loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

چرا برندها را خلق کنید نگاه کردن به مارک‌های مختلف پیرامون ما در هر کجای دنیا مهم نیست که چه صنعتی است , امروزه مهم نیست که چه محصولی از آن استفاده می‌کنید یا خیر . پس بیایید ببینیم چرا شر

اپیزود فیلم بازدید : 30 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

چرا برندها را خلق کنید

نگاه کردن به مارک‌های مختلف پیرامون ما در هر کجای دنیا مهم نیست که چه صنعتی است , امروزه مهم نیست که چه محصولی از آن استفاده می‌کنید یا خیر .

پس بیایید ببینیم چرا شرکت‌ها برندها را ایجاد می‌کنند و چرا آن‌ها چنین اهمیت زیادی در آن دارند و چرا برای این شرکت‌ها مهم است که آن را با مشتریان یا مشتریان احتمالی خود به اشتراک بگذارند ?

این پاسخ‌ها عبارتند از:

* یک برند یک شرکت را متمایز و متمایز می‌کند .

* یک برند به شرکت و کارکنان یک هویت می‌دهد .

* برند مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به مشتریان می‌دهد .

* برند مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به کارکنان می‌دهد تا به آن‌ها در شناسایی هر دو سازمان و مشتریان کمک کند .

* برند باید یکپارچگی پیغام را نشان دهد - مهم نیست که کجا می‌روید یا کارمند با همه باید آن را منعکس کند .

* امکان شارژ قیمت ویژه .

* مزایای شرکت داخلی مانند جذب و حفظ کارکنان خوب و فرهنگ شرکت منسجم ;

* یک محصول یا سرویس علامت‌گذاری شده , درکی از کیفیت بالاتر در مقابل یک محصول / خدمات بدون مارک ارایه می‌دهد .

شخصیت برند چیزی است که شما را از خود متمایز می‌کند و یا شرکت خود را متمایز می‌کند و آن را در بازار شلوغ محصولاتی که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم , متمایز می‌کند .

برندسازی همچنین به مشتریان کمک می‌کند تا محصول خود را براساس واکنش‌های احساسی انتخاب کنند تا اینکه برای مثال ما همیشه ارزان‌ترین یا پایین‌ترین نشان‌های کیفیت را بخریم بنابراین بخش احساسی آن نقش بزرگی ایفا می‌کند . تا حدی , برندها شما را به عنوان یک فرد یا سازمان تعریف می‌کنند , درباره سلیقه , هوش و آرزوی اجتماعی شما و حتی جایی که شما زندگی می‌کنید یا به تعطیلات می‌روید و حتی در جایی که برای خوردن می‌روید صحبت می‌کنند .

واقعیت این است که برندها برای موفقیت هر شرکتی حیاتی هستند . مشتری باید از طریق چشم خود با برند مرتبط باشد و این جایی است که شرکت‌ها باید بر روی دستیابی به آن تمرکز کنند و یا هیچ فروشی تولید نمی‌کنند .

۷ جز Crucial در ساخت تصویر علامت تجاری مناسب وجود دارد :

۱. پوشش رسانه‌ای - چگونگی درک یک برند از طریق رسانه بسیار مهم است . مردم تحت‌تاثیر آنچه می‌بینند ، می‌خوانند و می‌خوانند . پس مهم است که داستان‌های مثبت در مورد برند خود به دست آورید .

۲. ارتباطات بازاریابی و هویت - هر ارتباط واحد با مشتری ، چه تبلیغات در بازار انبوه و چه یک کتابچه راهنمای محصول ، یک فرصت برای ایجاد تصویر برند است .

۳. خدمات مشتری - نحوه برخورد شما با مشتریان وقتی که با شرکت شما تعامل دارند در شکل‌گیری نظر برند بسیار مهم است . چه مدت باید صبر کنید تا پاسخ را دریافت کنید ، آیا این روندی است که مبادلات / بازگشت‌ها را … و غیره ساده کنید؟

۴. عملکرد محصول - اگر محصول یا سرویس چیزی که ما می‌گوییم را انجام نمی‌دهد ، یا نقص می‌شود ، یا نصب آن مشکل است ، مشتریان یک تجربه منفی مرتبط با برند شما را تجربه خواهند کرد.

۵. شیوه‌های فروش - شیوه‌های فروش Dubious اغلب در سراسر رسانه پخش می‌شوند ! به خصوص در صورتی که ما این قدرت را که رسانه‌های اجتماعی به مشتریان می‌دهند در نظر بگیریم . اگر شما یک مشتری را به چیزی بفروشید که نمی‌خواهند ، آیا باز خواهند گشت ؟

۶. نگرش و رفتار کارمندان - برای یک برند خدماتی ، یکی از بزرگ‌ترین تاثیرات در نگرش‌های مشتریان ، کارمندان هستند . چند بار به خاطر رفتار ضعیف یک کارمند ، یک شرکت را اخراج کرده‌اید ؟ به همان اندازه چند بار توسط یک شرکت به خاطر یکی از کارمندان خود تحت‌تاثیر قرار گرفتید ؟

۷. شریک همچنین دارای تاثیری هستند که شرکت شما با آن ارتباط دارد و می‌تواند به برند شما آسیب برساند یا آسیب برساند .

برندها trust مصرف‌کننده و وابستگی‌های احساسی را ایجاد می‌کنند . در نتیجه ، آن‌ها روابط بین مصرف کنندگان و محصولات را تقویت می‌کنند که مقاومت در برابر قیمت‌گذاری را تحمل می‌کنند، از رقبای جدید پیشی می‌گیرند ، و حتی بر lapses نادر در برتری محصول یا خدمات غلبه می‌کنند .

برندها امروزه یک کسب‌وکار بزرگ هستند چون آن‌ها فروش را به صورت آنلاین و به صورت آنلاین آسان‌تر می‌کنند . مردم ترجیح می‌دهند از شرکت‌هایی خرید کنند که احساس می‌کنند می‌دانند و می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند، و برندها آن را تضمین می‌کنند . چه شما محصولات را به مصرف کنندگان می‌فروشید ، فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سهامداران ، فرصت‌های شغلی برای متقاضیان ، و یا ایده‌ها برای انتخاب کنندگان ، یک برند راه را برای موفقیت با ایجاد آگاهی از وعده منحصر به فرد و منحصر بفرد خود پیش از این که پیشنهاد فروش خود را ارائه دهید هموار می‌کند .

وقتی مردم از برند شما آگاهی دارند ، از ویژگی‌های مثبت که برای آن ایستاده‌اید ، آگاه هستند . خیلی قبل از اینکه برای خرید آماده شوند ، آن‌ها احساس می‌کنند که می‌دانند شما چه کسانی هستید و چه ارزش منحصر به فردی می‌توانند روی شما حساب کنند . در نتیجه ، زمانی که زمان برای فروش عرضه می‌شود ، صاحبان برند می‌توانند بر نیازها و نیازهای مصرف‌کننده تمرکز کنند تا اینکه زمان مصرف‌کننده ارزشمند برای توضیح خود و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها صرف کنند .

 

بدون یک نام تجاری ، شما باید یک پرونده بسازید که چرا شما هر بار که برای فروش آماده هستید ، ارزش کسب‌وکار مصرف‌کننده را دارید . در حالی که صاحبان برند در حال بستن قرارداد هستند ، آن دسته از فروشندگان قدرتمند هنوز خود را معرفی می‌کنند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 1,144
  • بازدید کلی : 6,441