loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

اپیزود فیلم بازدید : 50 شنبه 27 شهریور 1400 نظرات (0)

اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر دارد که روزانه 80 میلیون پست را به اشتراک می گذارند ، و این یک پلتفرم بسیار قانع کننده برای تبلیغ کنندگان است - به ویژه در حالی که سایر سیستم عامل ها با نگرانی در مورد داده ها و حریم خصوصی دست و پنجه نرم می کنند.

اینستاگرام خود دارای مخاطبان بسیار درگیر است و می گوید تبلیغات آن به افزایش آگاهی کمک می کند. این پلتفرم گزینه های متعددی را ارائه می دهد ، از جمله تبلیغات عکس و تبلیغات چرخ فلک ، و همچنین تبلیغات ویدئویی و تبلیغات در استوری های اینستاگرام - که دو مورد اخیر بینایی ، صدا و حرکت را برای ارتباط بیشتر با کاربران ارائه می دهد. و همه می دانیم که ویدیو در حال حاضر داغ است.

کانر ووس ، استراتژیست رسانه های اجتماعی در Veterans United Home Loans ، گفت که مارک هایی که استوری های اینستاگرام را در نظر گرفته اند باید با تعامل با آنها برای درک بهتر قابلیت های تعاملی ، روندها و انتظارات محتوا شروع کنند.

"وقتی بینندگان درگیر استوری ها می شوند ، انتظار دارند که ویدیو را ببینند و اغلب اوقات با هم تعامل دارند - بنابراین قرار دادن تبلیغات ویدیویی در داخل استوری های اینستاگرام می تواند به کاربرانی برسد که برای تماشای ویدئوها بازتر هستند و برای مشاهده محصولات بیشتر به سمت بالا حرکت می کنند. یا بقیه مقاله را بخوانید ، "او گفت. "در فید ، کاربران عادت دارند به پیمایش و نگاه کردن بپردازند - لزوماً متوقف نمی شوند ، تعامل ندارند یا روی صفحه وب دیگری کلیک می کنند."

علاوه بر این ، ویوین کانوی ، بنیانگذار آژانس متمرکز بر اینستاگرام Ace the Gram ، گفت که کاربران استوری ها را به اندازه فیدهای خود انتخاب نمی کنند ، و این امر باعث می شود که تبلیغ کنندگان برجسته تر شوند.

مهم نیست که کدام قالب تبلیغات ویدیویی را انتخاب می کنید ، در اینجا ده نکته برای به حداکثر رساندن اثربخشی آنها آورده شده است.

قبل از شروع بحثمون لازمه به این سوال پاسخ دهیم که چگونه سفارش تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی بدهیم؟، در وبسایت طلوع فیلم میتوانید مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

1. ثانیه های اول را حساب کنید
کاربران اینستاگرام به سرعت در فیدهای خود حرکت می کنند ، بنابراین چه تبلیغات ویدیویی معمولی اینستاگرام باشد یا تبلیغات استوری اینستاگرام ، مارک ها باید تبلیغات ویدیویی بسازند که کاربران را مجبور به توقف کند.

به گفته ناتاشا کورتنی-اسمیت ، مدیرعامل شرکت بازاریابی دیجیتال Bolt Digital ، این بدان معناست که حرکت را در سه ثانیه اول ایجاد کنید.
او گفت: "شما اصلا زمانی برای جلب توجه دیگران ندارید." "با بازکنهای آهسته هنرگو نباشید ... شما چیزی را می خواهید که روشن باشد ، حرکت کند و توجه را به خود جلب کند."

ووس گفت اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان می توانند بلافاصله به آگهی شما بگویند یک ویدیو است.

او گفت: "مطمئن شوید که ثانیه اول ویدئوی شما دارای حرکت کافی باشد که با قطع صدا ، بینندگان بلافاصله متوجه شوند که این یک ویدیو است و نه یک تصویر ثابت." "اگر چند ثانیه اول آنقدر ظریف باشد که به نظر می رسد یک تصویر باشد ، بدون اینکه متوجه شوند چیزی از دست داده اند ، درست حرکت می کنند."

2. اضافه کردن متن
از آنجا که صدای اینستاگرام به طور پیش فرض خاموش است ، جاناتان جیکوبز ، شریک آژانس دیجیتال Digital Natives Group ، گفت که مارک ها باید با تصاویر و/یا متن پیشتاز باشند.

چاک کوترمن ، متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت بازبینی نرم افزار و خدمات تجاری G2 Crowd می گوید: "می توانید توجه آنها را جلب کنید - یا فقط پیام خود را به گوش دیگران برسانید." "با استفاده از برنامه هایی مانند Apple Clips جلوه های متنی پویا ایجاد کنید تا نکات اصلی را برجسته کنید که نمی خواهید هیچ بیننده ای آن را از دست بدهد."
Ehud Basis ، مدیر ارشد خرید آنلاین در پلتفرم کشف Outbrain ، موافقت کرد که این نوع متن می تواند به تقویت مهمترین پیامهایی که یک برند می خواهد ارائه دهد ، کمک کند.

با این حال ، ورونیکا رومنی ، رئیس آژانس بازاریابی دیجیتال LoSoMo ، از استفاده زیاد از متن هشدار داد.

او می گوید: "چند عنوان کوتاه در ویدئو به جلب توجه مخاطبان کمک می کند تا آنها کل ویدیو را تماشا کرده و حتی بعداً صدا را پخش کنند." با این حال ، نوشتن بیش از حد می تواند برای بیننده قریب به اتفاق باشد و ویدئو را شلوغ به نظر برسد. "

کانوی خاطرنشان کرد که یک راه سریع و آسان برای ایجاد زیرنویس های ویدئویی استفاده از سرویس هایی مانند Rev.

با این وجود ، وینسیت لی لوید ، مدیر عامل آژانس دیجیتال Lloyd Media Solutions ، گفت که با این وجود از کیفیت صوت اطمینان حاصل می کند.

3. یک مشکل را حل کنید
تبلیغات ویدیویی اینستاگرام باید مشکلی را شناسایی کرده و نشان دهد که چگونه محصول یا خدمات خاصی آن را حل می کند.
تام کالتون ، متخصص رشد دیجیتال در آژانس دیجیتالی Dijitul ، می گوید: "با شناسایی مشکلی که مشتریان بالقوه شما دارند ، شما با آنها ارتباط عاطفی ایجاد می کنید ، بنابراین آنها قبلاً با آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند." هنگامی که آنها را درگیر کردید ، به آنها نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما این مشکل را حل می کند. "

PS: اگر به دنبال ایده هایی برای تبلیغات ویدیویی خود هستید ، ما یک پست برای شما داریم.

5 عنصر اصلی یک ویدیو تیزر موثر

4- روی یک هدف تمرکز کنید
ناتالی آتاناسیادیس ، سرپرست دیجیتال آژانس بازاریابی Digital Visibility Group ، گفت که برای هر تبلیغ روی یک موضوع ، موضوع و هدف اصلی تمرکز می کند.

او گفت: "این می تواند آگاهی از نام تجاری ، آموزش محصول یا گزینه های" اکنون بخرید "باشد." "فقط سعی نکنید همه اینها را در یک تبلیغ گنجانید زیرا مخاطبان خود را بمباران می کنید و آنها فقط از آگهی شما عبور می کنند."

جان سورداکوفسکی ، بنیانگذار آژانس دیجیتال Avex Designs ، موافقت کرد که در یک زمان بر روی یک چیز تمرکز کند.

وی گفت: "اگر تبلیغات ویدئویی شما حاوی تعداد زیادی محصول یا نقاط فروش باشد ، به نظر می رسد" "پایگاه مشتری خود را هدف قرار دهید و محتوای ویدئویی متناسب با آنها ایجاد کنید."

آتاناسیادیس گفت ، بیش از حد خود را تبلیغ نکنید.

سورداکوفسکی موافقت کرد که تبلیغ کنندگان باید اطمینان حاصل کنند که تبلیغات ویدئویی به صورت ارگانیک در فیدها ترکیب می شوند.

او می گوید: "وقتی کاربران در فیدهای خود حرکت می کنند ، می خواهید توجه آنها را جلب کنید." "ارسال محتوای ویدئویی که برای کاربر ارزش ایجاد می کند به احتمال زیاد مشارکت دارد."

5- کمتر شبیه یک تبلیغ باشید
تبلیغات ویدئویی باید به طور طبیعی در فیدهای اینستاگرام برای بهترین پذیرایی ترکیب شوند

منبع

اپیزود فیلم بازدید : 68 پنجشنبه 25 شهریور 1400 نظرات (0)

اگر می خواهید قبل از به اشتراک گذاشتن یک پیشنهاد بزرگ یا محتوای اضافی با دیگران توجه دیگران را جلب کنید ، از یک فیلم تیزر کوتاه و در عین حال قدرتمند استفاده کنید. ایجاد این موارد زمان زیادی نمی برد و اغلب هزینه تولید آنها کمتر از فیلم های طولانی تر است ، بنابراین آنها فرصتی عالی برای بازاریابی اضافی به صورت مقرون به صرفه به شما می دهند.

از این 5 عنصر کلیدی فیلم های تیزر استفاده کنید

1 - کوتاه صحبت کنید. ویدیوی تیزر ایده آل ممکن است فقط 30 ثانیه طول بکشد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که فقط طعم اطلاعاتی را به همراه داشته باشند که بیننده را مجبور به نگاه نزدیک تر کند. به یاد داشته باشید که این موارد قرار است به عنوان پنجره های بازشو یا بلوک های ویجت کوچک در یک وب سایت نمایش داده شوند یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. آنها چیزهایی نیستند که مردم با یک کاسه ذرت بوداده بنشینند و برای آموزش یا سرگرمی تماشا کنند.

2 - تمرکز فشرده ای را انتخاب کنید. سعی نکنید همه چیز را در یک تیزر کوتاه به اشتراک بگذارید. بر روی محصول ، خدمات ، پیشنهاد ویژه یا یک نقطه خاص از اطلاعات تمرکز کنید. اگر می خواهید یک تیزر تبلیغاتی الهام گرفته از خلق و خو ایجاد کنید ، حتماً روی تصاویر و صداهای احساسی تمرکز کنید.

3 - برند خود را به نمایش بگذارید. همیشه نام و نشان شرکت خود را به طور برجسته در فیلم تیزر نشان دهید. اگر فقط تیزر را در صفحه شرکت خود اجرا می کنید و دارای هویت تجاری قوی هستید ، این ضروری نیست. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس را در توضیح پست نیز وارد کرده اید. هرگونه تبلیغ یا ایجاد محتوا که انجام دهید باید شامل این موارد باشد.

4 - سطح انرژی و هیجان را بالا نگه دارید. مگر اینکه مناسب برند شما باشد ، تیزرها را پر انرژی و جذاب کنید. این به شما کمک می کند توجه را سریعتر جلب کرده و آن را حفظ کنید.

5 - یک فراخوان قوی برای اقدام ایجاد کنید. به بینندگان بگویید که می خواهید در میانه یا پایان ویدیوی تیزر چه کاری انجام دهند. آیا می خواهید آنها از سایت شما بازدید کنند ، محصول را بررسی کنند یا در لیست ثبت نام کنند؟ برای اینکه تیزر موثر باشد ، باید به جای دیگری هدایت شود.

https://bernardson.com/business/5-key-elements-of-an-effective-teaser-video/

اپیزود فیلم بازدید : 47 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

آیا می خواهید در مورد یک فیلم آینده سر و صدا ایجاد کنید؟ در مورد ساخت کمپین تبلیغاتی برای عرضه محصول آینده چطور؟ زمان یک کمپین تبلیغاتی تیزر است.

 

یک کمپین تبلیغاتی تیزر ، به اصطلاح واقعی ، با استفاده از تبلیغات معلق و اسرارآمیز برای ایجاد علاقه و تعامل منجر به یک کمپین بزرگتر ، مخاطب را مسخره می کند. مبارزات تیزر می تواند اشکال مختلفی داشته باشد - انفجار رمزآلود ایمیل ، یک پست مبهم در شبکه های اجتماعی ، یک کلیپ ویدیویی آویز صخره - هر چیزی که باعث ایجاد کنجکاوی شود و مکالمات را شروع کند. هدف نهایی یک کمپین تبلیغاتی تیزر تبلیغات پیش بینی کلی است ، و باعث ایجاد کشش آلی نسبت به یک کمپین متمرکزتر در مسیرهای بعدی می شود.

تبلیغات تیزر یک تبلیغ واحد نیست بلکه دو قسمت است مجموعه ای از تبلیغات بهم مرتبط (تبلیغات تیزر) و افشاگر نهایی معروف به مبارزات تبلیغاتی از نقطه ارتباطات از نظر ، یک کمپین به عنوان مجموعه ارتباطات از قبل برنامه ریزی شده تعریف می شود فعالیت های طراحی شده توسط عوامل تغییر در رفتار گیرنده در مدت زمان مشخص شده . به طور گسترده بر اساس هدف ، ارتباطات است مبارزات انتخاباتی به سه دسته تقسیم می شوند: کمپین های بازاریابی / تبلیغاتی و ارتباطات عمومی کمپین ها کمپین تبلیغاتی به معنای یک سری هماهنگ پیوند یافته است تبلیغات با یک ایده یا موضوع واحد.

هنگامی که تصمیم گرفتید یک کمپین تبلیغاتی تیزر برای راه اندازی شما مناسب است ، چگونه شروع می کنید؟ خبر خوب این است که این نوع فشارها آنقدر مبهم و نامشخص است که هیچ راهی برای نزدیک شدن به آن وجود ندارد. برای مشاهده تاثیر تیزر تبلیغاتی بر کمپین های تبلیغاتی، اینجا کلیک کنید. استفاده از چندین کانال می تواند در جلب مخاطبان بیشتر و جلب توجه بیشتر بسیار مفید باشد. رسانه های اجتماعی به دلیل دسترسی گسترده و فرصت های شغلی ، یک روش شروع محبوب هستند. برخی از مشترکات تیزرهای موفق گذشته عبارتند از: تعلیق بودن ، سرمایه گذاری مخاطبان و خیلی زود فاش نشدن.

Guerilla marketing | Advertising with a viral effect - IONOS

یک تبلیغات خوب تبلیغاتی تقریباً چیزی نمی گوید ، اما به نوعی باعث می شود مخاطب برای فاش شدن تلاش کند. در اینجا چند نمونه جذاب از کمپین تبلیغاتی موثر و پر سر و صدا آورده شده است:

 

IHOB

IHOP پس از اعلام خبر تغییر نام آینده در خانه پنکیک معروف ، در توییتر و یک نقطه تلویزیونی همه را غافلگیر کرد. بعد از تقریباً 8 میلیون بازدید و حدس های بیشمار بعداً ، IHOP نشان داد كه "b" جدید به معنای همبرگر است و تغییر نام موقت ابتكار بازاریابی برای تبلیغ این ماده غذایی (كه از سال 1958 به طور نامحسوس در فهرست به چشم نمی خورد) بود.

 

فانتزی

 

خواننده تبدیل به نماد مد شد ریحانا یک سری تیزر ویدیویی را در سال قبل از انتشار خط آرایشی زیبایی Fenty در اینستاگرام منتشر کرد. چندین کلیپ ویدیویی از زنانی که هشتگ و شرح دلخواه دارند ، با انتشار شایعات ، باعث حس کنجکاوی و انتظار بسیاری از طرفداران وی شده است. پس از اولین خط (همزمان با هفته مد NYC) ، مشخص شد که Fenty آرایش متنوع و گسترده ای را هدف قرار داده است. نتیجه موفقیت نامطلوبی برای نامزدی فنتی بوده است. یک ماه قبل از راه اندازی ، اینستاگرام مارک فنتی تقریباً 2 میلیون دنبال کننده داشت. روز راه اندازی ، بیش از 600 هزار نفر دنبال کننده بیشتر داشت. یکی از بزرگترین آرایش های صورت گرفته تا کنون!

بعد از اکران موفقیت آمیز اولین فیلم Deadpool ، دور دوم بازاریابی تیزر تبلیغاتی شوخی نداشت (گرچه خنده دار بود). بازاریابی برای Deadpool 2 شامل یک سری طولانی از تیزرهای ویدیویی ضد قهرمان معروف بدنام در سناریوهای کاملاً تصادفی (نقاشی باب راس ، یک ویدیو موسیقی تفسیری سلین دیون) بود. پست های رسانه های اجتماعی ادامه داشت که ددپول خط آب نبات خود را شروع می کند ، کتاب رنگ آمیزی خود و به عنوان سخنگوی تکیلا را ایجاد می کند. پس از همه شیرین کاری های مفصل ، Deadpool 2 در آخر هفته افتتاحیه خود بیش از 125 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، کمپین تبلیغاتی می تواند یک روش ارزشمند برای ایجاد موارد زیر قبل از شروع بازاریابی سخت باشد. آنها می توانند بازار را آزمایش کنند و قبل از نهایی شدن همه چیز براساس پاسخ مصرف کننده ، برای ایجاد اصلاحات مورد استفاده قرار گیرند. آنها می توانند روشی ابتکاری و م toثر برای ایجاد تعامل و شروع سیر مخاطب به سمت تبلیغات متمرکز باشند. برخی از کمپین تبلیغاتی مورد علاقه شما کدام بوده است؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات و روند تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی فعلی ، به وبلاگ Deep Ads Thoughts مراجعه کنید. به علاوه ، وبلاگ Push n ’Pull ما را برای همه موارد در دنیای رسانه های دیجیتال و اجتماعی بررسی کنید.

اپیزود فیلم بازدید : 43 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

تبلیغات هدفمند می تواند بهترین تصمیم بازاریابی باشد که یک تبلیغ کننده می تواند در بخشهای غذا ، مواد غذایی و آشپزی اتخاذ کند. تبلیغات در این مکان ها دشوار است و به یک استراتژی خاص نیاز دارد. به طور عمده ، لازم است کمپین های تبلیغاتی راه اندازی شود که در آن مشتری های خاص می توانند محصولات بسیار خاصی را در صورت نیاز پیدا کنند.

بنابراین تبلیغات هدفمند دقیقاً چگونه کار می کند؟ چگونه شرکت های غذایی می توانند روی تبلیغات هدفمند بپرند و از آن استفاده کنند؟

تبلیغات هدفمند چیست؟

تبلیغات هدفمند نوعی تبلیغات آنلاین است که بر مخاطبانی با صفات بسیار خاص تمرکز می کند. این صفات بر اساس مارک یا محصولی است که تبلیغ می شود. غالباً ، این صفات جمعیتی ساده مانند نژاد ، جنس ، سن ، اقتصاد ، درآمد و غیره است. آنها همچنین می توانند جزئیات بیشتری داشته باشند ، مانند طرفداران بسیار ظریف نوع خاصی از آشپزی یا موقعیت جغرافیایی. تبلیغات هدفمند همچنین می تواند براساس مواردی مانند ارزشهای شخصی ، تیپ شخصیتی ، نظرات ، سبک زندگی ، سابقه مرورگر و خرید و فعالیتهای دیگر قابل اندازه گیری باشد.

