loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

تلویزیون عنوان بزرگ‌ترین رسانه جمعی برای تبلیغات بیش از ۶۰ سال را داشته‌است و این شاخص حتی با رشد اینترنت نیز به دست نیامده است . تلویزیون جز مهمی از یک برنامه رسانه‌ای به دلیل pervasiv

اپیزود فیلم بازدید : 122 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

تلویزیون عنوان بزرگ‌ترین رسانه جمعی برای تبلیغات بیش از ۶۰ سال را داشته‌است و این شاخص حتی با رشد اینترنت نیز به دست نیامده است . تلویزیون جز مهمی از یک برنامه رسانه‌ای به دلیل pervasiveness ، تاثیر و توانایی‌های هدف‌گیری آن است.

تاثیر تلویزیون . ما در فرهنگی که با پیام‌های تبلیغاتی بمباران می‌شود زندگی می‌کنیم . مطالعات بر روی تعداد آگهی‌های مشاهده‌شده توسط متوسط آمریکایی متفاوت است ، اما محققان از ۸۵۰ تا ۳۰۰۰ پیام تبلیغاتی که هر روز تجربه می‌کنند ، اشاره می‌کنند . این پیام‌ها از منابع سنتی مانند تلویزیون و روزنامه‌ها و همچنین در فنجان‌های قهوه ، بیل inserts ، catalogs ، تی‌شرت و امثال آن‌ها می‌آیند . رقابت برای چشم‌ها و گوش مصرف‌کننده آمریکایی شدید است . توجه به جلب توجه ، آگاهی را پرورش می‌دهد که اولین پله از سلسله‌مراتب اقدام تبلیغاتی است . این بسیار مهم است که فروش یک محصول تبلیغ‌شده را ایجاد کنید .

ویژگی‌های متوسط

تلویزیون دارای خواص بینایی , صدا و حرکت است که به طور سنتی آن را از دیگر رسانه‌ها مانند رادیو ( فقط صدا ) یا چاپی ( فقط مشاهده ) جدا می‌کند . با حمله سه جانبه به حواس بیننده , تلویزیون قادر به ایجاد آگاهی گسترده برای یک محصول است . تلویزیون به دلیل تعداد افرادی که به آن می‌رسد , یک رسانه جمعی محسوب می‌شود .

پخش کنندگان ملی مانند سی بی اس ، NBC ، ABC و حالا فوکس به بیش از ۱۱۵ میلیون خانوار با ۲۹۰ میلیون بیننده می‌رسد . تلویزیون به بیش از ۹۴ درصد جمعیت کشور می‌رسد که مخاطبان بالقوه بسیار زیادی برای یک تلویزیون تلویزیونی هستند . اما حتی جمعیت انبوه تلویزیون به عنوان بخشی از سن ، جنسیت و گروه‌های نژادی برای تماشای شبکه‌های خاص ، کانال‌ها و برنامه‌ها تقسیم می‌شود .

تاثیر واقعی یک تبلیغ تلویزیونی منفرد به نوع محصولی که تبلیغ می‌شود بستگی دارد . برخی از مقوله‌های محصول به طور طبیعی جالب‌تر از بقیه هستند . مهم‌تر از همه خلاقیت پیام است .

این جایی است که متخصصان در تبلیغات تلویزیونی واقعا ً حقوق خود را به دست می‌آورند چرا که شغل آن‌ها ایجاد تبلیغاتی است که از بین بردن تبلیغات تلویزیونی ، جلب توجه ، ارتباط با گزاره فروش منحصر بفرد آن و موقعیت یابی محصول برای فروش قرار می‌گیرد . تبلیغات تلویزیونی a برنده‌ای بسیار مورد احترام و شمایل‌های مارک دار مانند دو بوی دو بوی ، مارک تایر Man و تونی ببر را تاسیس کرده‌است .


برنامه‌های تلویزیونی همه رسانه‌های ملی دارای ایستگاه‌های محلی هستند . ایستگاه‌های پخش محلی در ترکیب برنامه ، به ویژه در طول ساعات روز و اواخر شب ، خودمختاری دارند . اخبار محلی نان و کره تلویزیون محلی است . ایستگاه‌های محلی موجودی خود را از واحدهای تبلیغاتی محلی برای فروش دارند و از چند سهمیه زمانی در برنامه‌نویسی زمان اولیه برای فروش تبلیغات محلی برخوردار هستند . خرید تبلیغات محلی ممکن است باعث صرفه‌جویی در قیمت تبلیغات ملی در همان برنامه تلویزیونی شود .

