک برنامه تبلیغاتی سنگین شروع می‌شوند . هدف آن‌ها از اشباع بازار با برداشت قبل از بازگشت به یک برنامه اقتصادی ، نگهداری و نگهداری است که آگاهی و منافع تولید شده در طول راه‌اندازی برنامه را حفظ می‌کند . برنامه‌های بارگیری جبهه انتخاب خوبی برای اعلام برنده‌ای جدید یا فرصت‌های تجاری ، ترویج محصولات جدید ، یا احیای مجدد فروش هستند .

۴- برنامه تبلیغاتی بالا

Adv-heavyup

برنامه‌های بلند مدت ، که مشابه برنامه‌های بارگذاری در برابر بارگیری هستند ، به جز این که آن‌ها شامل چندین دوره آگهی اشباع هستند که به عنوان blitzes تبلیغ نیز شناخته می‌شوند . آن‌ها برای ایجاد و حفظ سطح بالایی از آگاهی بازار از طریق برنامه تبلیغات شدید متناوب با زمانبندی مداوم سطح پایین در بین آن‌ها استفاده می‌شوند .

برنامه‌های ads Pulsing Pulsing

Adv-pulsing

 

برنامه‌های زمانبندی شده ، که تبلیغات را بر روی اساس و غیره اجرا می‌کنند . به طور پایدار ، بازاریاب که یک برنامه متوسط را اجرا می‌کند ، یک برنامه متوسط دیگر را اجرا می‌کند ، و سپس دوباره راکد می‌شود . برنامه‌های Pulsing به ندرت برای راه‌اندازی یا افزایش بهره مورد استفاده قرار می‌گیرند ، بلکه برای حفظ آگاهی‌ها پس از تاسیس آن به کار می‌روند . trainingcoursematerial

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 1,138
  • بازدید کلی : 6,435