تبلیغات هدفمند به دلیل مفهوم ترجیح قوی ، بر صفات کاملاً ویژه متمرکز است. مصرف کنندگان با نیازهای بسیار خاص به احتمال زیاد با تبلیغ کالایی که مطابق با علایق ، نیازها و ترجیحات منحصر به فرد آنها باشد ، درگیر می شوند. تبلیغات هدفمند اساساً "اتلاف" را از بین می برد و تبلیغات هدفمند فقط به جای تبلیغات در مقیاس عظیم عمومی ، فقط برای مصرف كنندگانی كه احتمال خرید محصول بسیار زیاد است ، به نظر می رسد.

هنگامی که تبلیغ کنندگان تصور می کنند که بازار هدف آنها کیست ، وقت آن است که به تبلیغات هدفمند بپردازیم. این شامل یافتن بهترین مکان های ممکن برای قرار دادن تبلیغات است تا افراد خاص بتوانند آنها را دقیقاً در زمان مناسب پیدا کنند.

برای شرکت های مواد غذایی و مواد غذایی ، مکان بسیار خوبی برای شروع وبلاگ های دستور العمل است. هدف قرار دادن بلاگ های دستورالعمل شامل عنصری که یک مارک از طریق یک بنر تبلیغ می کند ، یک روش عالی برای تبلیغات هدفمند است. اگر یک خواننده وبلاگ دستور العمل برای تهیه دستور العمل های پای سیب جستجو می کند ، قرار دادن تبلیغات برای پوسته پای در آن صفحه دقیق به شما کمک می کند تا جمعیت مورد نظر شما را در کجای آن قرار دهد و به چه کالایی نیاز دارد.

آژانس های تبلیغاتی چه کاری انجام می دهند؟

تبلیغ کنندگان باید مشتری مورد نظر خود را بدانند

برای اینکه بازاریابی هدفمند واقعاً کارساز باشد و یک ROI مناسب داشته باشد ، تبلیغ کنندگان باید مصرف کنندگان هدف خود را از داخل و خارج بشناسند. قبل از ایجاد مبارزات تبلیغاتی واقعی ، باید مقدار قابل توجهی از تحقیقات بازار انجام شود تا بفهمید چه کسی به محصولی که یک مارک خاص ایجاد کرده است ، نیاز دارد. برخی از روشهای تحقیق در بازار شامل موارد زیر است:

در ازای دریافت چیزی ، مانند کد کوپن یا هدیه رایگان ، نظرسنجی های ایمیل و سایر اشکال تحقیقات بازار را ارسال کنید. برخی از مشوق ها باید لحاظ شود.

برای یافتن مکالمه در مورد نام تجاری نام تجاری خود یا خود از گوش دادن های اجتماعی استفاده کنید.

بررسی کنید مخاطبان شما از کدام کانال های اجتماعی استفاده می کنند مانند شبکه های اجتماعی ، انجمن ها ، وبلاگ ها و غیره

ببینید رقابت از نظر بازاریابی چه می کند.

اطمینان حاصل کنید که یک شخصیت خریدار قبل از غرق شدن در تحقیقات بازاریابی در یک منطقه خاص جمعیتی توسعه یافته است.

از مصاحبه ها ، گروه های متمرکز و مشاهده کلی مشتری استفاده کنید.

ببینید مشتریان فعلی در مورد نام تجاری چه می گویند و نیازهای منحصر به فرد آنها چیست.

هنگامی که تبلیغ کنندگان درک درستی از مخاطبان هدف خود داشته باشند ، می توان یک کمپین تبلیغاتی با عناصر متناسب با آن جمعیت شناسی ایجاد کرد.

نکات مهمه بازاریابی ویدیویی

هدف گذاری غذا با تبلیغات Gourmet

Gourmet Ads مفتخر است که طیف گسترده ای از گزینه های هدف گیری را از طریق سرور آگهی و DSP اولیه ما ارائه دهد. این منابع متنوع آگهی اطمینان حاصل می کند که مشتریان ما می توانند از عملکرد عالی مبارزات انتخاباتی و موفقیت کلی برخوردار شوند.

برخی از گزینه های هدف قرار دادن غذا که ما ارائه می دهیم عبارتند از:

هدف گذاری دستور العمل

هدف قرار دادن عناصر

هدف قرار دادن آشپزی

هدف گذاری رژیم

هدف قرار دادن لوازم آشپزخانه

پلت فرم ما همچنین به شدت بر مخاطبان ، رفتار ، مبارزات انتخاباتی ، زمینه ای ، رژیم غذایی ، تحویل غذا ، مکان ، تحویل مواد غذایی و هدف گذاری جمعیتی متمرکز است. تقریباً هر تبلیغ کننده غذا و شراب در آنجا می تواند از یک یا چند مورد از این گزینه های هدفگیری بهره مند شود.

اپیزود فیلم بازدید : 77 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

هنگامی که تبلیغ کنندگان و ناشران برای اولین بار تحقیقات خود را در زمینه بازاریابی برنامه ای آغاز می کنند ، اصطلاحات Platform Management Data (DMP) و Demand Side Platform (DSP) در متن خرید رسانه از طریق بازارهای آنلاین ظاهر می شوند. اما این دو مفهوم دقیقاً چیست و چرا اهمیت دارند؟ آیا باید یکی را روی دیگری استفاده کرد؟

DMP ها و DSP ها برنامه های نرم افزاری تبلیغاتی برنامه ای مبتنی بر ابر هستند که برای چند منظور مختلف ، یعنی جمع آوری داده ها و اتوماسیون خرید فضای تبلیغاتی استفاده می شوند. حتی اگر اغلب از آنها با هم استفاده می شود ، این دو مفهوم در واقع کاملاً متفاوت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد DMP ها و DSP ها و تفاوت آنها بیشتر بخوانید.

DSP چیست؟

Demand Side Platform به سادگی سیستم مناقصه ای است که با یک رابط شخصی ساده ، شکاف بین خریداران آگهی و سیستم عامل های عرضه را از بین می برد. براساس پیشنهادات برنامه ای یا زمان واقعی ، DSP ها اساساً "واسطه" بین تبلیغ کنندگان و ناشران هستند. DSP مخزن مورد نیاز برای خرید و فروش موجودی آگهی به صورت آنلاین را فراهم می کند. به طور موثر ، آنها بستر اصلی تجارت رسانه برای خریداران رسانه های برنامه ای هستند. در روزهای گذشته ، تبلیغ کنندگان و ناشران مجبور بودند رقص خرید و فروش را به صورت دستی انجام دهند. DSP ها روند کار را آسان می کنند ، به ویژه در زمینه خرید تبلیغات برنامه ای.

DMP چیست؟

سیستم مدیریت داده قطعه مرکزی فناوری مبتنی بر ابر است که توسط یک تبلیغ کننده یا آژانس تبلیغاتی آنها برای جمع آوری ، سازماندهی و مدیریت بخش قابل توجهی از داده ها از منابع مختلف استفاده می شود. DMP با محبوبیت طرفین خرید و فروش تبلیغات برنامه ای در چند سال گذشته ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، یعنی به این دلیل که هر دو تبلیغ کننده می خواهند مخاطبان مناسب را از طریق تجزیه و تحلیل در کانال های تبلیغاتی مختلف ردیابی و هدف قرار دهند. "ارکان" اساسی DMP ها جمع آوری ، متحد سازی ، سازماندهی ، فعال سازی و تجزیه و تحلیل است. اساساً ، یک DMP انواع مختلف داده ها را تحت یک سیستم عامل یعنی داده های ناشران ، شرکا و مارک های تبلیغاتی متحد می کند.

چگونه این دو متفاوت هستند؟

DMP با DSP بسیار متفاوت است. با این حال ، می توان از این دو به عنوان بخشی از اکوسیستم خرید رسانه ای برنامه ای استفاده کرد. آنها در کنار هم کار می کنند ، به عنوان مثال ، می گویند شما از Lotame به عنوان DMP خود استفاده می کنید ، سپس می توانید اجازه دهید (یا اجازه دهید) که همه یا بعضی از مخاطبان خاص در DSP شما قرار بگیرند. بنابراین ، بگویید شما از Xandr به عنوان DSP خود استفاده می کنید ، پس از اینکه این اجازه را دادید ، اکنون می توانید در بخشهایی به عنوان بخشی از خرید رسانه خود فعال شوید. ممکن است هزینه های مرتبطی با این بخشها در معرض باشد ، اما این توافق نامه های DMP و DSP شما تعیین می شود.

آژانس های تبلیغاتی چه کاری انجام می دهند؟

اکنون ، جایی که ممکن است برخی از سردرگمی ها وجود داشته باشد ، این است که DSP هایی مانند Xandr دارای ویژگی های اساسی DMP هستند که به طور طبیعی در سیستم عامل خود قرار دارند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا هر عملی را که انتظار دارید در DMP انجام دهید ، یعنی جمع آوری داده ها و فعال سازی برای فعالیت ها ، انجام دهید. بزرگترین تفاوت در اینجا این است که DSP ها با DMP پایه از نظر عملکردی از ویژگی های پیشرفته مانند پاکسازی داده ها یا استفاده از اطلاعات دموگرافیک و غیره برخوردار نیستند. بنابراین هر دو سیستم عامل DMP و DSP می توانند داده ها را از وب سایت ها یا صفحات فرود و غیره جمع آوری کنند ، اما DSP ها فقط می توانند سطح اساسی کاربر را جمع آوری کنند داده ها ، که محدود است. با استفاده از DMP ، می توان داده ها را از منابع مختلف مانند مجموعه داده های آفلاین ، CRM ها ، ایمیل ، ویژگی های رسانه و غیره جذب کرد. علاوه بر جمع آوری اطلاعات ، DMP ها عملکرد صادراتی بهتری نسبت به DSP دارند. داده های جمع آوری شده در DSP به طور کلی قابل حمل نیستند.

بنابراین ، از آنجا که برخی از DSP ها دارای ویژگی های جمع آوری داده هستند ، آیا این بدان معنی است که DMP ها واقعاً مورد نیاز نیستند؟ بستگی دارد تبلیغاتی که با استفاده از داده های شخص اول خود کمپین های رسانه ای را اجرا می کنند ، باید در سیستم عامل های مدیریت داده سرمایه گذاری کنند تا داده ها را تقریباً از هر منبع انتخاب کنند ، که در مورد بازاریابی فوق العاده ارزشمند است.

اپیزود فیلم بازدید : 52 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی بین متن و ویدئو انتخاب می شود ، 72٪ از مردم ترجیح می دهند یک ویدیو را ببینند تا در مورد یک محصول جدید اطلاعات کسب کنند.

 

مردم عاشق تماشا هستند و این باعث می شود فیلم های تبلیغاتی نان و کره تبلیغات تبلیغاتی برتر باشد. یک ویدیوی تبلیغاتی که به خوبی اسکریپت شده باشد ، حتی با کمترین بودجه نیز می تواند م effectiveثر باشد ، بنابراین خلاق باشید و شروع کنید

بهترین ویدیوهای تبلیغاتی مانند پیش پرده های فیلم هستند ، بدون اینکه اطلاعات زیادی به شما بدهند هیجان ایجاد می کنند. برای یادگیری نحوه ساخت فیلم های تبلیغاتی تبلیغاتی بهتر برای کسب و کار خود ، در ادامه مطلب بخوانید.

 

ویدیوی تبلیغاتی چیست؟

مانند یک پیش پرده فیلم ، یک ویدیوی تبلیغاتی یک تبلیغ کوچک است با هدف فشار دادن بینندگان به بررسی یک محصول ، خدمات ، رویداد یا دارایی محتوا. همچنین به عنوان فیلم های تبلیغاتی تبلیغاتی و تبلیغاتی تیزر شناخته می شود ، هدف اصلی یک ویدیوی تبلیغاتی فریب مردم برای یادگیری بیشتر است.

انواع تیزر تبلیغاتی کدام اند؟

اصطلاحات تیزر تبلیغاتی، معمولا بین اشخاص متخصص در این حوزه استفاده می شود. در زیر چند نمونه از آن ها را شرح می دهیم:

تیزر رئال

تیزر رئال، به تیزری گفته می شود که به صورت واقعی جلوه کند. این واقعی بودن را به وسیله فیلمبرداری انجام می دهند. در ابتدا، سناریو نوشته می شود، سپس گروه فیلمبرداری، در محل حاضر شده و شروع به فیلمبرداری از محصولات می کنند، سپس این راش های خام به دست تدوینگر می رسد، و تدوینگر با ادیت این راش ها و انجام یک سری اعمال، تیزر را تحویل می دهد.

تیزر موشن گرافیک

در تیزر موشن گرافیک، فیلمبرداری به صورت با دوربین واقعی صورت نمی گیرد، بلکه همه چیز کاملا مجازی می باشد. این نوع تیزر ها با استفاه از نرم افزارهای ساخت تیزر طراحی و تولید می شوند، به عبارتی دوربین واقعی در اینجا هیچ نقشی ندارد و کل تیزر با دوربین مجازی داخل نرم افزار ساخته می شود.

تیزر تلفیقی

تیزر تلفیقی، ترکیبی از تیزر رئال و موشن گرافیک می باشد. در این نوع از تیزرها، قسمتی از کلیپ به صورت فیلمبرداری و رئال بوده و قسمت دیگر با نرم افزار های گرافیکی ساخته می شود.

 

مزایای فیلم های تبلیغاتی چیست؟

فیلم های تبلیغاتی باعث ایجاد ترافیک می شوند. آنها مانند علائم چشمک زن بزرگی هستند که بینندگان را به سمت وب سایت یا صفحات اصلی شما هدایت می کنند. به طور طبیعی ، آگاهی از برند با این فیلم ها که در بالای قیف بازاریابی شما زندگی می کنند ، همراه است.

 

ویدئوهای تبلیغاتی عالی بسیار قابل اشتراک هستند و در هنگام ایجاد سر و صدا و ایجاد سرنخ ، سریعاً یک محصول یا خدمات را خلاصه می کنند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ / انواع تیزر تبلیغاتی / مراحل ویدیو های تبلیغاتی / تیزر یعنی چه | طلوع فیلم

اپیزود فیلم بازدید : 47 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

آژانس های تبلیغاتی طیف گسترده ای از استراتژی های تبلیغاتی را برای ایجاد کمپین های بازاریابی متناسب با نیازهای مشتری خود به کار می گیرند. آژانس های تبلیغاتی می توانند از مشاغل کوچک و مستقر در خانه گرفته تا امتیازات شرکتی دارای بخش هایی برای تحقیقات بازار ، مدیریت حساب و فروش ، نوشتن متن و طراحی گرافیک باشند. آژانس های تبلیغاتی برای جمع آوری اطلاعات و ارائه ایده های تبلیغاتی خود و به دنبال آن فرآیند خلاقانه ساختن و توزیع تبلیغات ، از نزدیک با مشتری همکاری می کنند.

 

The First Background Image Advertising Company Relaunched As an Advertising  Platform - Marketing Hog

 

گام صدا

در حالی که هدف اکثر آژانس های تبلیغاتی ایجاد مشارکت مداوم با مشتریان بلند مدت است ، خرید هر مشتری جدید با یک قدم شروع می شود. به جای کسب و کارهای تصادفی سرد ، آژانس های تبلیغاتی معمولاً با رویکردی درونی شروع می کنند و با افرادی که شخصاً می شناسند در سازمانی که می خواهند آنها را هدف قرار دهند تماس می گیرند. آنها همچنین ممکن است اخبار مربوط به شرکتهایی را که به نظر می رسد نیاز به تعمیرات اساسی تبلیغاتی دارند (به عنوان مثال مشاغلی که دچار جهش ناگهانی رشد می کنند) کنترل کرده و نامه و نمونه کارهای خود را برای آنها ارسال کنند.

 

ارائه

هنگامی که مشتری بالقوه موافقت کرد با یک آژانس تبلیغاتی ملاقات کند ، آژانس نمایشی از آنچه برای مشتری ارائه می دهد آماده می کند. سطح جزئیات و تحقیقاتی که در مورد ارائه ارائه می شود به میزان علاقه یا تعهد نشان داده شده توسط مشتری بستگی دارد. در طول ارائه ، آژانس ممکن است موارد موردی را که در تحقیقات خود یافته است ، ارائه دهد تا نشان دهد چه نوع تبلیغاتی در گذشته برای شرکت های مشابه کارساز بوده است. این آژانس همچنین ممکن است نشان ها ، بروشورها ، نامه های مستقیم ، وب سایت ها ، بنرهای تبلیغاتی یا بیلبوردهایی را که برای مشتریان قبلی طراحی کرده است یا ماکتی از آنچه در ذهن مشتری دارد را نشان دهد.

ارزیابی

هنگامی که مشتری متعهد به استخدام آژانس تبلیغاتی شد ، آژانس ارزیابی موقعیت فعلی مشتری را در صنعت خود ، از جمله سهم بازار ، رقابت و سطح شناسایی آن در بازار هدف خود ، آغاز می کند. برخی از این اطلاعات را می توان از وب سایت مشتری و برنامه تجاری وی دریافت کرد. آژانس همچنین انتظارات مشتری را ارزیابی می کند و مهلت های قابل تحویل برای راه اندازی یک کمپین جدید را تعیین می کند.

 

خلاق

تیم خلاق یک آژانس تبلیغاتی اجزای واقعی کمپین (تبلیغات) مانند تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها ، پنجره های بازشو وب سایت ، نامه های مستقیم یا ترکیبی از رسانه های مخلوط را ایجاد می کند. نویسندگان و طراحان گرافیک معمولاً به طور دائمی در آژانس ها استخدام می شوند در حالی که فیلمبرداران و بازیگران ممکن است به عنوان مورد نیاز برای تبلیغات رادیو و تلویزیون ، از خارج از سازمان خارج شوند.

 

راه اندازی مجدد

خریدار رسانه آژانس تبلیغاتی فضای فروش تبلیغات (در روزنامه ، رادیو ، وب سایت ها یا سایر انجمن ها) را از فروشندگان آگهی خریداری می کند. تبلیغات تبلیغاتی معمولاً شامل انتشار آگهی ها با جایگزینی رسانه هایی است که در آن ظاهر می شوند تا از بمباران مردم در هر نوع رسانه ای جلوگیری کنند. جایگزینی بستر رسانه همچنین با دستیابی به بازار هدف از جهات مختلف به تولید آگاهی از برند کمک می کند.

 

نقش آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی ، که معمولاً شرکت یا کانون تبلیغاتی نیز نامیده می شود ، نهادی است که بازاریابی و تبلیغات یک شرکت را مدیریت می کند. در حالی که برخی از شرکت ها به آژانس های تبلیغاتی مستقل اعتماد می کنند ، شرکت های بزرگ اغلب کارهای داخلی را انجام می دهند و تبلیغات را انجام می دهند. آژانس های تبلیغاتی اعم از داخلی یا مستقل ، چندین وظیفه اساسی را انجام می دهند.


پژوهش

تحقیق یکی از مسئولیت های اصلی یک آژانس تبلیغاتی است. برای توسعه یک استراتژی موفق ، آژانس های تبلیغاتی قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی ، در مورد یک محصول ، اطلاعات جمعیتی هدف و تصویر آن تحقیق می کنند. آژانسهای تبلیغاتی همچنین در حین و بعد از یک کار تبلیغاتی تحقیقات مداوم انجام می دهند. تحقیقات دو عملکرد عمده را انجام می دهد: دانش لازم برای توسعه اولیه مبارزات را فراهم می کند و به یک آژانس تبلیغاتی کمک می کند تا درک کند که آیا یک کمپین موفقیت آمیز بوده است و چرا.