تبلیغات تلویزیون کابلی سطح جدیدی از مخاطبان هدف و هزینه‌های تبلیغات ارزان‌تر را به ارمغان می‌آورد . تلویزیون کابلی عملا ً the تجاری معروف به نام infomercials را اختراع کرده‌است که حتی شبکه‌های تلویزیونی ملی هم برای فروش موجودی در زمان موجود ، به خصوص در اواخر شب استفاده می‌کنند .


تبلیغات تلویزیونی نقطه‌ای چیست ?

تبلیغات اسپات به روش رایج تبلیغاتی برای خرید تبلیغ و یا تبلیغ دوم تبلیغ در یک ایستگاه خاص اشاره دارد . برای خرید یک آگهی, باید یک یا چند آگهی تولید کند . سپس , شرکت یا آژانس تبلیغاتی آن مجموعه‌ای از نقاط را از طریق شبکه یا ایستگاه خریداری می‌کند .

معمولاً روش‌های خرید معمول تبلیغات تلویزیونی به عنوان بخشی از ترکیب رسانه‌ای متمرکز شده در یک کمپین تبلیغاتی خریداری می‌شود . مبارزات انتخاباتی طول می‌کشد , مانند یک ماه , شش هفته , سه ماه یا شش ماه . این آگهی میزان بودجه خود را برای تخصیص به تلویزیون تعیین می‌کند و سپس با نماینده فروش شبکه یا ایستگاه کار می‌کند . هدف , آماده کردن مجموعه‌ای از نقاط است که در طول زمان و روی نشان می‌دهد که به مخاطبان مورد نظر می‌رسد .

تناوب نقطه‌ای - نقاط تا چند ثانیه , برای مدت خاصی از روز , مانند صبح , بعدازظهر , شب و شب , خریداری می‌شوند . یک آگهی ممکن است تمام نقاط خود را در طول روز یا زمان‌های خاصی متمرکز کند , یا نقاط خود را در طول هفته و روز پخش کند . نماینده فروش رسانه‌ای برنامه‌ای برای بازبینی پس از بحث درباره اهداف و جزئیات بازار هدف با آگهی تهیه می‌کند .

تبلیغات تلویزیونی نسبت به دیگر رسانه‌ها مزایایی کلیدی دارد . این سیستم به دلیل جاذبه چند حسی , پتانسیل خلاقانه هر رسانه را ارائه می‌دهد . مدیران خلاق می‌توانند از گفتگو , کپی , صدا , حرکت , صحنه , نورپردازی و عمل برای ارائه یک پیام یا داستان متقاعد کننده استفاده کنند . با توجه به دسترسی گسترده به یک بازار محلی , منطقه‌ای یا ملی و همچنین درخواست‌های احساسی در پیغام‌ها , نقاط تلویزیونی بسیار مفید هستند .

مشکلات تبلیغات تلویزیونی و هزینه‌های اولیه تلویزیون , هزینه آن است . بین هزینه‌های تولید و جایگزینی , تبلیغات تلویزیونی از بودجه برای بسیاری از شرکت‌های محلی است . هزینه‌های تولید از چند صد دلار به چند هزار دلار می‌رسد . با توجه به این که هزینه‌ها به طور قابل‌توجهی برای تولیدات ملی و خرید رسانه‌ای تشدید می‌شوند , یک نقطه نیمه دوم با استعداد هنرپیشگی می‌تواند حداقل در یک بازار معمولی شرکت کند . براساس سن آگهی , " فوتبال شب یکشنبه " گران‌ترین برنامه تلویزیونی بود که براساس سن آگهی در آن تبلیغ می‌شد .

اشکالات دیگر تلویزیون عبارت‌اند از:

انتخاب محدود جغرافیایی - یک کسب‌وکار باید برای رسیدن به تمام بینندگان در یک منطقه تحت پوشش ایستگاه بپردازد که اغلب به معنای اتلاف و ناکارآمدی است .

