loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

بازاریابی ویدئویی به استفاده از ویدئو برای بازاریابی یا تبلیغ برند یا پیشنهاد شما در کانال های دیجیتال گفته می شود.   به زبان ساده ، وقتی از ویدئو برای بازاریابی نام تجاری ، محصول یا خدمات خود

اپیزود فیلم بازدید : 32 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

بازاریابی ویدئویی به استفاده از ویدئو برای بازاریابی یا تبلیغ برند یا پیشنهاد شما در کانال های دیجیتال گفته می شود.

 

به زبان ساده ، وقتی از ویدئو برای بازاریابی نام تجاری ، محصول یا خدمات خود استفاده می کنید ، در کانال های رسانه های اجتماعی شرکت می کنید ، به مشتریان احتمالی و فعلی خود آموزش می دهید و با آنها تعامل دارید ، گفته می شود که از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنید.

طی چند سال گذشته بازاریابی محتوا تحول عظیم داشته است و ویدیو در اکثرا جاهای این بازاریابی ظهور کرده‌است. اکنون این یکی از استراتژی های مفیدی است که می‌توانید برای ارتباط با مخاطبین خود از آن استفاده کنید. به خصوص در عصر بازاریابی تلفن همراه، بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند انواع مختلفی از محتوای ویدئو را برای تماشا پیدا می‌کنند.
حقیقت این است که بازاریابی ویدیویی آنقدرها که به نظر می‌رسد پیچیده نیست. باید بفهمیم که مردم چه نوع محتوای ویدئویی را دوست دارند و به سمت آن تمایل پیدا می کنند، بعد آن ما باید این نوع ویدیو ها را ارائه دهیم.

چرا بازاریابی ویدئویی اهمیت پیدا می کند؟

 محتوای ویدویی چیست؟

طبق نظرسنجی Wyzowl -

 

76٪ از مشاغل مورد استفاده در بازاریابی ویدئویی معتقدند که این امر منجر به ROI مناسب می شود.

93٪ مشاغل معتقدند که این باعث افزایش درک کاربر از محصول یا خدمات آنها می شود.

و 72٪ از مشاغل معتقدند که این امر نرخ تبدیل وب سایت آنها را بهبود بخشیده است.

این فقط مشاغل نیستند که تمایل به استفاده از ویدئو به عنوان وسیله بازاریابی دارند ، بلکه مشتریان تمایل بیشتری به دریافت پیام های بازاریابی به صورت ویدیو نیز دارند. بر اساس گزارشی از Hubspot Research ، بیش از 50٪ از مشتریان ویدیو را بر انواع دیگر محتوای یک مارک تجاری ترجیح می دهند.

 

فیلم ها انقلابی در چگونگی ارتباط برندها با مشتریان ایجاد کرده اند. آنها نحوه فروش یک مارک تجاری ، نحوه خرید مشتریان ، نحوه مصرف مصرف کنندگان و نحوه ارتباط تیم های خدمات با مشتریان را تغییر داده اند.

 

مشاغل از ویدئوها در صفحه های اصلی خود (برای توضیح چگونگی ارائه کار و مزایای آن) ، پست های رسانه های اجتماعی (برای تعامل با مخاطبان) ، وبلاگ ها (برای حفظ خوانندگان بیشتر) و حتی در ایمیل ها (برای حمایت از فعالیت های بازاریابی خود) استفاده می کنند. از این تعداد ، 83٪ معتقدند که فیلم توضیح دهنده صفحه اصلی آنها م ،ثر است ، 78٪ معتقدند که ویدئو در شبکه های اجتماعی تاکتیکی عالی است و 80٪ معتقدند که فیلم های موجود در ایمیل ها ROI مورد نیاز را به همراه دارند.

انواع محتوای ویدئو

محتوای ویدئویی مورد استفاده در استراتژی های بازاریابی ویدئویی شامل -


نسخه ی نمایشی محصول: فیلم های عمیقی که USP ، ویژگی ها و مزایای محصولات را توضیح می دهند. این روش به گونه ای طراحی شده است که مشتریانی که پس از خرید پیشنهاد به دست می آورند ، به نمایش گذاشته می شود.

مصاحبه ها: مصاحبه شامل پرسیدن س toالاتی از یک رهبر فکری در مورد یک موضوع خاص و ارسال فیلم آنلاین آن است.

Testimonials: Testimonials فیلمهایی است از مشتریان خوشحال و / یا مشهور شرکت که قدردانی و تجربه خوب خود را با شرکت ابراز می دارند. این امر به افزایش اطمینان خریداران احتمالی کمک می کند.

فیلم های رویداد: این فیلم ها نکات برجسته یک رویداد را پوشش می دهند و معمولاً بخشی از استراتژی بازاریابی رویداد را تشکیل می دهند.

فیلم های توضیح دهنده: فیلم های توضیح دهنده معمولاً برای پاسخ به س FAالات متداول مربوط به پیشنهاد استفاده می شوند.

How to To Videos: چگونه فیلم ها جنبه نحوه ارائه را توضیح دهند و به مشتریان جدید یا موجود نحوه استفاده از پیشنهاد یا هر یک از ویژگی های آن را آموزش دهند.

Vlog: وبلاگ ها یا وبلاگ های ویدیویی نسخه های ویدیویی وبلاگ های سنتی هستند. از طریق vlogs ، یک کسب و کار استراتژی های بازاریابی خود را با استفاده از فیلم اجرا می کند.

وبینارها: وبینارها یا سمینارهای مبتنی بر وب ، کنفرانس های ویدئویی زنده و مبتنی بر وب هستند که میزبان از یک اتصال اینترنتی برای ارتباط با مخاطبان بینندگان و شنوندگان در سراسر جهان استفاده می کند و درباره یک موضوع خاص صحبت می کند.

ارائه ها و گفتگوها: این موارد شامل ارسال فیلم های ضبط شده از سخنرانی ها و گفتگوهایی است که شخص مرتبط با آن کسب و کار سازماندهی کرده ، ارائه داده ، در آن شرکت کرده یا بخشی از آن بوده است. چنین صحبت هایی (مانند تدکس) به دنبال محتوای ویدیویی در اینترنت هستند.

آموزشها: آموزشها فیلمهای عمیقی برای یادگیری پیچیدگیهای پیشنهاد یا سایر مشاغل ارائه دهنده به مشتریان است.

نظرات: این بررسی ها درباره محصول یا خدمات ارسال شده توسط افراد تأثیرگذار و رهبران اندیشه است که منجر به تغییر تصمیمات بینندگان می شود.

پشت صحنه: بسیاری از مشاغل اغلب فیلم هایی را در پشت صحنه منتشر می کنند که به آنها کمک می کند با مشتریانی که آنچه معمولاً در تبلیغات یا تلویزیون نمی بینند ارتباط نزدیک تری برقرار کنند.

 چرا برندها را ایجاد کنید

ویدئوهای زنده: فیلم های زنده ویدئوهای مربوط به مارک تجاری یا پیشنهادی هستند که مستقیماً برای نمایش موارد مهمی یا تعامل مستقیم با مشتریان پخش مستقیم می شوند.

بخش از این مقاله از سایت yc.edu می باشد: https://canvas.yc.edu/eportfolios/3492/Home/_


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 1,162
  • بازدید کلی : 6,459