برنامه ریزی

این وظیفه آژانس تبلیغات است که یک کمپین تبلیغاتی و تبلیغاتی مبتنی بر تحقیق را توسعه دهد. این به معنای برنامه ریزی جمعیتی جمعیت و هدف قرار دادن آنها است. علاوه بر طراحی خود کمپین ، یک آژانس تبلیغاتی باید در مورد چگونگی ارائه آن - از طریق تلویزیون ، رادیو ، اینترنت و سایت های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات چاپی ، بیلبوردها ، در مکان های خاص جغرافیایی یا ترکیبی از این رسانه ها تصمیم بگیرد. آژانس ها همچنین تبلیغاتی را برای مشاغل ایجاد می کنند - مانند برنامه های پاداش ، تخفیف ، پیشنهادات ویژه و قرعه کشی - که برای افزایش درآمد طراحی شده اند.

همه ی تبلیغات، حول محور استراتژی تبلیغاتی است، هنگام ایجاد یک برند تجاری ، موفقیت آن در تمام برنامه ریزی های آن، مشخص می شود. و برنامه ریزی یااستراتژی بسیار پیچیده تر از چند مرحله خواهد بود ، این کار ماه ها طول می کشد تا برند در هنگام فروش پایه اساسی داشته باشد قبل از اینکه کیک آماده شود ، از فر بیرون می آورید؟ ما چنین فکر نمی کنیم ، یک برند تجاری بسیار مهمتر از کیک است ، نیاز به سرمایه گذاری از نوع هزینه و زمان دارد. روش تبلیغ شما متناسب با پتانسیلِ محصول، نیاز بازار، سلیقه و نیاز مشتری شما تعیین می­شود. ایده ­پردازی مناسب و داشتن نگاه جامع استراتژیک در تبلیغات، در اثربخشی نتیجه نهایی تاثیرگذار است. ما از میراثی صحبت می کنیم که برای دستیابی به بیشترین مزایا و رشد برند تجاری باید به طور موثر توسعه یابد. (https://tablo.io/hossein-noori/tyzr)


مبارزات عملیاتی

آژانس های تبلیغاتی با خدمات کامل به سادگی کمپین های تبلیغاتی کاملی طراحی نمی کنند و سپس آنها را به مشاغل تحویل می دهند. آنها همچنین مسئول کار پیچ و مهره در انجام آنها هستند. این شامل نه تنها تصمیم گیری در مورد انتخاب رسانه برای تبلیغات بلکه خرید فضای تبلیغاتی یا زمانی و پیگیری برای اطمینان از اینکه تبلیغات واقعاً اجرا یا چاپ شده اند ، می شود. در حالی که آژانس های تبلیغاتی بزرگ مسئولیت اجرای کمپین ها را بر عهده می گیرند ، برخی از آژانس های تبلیغاتی بوتیک های کوچک کمپین های تبلیغاتی را برای مشتریان ایجاد می کنند اما فعالیت هایی را انجام نمی دهند.


نام تجاری

 

عملکرد اصلی یک آژانس تبلیغاتی توسعه یا بهره برداری از یک نام تجاری است - آنچه وب سایت Bloomburg Businessweek آن را "شخصیت" یک محصول می نامد. تیم خلاق آژانس تبلیغاتی هنگام برخورد با محصولی با مارک از قبل تاسیس شده باید از نزدیک آن مارک را درک کرده و یک کمپین تبلیغاتی بر اساس این درک ایجاد کند. همچنین ممکن است از آژانس های تبلیغاتی خواسته شود تا از طریق تبلیغات ، تبلیغات و طراحی بسته ها ، نام تجاری برای محصولات ایجاد کنند. مارک تجاری موفق در سطح عاطفی مشتریان را به خود جلب می کند. به عنوان مثال ، هدف اعلام شده آژانس تبلیغاتی بازوی بازاریابی این است که "مارک ها برای مصرف کنندگان خود معنی داشته باشند."

اپیزود فیلم بازدید : 50 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

موشن گرافیک، از دو واژه موشن به اضافه گرافیک تشکیل شده که موشن در فارسی به معنای حرکت می باشد و گرافیک هم به معنای تصاویر که وقتی این دو را در کنار هم قرار می دهیم به معنای حرکت تصاویر می توان معنا کرد. اما برای اینکه دقیقا با معنای واژه موشن گرافیک آشنا شویم نیاز دارید تا آخر با این مقاله با ما همراه شوید .

https://blog.tolofilm.com/what-is-motion-graphics/

انواع موشن گرافیک

موشن گرافیک در دو مدل سه بعدی و دو بعدی ساخته می شود . موشن های دوبعدی هزینه و زمان کمتری نسبت به موشن های سه بعدی دارند . نکته ای که در مورد موشن های سه بعدی اهمیت زیادی دارد جذاب تر بودن آن ها نسبت به مدل های دوبعدی است . در انیمیشن هم ما برایمان انیمیشن دو بعدی جذابیت بیشری نسبت به انیمیشن دو بعدی دارد ولی نسبت به جایی که قرار است برایشان موشن کار کنیم و با توجه به شرایط آن جا باید تصمیم گرفت که کدام مدل از موشن گرافیک بیشتر به درد آن مجموعه و تبلیغاتشان می خورد .

 

کاربردهای موشن گرافیک

موشن گرافیک، کاربردهای بسیار زیادی دارد که از مهمترین آن ها می توان به موشن گرافیک تبلیغاتی، موشن گرافیک آموزشی، موشن گرافیک صنعتی، موشن گرافیک آماری، موشن گرافیک ورزشی ، موشن گرافیک خبری ، موشن گرافیک داستانی اشاره کرد . معمولا خیلی از شرکت ها و کمپانی ها تمایل دارند برای ساخت تیزر به سمت موشن گرافیک تبلیغاتی بروند . خیلی از موسسات و مدارس و دانشگاه ها برای انتقال مفاهیم آموزشی به جای استفاده از فیلم آموزشی رئال به سمت موشن گرافیک آموزشی می روند. خیلی از کارخانجات و بنگاه های اقتصادی به جای فیلم معرفی خود، از موشن گرافیک صنعتی استفاده می کنند . مراکز آماری و پژوهشی تمایل زیادی دارند تا آمارها و نمودارهای خود به زبان موشن گرافیک بیان کنند . در ورزش هم زیاد دیدیم که به جای استفاده از تصاویر رئال، از موشن گرافیک ورزشی استفاده شده است . شبکه های خبری هم بعضا برای گفتن اخبار به سمت موشن گرافیک خبری می روند . و شبکه های تلویزیونی و اینترنتی هم به علت کم هزینه تر بودن موشن گرافیک نسب به انمیشن گاها به سمت تولیدات موشن گرافیک داستانی می روند .

 

تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک

خب اولین چیزی که باید بدانیم این است که تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک را متوجه شویم . چیزی که به اشتباه در ذهن های مردم آمده این است که به انیمیشن های دوبعدی، موشن گرافیک گفته می شود در حالی که ما موشن گرافیک های سه هم داریم . اگر قرار باشد خیلی ساده به تفاوت اصلی موشن گرافیک و انیمیشن اشاره کنیم می توانیم در مورد جزئیات صحبت کنیم . معمولا برای ساخت انیمیشن چه به صورت داستانی سینمایی یا تلویزیونی در مدل های مختلف دو بعدی ، سه بعدی ، استاپ موشن و … جزیئات به صورت خیلی دقیقی پرداخته می شود . همه چیز احساس زنده بودن دارد . در موشن گرافیک اما جزئیات خیلی مهم نیست . بیشتر رساندن پیام با استفاده از تکنیک های کامپیوتری و افکت های تصویری مهم است . یکی از تفاوت های اصلی دیگر انیمیشن با موشن گرافیک، هزینه ها است. برای ساخت یک انیمیشن حرفه ای نیاز به یک تیم بسیار قوی از انیماتورها ، سناریست ها ، کارگردان های هنری ، استوری بورد زن ها و …. می باشد در حالی که برای ساخت یک موشن گرافیک سه بعدی حرفه ای می توان با یک سیستم خیلی خوب و یک نفر متخصص  آن را جلو برد . البته موشن گرافیک هایی هم داریم توسط یک گروه حرفه ای ساخته شده است اما افراد این گروه تعداد کمتری نسبت افراد گروه ساخت انیمیشن دارند .

 

هدف از ساخت انیمیشن

معمولا کسانی که در حوزه تبلیغات، به سمت انیمیشن می روند مدیران کمپانی های بزرگ و ثروتمندی هستند که برای تبلیغاتشان به سمت انیمیشن می روند . انیمیشن نسبت به موشن گرافیک هزینه خیلی بالاتری دارد و اگر توسط یک گروه حرفه ای با سناریوی جذابی ساخته شود می تواند باعث این بشود که تیزر تبلیغاتی که ساخته شده خیلی دیده شود البته موشن گرافیک جذاب هم می تواند تاثیر خیلی زیادی در دیده شدن یک محصول داشته باشد ولی از حق نگذریم انیمیشن، جذابیت های بیشتری چه برای کودکان و حتی برای بزرگسالان دارد .

 

چرا موشن گرافیک

پاسخ این سوال روشن است. یکی از مهم ترین مسائل در حوزه تبلیغات و تولیدات هنری، هزینه است. خب موشن گرافیک همان طور که در بالا گفته شد نسبت به انیمیشن، هزینه کمتری برای ساخت دارد. دومین فاکتور خوبی که نسبت به انیمیشن دارد این است که برای ساخت موشن گرافیک یک دقیقه ای، زمان کمتری نسبت به انیمیشن توسط گروه تولید پرداخته می شود. یکی از مسائل خیلی مهم در زمینه ساخت انیمیشن و موشن گرافیک استفاده از سیستم های کامپیوتری قوی برای طراحی و ادیت و رندرینگ است که انیمیشن سیستم های خیلی قوی نیاز دارد برای پردازش و انجام کارهایی که روی پروژه انجام داده می شود که در موشن گرافیک این سیستم ها نسبتا مشخصات پایین تری دارند و هرچه مشخصات یک سیستم پایین تر باشد قیت کمتری هم نسبت به یک سیستم کامپیوتری با مشخصات بالاتر می باشد، دارد . دلیل دیگر برای اینکه چرا باید ما سمت موشن گرافیک برویم به خاطر این است که در موشن گرافیک دستمان برای تبلیغات باز است و با استفاده از فاکتور موسیقی و افکت های کامپیوتری، تصاویر جذابی را می توانیم برای مخاطبان خلق کنیم، که این اتفاق در تیزرهای رئال نمی افتد .

 

چگونه موشن گرافیک بسازیم ؟

خب خیلی ها این سوال را دارند که چگونه موشن گرافیک بسازیم؟! که دو منظور دارد: منظور اول این است که ما چگونه سفارش ساخت موشن گرافیک را بدهیم و منظور دوم این است که چگونه می توان آموزش ساخت موشن گرافیک را دید؟

خب در کشور ما شرکت ها و موسسات تبلیغاتی زیادی هستند که در حوزه تبلیغات فعالیت دارند یکی از این موسسات تبلیغاتی که چند سالی است در حوزه ی های تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی و موشن گرافیک فعالیت دارد شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم می باشد . خب برای اشخاصی که می خواهند سفارش ساخت موشن گرافیک را بدهند پیشنهاد می کنیم با این مجموعه همکاری داشته باشند و در زمینه آموزش ساخت موشن گرافیک هم شما با یک سرچ ساده در گوگل می توانید فیلم های آموزشی که به صورت رایگان و پولی در سایت های مختلف هستند را ببینید یا کتاب هایی که به صورت پی دی اف و یا به صورت چاپی در این حوزه موجود می باشد . روش دیگر هم رفتن به آموزشگاه های تخصصی در این زمینه و یا اینکه به عنوان کاراموز در موسسات تبلیغاتی شروع به کار بکنید . مهم این است که ببینید با توجه به روحیاتتان کدام روش آموزشی برایتان بهتر است .

 

موشن گرافیک با چه نرم افزاری ساخته می شود ؟

برای ساخت موشن گرافی، نرم افزارهای زیادی در بازار موجود می باشد که از مهترین آن ها برای ادیت و ویرایش عکاس ها نرم افزار ادوبی فتوشاپ و ایلستریتور از بهترین ها هستند. برای تدوین ، صداگذاری و اضافه کردن افکت های موسیقی، نرم افزار ادوبی پرمیر و نرم افزار ادیوس را پیشنهاد می دهیم . و برای انجام حرکت های تصاویر و افکت ها و موشن دادن به کاراکتر ها بهترین نرم افزار افتر افکت و فیوژن می باشد . البته که با نرم افزارهای قدرتمند تری دی مکس و مایا هم می توان موشن گرافیک کار کرد ولی بهتر است از این نرم افزارها برای ساخت انیمشن های دوبعدی و سه بعدی استفاده شود .

 

مراحل طراحی موشن گرافیک

برای طراحی موشن گرافی، باید سه مرحله را طی کرد . مرحله ی اول که همان پیش تولید است که این مرحله منجر می شود به تهیه متن برای طراحی موشن گرافیک ، انتخاب تصاویر ، طراحی های اولیه ، اتود زدن های مختلف ، انتخاب گروه تولید و انجام خدمات دیگر می پردازد . مرحله ی دوم تولید است که طراحی های اصلی ، حرکت دادن تصاویر توسط نرم افزار و اضافه کردن افکت ها و جلوه های ویژه می باشد . در مرحله ی سوم که مرحله ی پس تولید می باشد، ادیت نهایی روی تصاویر و کاراکترها انجام می گردد ، موسیقی ، صداگذاری و صدای گوینده و اصلاح رنگ و نور انجام می گردد .

 

فیلمنامه موشن گرافیک

یکی از مراحل اصلی بخش پیش تولید در موشن گرافیک، قسمت فیلمنامه می باشد . شما برای هر فعالیت تصویری که می خواهید انجام بدهید ابتدا نیاز به یک متن یا به اصلاح فیلمناه برای کارتان دارید . معمولا کسانی که فیلمنامه موشن گرافیک را می نویسند، همان کسانی هستند که فیلمنامه برای موشن گرافیک و یا تیزرهای تبلیغاتی را می نویسند ، تفاوت چندانی نیست بین کسی که موشن گرافیک می نویسد یا انیمیشن؛ فقط بهتر است که کسی قصد نوشتن فیلمنامه برای موشن گرافیک را دارد با شرایط و ویژگی های نرم افزارهای تولیدی آشناییت داشته باشد تا مورد خیلی عجیبی را در فیلمنامه موشن گرافیک نیاورد .

 

ویژگی های موشن گرافیک خوب چیست؟

یکی از مهترین ویژگی های اصلی یک موشن گرافیک خوب این است که وقتی بیننده آن را می بیند احساس خستگی نکند و برایش جذابیت داشته باشد و تا آخر آن را دنبال کند . همانطور که در بالا گفتیم موشن گرافیک در انواع مختلف تبلیغاتی ، آموزشی ، ورزشی ، خبری و … استفاده می شود . مخاطبان موشن گرافیک در همه ی رده های سنی می باشد ولی باید با توجه به شناخت درست از مخاطب و درجه ی سنی برای آن ها تولید محتوای موشن گرافیک داشت . معمولا کسانی که موشن گرافیک ورزشی می بینند کودکان نیستند و قشر جوان و میانسل جامعه را تشکیل می دهند و برای این ها نباید به زبان کودکانه موشن گرافیک ساخت یا موشن گرافیک خبری را نباید زیاد پر زرق و بر ساخت و بیشتر باید به محتوایی که قرار است ارائه شود پرداخت. ویژگی های یک موشن گرافیک خوب را در این لینک بخوانید.

اپیزود فیلم بازدید : 124 سه شنبه 06 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

هدف اصلی تیزرها و تریلرها - قلاب کردن مخاطبان و پیش نمایش کامل محصول یا تجربه - است ، اما تفاوت های فنی مهمی وجود دارد.

طول تیزرها به طور معمول 15-60 ثانیه است ، در حالی که تریلرها 1-3 دقیقه (بعضی اوقات حتی بیشتر) هستند.

تیزرها محصول را اعتیاد به مواد مخدره می کنند. آنها لازم نیست که به ترتیب زمانی باشند. از طرف دیگر ، پیش پرده ها معمولاً از ساختار و قالب فیلم / نمایش / کلاس / و غیره پیروی می کنند. آنها شامل جزئیات لجستیکی (مانند طرح ، بازیگران ، کارگردان ، تاریخ اکران و / یا قیمت) هستند و حداقل برای فیلم ها در حین ویرایش یا پس از تولید فیلمبرداری می شوند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری بین یک تیزر و یک تریلر به آنها فکر کنید:

مخاطبان شما چقدر با محصول و / یا نام تجاری شما آشنا هستند؟ هر چقدر آنها کمتر از آنچه شما می فروشید و شرکت شما بدانند ، طولانی تر و با جزئیات بیشتر ویدیو شما نیاز دارد. به هر حال ، شما فقط آنها را روی خود محصول نمی فروشید - همچنین به آنها می آموزید که این چیست و کیست. اگر محصول شما نسبتاً جدید یا ناشناخته است ، ساخت یک تریلر را در نظر بگیرید. اگر قبلاً محبوب هستید ، ممکن است یک پیش پرده بهتر باشد.

آیا می خواهید کنجکاوی ایجاد کنید یا تمایل؟ یک تیزر فریبی را تحریک می کند و تأثیر ماندگاری بر بینندگان شما می گذارد. در مقابل ، یک تریلر آنها را برای اقدام متقاعد می کند. اگر ایجاد هیاهوی اطراف محصول شما مهمتر از جذب مشتری است ، تیزر تبلیغاتی را انتخاب کنید. (برای مثال ، تصور کنید که یک دوره آنلاین را هفت ماه دیگر راه اندازی می کنید. ترجیح می دهید از مشترکین مطبوعات بگیرید زیرا این دوره تاکنون خارج شده است.) تیزرها و تریلرها فقط به فیلم محدود نمی شوند. آنها می توانند در هر کمپین بازاریابی محصولات ویدیویی نقش ارزنده ای داشته باشند: برای نمایش ها ، وب سایت های VOD ، کلاس های آنلاین ، کانال های Roku و Vimeo و غیره.

مقاله مرتبط تیزر تبلیغاتی در سایت elsevier

مخاطبان شما چه چیزی را ترجیح می دهند؟ برخی از اطلاعات جمعیتی ، محتوای سریع و میان وعده را دوست دارند. در مورد نوجوانان ، نوجوانان و دانشجویان دانشگاه فکر کنید. سایر اطلاعات جمعیتی - مانند مسافران ، افرادی که کارگری می کنند و آشپزی می کنند - برای فیلم های طولانی و عمیق استفاده می کنند. احتمال این وجود دارد که اولی به تیزرها جواب بدهد و دومی به تریلرها. هنگام انتخاب خود ، محتوای مورد نظر مخاطب مورد نظر خود را در نظر بگیرید..