با توجه به طول , پیام زودگذر است . شما باید تاثیر اجباری در مدت‌زمان کوتاهی برای رسیدن به اهداف ارتباطی داشته باشید . در مقابل , رسانه‌های چاپی ایستا هستند و پیام تحمل می‌شود .

استراتژی‌های بازاریابی برای بخش‌بندی سونی Bravia

The یک مارک سونی از صفحه نمایش بلور مایع با کیفیت بالا ، LCD و تلویزیون است که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد . سونی در معرفی Bravia به بازار یک کمپین تبلیغاتی فوق‌العاده را راه‌اندازی کرد که نقاط تلویزیون مانند " توپ‌ها " ، " نمایش " و " هرم " را نمایش می‌داد .

مشکل ماندگار یک تبلیغ تلویزیونی برای یک مجموعه تلویزیونی این است که شما نمی‌توانید برتری تصاویری که تولید می‌کند را نشان دهید . هر چه باشد ، تصویری که بیننده دریافت می‌کند تصویری است که از سوی مجموعه‌ای که قبلا ً دارد ، به او منتقل می‌شود ، نه آن کسی که شما می‌خواهید او را بفروشید . شما می‌توانید این توهم را ایجاد کنید که یک مجموعه برتر را در صفحه نمایش نشان می‌دهید ، اما سال‌ها مشاهده تلویزیون بینندگان را به این توهم خاص آشنا کرده‌است .

موسیقی یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه تبلیغات سونی Bravia موسیقی عالی بود که تصاویر را همراهی می‌کرد . سونی didn't با استخدام هنرمندان و یا صدور مجوز شناخته‌شده به خوبی به این هدف دست یافته‌است . بر عکس ، " توپ‌ها " ، یک تبلیغ که یک ربع میلیون توپ رنگارنگ را در خیابان‌های کوهستانی معروف سان‌فرانسیسکو به نمایش گذاشت ، سونی از ترانه " Heartbeats " توسط خواننده فولکلور آرژانتینی ، خوزه گونزالس استفاده کرد . از مطالب سایت projects نیز در این رابطه می توانید استفاده نمایید. پس از پخش این آگهی ، این برنامه تا زمانی که این آگهی پخش شد ، مورد اصابت Gonzalez قرار گرفت .

Associations که تبلیغ می‌کردند ، ایده‌های تعریف و رنگ را به شیوه‌ای تخیلی تجزیه و تحلیل کردند . در تبلیغ " نمایش - Doh " ، برای مثال ، ۲۰۰ خرگوش‌های کوچک رنگ‌های مختلف در خیابان‌های نیویورک ظاهر می‌شوند . آن‌ها به نظر منتشر می‌شوند - - هر چند asexually - - و از طریق انیمیشن توقف حرکت به سمت پایین خیابان حرکت می‌کنند . در پایان ، آن‌ها در یک حیوان غول‌پیکر ادغام می‌شوند و در نتیجه پیشنهاد می‌دهند که چند نقطه کوچک ممکن است یک تصویر زندگی مانند را شکل دهند ، در حالی که تلویزیون را در ذهن عموم با معصومیت کودکانه و سرگرمی مرتبط می‌کنند .

مبارزه‌ای جداگانه برای معرفی سونی به آلمان به نمایش گذاشته شد و بازیکن فوتبال آلمانی میشل بالاک را به نمایش گذاشت . این تبلیغات افراد طبقه کارگر جوان را هدف قرار دادند که مخاطبان اصلی فوتبال را تشکیل می‌دادند ، در حالی که تبلیغات بین‌المللی در نظر گرفته‌شده بیشتر در مقیاس اجتماعی - اقتصادی و جذب مخاطبان قدیمی بود .

طراحی محصول برخی از عناصر طراحی محصول وجود دارد که تمایز Sony's را از تلویزیون‌های دیگر متمایز می‌کند و در نتیجه بازار را ، مانند سوئیچ ذخیره انرژی ، قابلیت مرور وب و حتی چیزی به سادگی یک انحراف شش درجه‌ای که بر چگونگی موقعیت مصرف‌کننده در خانه خود تاثیر می‌گذارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 1,159
  • بازدید کلی : 6,456