How to Make a Promotional Video

 

اگر نمی خواهید انتخاب نکنید. برخی از سازندگان هم یک تیزر و هم یک پیش پرده منتشر می کنند. به طور معمول ، تیزر تبلیغاتی چند ماه یا چند هفته قبل از تریلر منتشر می شود. تریلر کمتر از 30 روز قبل از محصول واقعی منتشر می شود تا از حرکتی که ایجاد می کند استفاده کند.

یا اگر در حال ساخت ویدیویی برای چیزی هستید که قبلاً زنده است (مانند تماس برای اشتراک در کانال YouTube خود) ، ساخت هر دو نوع را در نظر بگیرید. که به شما امکان می دهد خود را با محیط تنظیم کنید. فرض کنید شما کانال YouTube خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنید. طول فیلم فقط 60 ثانیه است ، بنابراین تیزر تبلیغاتی شما عالی خواهد بود. با این حال ، هیچ محدودیت زمانی در سایت شخصی شما وجود ندارد ، بنابراین یک فیلم تیزر طولانی تر بهتر است. بعلاوه ، شخصی که در حال مرور سایت شما است معمولاً دارای قصد بالاتری است (یا علاقه بیشتری به محصول شما دارد) از شخصی که بصورت معمولی از طریق فید Instagram خود پیمایش می کند و پست شما را می بیند.

این به منابع برمی گردد. اگر می توانید دو فیلم با کیفیت بالا ایجاد کنید (اصطلاح عملی "با کیفیت بالا") ، این کار را انجام دهید. اگر فقط ظرفیت یک مورد را دارید ، نوع منطبق تر با اهداف ، مخاطبان و محصول خود را انتخاب کنید.

هنگامی که تماس را برقرار کردید ، وقت آن است که فیلم خام خود را به طلا تبدیل کنید.

نحوه ساخت تیزر

ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید چه خلق و خوی ایجاد کنید. از آنجا که فیلم های تیزر بسیار کوتاه هستند ، شما معمولاً می توانید یک احساس را تحریک کنید - شاید دو مورد. به عنوان مثال اگر یک راهنمای سفر به تایلند را اذیت می کنید ، ممکن است تصمیم بگیرید که روی "شگفت انگیز" تمرکز کنید.

در همین حال ، این ویدئو VivaOmm® با ایجاد حسادت علاقه مند به کلاس تمرین آن است. تماشای رقصنده ها دشوار است و نمی خواهید شبیه آنها شوید ... که باعث می شود شما در کلاس شرکت کنید.

وقتی احساسی به ذهنتان خطور کرد ، انتخاب عکس ، موسیقی و متنی که در آن قرار خواهید گرفت بسیار آسان تر است. هر کلیپ یا صحنه را نسبتاً کوتاه نگه دارید - هر کدام سه تا 10 ثانیه فکر کنید. همانطور که تیزر تبلیغاتی VivaOmm® اثبات می کند ، سرعت سریع بینندگان را درگیر می کند.

نحوه ساخت تریلر

مفاهیم کلی تیزرها برای تریلرها یکسان است: شما هنوز هم باید حالت را مشخص کنید و متناسب با آن مواد خود را انتخاب کنید. اما مسلماً روند ساخت یک تریلر بیشتر درگیر است. برخلاف تیزرها ، تریلرها از یک ساختار خاص و عموماً بی تفاوت پیروی می کنند:.

قلاب: این باعث می شود مخاطب بنشیند و توجه کند

پیش فرض: بخشی مختصر که بینندگان زمینه لازم را فراهم می کند و "چه کسی ، چه چیزی ، کی ، کجا و چرا" را تهیه می کند.

پیچ و تاب: چیزی که فرضیه را پیچیده کرده و سهام را افزایش می دهد

مونتاژ: این قسمت تمایل دارد سریعتر و دارای انرژی بیشتر باشد ، که منجر به

اوج: این دراماتیک ترین ، جالب ترین ، غافلگیرکننده ترین و / یا احساسی ترین قسمت پیش پرده است

CTA: این نتیجه گیری کوتاه ، حرکت اوج را به مخاطب می گوید که چه کاری انجام دهد

مقدمه بلافاصله جلب توجه می کند: مردی در یک اتاق خال کوبی (که می فهمید خود هو است) به دوربین می گوید وقتی شروع به تلاش برای یادگیری نحوه کشیدن خال کوبی اژدها کرد ، گیج و گم شده بود. این سبک اعتراف متفاوت و جذاب است. شما بلافاصله علاقه مند می شوید

سپس به پیش فرض می رویم: متن تحمیل شده بر زمینه ای ساده که توضیح می دهد کلاس مرد چه مدت را پوشش می دهد. این قسمت به شما نشان می دهد که شما در حال تماشای تبلیغات یک کلاس آنلاین هستید.

بعد ، پیچ و تاب: هو نشان می دهد که چگونه تصویر او از یک اژدها با گذشت زمان تکامل یافته است. واضح است که این کلاس نقاشی معمولی شما نیست - هو برای این الگوی تاتو وقت ، کار و اشتیاق زیادی صرف کرده است. دانستن این موضوع اشتیاق بیشتری برای ثبت نام در افراد ایجاد می کند و همچنین به شما کمک می کند هو را به عنوان یک هنرمند واقعی ببینید.

در مونتاژ ، ما هو را می بینیم که در حال نقاشی ، صحبت و توضیح روند او است. سرانجام به اوج رسید: مشخص شد هو بیش از 40 جایزه کسب کرده و صدها اژدها را خال کوبی کرده است. او "تمام اسرار خود را در Masterclass Dragon فاش می کند." افزایش درام؟ ما برای اولین بار یک خال کوبی اژدهای تمام عیار را مشاهده می کنیم. دیدن نسخه قلم و کاغذ که روی بازو اعمال می شود جذاب است.

پس از فیلمنامه ، بعد از آن فیلم نسبتاً سریع پایان می یابد. جمله هو ، "من تونی هو هستم ، و این کارگاه مرکب من است" نام تجاری را به بینندگان یادآوری می کند و به شما کمک می کند تیزر با یک نت قوی تمام شود.

این ساختار تهیه یک فیلم جذاب و قانع کننده را ساده می کند. و برای انواع محصولات ، صنایع و شرکت ها قابل استفاده است ، بنابراین مهم نیست که چه چیزی را می فروشید ، جواب می دهد.

منبع

 

 

اپیزود فیلم بازدید : 34 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

بازاریابی در اینفلوئنسر چیست؟ چگونه می تواند به مارک من کمک کند؟

نحوه مصرف افراد در حال تکامل است. برای جلب توجه مخاطبانی که زمان بیشتری را صرف خیره شدن به تلفن های خود می کنند تا به صفحه تلویزیون ، مارک ها باید رویکرد خود را در بازاریابی تغییر دهند. بازاریابی تأثیرگذار ، که از قدرت "تأثیرگذار" شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال Instagrammer ، YouTuber ، Viners سابق ، وبلاگ نویس یا Vlogger) برای قرار دادن یک مارک یا محصول در معرض مخاطبان بزرگ تأثیرگذار استفاده می کند - که می تواند هزاران یا حتی میلیون ها نفر باشد - یکی از م waysثرترین راه هایی است که شرکت ها می توانند مخاطبان درگیر را به صورت ارگانیک هدف قرار دهند و آگاهی از برند را افزایش دهند.

 

چرا بازاریابی در اینفلوئنسر کار می کند

در حالی که میزان تماشای تلویزیون همچنان رو به زوال است و کانال های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغاتی به طور فزاینده ای کمتر می شوند ، بازاریاب های نوآور ، آژانس های تبلیغاتی و آژانس های روابط عمومی که همه سعی در جلب توجه مخاطبان آنلاین دارند ، همین سوال را می پرسند: "بازاریابی تأثیرگذار چیست؟ ؟ " گرچه ممکن است به نظر می رسد بازاریابی و تبلیغات با تأثیرگذارترین رسانه های اجتماعی ، ستاره های YouTube و Snapchatters یک استراتژی غیرمستقیم برای دستیابی به مشتریان جدید و موجود است ، اما روابط و ارتباط YouTubers ، Instagrammers ، Viners و وبلاگ نویسان با پیروان خود اطمینان حاصل می کند که مخاطبان نه تنها محصول یا خدمات یک نام تجاری را مشاهده کنید (بازدیدها ، بازبینی ها ، میزان دسترسی ، آگاهی) اما همچنین ممکن است با توصیه و تأیید تأثیرگذار (تعامل ، پسندیدن ، دنبال کردن ، تبدیل) عمل کند. در واقع ، اگر هرگز وقت خود را صرف تماشای کانال های YouTube مورد علاقه خود کرده یا از طریق عکس های فید Instagram این وبلاگ نویس مورد علاقه خود پیمایش کرده اید ، احتمالاً چندین کمپین بازاریابی تأثیرگذار را دیده اید.

 

تأثیرپذیری رسانه های اجتماعی چه کسانی هستند و چرا آنها اهمیت دارند؟

 

حمایت برتر ماجراجویی YouTube یوتیوب لوئیز کول با مارک مهمان نوازی Fairmont.

 

این تأثیرگذاران مخاطبانی را درگیر خود کرده اند که در بسیاری از کانالهای برتر رسانه های اجتماعی آنها را دنبال می کنند. آنها می توانند به عنوان هوادار برندها و ایجاد محصول یا خدمات مرتبط با مخاطبانشان ، طرفداران بسیار قدرتمند برند شوند. در دنیایی که توصیه ها ، پیشنهادات ، پسندیدن ها و دنباله های آن به سرعت از طرف افرادی که بیشترین محبوبیت را در شبکه های اجتماعی دارند پخش می شود ، افراد تأثیرگذار کسانی محسوب می شوند که نظرات آنها در این فضا بسیار ارزشمند است.

 

اینفلوئنسرها می توانند از طریق چندین کانال اصلی تأثیر زیادی در تجارت شما داشته باشند. آنها می توانند یک وبلاگ عالی بنویسند یا یک ویدیو یا vlog ایجاد کنند که محصول یا خدمات شما را در محتوای آنها بگنجاند. با درج نام تجاری خود در سبک زندگی آنها ، مشتریانی از مخاطبان تأثیرگذار ایجاد می کنید که می خواهند در آن سبک زندگی سهیم شوند. با دنباله های گسترده رسانه های اجتماعی اینفلوئنسرها ، آنها همچنین می توانند از طریق اینستاگرام و توییتر به مخاطبان منحصر به فرد خود برسند تا نام تجاری شما را بیشتر در سبک زندگی خود بگنجانند.

 

بازاریابی تأثیرگذار با تأثیرگذارهای رسانه های اجتماعی چیست؟

 

کیسی نیستات ، یوتیوب برتر ، vlog "چگونگی" برای راه اندازی کت و شلوار J. Crew را حمایت مالی کرد. برای افزایش بازدیدها و تعامل ، بسیاری از سازندگان این محبوب ترین انواع ویدیوهای YouTube را ایجاد می کنند.

 

اینفلوئنسر فردی است که دارای دامنه وسیع اجتماعی است و قدرت تأثیرگذاری در تصمیم گیری مخاطبان خود را دارد. از آنجا که آنها مخاطبان جذابی را ایجاد کرده اند که آنها را از طریق کانالهای برتر رسانه های اجتماعی دنبال می کند ، افراد تأثیرگذار می توانند به عنوان طرفداران قدرتمند برند شناخته شوند زیرا مارک ها را تبلیغ می کنند و یک محصول یا خدمات را به مخاطبان خود مرتبط می کنند. در جهانی که توصیه ها ، پیشنهادها ، پسندیدن ها و موارد زیر توسط یک تأثیرگذار می تواند بر تصمیمات دنیای واقعی درباره آنچه مارک های مشتری به آن اهمیت می دهند تأثیر بگذارد ، اکنون افراد تأثیرگذار مانند خیلی از افراد مشهور ، قدرتی مشابه دارند.

 

در مجموع ، از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی به عنوان ستاره های شبکه های اجتماعی ، تأثیرگذار برند ، اینفلوئنسر دیجیتال و اصطلاحاتی مانند YouTubers ، Instagrammers ، Viners ، Snapchatters ، vloggers و وبلاگ نویسان استفاده می شود که در توصیف تأثیرگذارهای خاص پلت فرم استفاده می شود.

 

چگونه برندها می توانند از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند

برای استفاده از مخاطبان مخاطب هدفمند هر یک از اینفلوئنسرها ، مارک ها می توانند کمپین های بازاریابی تأثیرگذار را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی یکپارچه خود ایجاد کنند. این کمپین ها به روش های مختلفی برای افزایش آگاهی از برند و افزایش عملکرد سودآور مشتری با تأثیرگذاران همکاری می کنند و می توانند به عنوان جایگذاری محصولات ، تأیید محصولات ، محتوای مارک دار ، تبلیغات مارک دار ، تبلیغات بومی ، محتوای حمایت شده یا ترکیبی از اینها ظاهر شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مارک های محتوایی که می توانند با تأثیرگذاران ایجاد کنند ، به پست ما "تبلیغات بومی در مقابل محتوای حمایت شده در برابر بازاریابی تأثیرگذار" در اینجا مراجعه کنید.

 

درگیر کردن مقالات وبلاگ ، جذاب کردن فیلم های YouTube و پست های خلاقانه اینستاگرام به ستاره های شبکه های اجتماعی امکان می دهد محصول یا خدمات یک مارک را در محتوای خود بگنجانند. اینفلوئنسرها با ادغام ارگانیک یک مارک در محتوای سبک زندگی خود ، مشتریانی را از هزاران (یا در بعضی موارد ، میلیون ها نفر) دنبال کننده یا مشترک ایجاد می کنند که می خواهند از نوع نگاه یک تأثیرگذار ، آنچه می خرند ، کجا می روند و مواردی را که می خواهند تقلید کنند. انجام دادن. هدف قرار دادن مخاطبان با علایق خاص نیز هنگامی بسیار موثر است که برندها با تأثیرگذارانی که منعکس کننده این علاقه هستند شریک شوند. به عنوان مثال ، آهنگ Aimee از آواز سبک و دانیل برنشتاین از ما پوشیدیم که امروز دو نفر از برترین تأثیرگذاران در فضای مد هستند و مارک های مد از دسترسی خود به بازار برای مخاطبان علاقه مند استفاده می کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی با Instagrammers ، راهنمای منابع اختصاصی ما را در اینجا ببینید.

 

چگونه می توان تأثیرات درست را انتخاب کرد

اگرچه هر کسی می تواند با ستاره های شبکه های اجتماعی همکاری کند تا فروش خود را افزایش دهد ، اما درک واقعی موارد مناسب در سایت شما و یافتن تأثیرگذار مناسب برای نام تجاری شما می تواند به مبارزات شما در رسیدن به حداکثر اثربخشی و اصالت کمک کند. برای شناسایی تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی که بیشترین تأثیر را در تبلیغات یک برند دارند ، بازاریابان ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنند ، سپس انواع موضوعات ، وبلاگ ها ، فیلم ها و چندرسانه ای را که بیشترین تعامل را ایجاد می کنند ، در نظر بگیرند. عوامل دیگری که مارک ها باید هنگام انتخاب تأثیرگذارها در نظر بگیرند عبارتند از:

 

مخاطب جمعیتی - چه کسی آنها را دنبال می کند؟

دسترسی - چند نفر دنبال کننده یا دیدگاه دارند؟

نامزدی - آیا پیروان آنها نظر می دهند ، پسندیده و به اشتراک می گذارند؟

تجربه برند - آیا آنها تجربه کار با مارک ها را به عنوان تأثیرگذار دارند؟

فرکانس ارسال ها - چقدر در کانال خود فعال هستند؟

عملکرد گذشته - عملکردهای گذشته آنها چقدر خوب انجام شده است؟

از طرف دیگر ، مشارکت با یک تأثیرگذار اشتباه می تواند در بهترین حالت منجر به یک عملکرد کم عملکرد یا در بدترین حالت به پیام یا اعتبار برند شما آسیب برساند.

 

مزایای کار با تأثیرپذیری

تأثیرگذارها با ارتباط با دنباله های اجتماعی بزرگ که از قبل به نظر تأثیرگذار احترام گذاشته و برای آن ارزش قائل هستند ، ارتباط برقرار کردن با مصرف کنندگان خود را به روشی اصیل آسان می کند. با ردیابی میزان دسترسی ، برداشت ها ، نرخ کلیک ، میزان تعامل و معیارهای بازگشت سرمایه از فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار ، مارک ها همچنین می توانند از بازاریابی تأثیرگذار برای درک بهتر نیازها و اولویت های مشتریان خود استفاده کنند. معیارهای کمپین و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) براساس انتظارات و اهداف کمپین هر برند متفاوت است ، اما یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار خوش ساخت معمولاً از بازده در مقایسه با استراتژی های تبلیغاتی سنتی بیشتر است.

اپیزود فیلم بازدید : 26 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

برای دریافت آخرین اخبار معتبر بازاریابی ، روندها و آمار در مورد ستاره های شبکه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار ، در خبرنامه هضم صنعت ما مشترک شوید!

چرا تبلیغات اجتماعی در تبلیغات تلویزیونی برنده می شود

برای هدف قرار دادن مشتریانی که اکنون از تماشای تلویزیون به نفع تجارت Snapchat Stories ، گشت و گذار در عکسهای اینستاگرام و / یا غرق شدن در آخرین ویدیوی مورد علاقه YouTube خود ، فرار می کنند ، مارک های تجاری بودجه بازاریابی را از تبلیغات تلویزیونی دور کرده و به جای آن در استراتژی های تبلیغات اجتماعی سرمایه گذاری می کنند. طبق eMarketer ، هزینه های تبلیغات دیجیتال (مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی تأثیرگذار و سایر اشکال تبلیغات اجتماعی) برای اولین بار در سال 2017 از هزینه تبلیغات تلویزیونی پیشی خواهد گرفت و این یک تغییر قابل توجه در نحوه هدف قرار دادن و تعامل برندها با جوانان امروز است. ، مصرف کنندگان اهل فن.

 

تبلیغات اجتماعی چیست؟

طبق تعریف ، تبلیغات اجتماعی هر نوع بازاریابی است که برای دسترسی به مخاطبان جدید و یا تعامل با مشتریان موجود ، افزایش آگاهی از نام تجاری و تقویت روابط مثبت / ارتباط با مصرف کنندگان ، برای شبکه های اجتماعی ، سیستم عامل ها یا برنامه ها ایجاد می شود و به آنها اعتماد می کند. شرکت ها با ایجاد تبلیغات بومی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، اسنپ چت و یوتیوب ، توسعه محتوای مارک دار در کانال های رسانه های اجتماعی خود و یا همکاری با ستارگان شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال یوتیوب ، اینستاگرامر ، وینرز ، اسنپ چت ، وبلاگ نویسان و vloggers) برای تولید ، پیاده سازی و تبلیغ محتوای با حمایت تجاری ایجاد شده توسط تأثیرگذار دیجیتال.

https://mediakix.com/

مزایای تبلیغات اجتماعی در مقابل. تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی از قدرت شبکه های اجتماعی (و داده های موجود در آن) برای هدف قرار دادن کاربرانی که قبلاً علاقه خود را به یک محصول یا خدمات خاص ابراز کرده اند ، بهره می برد ، بنابراین باعث افزایش کارایی تبلیغات اجتماعی و ایجاد تجربه بهتر برای مصرف کنندگان می شود. در حالی که تبلیغات تلویزیونی می توانند جمعیت جمعیتی گسترده مخاطبان را هدف قرار دهند - فکر کنید مارک های آبجو مانند تبلیغات Budweiser در طول بازی های فوتبال ، یا مارک های زیبایی که در قسمت های "The Bachelor" تبلیغات تلویزیونی را خریداری می کنند - تبلیغات اجتماعی در شناسایی بازارهای مختلف و استفاده از تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی که عمل می کنند بسیار عالی است در آن بازارها برای میلیون ها مشتری علاقه مند ، طرفداران اختصاصی و پیروان درگیر ، شخصاً با آنها پیام و تعامل داشته باشید.

 

بازاریابی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همچنین نسبت به تلویزیون دارای یک مزیت است زیرا ، برخلاف تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات اجتماعی باعث برقراری ارتباط بین برند و مصرف کننده می شود (که اغلب با لایک ، نظر ، توییت و اشتراک اجتماعی بیان می شود) و بازخورد فوری در مورد محصولات یا خدمات یک شرکت را تسهیل می کند. از آنجا که تبلیغات اجتماعی در یک جامعه اجتماعی وجود دارد ، کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی سطح بالاتری از مشارکت را ایجاد می کنند و "جلوه های هاله" ایجاد می کنند که در آن کاربران با به اشتراک گذاشتن محتوای مارک دار یا تبلیغات تجاری در محافل اجتماعی خود ، دامنه هر کمپین را بزرگ می کنند.

 

سرانجام ، تبلیغات اجتماعی به ویژه در هدف قرار دادن با ارزش ترین دموگرافیک بازاریابی امروز: هزاره ها م effectiveثر است. در مقاله اخیر ، ماروی سوانت از Adweek خاطر نشان كرد كه بازاریابان 500٪ بیشتر برای تبلیغات هزار ساله در هر گروه دیگری هزینه می كنند و تبلیغات اجتماعی از طریق كمپین های بازاریابی تأثیرگذار و سایر اشكال بازاریابی در رسانه های اجتماعی م mostثرترین راه برای دستیابی به مصرف كنندگان جوان است که اکنون حداکثر 9 ساعت در روز را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می گذرانند.

 

تبلیغات اجتماعی امروز چگونه مورد استفاده قرار می گیرد

بسیاری از بزرگترین مارک های جهان از تبلیغات اجتماعی برای جلب توجه مشتریان جدید یا دسترسی به بازارهای بکر استفاده می کنند.

برای هدایت تبدیل ها (اندازه گیری شده در ثبت نام ها) برای خدمات ساخت وب سایت شرکت و افزایش تعامل مخاطبان با کمپین تبلیغاتی اجتماعی ، Squarespace با صفحات برتر YouTube و کانال های YouTube از جمله Good Mythical Morning، Cinema Sins، Ray William Johnson و Tyler Oakley همسو شده و ایجاد می کند محتوای اصلی ویدیویی طراحی شده باعث جلب توجه مخاطبان می شود. با مطالعه مطالعه موردی ما در اینجا ، درباره کمپین Squarespace اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان Millennials ، Mastercard با Arielle Vandenberg ستاره Vine همکاری کرد و یک کمپین تبلیغاتی اجتماعی جذاب ایجاد کرد که 1.9 میلیون دنبال کننده Vine و نیم میلیون دنبال کننده Instagram را تحت تأثیر قرار دهد. برای مارک هایی مانند Mastercard که به طور سنتی برای جلب مشتری جدید به تبلیغات تلویزیونی اعتماد می کردند ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار راهی قدرتمند برای ارتباط مستقیم با مشتریانی است که روزانه ساعت ها در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Vine ، Instagram و YouTube می گذرانند.

در حالی که فیلم ها و هنرمندان ضبط کننده به خودی خود سرگرم کننده هستند ، درگیر تبلیغات اجتماعی با توسعه کمپین های مارک دار در رسانه های اجتماعی با تأثیرگذارترین افراد امروز ، راهی م effectiveثر برای فیلم ها و ستارگان پاپ بین المللی است تا بتوانند مخاطبان جدید و درگیر خود را گسترش دهند و در مورد آینده ایجاد هیاهو کنند. منتشر شده.

اپیزود فیلم بازدید : 27 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

بنابراین می خواهید اولین فیلم بازاریابی خود را بسازید.

 

آیا شما آمار بازاریابی ویدئویی را خواندید که به زودی 80٪ از کل محتوای آنلاین مصرف شده ویدیو خواهد بود؟

 

در مورد محصولی که تقریباً 52٪ از بازاریابان از ویدئو به عنوان محتوایی با بالاترین ROI نام می برند ، چطور؟

 

آیا رقبای شما محتوای ویدیویی عالی ایجاد می کنند؟

 

آیا می خواهید فیلم های مفصلی ایجاد کنید که محصول شما را برای شما به بازار عرضه کند؟

 

یا فقط می خواهید نوع جدیدی از محتوا را به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید؟

 

دلایل شما هرچه باشد ، قطعاً شروع کار برای اولین بار کمی ترسناک است.

 

به خصوص پروژه ای که دارای بسیاری از قطعات متحرک است ، مانند فیلم های بازاریابی.

 

به این فکر کنید که از انتشار اولین پست وبلاگ خود عصبی شدید. می دانم که وحشت کردم!

 

اما وقتی این مشکل را از دست دادید ، بازگشت احتمالی محتوای عالی ویدیویی تقریباً بی اندازه است.

 

علاوه بر این ، این روشی است که محتوای آن حرکت می کند ، بنابراین شما همچنین می توانید از روند حرکت کنید.

 

با کمک برخی از دوستانمان در Wistia و Hubspot ، ما نکاتی را برای تازه کارهای ویدیویی در آنجا ارائه دادیم.

 

قبل از شروع فیلم بازاریابی

در این بخش اول ، قبل از اینکه به فکر بیرون آوردن دوربین باشید ، باید این سه نکته را بخوانید.

 

این نکات شما را از یک تن سردرد نجات می دهد ، بنابراین از آنها صرف نظر نکنید.

 

وقتی سعی کردم اولین ویدیوی بازاریابی خود را در همان روز ایجاد کنم ، هر نکته به طرز دردناکی آموخته شد!

 

 

 

از روز اول برنامه بتنی داشته باشید

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک روز در محل کار حاضر شوید و تصمیم بگیرید که می خواهید یک فیلم فیلمبرداری کنید.

 

خوب ، مگر اینکه شما بخواهید این یک خرابکاری باشد.

 

من فکر می کنم بسیاری از مردم از طریق این روش به اولین فیلم بازاریابی خود نزدیک می شوند و در نهایت شکست می خورد.

 

بنابراین آنها بازاریابی ویدئویی را بی ارزش می دانند و دیگر هرگز آن را امتحان نمی کنند.

 

قبل از روشن شدن دوربین ، نمی توانید ببینید چقدر برنامه ریزی و آماده سازی برای یک فیلم انجام می شود.

 

شما به یک برنامه نیاز دارید و باید سعی کنید تا آنجا که ممکن است به آن پایبند باشید.

 

این طرح بدیهی است که شما می خواهید ویدیو به چه صورت باشد و چه اتفاقی می افتد.

 

اما باید به این دوازده سوال نیز پاسخ دهد:

 

این ویدیو واقعاً برای چه کسی است؟

این ویدئو کجا پست یا به اشتراک گذاشته خواهد شد؟

چگونه فیلم در برنامه بازاریابی ما قرار می گیرد؟

ما می خواهیم یک بیننده بعد از تماشای این ویدیو چه کاری انجام دهد؟

چرا کسی می خواهد روز خود را برای تماشای این مکث متوقف کند؟

آیا این برای کاربران فعلی ما است یا کاربران بالقوه جدید؟

این چه کمکی به کاربران ما می کند؟

آیا می توانیم این ویدئو را در داخل ایجاد کنیم؟

چه مدت طول می کشد تا ایجاد شود؟

می خواهیم این ویدیو چه مدت طول بکشد؟ به عنوان مثال ، این یک آموزش 10 دقیقه ای است یا یک تیزر ساده 30 ثانیه ای؟

آیا به ابزار ویرایش ویدئو احتیاج داریم؟

آیا مردم می خواهند این را با دوستان خود به اشتراک بگذارند؟

چگونه قبل از اشتراک گذاری ویدیو حرکت ایجاد می کنید؟

حتی اگر قصد پخش جریانی مستقیم را دارید که بسیار غیررسمی و خودجوش است ، باید برنامه ای وجود داشته باشد.

 

مانند این جریان زنده هفتگی از Enlight ، آنها وقت خود را صرف ایجاد یک برنامه و هدف برای هر ویدیو کرده اند:

اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید ، SkedSocial یک راهنمای عالی برای پخش زنده اینستاگرام دارد.

 

قبل از ایجاد هر گونه فیلم در Venngage ، سعی می کنیم به آن 12 سوال و بیشتر پاسخ دهیم.

 

فقط پس از پاسخ دادن به این س questionsال ها ، طرح ریزی ، استوری بورد یا طراحی اتفاق می افتد.

 

مانند این فیلم نمادین ، ​​ما هفته ها قبل از شروع صحبت با یک طراح ، همه چیز را ترسیم کردیم.

و با استفاده از تمام این س questionsال ها توانستیم ویدیوی قوی تری ایجاد کنیم.

 

ممکن است در ابتدای کار دقیقاً به نظر نرسد اما در پایان قطعاً یک ویدیوی کاملاً بازاریابی خواهد بود.

 

 9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

 

در صورت لزوم ، منابع خود را از آن خارج کنید

بعد از اینکه برنامه خود را پر کردید ، ممکن است متوجه شوید که بیش از حد سرتان است.

 

با این حال ، دلیل خوبی برای کنار گذاشتن کشتی نیست.

 

در این عصر و زمان ، تعداد زیادی برنامه ، ابزار و راهنما برای کمک به یک مبتدی در ایجاد فیلم های عالی وجود دارد

 

و اگر این موضوع کمی پیچیده به نظر می رسد ، همیشه می توانید فیلم های خود را به خارج از کشور برسانید.

 

هزاران ویدیوی حرفه ای ، استاد گرافیک متحرک و طراح عالی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

 

یا حتی می توانید از دوستان خود در فیس بوک ، ردیت یا توییتر درخواست توصیه کنید. به این ترتیب است که ما طراح سازنده آخرین ویدیوی مهم ما را پیدا کردیم.

 

راستش را بخواهید ، استفاده از یک متخصص خارج از شرکت برای ایجاد فیلم های بازاریابی خود شرم آور نیست.

 

بیشتر فیلم های ویروسی که از برترین برندها می بینید در واقع توسط آژانس یا شرکت دیگری ساخته شده اند.

اگر همه بازیکنان بزرگ از قبل این کار را انجام می دهند ، چرا باید جلوی شما را بگیرد؟

 

بعلاوه ، معمولاً برون سپاری ویدئوها در طولانی مدت بسیار ارزان تر است.

 

بهره وری از دست رفته تازه کار در حال کار روی یک ویدیو خیلی سریع شروع به جمع شدن می کند. به من اعتماد کن ، من یکی از آن تازه کارها هستم.

9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

 

 

تصمیم بگیرید که فیلم شما کجا ارسال می شود

قبل از ادامه کار ، باید تصمیم بگیرید که ویدیو شما کجا پست شود.

 

دقیقاً مانند وقتی که شما یک تصویر را به اشتراک می گذارید ، یک راه حل مناسب برای همه فیلم ها در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

به گفته بافر ، "ویدیوی مربعی منجر به 30-35٪ بازدید بالاتر از ویدیو و 80-100٪ افزایش تعامل شد."

همچنین 78٪ بیشتر صفحه کاربر و بعضی اوقات کل صفحه را در دستگاه های تلفن همراه اشغال می کند.

 

به علاوه اگر یک ویدیوی مربعی ایجاد کنید ، می توانید آن را به راحتی در فیس بوک و اینستاگرام ارسال کنید. و مهمتر از همه ، همه کارها از یک داشبورد تبلیغاتی انجام می شود !.

 

از طرف دیگر ، اگر می خواهید آن را در وبلاگ یا سایت خود ارسال کنید ، مخاطبان باید طرح را تعیین کنند.

 

اگر ترافیک شما بیشتر متحرک است ، سعی می کنم یک ویدیوی مربعی ایجاد کنم.

ارسال فیلم در شبکه های اجتماعی بسیار آسان است و فقط چند ثانیه طول می کشد. با این حال ، میزبانی از آن در سایت خود ممکن است گیج کننده باشد اما Wistia برای کمک به شما اینجا است.

 

9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

شما نمی خواهید در روزی که می خواهید منتشر کنید گیر بیفتید ، زیرا نمی دانید چگونه یک ویدیو را در سایت خود بارگذاری کنید.

 

این می تواند برای هر بازاریاب باتجربه ای کابوس باشد.

 

همچنین مکانی که فیلم بازاریابی شما ارسال می شود باید بر مدت زمان و احساس ویدیو شما تأثیر بگذارد.

فقط به این دلیل که ویدیویی مربع و 1 دقیقه ای ایجاد کرده اید ، به این معنی نیست که موفقیت آمیز است.

 

شما همچنین باید ویدیویی را بسازید که مردم واقعاً بخواهند آن را تماشا کنند. و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید زیرا بسیار نزدیک به خانه است.

 

به عنوان مثال ، فیلم هایی که سبک وزن هستند و به راحتی قابل اشتراک هستند ، در فیس بوک و اینستاگرام بسیار خوب کار می کنند.

هر کس دوستی دارد که کمی بیش از حد در اینستاگرام اضافی است که می تواند در آن برچسب گذاری کند یا پیوند را به آن بفرستد.

 

و در اینجا شما شروع یک حلقه ویروسی دارید.

 

من همیشه سعی می کنم به یاد داشته باشم که مردم از این سیستم عامل ها برای خندیدن سریع ، یادگیری چیز جدید یا حواس پرتی خود از دنیا استفاده می کنند.

 

اگر فیلم های بازاریابی شما روی این سه ایده متمرکز باشد ، تنظیم خواهید شد.

 

اما اگر چند نکته دیگر می خواهید ، کامل کتاب الکترونیکی یا اینفوگرافی زیر را بررسی کنید!

کار بر روی فیلم بازاریابی شما

پس از برنامه ریزی که دوست دارید ویدئوی شما به نظر برسد ، در واقع وقت آن است که شروع به ایجاد کنید!

 

این جایی است که بیشترین کارها ممکن است اشتباه انجام شود ، بنابراین انعطاف پذیر باشید و برای انجام چند اشتباه آماده باشید.

 

و به یاد داشته باشید که هیچ کس در اولین تلاش خود یک فیلم کامل ایجاد نمی کند.

 

 

 

در برخی از چرخ دنده های مفید سرمایه گذاری کنید

یک راه سریع و آسان برای افزایش کیفیت فیلم های خود ، سرمایه گذاری در برخی از تجهیزات مفید است.

 

من نمی گویم که شما باید بیرون بروید و Sony A7R III جدید را با قیمت 3200 دلار خریداری کنید.

(اگر تمایل به خرید آن دارید ، تولد من به زودی فرا می رسد.)

 

در عوض ، می توانید از تلفن هوشمند خود برای فیلمبرداری زیبا استفاده کنید. چه کسی حدس می زد که شما از چیزی که در جیب شماست می توانید 4 کیلو فیلم بگیرید؟

 

آنها حتی برخی از دوربین های سطح متوسط ​​را که در بازار هستند ضرب و شتم می کنند.

یا می توانید از شخصی در شرکت خود بخواهید که یکی از دوربین هایش را قرض بگیرد. حداقل باید یک نفر با دوربین باشد!

 

در مرحله بعدی ، توصیه می کنم یک سه پایه خوب برای فیلم های خود تهیه کنید.

حتی اگر از تلفن برای فیلمبرداری خود استفاده می کنید ، به یک سه پایه ثابت نیاز دارید.

 

سه پایه خوب نه تنها به شما در گرفتن عکس های بهتر و پایدار کمک می کند ، بلکه اکنون می توانید فقط با یک نفر چیزهایی را عکاسی کنید.

 

و سرانجام ، برای دریافت صدای شفاف به یک میکروفون نیاز خواهید داشت.

 

شما نمی خواهید به نظر برسد که فیلم خود را از داخل یک کیسه کاغذی ضبط کرده اید ، که هر بیننده ای را خاموش می کند.

 

من توصیه می کنم برای صوتی واضح Rode Mic به سبک تفنگ را انتخاب کنید. آنها هم برای آیفون و هم برای دوربین دیجیتال میکروفون درست می کنند مانند آنچه در بالا نشان دادم. مورد زیر را می توانید با قیمت حدود 75 تا 100 دلار تهیه کنید.

اگر در چند سال گذشته ویدیوی YouTube یا vlogger مشاهده کرده اید ، احتمالاً میکروفون Rode را مشاهده کرده اید.

 

آنها کاملاً جامد هستند و استفاده از آنها چندان سخت نیست. اکثر آنها پلاگین و بازی هستند و به تجهیزات اضافی نیازی نیست.

 

چند مورد دیگر که می توانید به بازی تولید ویدیوی خود برسید ، چند چراغ ، یک پس زمینه صفحه سبز و حتی یک گیمبال تثبیت کننده است.

 

اما اگر به دنبال ایجاد یک فیلم پرفروش نیستید ، من به آنچه در بالا توضیح دادم پایبند هستم.

 

 9 Easy Tips For Creating Your First Marketing Video

 

مارک تجاری را ثابت نگه دارید

فقط به این دلیل که در حال ایجاد یک ویدیوی بازاریابی هستید ، نباید مارک تجاری یا شرکت خود را کنار بگذارید.

 

 

اپیزود فیلم بازدید : 16 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

وقتی صحبت از چیزهایی می شود که در حال حاضر در فضای دیجیتال داغ هستند ، فیلم ها در آن قسمت قرار دارند. با زندگی سرعتی که همه ما زندگی می کنیم ، مصرف کنندگان وقت ندارند صفحه به صفحه محتوا را بخوانند ، با این وجود یک ویدیوی 30 ثانیه ای به راحتی قابل هضم است و می تواند اثری ماندگار از خود به جای بگذارد.

 

اگر به فکر ایجاد یک کمپین ویدئویی برای تجارت خود هستید ، مهم است که فقط به آنجا نروید ، زیرا باید متوقف شوید و چند دقیقه وقت بگذارید تا در مورد آنچه می خواهید به دست آورید و ویدئوهای خود فکر کنید. برای کمک به رسیدن به این هدف

 

با افزایش تعداد شرکت هایی که برای به تصویر کشیدن پیامی ویدیو را انتخاب می کنند ، باید اطمینان حاصل کنید که شرکت در میان جمعیت متمایز است و این تأثیر مهم را بر روی شخص تماشاگر آن بگذارید.

 

برای کمک به شما در مسیر درست حرکت کردن ، در اینجا چند ویژگی وجود دارد که باعث می شود کمپین ویدیویی شما ارزش زمان و تلاشی را که برای ایجاد آنها سرمایه گذاری کرده اید ، داشته باشد.

 

اهداف را بفهمید

اول و مهمترین ، شما باید بدانید که از ویدئوهایی که ایجاد می کنید به دنبال چه چیزی هستید. اگر می توانید هدفی را شناسایی کنید ، می توانید نحوه مدیریت موفقیت را بهتر درک کنید:

 

فیلم ها برای افزایش آگاهی از نام تجاری: شما به سادگی می توانید با تعداد بازدیدهای ویدیوی خود در هر پلتفرمی که آن را بارگذاری کنید ، این ارزیابی را انجام دهید.

ویدئوها برای راه اندازی یک محصول جدید: می توانید چند بار مشاهده ویدیوی خود را تا انتها دنبال کنید و تأثیر آن را در تبلیغ و جذب مخاطب در یک محصول برجسته کنید. با ردیابی ارقام فروش ، همچنین می توانید جهش در فروش مربوط به توزیع ویدیوی خود را شناسایی کنید.

ویدئوها برای هدایت بازدید به وب سایت شما: با درج پیوند به وب سایت خود در توضیحات ویدئو و همچنین گنجاندن اقدامات واضح برای انجام اقدامات درون خود ویدیو ، به راحتی قادر خواهید بود تعداد کاربرانی را که به وب سایت شما وارد می شوند ردیابی کنید و آنها از کجا می آیند

روی داستان تمرکز کنید

ویدئوهایی که بیشترین تأثیر را بر مصرف کننده دارند ، آنهایی هستند که داستانی را روایت می کنند و به سادگی کالایی را در مخاطب قرار نمی دهند.

 

احساسات می تواند سهم بزرگی در عادات خرید مشتری داشته باشد ، بنابراین اگر بتوانید به احساسات درونی درون همه برسید ، احتمال دستیابی فیلم به اهداف خود را افزایش می دهید.

 

با گفتن یک داستان ، می توانید بینندگان را با قله دزدکی حرکت کردن یا قسمت اول داستان اذیت کنید. این آنها را ترغیب می کند که منتظر قسمت بعدی بمانند تا ببینند داستان چگونه پیشرفت می کند و آیا پایان آن چیزی است که همه به آن امیدوارند.

 

برداشت اولیه را ایجاد کنید

آمار نشان می دهد که یک پنجم بینندگان یک ویدیو در 10 ثانیه اول کلیک می کنند ، به این معنی که مدت زیادی برای ایجاد این تأثیر مهم ندارید.

 

باید زودتر با پیام اصلی خود وارد شوید که مخاطب را فریب دهد و تماشاگر را تماشا کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، زندگی پرمشغله ای داریم ، بنابراین وقت ندارید با سایر فیلم های موجود در آنجا صبر کنید.

 

پرسیدن س ofال از مخاطب می تواند به اوج علاقه او کمک کند ، زیرا برقراری ارتباط با چیزی همیشه شما را علاقه مند می کند. پس از آن احتمال معرفی شخصیتی وجود دارد که در حافظه آنها ماندگار است و اطمینان حاصل می کند هر زمان که در آینده شخصیت را مشاهده می کنند ، فوراً آن را به شما ربط می دهند.

 

با بقیه مخلوط نشوید

فیلم های خسته کننده شما را به جایی نمی رسانند. هیچ کس فیلم خسته کننده ای را به یاد نمی آورد. هیچ کس یک ویدیوی خسته کننده را به اشتراک نمی گذارد. هیچ کس از شرکتی که یک ویدیوی خسته کننده تولید می کند خرید نمی کند. این مثل اون خیلی آسونه.

 

شما باید فیلم خود را سرگرم کننده یا چیزی که باعث خنده آنها می شود ، کنید. شاید ویدیوی شما طوری ساخته شده است که باعث شود آنها متوقف شوند و از طریق تاکتیک های شوک فکر کنند. وقت بگذارید و به فیلم هایی که به یاد می آورید و آنچه باعث برجسته شدن آنها برای شما شده اند فکر کنید. اینها نوعی ویدئو است که باید هنگام استفاده از کمپین خود مورد توجه قرار دهید ، با استفاده از برخی از ویژگی هایی که باعث توقف و یادداشت شما می شود.

 

بینندگان خود را وادار به انجام کاری کنید

در حالی که شما فروش را تحت فشار قرار نمی دهید ، به این معنی نیست که نمی توانید از فرصت استفاده کنید تا بینندگان خود را در پایان ویدیوی خود عملی انجام دهند.

 

تماس با اقدامات در ویدئوها به اندازه هر نوع محتوای دیگر مهم است ، بنابراین آنها را تشویق کنید که از وب سایت شما بازدید کنند ، در یک خبرنامه ثبت نام کنند یا درباره آنچه که اخیراً مشاهده کرده اند نظر دهند اگر ویدیوی شما تأثیر مطلوبی داشته باشد ، بینندگان کاملاً توجه شما را جلب می کنند بنابراین بسیار مهم است که فرصت استفاده از آن را از دست ندهید.

 

فراموش نکنید که برای جستجو بهینه سازی کنید

با یک ویدیو می توان اهمیت بهینه سازی کامل آن را فراموش کرد تا در Google یافت شود. از آنجایی که احتمالاً در هر محتوایی که منتشر می کنید از طبیعت دوم برخوردار است ، هنگام انتشار فیلم های خود نیز باید همان ذهنیت را داشته باشید.

 

در وهله اول ، با بارگذاری فیلم خود در وب سایت خود ، قبل از پخش در جای دیگر ، بهترین نتیجه را در مورد SEO کسب کنید. وقتی گزینه جاسازی کاربران در سایت خود را اضافه کردید ، می توانید پیوندی به سایت خود اضافه کنید تا نشان دهد منبع اصلی ویدیو برای بدست آوردن اقتدار پیوند مهم چیست.

 

همه چیز درباره توصیفاتی است که شما در هرجایی که فیلم های خود را منتشر می کنید می نویسید. این همان چیزی است که Google برای درک ویدئوی شما و تصمیم گیری در مورد قرار دادن آن در جستجو خزیده می شود. برای کمک به رتبه بندی ویدیوی خود حتماً کلمات کلیدی مرتبط ، توضیحات دقیق و عناوین منحصر به فرد را درج کنید.

 

با بهره گیری از این شش ویژگی ، شما شروع خوبی در سفر خود به یک کمپین ویدیویی عالی خواهید داشت. انتظار نداشته باشید که این جادو یک شبه اتفاق بیفتد و ساخت ویدئویی که از آن راضی باشید زمان بر است ، اما با خلاقیت و سخت کوشی می توانید به زودی از افزایش 800 درصدی تبدیل در صفحات مقصد استفاده کنید. میزبان یک ویدئو. حالا اگر این چشم انداز شما را به هیجان نیاندازد ، هیچ چیز!

اپیزود فیلم بازدید : 21 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

 

 

تبلیغات در عصر دیجیتال شباهت چندانی به تصویر Mad Man ندارد - Don Drapers از تبلیغات با داده های بزرگ و افرادی که با آن کار می کنند جایگزین شده است. پروفسور جان دیتون ، نویسنده پرونده "WPP: از مردان دیوانه تا مردان ریاضی (و زنان)" و سر مارتین سورل ، بنیانگذار و مدیر گروه WPP و شخصیت اصلی پرونده ، در مورد موفقیت WPP در مورد نظم جهانی جدید تبلیغات ، جایی که الگوریتم ها و روبات ها حکمرانی می کنند.

 

برایان کنی: او مردی خوش چهره ، مشروبات الکلی و سیگار کشیدن زنجیره ای با گذشته ای سایه است که مشتری های او را مجذوب خود می کند و همسرش را تقلب می کند. اگر این تصویر شما از مدیران تبلیغات است ، باید طرفدار نمایش Mad Men باشید که شخصیت اصلی آن ، Don Draper ، در دوره ای که برخی ادعا می کنند عصر طلایی تبلیغات است ، یک شرکت تبلیغاتی را در خیابان Madison رهبری می کند.

 

تبلیغات در عصر دیجیتال شباهت چندانی به تصویر مردان دیوانه ندارد ، اما کسانی که امروز در این حرفه فعالیت می کنند ممکن است استدلال کنند که ما در اواسط دوره طلایی بعدی هستیم ، دوره ای که با تعادل ظریف هنر و علم ، خلاقیت و تجزیه و تحلیل. امروز ما از پروفسور جان دیتون ، نویسنده و سر مارتین سورل ، قهرمان داستان ، در این مطالعه موردی ، با عنوان "WPP: از" مردان دیوانه "تا مردان ریاضی (و زنان) خواهیم شنید. (یادداشت سردبیر: این پرونده هنوز به صورت عمومی در دسترس نیست.) من میزبان شما ، برایان کنی هستم و شما به Cold Call گوش می دهید.

 

سر مارتین سورل بنیانگذار و مدیر عامل گروه WPP ، بزرگترین گروه خدمات ارتباطی جهان است. پروفسور جان دیتون با تمرکز بر بازاریابی دیجیتال و مستقیم و داده های بزرگ در بازاریابی مرجعی در رفتار و بازاریابی مصرف کننده است. از هردو متشکرم که امروز به من پیوستید. این یک مورد جدید برای Cold Call است. ما معمولاً فقط با نویسنده پرونده مصاحبه می کنیم ، اما امروز بسیار خوشحال بودیم که قهرمان داستان نیز به ما پیوست.

 

سر مارتین سورل: طرف دیگر داستان را خواهید گرفت.

 

کنی: ما امروز حقیقت را دریافت خواهیم کرد. جان ، آیا می توانی فقط با تنظیم پرونده برای ما شروع کنی؟

 

دیتون: من فکر می کنم عنوان بهترین کار را در تنظیم پرونده دارد. من چندین سال بود که در زمینه داده های کلان در بازاریابی کار می کردم. بازاریابی اساساً از دوره پخش به دوران یک به یک تغییر می کند. داشتم گزارش پایان سال WPP را می خواندم و جمله "از مردان دیوانه تا مردان ریاضی" را دیدم. این انقلابی است که در حال وقوع است. این انقلابی است از Don Drapers جهان به افرادی که با داده کار می کنند. من گفتم: "من فقط باید پرونده ای با این عنوان داشته باشم." این کل داستان را روایت می کند.

 

البته سر مارتین تجسم 30 سال گذشته است. تبدیل شدن از مشهور ، ستاره ، آژانس خلاقیت - Ogilvy یا Leo Burnett - به هلدینگ آژانس. واقعاً حیرت آور است که چقدر خوب اجرا شده است. اکنون تحول بنیادی دیگری رخ می دهد. بنابراین خواهیم دید که آن یکی چگونه پیش می رود.

 

کنی: سر مارتین ، می توانید با شروع ریشه نام ، داستان آخر را به WPP ارائه دهید؟

 

Sorrell: محصولات سیم و پلاستیک. یک تولید کننده سبد سیم. برخی از مردم گفتند که ما چرخ دستی های سوپرمارکت درست کردیم ، ما نمی توانستیم بفهمیم که چگونه می توان یک سبد را روی سبد دیگر قرار داد. در واقع سبدهای خرید بود. من می خواستم کار خود را شروع کنم بنابراین با یک کارگزار سهام 29.9 درصد - که بدان معنی است که مجبور به ارائه پیشنهاد تصاحب نیستیم - یک شرکت پوسته کوچک به ارزش 1 میلیون پوند خریدم. امروز ارزش 23 میلیارد و 24 میلیارد پوند داریم. اما ما فراز و نشیب هایمان را داشته ایم. در طول مسیر برخی از گسل ها وجود داشته است. این یک چرخه بوده است ، همه چیز چرخه ای است. در واقع ، یکی از مشکلات زمانی است که شما فکر می کنید تجارت شما دورانی نیست.

 

ما دو انقلاب را پشت سر گذاشته ایم. اولی در Saatchi بود ، دوم در WPP بود. این استراتژی بسیار حول چهار ستون یا چهار اصل ساخته شده است. اولین مورد افقی است ، که یک کلمه وحشتناک است ، اما در واقع تلاش برای ایجاد یک شرکت است. این یکی از تفاوت های بزرگ است زیرا ما چند مارک هستیم ، عمدتا برای مقابله با اختلافات بین مشتریان ، اعم از اینکه آنها در کالاهای بسته بندی ، اتومبیل ، دارویی یا هرجایی که اتفاق می افتد ، برخورد کنیم. بنابراین ، افق اولین است. ایجاد یک شرکت به جای 12 ، 13 ، 14 عمودی.

 

دوم بازارهای رشد سریع است که یک سوم تجارت ماست. آسیا ، آمریکای لاتین ، آفریقا ، خاورمیانه ، اروپای مرکزی و شرقی زیرا در آنجا قرار است میلیارد مشتری بعدی بیایند.

 

سوم دیجیتال است که تقریبا 40 درصد از تجارت ما است. شما حدود چهار سال قبل برگردید ، بازارهای رشد سریع 10 درصد بود. آنها اکنون یک سوم هستند. دیجیتال تقریباً صفر بود و اکنون می توانم بگویم که به 40 درصد از تجارت ما نزدیک می شود.

 

آخرین و نه مهمترین ، شبیه دیجیتال ، داده است. که 25 درصد تجارت ماست. پنج میلیارد از 20 میلیارد دلار درآمد ما از داده های شخص اول است. این چیزهایی نیست که ما از افراد دیگر خریداری کنیم. این مواردی است که ما با مشتریان خود روی آنها کار می کنیم.

 

این می تواند داده های پنل باشد ، می تواند داده های سفارشی ، داده های نیمه همزمان ، داده های صنفی باشد که ما با مشتریان خود توسعه می دهیم.

 

این چهار ستون اصلی استراتژی ای است که ما در حال حاضر در حال اجرا هستیم.

 

کنی: من می خواهم گزارشی از این پرونده را از شما بخوانم: "افراد متوسط ​​همکاری می کنند. هرچه مردم بهتر باشند کار آنها با هم سخت تر است." من تصور می کنم این یک چالش بزرگ باشد با توجه به تمام شرکت هایی که اکنون تحت چتر تجاری هستند. چگونه می توان همه آنها را با هم همکاری کرد؟ چقدر می خواهید با هم کار کنند؟

 

سورل: پاسخ آن با دشواری است. آنچه مشتریان می خواهند بهترین افرادی هستند که در تجارت خود کار می کنند. ما در 113 بازار به یک روش یا 200000 نفر داریم.

 

بگذارید یک مثال خوب برای شما بزنم ، زیرا این اتفاق حدود 24 ، 48 ساعت پیش رخ داده است. ما توافق نامه ای را با Walgreen Boots Alliance امضا کردیم ، که یک زنجیره بزرگ بهداشت و سلامتی است [خرده فروشی و عمده فروشی [فروشگاه] در سراسر ایالات متحده. با استفاده از Walgreens ، Duane Reade ، Boots در انگلستان ... و استفانو پسینا و Ornella Barra دو اصل در این شرکت هستند که رشد آن عملیات خرده فروشی و عمده فروشی را در سراسر جهان پیش می برند. آنها در سایر نقاط جهان گسترش خواهند یافت.

 

آنچه ما در آنجا انجام دادیم توافقی بین WPP و WBA بود كه مخفف Walgreens Boots Alliance است ، تا تمام فعالیت های بازاریابی خود را تلفیق كند. این رسانه ، خلاقانه ، دیجیتال و همه چیز در سازمان ماست. پیش فرض اصلی این است که ما بهترین دسترسی را نه فقط به یک عمودی - به جی والتر تامپسون ، اوگیلوی و ماتر ، یانگ و روبیکام - بلکه به طور کلی به سازمان خواهیم داد.

 

این بیشتر و بیشتر اتفاق می افتد. خواه شرکت فورد موتور ، که بزرگترین مشتری ما است ، یا کلگیت که در ده کشور اول ما قرار دارد ، جایی که آنها مانند WBA در آن ادغام شده اند. من می گویم 85 ، 90 درصد فعالیت بازاریابی آنها با ما است. ما می توانیم دو کار را بهتر انجام دهیم. یکی اینکه ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که بهترین افرادی را داریم که در این تجارت کار می کنند ... ما می توانیم با هزینه کمتری کار موثرتر و بهتر ارائه دهیم.

 

کنی: بیایید کمی در این باره صحبت کنیم زیرا این پرونده در برخی از شرکتهای سفارشی وجود دارد. شما به فورد اشاره کردید. شما آن را به سطح بعدی می برید. شما در واقع گروه مناسبی از افراد را جمع می کنید و سپس از آنها یک هویت خاص به آنها می دهید.

 

سورل: بله [تیم فورد] GTB نامیده می شود. سرانجام ما یک نام داریم ما قبلاً BlueHive ، Team Blue داشتیم و این برای من آجیل می زد. اما هیچ کس به من گوش نمی دهد و تهیه آن یکی حدوداً هفت یا هشت سال طول کشید ، اما ما اکنون آن را GTB می نامیم. فورد آن مدل یکپارچه را به صورت جهانی ارائه می دهد.

 

آنچه اتفاق می افتد این است که ، ما مردم خود را از عمودهای مختلف مستقر می کنیم. اگر به زمان شروع کار GTB در دیترویت بازگشتید ، هفت یا هشت سال پیش که 14 آژانس داشتیم ، فکر می کنم روی آن کار می کنیم ، ما یک ساختمان فورد را از فورد لند گرفتیم و همه افراد را با هم مستقر کردیم - علی رغم این واقعیت آنها از جی والتر تامپسون آمدند ، از اوگیلوی آمدند ، از وندرمن آمدند ، از لاندور آمدند. ما در یک مکان مستقر شده ایم. به طور موثر شما یک آژانس در آژانس ایجاد می کنید.

 

کنایه از همه اینها این است که آنچه ما افقی می نامیم ... خطر این است که خود عمودی شود. هرچه این واحدها قویتر شوند ، بیشتر از صفحه افقی به سمت عمودی حرکت می کنند. ما کابوس خودمان را ایجاد می کنیم.

 

کنی: آیا هرگز با مسائلی روبرو می شوید که آژانس هایی که مردم را از آنها جذب می کنید از منابع آنها محافظت می کنند؟

 

سورل: خیلی من دیشب دقیقاً در همین باره گفت و گو کردم. ما مشتری داریم که با سه عملیات ما کار می کند. یک عملکرد رسانه ای بسیار قوی ، خلاقیت سنتی بسیار قوی و دیجیتال بسیار قوی. مشتری خواهان ادغام کامل شد. البته ، شما سه نفر را برای سهم خود در بازار رد می کنید.

 

مسئله اساسی این است: بازگشت به سال 2008 ، 2009: جهان به آرامی رشد می کند. در حقیقت ، من می گویم که این رشد کندتر و کندتر است. اصولاً رشد تحت فشار است. رشد اسمی و رشد واقعی. تورم بسیار کمی وجود دارد. به دلیل کاهش ارزش استرلینگ ، ممکن است تورم بیشتری نسبت به انگلستان در ایالات متحده شاهد باشیم اما به طور کلی قدرت قیمت گذاری محدود است ، زیرا تورم در آنجا وجود ندارد. تمرکز بر روی هزینه ها است.

 

ما یک تامین کننده هستیم ما دوست داریم خود را به عنوان یک شریک خردسال تصور کنیم ، اما غالباً ما را یک فروشنده یا تأمین کننده می نامند و مانند بسیاری دیگر تحت فشار قرار می گیریم. مردم به دنبال کارایی هزینه هستند. این دلیل بد بسیاری برای ادغام ، ایجاد این تیم ها است. بخشی از آن هزینه است.

 

دیدگاه من این است که وقتی افراد با رشته ها و فرهنگ ها و ملیت های مختلف را دور هم جمع می کنید ، کار بهتری انجام می دهید - و آنها این کار را دوست دارند. اما افرادی که عمودی را هدایت می کنند ، Don Drapers اگر دوست دارید ، بیشتر از چمن خود محافظت می کنند ... نکته دیگر این است که ، وقتی هرم را بالا می برید ، در برابر هماهنگی مقاومت بیشتری می کنید زیرا موارد بیشتری برای محافظت وجود دارد. رهبران عمودی ما بسیار تغییر کرده اند. ده یا 15 سال پیش ، آنها بسیار محافظت بیشتری از چمن خود داشتند. امروز آنها می فهمند.

اپیزود فیلم بازدید : 52 چهارشنبه 16 مهر 1399 نظرات (0)

تبلیغات ویدئویی شامل تبلیغات نمایش آنلاین است که دارای ویدئو در آن است ، اما به طور کلی پذیرفته شده است که به تبلیغاتی اشاره دارد که قبل ، در حین و یا بعد از پخش جریانی در اینترنت انجام می شود.

واحدهای تبلیغاتی مورد استفاده در این نمونه پیش از پخش ، اواسط رول و پس از رول است و همه این واحدهای تبلیغاتی مانند تبلیغات سنتی است که در تلویزیون مشاهده می کنید ، اگرچه اغلب "کوتاه" هستند تا کوتاه تر باشند نسخه آنلاین از همتایان تلویزیونی آنها اگر بصورت آنلاین اجرا شوند.

وب سایت های پخش شده مانند Sky.com و itv.com مانند سایت های روزنامه ای مانند The Telegraph و The Guardian در سایت های خود چنین تبلیغاتی را دارند. در سال 2010 ، آگهی های ویدئویی 12.8٪ از کل ویدیوهای مشاهده شده و 1.2٪ از کل دقیقه صرف تماشای آنلاین ویدیو را تشکیل می دهند.

در ژوئیه 2014 ، فیس بوک حدود 400 میلیون دلار برای خرید LiveRail ، یک توزیع کننده تبلیغات ویدیویی پرداخت کرد که از مناقصه در زمان واقعی برای قرار دادن بیش از 7 میلیارد تبلیغ ویدیویی در ماه استفاده می کند.

(https://en.wikipedia.org/wiki/Video_advertising)

 

نکات مهم در تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی

با دانش شما در مورد چگونگی انجام بازاریابی محتوای ویدیویی، شما را تشویق می کنیم که مزایای آن را برای ارتقا تجارت خود کشف کنید. برای افزایش شانس موفقیت خود، باید این نکات را دنبال کنید:

  • داستان سرایی کنید

داستان ها فریبنده هستند و آنها بینندگان شما را مجبور می کنند که کل ویدیوی شما را تماشا کنند. در این فرآیند می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد تجارت و راه حل های آن به شما منتقل کنیم.

  • توجه را به سرعت جلب کنید

میزان توجه در اینترنت به شدت کاهش یافته است، بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا علاقه مخاطبان خود را جلب کنید.

  • افزودن دعوت به اقدام (CTA)

فیلم های خود را با CTA بهینه کنید تا بازدید کننده شما را تبدیل کند یا با ویدیوی شما درگیر شود.

  • احساسات را برانگیخت

افراد برای تصمیم گیری در مورد برند به احساسات اعتماد می کنند. با ایجاد احساساتی که می خواهید مشتری در کمپین ویدیویی شما با مشتریان شما ارتباط برقرار کند، روی آن ضربه بزنید.

https://virgool.io/@hnoorollahi/بازاریابی-ویدیویی-it6fie8ncj1l

اپیزود فیلم بازدید : 19 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

فیلمنامه نویسی Screen Writer – Scenarist ) 

فیلمنامه نویس کسی است که مسئول نوشتن تمام یا بخشی از فیلم نامه فیلم را برعهده دارد . گاه یک نفر تمام فیلم نامه را می نویسد ، گاه هم چند نفر به طور مشترك فیلم نامه را آماده می کنند .گاهی فیلم نامه نویس ، با فرستادن فیلم نامه ای ( به دلخواه خود ، فیلم نامه ای نوشته) به نماینده ، خود پیشقدم می شود و این نماینده آن را به یک تهیه کننده مستقل یا یک شرکت فیلمسازی جهت ملاحظه ارائه می کند. ولی یک فیلم نامه نویس با تجربه با یک تهیه کننده در یک جلسه توجیهی ملاقات می کند و چند طرح را که قابل تبدیل به فیلم نامه هستند پیشنهاد می کند. و پس از مورد قبول واقع شدن پیشنهادش آن طرح را به فیلم نامه بدل می کند. گاهی هم تهیه کننده ، طرحی برای فیلم دارد و فیلم نامه نویس را برای پروراندن آن استخدام می کند. مورد آخر به ویژه هنگامی رخ می دهد که تهیه کننده ای که همیشه در جستجوی طرح است ، حقوق یک رمان یا نمایش نامه را می خرد و از فیلم نامه نویس می خواهد که از روی آن یک اقتباس سینمایی ارائه دهد.

 

مراحل مختلف شکل گیری یک فیلم نامه

فیلم نامه مراحل مختلفی را از سر می گذراند تا به مرحله نهایی برسد . ابتدا یک ایده در ذهن خود فیلم نامه نویس یا تهیه کننده شکل می گیرد . پس از شکل گیری این ایده ، نویسنده یک طرح اولیه که حداکثر در یک صفحه خلاصه شده ارائه می دهد . بعد از این مرحله وقتی که طرحش مورد قبول واقع شد و یا به صورت مستقل ، خودش تصمیم گرفت آن را عملی کند یک پیش نویس آماده می کند. در این پیش نویس ، نویسنده به اختصار خلاصه ای از ماجرا و روش خود را در پرداختن آن ، شرح می دهد و شخصیت ها ، ماجراهای اصلی و ویژگی هاي مکان ها را بازگو می کند و نیز کلیاتی ازتحول درونی شخصیت ها و طرح قصه را باز می گشاید. در مرحله بعد اگر تهیه کننده یا استودیو و یا حتی خودش از مفاد این پیش نویس راضی باشند ، در آن صورت او قصه را می نویسد و کل داستان فیلم را تعریف می کند و صحنه های مختلف را می شکافد . در این مرحله دستنویس اول فیلم نامه آماده می گردد که شامل تمام صحنه ها ، شخصیت ها ،گفت و گوها ، ماجراها و نیز راهنمایی های کلی در مورد بازیگری و کارگردانی است. از این لحظه به بعد فیلم نامه به دفعات و با دخالت تهیه کننده و کارگردان دستکاری می شود . ممکن است در این مرحله ، از فیلم نامه نویس دیگری دعوت شود تا صحنه های خاصی را بازنویسی کند و یا عیب و ایرادهای کار را برطرف سازد .

وقتی فیلم نامه نهایی به صورت تقطیع شده در آمد ، علاوه بر مواردی که در نسخه اول گفته شد حاوی نکاتی در مورد فیلم برداری است ، اما ظرایف کار فیلم برداری را در نهایت کارگردان به کمک مدیر فیلم برداری مشخص می کند .گرچه فیلم نامه نهایی باید عینا به فیلم برگردانده شود ، اما گاه پیش از فیلم برداری هر نما یا سر صحنه و گاهی نیز فیلم ساز ، به خاطر ویژگی های بازیگران تغییراتی در آن پدید می آورد . بعد از فیلم برداری ، در مرحله تدوین هم احتمالا تغییرات تازه ای در فیلم ایجاد می شود. وقتی فیلم آماده شد ، یک فیلم نامه به نام فیلم نامه تداوم تدوینی آماده می کنند ( این کار معمولا توسط شخص دیگری جز فیلم نامه نویس اصلی انجام می شود ) که شرح کاملی از فیلم بر اساس آنچه اکران می شود است. در این متن ، تمام نماها ، زاویه دوربین و انتقال از نمایی به نمای دیگر ، به همراه تمام گفت و گوها و صداها ذکر می شود. این متن معمولا به صورت کتاب و به عنوان فیلم نامه آن فیلم چاپ می شود .

 

ویژگی های اصلی یک فیلم نامه خوب

فیلمنامه نویسی و ضرورت ثبت فیلمنامه

به قول ویلیام گلدمن ، (William Goldman ) از جمله فیلم نامه نویسان و اساتید مطرح فیلمنامه نویسی :

در نوشتن یک فیلم نامه ، مانند هدیه دادن نیت مهم است این به معنی آن است که هدف و هر آنچه که قرار است به تماشاگر منتقل شود باید به خوبی از سوی فیلمنامه نویسی درك شود و به خوبی نیز به بیننده منتقل شود . این هدف ممکن است هدف هایی چون : ترساندن در به ویژه در فیلم های ترسناک ، خنداندن به ویژه در فیلم های کمدی ، تفکر و تامل در فیلم های خاص و غیر متعارف و … باشد . در هرحال این هدف هر چه باشد باید به شیوه ای درست و متعالی ارائه شود و نه با دست گذاشتن بر روی سخیف ترین جنبه های بشری . باید به تماشاگر احترام گذاشت و او را به شیوه ای مناسب با فیلم همراه کرد . یک فیلم نامه نویس همیشه می تواند از الگوهای موفق و تضمین شده استفاده کند اما هرگز نباید از خلاقیت و نو آوری و ارائه نکات و ویژگی های جدید پرهیز کند. در واقع باید تلاش کند تا اگر می تواند تماشاگرش را در یک تجربه تازه دخیل کند . یک فیلم نامه نویس هرگز نباید تماشاگر را فراموش کند. او باید اطلاعات مورد نیاز تماشاگر برای همراهی با فیلم را ، در زمان های مناسب به او بدهد تا او گیج نشود و به دلیل بی اطلاعی قصه را گم نکند. مثلا یکی از اصول فیلمنامه نویسی کلاسیک آن است که شخصیت های مهم و اصلی فیلم باید در یک سوم اول فیلم به بیننده به گونه ای معرفی شوند و یا در فیلم های جنایی نمی توان از دادن اطلاعاتی که تماشاگر را براي حل معما کمک می کند ممانعت کرد.

شخصیت پردازي یکی از مهم ترین جنبه های فیلمنامه نویسی است ، آنقدر مهم که حتی برخی فیلم ها بدون برخورداری از ماجرا و قصه خاصی تنها از طریق شخصیت پردازی و همذات پنداری تماشاگر با او فیلم نامه را پیش می برند . باید توجه داشت که سینما اول یک رسانه تصویری و بعد یک رسانه صوتی است. دیالوگ لازم و حیاتی است اما نباید در دیالوگ نویسی حتی کوچکترین احساسات را به تماشاگر گوشزد کرد. اگر فضاسازي ، بازي ها و فیلم نامه قوی باشد ، تماشاگر به خوبی حس صحنه را درك می کند و دیگر نیازي به دیالوگ هاي کشدار و طولانی نیست . در واقع با توجه به ماهیت و ویژگی هاي شخصیت ها باید دیالوگ ها را نوشت و تا حد ممکن از دیالوگهای موجز و پر عمق استفاده کرد البته منظور ثقیل و سنگین نیست.

منبع: https://blog.tolofilm.com/

اپیزود فیلم بازدید : 25 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

 معمولاً اکثر سینماگرانی که امروزه جایگاه مناسبی را در دنیا دارند ، از فیلم کوتاه ، سینما را شروع کرده اند و این موضوع باعث افزایش خلاقیت و تجربه گرایی آنان شده است . برای ساخت فیلم کوتاه باید همه جوانب را مورد بررسی قرار داد و با نگاهی واقع گرایانه مسائل مربوط به آن را آسیب شناسی کرد.

موسسه اپیزود فیلم از چند وجهه مختلف یک فیلم کوتاه را مورد ارزیابی قرار می دهد .

  • یکی از مشکلاتی که گریبانگیر فیلمسازان فیلم کوتاه شده است این موضوع می باشد که آنها معتقدند هر چقدر مدت زمان یک فیلم کوتاه کمتر باشد ، آن فیلم بهتر است . اما معلوم نیست که این تفکر حداقلی از کجا در ذهن یک فیلمساز رخنه می کند و باعث مشکلات بیشماری می شود.
  • مسئله ای که در اکثر فیلم های کوتاه به آن اهمیت داده نمی شود این است که فیلمنامه نویسی ، کارگردانی ، تدوین و حتی فیلمبرداری را یک نفر انجام می دهد . ظاهراً کسی که وارد عرصه فیلم کوتاه می شود قصد دارد کلیه تخصص های سینما را امتحان کند و یا به دلیل برخورداری از هزینه کمتر ، از استخدام سایر عوامل خودداری می نماید اما برای رسیدن به فیلمسازی حرفه ای نیازمند بدست آوردن تجربه و خلاقیت هستیم که این صعود پلکانی با همفکری و همیاری دیگر عوامل سریعتر و با کیفیت بهتری کسب می شود . موسسه طلوع فیلم با تجربه ساختن چندین فیلم کوتاه معقتد است عواملی مانند فیلمنامه نویس ، صدابردار و … بعنوان سیاهی لشگر در فیلم حضور ندارند و عوامل دیگر بغیر از کارگردان نیز در جشنواره های فیلم کوتاه می توانند جایزه کسب کنند . این موسسه به صورت فنی و غیر فنی آماده هر گونه مشاوره و خدمت در بخش های پیش تولید ، تولید و تدوین به شما فیلمسازان عزیز میباشد.
  • در بسیاری از موارد مخاطبین عام از دیدن فیلم کوتاه لذت نمی برند زیرا داستان و شخصیت جذاب برای آنها در فیلم وجود ندارد . سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توان تماشاگر را مجذوب نمود و او را مجبور کرد تا با شخصیت داستان همذات پنداری کند ؟ اغلب در این خصوص تفکرات کلی و کلیشه ای را ارائه می دهند. موسسه طلوع فیلم این چالش را به خوبی می شناسد و با استفاده از نویسندگان خلاق و تشکیل جلسات همفکری آماده همکاری با شما فیلمسازان گرامی می باشد .
  • برخی معتقدند هر چه برای فیلم کوتاه کمتر هزینه کنیم بهتر است و یا اینکه بودجه ساخت چنین فیلم هایی باید صفر باشد . در این مورد است که کارگردان ابتدا لوکیشن را پیدا می کند و بعد بر اساس آن فیلمنامه را می نویسد که این خود باعث بی محتوایی فیلم شده و فضای فیلم کوتاه را مسموم می کند. موسسه طلوع فیلم معتقد است اگر فیلم کوتاه را با دید حرفه ای نگاه کنیم ، قطعاً هزینه ای که انجام می دهیم برگشتی خواهد داشت و آثار خوب آن می تواند پایه گذار ورود به سینمای بلند باشد .
اپیزود فیلم بازدید : 24 جمعه 21 شهریور 1399 نظرات (0)

ساخت تیزر تبلیغاتی

تولید و طراحی تیزر تبلیغاتی طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی یک روش کاملا ایده آل برای معرفی و شناساندن محصولات یا خدمات شماست. اما قبل از اینکه به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی بیافتید چند سوال مهم مطرح است:

  • بسترهای تبلیغاتی کسب و کار من برای عرضه محصولات و خدمات چیست؟
  • چه نوع تیزری برای معرفی محصول یا خدمات کسب و کارم مفید است؟
  • بسترهای نمایش تیزر ساخته شده کجاست؟ نمایشگاه؟تلویزیون؟شبکه های اجتماعی؟

تبلیغات فقط حضور نیست! نوع تبلیغ ، هدف از تبلیغ و پیام تبلیغ باید مشخص گردد تا بتوان بسته به آنها، تبلیغاتی موثر انجام داد. پس از تعیین این موارد، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، نوع تبلیغ را مشخص کنیم و در آخر با توجه به بسترهای نمایشی، پلن تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنیم.

اگر در تولید تیزر تبلیغاتی موارد بالا مشخص نباشند، پیش بینی می شود نتیجه ی تبلیغ مایوس کننده باشد. اما جای نگرانی نیست!! کارشناسان ما در کنار شما هستند تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.

 

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

  • ارسال درخواست ابتدا درخواست خود را به واحد ساخت تیزر تبلیغاتی ارسال کنید. برای این منظور می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل و یا شماره تلفن های شرکت به سمع و نظر کارشناسان مربوطه برسانید.
  • بررسی و پیشنهادات کارشناسان ما با توجه به نوع کسب و کار شما بهترین پیشنهادات را در زمینه ساخت و تهیه تیزر تبلیغاتی به شما خواهند داد و نقشه کار را برای شما ترسیم خواهند کرد.
  • نتیجه گیری و برآورد هزینه و زمان در انتها پس از نهایی سازی و انجام توافقات اولیه ، قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی با شما بسته شده و کار ساخت تیزر با توجه به نوع تیزر، قیمت گذاری و زمان بندی می گردد.

 

ساخت فیلم های تبلیغاتی برای بیلان کاری مراکز و شرکت ها تهیه یک فیلم از فعالیتهای یک ارگان یا اداره یا یک بخش کوچک ، در کلیه زمینه های فرهنگی ، اقتصادی ، عمرانی و … که در یک مدت زمان ایجاد شده باشد . هر شرکتی برای معرفی خود می تواند از خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی استفاده کند. با داشتن یک فیلم یا تیزر کوتاه از خدمات خود می توانید مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا کنید.

منبع: virgool

اپیزود فیلم بازدید : 32 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

بازاریابی ویدئویی به استفاده از ویدئو برای بازاریابی یا تبلیغ برند یا پیشنهاد شما در کانال های دیجیتال گفته می شود.

 

به زبان ساده ، وقتی از ویدئو برای بازاریابی نام تجاری ، محصول یا خدمات خود استفاده می کنید ، در کانال های رسانه های اجتماعی شرکت می کنید ، به مشتریان احتمالی و فعلی خود آموزش می دهید و با آنها تعامل دارید ، گفته می شود که از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنید.

طی چند سال گذشته بازاریابی محتوا تحول عظیم داشته است و ویدیو در اکثرا جاهای این بازاریابی ظهور کرده‌است. اکنون این یکی از استراتژی های مفیدی است که می‌توانید برای ارتباط با مخاطبین خود از آن استفاده کنید. به خصوص در عصر بازاریابی تلفن همراه، بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند انواع مختلفی از محتوای ویدئو را برای تماشا پیدا می‌کنند.
حقیقت این است که بازاریابی ویدیویی آنقدرها که به نظر می‌رسد پیچیده نیست. باید بفهمیم که مردم چه نوع محتوای ویدئویی را دوست دارند و به سمت آن تمایل پیدا می کنند، بعد آن ما باید این نوع ویدیو ها را ارائه دهیم.

چرا بازاریابی ویدئویی اهمیت پیدا می کند؟

 محتوای ویدویی چیست؟

طبق نظرسنجی Wyzowl -

 

76٪ از مشاغل مورد استفاده در بازاریابی ویدئویی معتقدند که این امر منجر به ROI مناسب می شود.

93٪ مشاغل معتقدند که این باعث افزایش درک کاربر از محصول یا خدمات آنها می شود.

و 72٪ از مشاغل معتقدند که این امر نرخ تبدیل وب سایت آنها را بهبود بخشیده است.

این فقط مشاغل نیستند که تمایل به استفاده از ویدئو به عنوان وسیله بازاریابی دارند ، بلکه مشتریان تمایل بیشتری به دریافت پیام های بازاریابی به صورت ویدیو نیز دارند. بر اساس گزارشی از Hubspot Research ، بیش از 50٪ از مشتریان ویدیو را بر انواع دیگر محتوای یک مارک تجاری ترجیح می دهند.

 

فیلم ها انقلابی در چگونگی ارتباط برندها با مشتریان ایجاد کرده اند. آنها نحوه فروش یک مارک تجاری ، نحوه خرید مشتریان ، نحوه مصرف مصرف کنندگان و نحوه ارتباط تیم های خدمات با مشتریان را تغییر داده اند.

 

مشاغل از ویدئوها در صفحه های اصلی خود (برای توضیح چگونگی ارائه کار و مزایای آن) ، پست های رسانه های اجتماعی (برای تعامل با مخاطبان) ، وبلاگ ها (برای حفظ خوانندگان بیشتر) و حتی در ایمیل ها (برای حمایت از فعالیت های بازاریابی خود) استفاده می کنند. از این تعداد ، 83٪ معتقدند که فیلم توضیح دهنده صفحه اصلی آنها م ،ثر است ، 78٪ معتقدند که ویدئو در شبکه های اجتماعی تاکتیکی عالی است و 80٪ معتقدند که فیلم های موجود در ایمیل ها ROI مورد نیاز را به همراه دارند.

انواع محتوای ویدئو

محتوای ویدئویی مورد استفاده در استراتژی های بازاریابی ویدئویی شامل -


نسخه ی نمایشی محصول: فیلم های عمیقی که USP ، ویژگی ها و مزایای محصولات را توضیح می دهند. این روش به گونه ای طراحی شده است که مشتریانی که پس از خرید پیشنهاد به دست می آورند ، به نمایش گذاشته می شود.

مصاحبه ها: مصاحبه شامل پرسیدن س toالاتی از یک رهبر فکری در مورد یک موضوع خاص و ارسال فیلم آنلاین آن است.

Testimonials: Testimonials فیلمهایی است از مشتریان خوشحال و / یا مشهور شرکت که قدردانی و تجربه خوب خود را با شرکت ابراز می دارند. این امر به افزایش اطمینان خریداران احتمالی کمک می کند.

فیلم های رویداد: این فیلم ها نکات برجسته یک رویداد را پوشش می دهند و معمولاً بخشی از استراتژی بازاریابی رویداد را تشکیل می دهند.

فیلم های توضیح دهنده: فیلم های توضیح دهنده معمولاً برای پاسخ به س FAالات متداول مربوط به پیشنهاد استفاده می شوند.

How to To Videos: چگونه فیلم ها جنبه نحوه ارائه را توضیح دهند و به مشتریان جدید یا موجود نحوه استفاده از پیشنهاد یا هر یک از ویژگی های آن را آموزش دهند.

Vlog: وبلاگ ها یا وبلاگ های ویدیویی نسخه های ویدیویی وبلاگ های سنتی هستند. از طریق vlogs ، یک کسب و کار استراتژی های بازاریابی خود را با استفاده از فیلم اجرا می کند.

وبینارها: وبینارها یا سمینارهای مبتنی بر وب ، کنفرانس های ویدئویی زنده و مبتنی بر وب هستند که میزبان از یک اتصال اینترنتی برای ارتباط با مخاطبان بینندگان و شنوندگان در سراسر جهان استفاده می کند و درباره یک موضوع خاص صحبت می کند.

ارائه ها و گفتگوها: این موارد شامل ارسال فیلم های ضبط شده از سخنرانی ها و گفتگوهایی است که شخص مرتبط با آن کسب و کار سازماندهی کرده ، ارائه داده ، در آن شرکت کرده یا بخشی از آن بوده است. چنین صحبت هایی (مانند تدکس) به دنبال محتوای ویدیویی در اینترنت هستند.

آموزشها: آموزشها فیلمهای عمیقی برای یادگیری پیچیدگیهای پیشنهاد یا سایر مشاغل ارائه دهنده به مشتریان است.

نظرات: این بررسی ها درباره محصول یا خدمات ارسال شده توسط افراد تأثیرگذار و رهبران اندیشه است که منجر به تغییر تصمیمات بینندگان می شود.

پشت صحنه: بسیاری از مشاغل اغلب فیلم هایی را در پشت صحنه منتشر می کنند که به آنها کمک می کند با مشتریانی که آنچه معمولاً در تبلیغات یا تلویزیون نمی بینند ارتباط نزدیک تری برقرار کنند.

 چرا برندها را ایجاد کنید

ویدئوهای زنده: فیلم های زنده ویدئوهای مربوط به مارک تجاری یا پیشنهادی هستند که مستقیماً برای نمایش موارد مهمی یا تعامل مستقیم با مشتریان پخش مستقیم می شوند.

بخش از این مقاله از سایت yc.edu می باشد: https://canvas.yc.edu/eportfolios/3492/Home/_


اپیزود فیلم بازدید : 24 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

 نحوه استفاده از تبلیغات SEO برای رونق کسب و کار خود

هیچ کس نگفت رشد تجارت شما آسان است. شما آماده چالش هستید شما فقط به یک برنامه نیاز دارید.

 

شما تیم ، محصول یا خدمات مناسب را پیدا کرده اید. اکنون فقط مسئله این است که برند خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.

 

نه فقط هر کسی. افراد مناسب

 

میدونی؟ آنهایی که می توانید به مشتریان مادام العمر تبدیل کنید.

 

این همان جایی است که تبلیغات SEO درج می شود. این راهی برای تبلیغ کلمه است. کسب و کار خود را سریعتر و مقرون به صرفه تر از راه دیگری کنید.

 

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

 

چرا تبلیغات SEO؟

بیش از 1 تریلیون جستجو هر روز اتفاق می افتد. تقریباً 75٪ آنها از طریق Google هستند. بیش از 50٪ از بازدید وب سایت های تجاری از طریق این جستجوها انجام می شود.

 

شگفت انگیز به نظر می رسد ترافیک رایگان ، درسته؟

 

یک صید وجود دارد

 

شما می دانستید که وجود خواهد داشت.

 

وب سایت در بالای جستجوهای ارگانیک بیش از 1/3 کلیک ارگانیک در جستجوها را بدست می آورد. "ارگانیک" اصطلاحی است که توسط بازاریابان آنلاین استفاده می شود. این به معنی لیست های جستجوی منظم است. Google تصمیم می گیرد که 3 سایت برتر نتایج ارگانیک را تعیین کند.

 

در یکی از 3 نقطه جستجوی ارگانیک بالا نیستید؟ تو چطور؟ خوب ، سهم شما از ترافیک ارگانیک در کنار موجود نیست.

 

نتایج جستجوی ارگانیک برای "لاک پشت های حیوان خانگی" را بررسی کنید.

در مورد 2 لیست برتر توجه خاصی دارید؟

 

تا به حال اسم پت اسمارت را شنیده اید؟ این یک مارک بزرگ ملی است.

 

مشاغل بزرگ میلیون ها دلار را صرف ادعای این نقاط برتر از طریق سئو می کنند. این بهینه سازی موتور جستجو است.

 

سئو برای موفقیت طولانی مدت وب سایت شما و وب سایت آنها حیاتی است.

 

اما برخی ممکن است از ترفندها و تاکتیک هایی برای بدست آوردن این نقاط برتر استفاده کنند. حتی وقتی آنها این نوع پول را خرج می کنند ، حتی رسیدن به صفحه یک ماهها تا یک سال طول می کشد.

 

اکثر مشاغل کوچک این نوع زمان را برای انتظار ندارند. آنها سرمایه ای ندارند که بتوانند با افق بازده خیلی دور سرمایه گذاری کنند.

 

تبلیغات SEO این مشکل را حل می کند

تبلیغات سئو متفاوت است. بلافاصله شما را به بالای جستجوها می رساند. اما این کار همچنین به شما کمک می کند تا بهترین مکان ها را برای بازدیدهای ارگانیک کسب کنید. این استراتژی دو برابری است که برای رشد و موفقیت درازمدت به آن نیاز دارید.

 

شما برای بدست آوردن سریع آن نقاط برتر ارگانیک با شرکت های بزرگ درگیر نیستید. اما هنوز دیده می شوید.

 

شما باید بودجه خود را تعیین کنید و با پیام مناسب به سرعت به مخاطبان مناسب برسید. اما شما در یک استراتژی بلند مدت ، مقرون به صرفه و ارگانیک سرمایه گذاری می کنید.

 

تبلیغات SEO چیست؟

تبلیغات سئو دو جنبه حیاتی دارد. این شامل بهینه سازی وب سایت شما می باشد تا در جستجوهای ارگانیک بیشتر دیده شود. اما تشخیص می دهد که مگر اینکه میلیون ها دلار برای خرج کنید ، برای صعود در صفوف زمان می برد. به همین دلیل ، با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک تکمیل می شود.

 

با هم ، این دوتایی پویای بازاریابی هستند. آنها نخود فرنگی هستند یک زوج قدرت. هرچه می خواهید آن را بنامید. کار می کند.

 

تبلیغات با هر کلیک (PPC)

Google و سایر موتورهای جستجو مانند Bing به شما امکان می دهند تا در بالای جستجوها باشید. اگر به نظر می رسد ساختگی است ، این را بشنوید. اگر آنها روی تبلیغ شما کلیک نکنند ، هیچ مبلغی پرداخت نمی کنید.

 

درست است. شما یک تبلیغ شگفت انگیز ایجاد می کنید که افراد می خواهند روی آن کلیک کنند. و هنگامی که آنها دوباره به سایت شما بازگشتند ، شما آن کلیک را به مشتری پولی تبدیل می کنید.

 

هیچ راهی وجود ندارد که سریعتر از این میزان بازدید وب سایت را بدست آورید.

 

شاید به این سرعت نیست. اما این مانند آگاهی از برند فوری است.

 

بیشتر است این تبلیغات فقط درصورتیکه کسی به دنبال پیشنهاد شما باشد ، ظاهر می شود. تبلیغات PPC بسیار هدفمند است. این ترافیک با نیت بالا مستقیم به وب سایت شما هدایت می شود.

 

تبلیغات PPC می تواند با گذشت زمان اصلاح و کامل شود. اما بلافاصله بازدیدکنندگانی را مشاهده خواهید کرد که وارد وب سایت شما می شوند. کمی بیشتر در مورد چگونگی تبدیل کل این ترافیک به پرداخت مشتری بعداً صحبت خواهیم کرد.

 

 

وب سایت خود را جستجو کنید

SEO همان کاری است که شما با وب سایت واقعی خود انجام می دهید. موتورهای جستجو مانند Google دائماً در مورد وب سایت شما قضاوت می کنند. آنها می خواهند بدانند که آیا شما تجربه عالی مشتری را ارائه می دهید. آنها سعی می کنند تشخیص دهند که آیا شما یک وب سایت قابل اعتماد هستید یا خیر. هرچه بهتر بتوانید نشان دهید که سایت شما این کار را انجام می دهد ، دید شما بهتر می شود.

 

یادگیری سئو مقدماتی در 6 مرحله

برای هر چه بهتر شدن در تخصص سئو بهترین کار داشتن سایت تستی است. منظورم فقط داشتن یک هاست و دامنه نیست. نصب کردن سایت های وردپرسی بسیار ساده است ولی آیا ارزشی برای سئو دارد؟ خیر.

شما بایستی نکات مختلف را در یک وب پیج تست کنید. اجازه بدهید بیشتر به صورت مرحله ای این تمرین برای یادگیری سئو مبتدی را توضیح دهم.

  1. یک کیورد خیلی ساده پیدا کنید. خیلی خیلی ساده باشد. مثلا آموزش بهینه سازی سایت به کارآموزان در یک ماه در ایران – به این عبارت کلمه کلیدی می گوییم.
  2. برای این عبارت محتوا تولید کنید.
  3. فضاهای مهم برای سرچ انجین یا موتور جستجو را با کیورد اصلی و کیوردهای سطح 2 و 3 پر کنید.
  4. در سرچ کنسولی که سایت را از قبل وریفای کرده اید، این صفحه را دستی ایندکس کنید.
  5. نتیجه و تغییر جایگاه را بررسی کنید. می توانید از ابزارهای مختلفی مثل جت سئو ایرانی استفاده کنید.
  6. برای این صفحه تعدادی بک لینک بسازید و تغییرات را روی یک اکسل یاداشت کنید و تحلیل کنید.

 

احتمالا برای شما سوالات زیادی ایجاد شده است! مثلا بک لینک چیست؟ سرچ کنسول چیست؟ کلمه کلیدی چیست؟ جایگاه چیست؟ چطوری محتوا تولید کنیم؟ چطوری تغییر جایگاه را تحلیل کنیم؟  و ….

نگران نباشید جواب همه ی این سوال ها را کم کم پیدا خواهید کرد. البته روی وبلاگ سایت جواد یاسمی سعی می کنیم کم کم این سوالات را پاسخ دهیم. 

استراتژی های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا اصول اساسی است که شما باید بدانید:

 

درمورد اینکه مخاطب هدف شما چیست ، واقعاً روشن باشید. اگر افراد اشتباهی را به وب سایت خود جذب کنید ، آنها آنجا را ترک می کنند. این تجربه خوبی نیست.

محتوای وب سایت را در اطراف مشتری هدف خود ایجاد و منتشر کنید.

از محتوا برای دسترسی به مشتری در مراحل مختلف سفر خریدار خود استفاده کنید. این به آنها کمک می کند قدم بعدی را بردارند.

ایجاد یک وب سایت پاسخگو (سریع ، مناسب برای موبایل ، پیمایش آسان)

اقتدار خود را از طریق شبکه (وب سایت های صنعت ، رسانه های اجتماعی) به صورت آنلاین ایجاد کنید

شهرت آنلاین خود را مدیریت کنید

بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو یک استراتژی بازاریابی پایدار است. بازپرداخت شما را برای مدت طولانی چند برابر می کند. اما به راه اندازی اولیه و نگهداری مداوم نیاز دارد. برای یک سایت کاملاً جدید ، به طور معمول 12+ ماه طول می کشد تا نتایج قابل توجهی کسب کنید. اما باید طی 6 ماه حرکتی را مشاهده کنید.

 

آیا سایتی کاملاً تثبیت شده دارید که از قبل بازدید خوبی داشته باشد؟ نتایج باید سریعتر باشد.

 

چرا سئو اینقدر طولانی می شود؟ موتورهای جستجو باید بدانند که شما مشروع هستید. آنها نمی خواهند به سایتی که از روشهای مشکوک برای افزایش در رتبه بندی ارگانیک استفاده می کند ، پاداش دهند. آنها نمی خواهند اشتباه کنند. مدتی طول می کشد تا به موتورهای جستجو نشان دهید که شما یک وب سایت شبانه روزی نیستید.

 

این افق دوردست برای سئو دلیل این است که PPC و SEO جفت مناسبی هستند. شما با تبلیغات سئو برنده می شوید.

 

پرداخت با هر کلیک به طور مستقیم رتبه شما را بهبود نمی بخشد. اما باعث افزایش آگاهی از برند می شود. افراد بیشتری به دلیل آن در جستجوی ارگانیک بر روی شما کلیک می کنند.

 

شروع کار با تبلیغات SEO

شروع کار آسان است. شما در حال انجام تحقیقات در مورد PPC و SEO هستید. خوشبختانه بسیاری از تحقیقات شما با هم تداخل دارند.

 

مفید است که ابزاری در اختیار داشته باشید. ما به طور خلاصه در مورد این موارد بحث خواهیم کرد. اما بسیاری از آن را می توان به صورت دستی انجام داد. این فقط خیلی بیشتر طول می کشد.

 

با رشد مهارت های خود ، شما متوجه مزایای تبلیغات SEO می شوید. شما می خواهید روی ابزاری سرمایه گذاری کنید که این کار را آسان تر می کند. مقرون به صرفه ترین کاری که باید انجام شود کار با افرادی است که قبلاً آنها را دارند.

 

بیایید بررسی کنیم که قبل از شروع اجرای این تبلیغات باید چه کاری انجام دهید.

 

تحقیق کنید

در اینجا خلاصه ای از تحقیقاتی که باید انجام دهید است. ما به طور کامل در مورد چگونگی انجام آن کار خواهیم کرد.

 

چه بسترهایی برای کسب و کار شما بهترین هستند

مسابقه چه می کند

در چه سوالهایی (جستجوها) برای نمایش بهتر است

دارایی ها را ایجاد کنید

برای شروع کار با تبلیغات SEO ، به دارایی نیاز خواهید داشت. این شامل:

 

کپی آگهی

نسخه صفحه فرود

وب سایت پاسخگو

محتوای وب سایت مانند فیلم ها ، وبلاگ ها و اینفوگرافی ها

ابزار تحقیق و اتوماسیون (رایگان و پولی)

زمان و / یا منابع انسانی

ابزارهای تجزیه و تحلیل (رایگان و پولی)

همه این دارایی ها مهم هستند. اما شاید مهمترین مسئله تجزیه و تحلیل باشد. Analytics به شما می گوید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست. بدون آن ، تبلیغات SEO شما می تواند بسیاری از سوراخ های خرگوش را از بین ببرد.

 

بینگ یا گوگل

ما قبلاً بحث کردیم که چند نفر از موتورهای جستجو برای پیدا کردن آنچه که دنبال آن هستند استفاده می کنند. اما آمار جمعیتی آنها برخی متفاوت است.

 

تا کنون ، بیشتر مردم از Google استفاده می کنند. فرقی نمی کند آنها در نروژ باشند ، لوئیزیانا یا کره جنوبی. پیر یا جوان؟ غنی یا فقیر؟

 

افراد در دسته های زیر تمایل دارند از Bing در Google استفاده کنند:

 

افرادی که علاقه های ماجراجویانه دارند (ورزش ، بیرون از منزل ، مسافرت و غیره)

دوستداران هنر و تئاتر

دکور خانه

اگر مشاغل شما در یکی از این 3 دسته باشد ، Bing ممکن است مکانی عالی برای سرمایه گذاری دلار تبلیغاتی در زمینه سئو باشد. کانادا و انگلیس نیز جزئی از Bing هستند.

 

با این حال ، گزارش های اخیر نشان می دهد مشاغل خرده فروشی در صورت استفاده از تبلیغات جستجوی Google از مزایای بیشتری برخوردار می شوند. در حقیقت ، آمارها حاکی از آن است که خرده فروشان آمریکایی 13.12 میلیارد دلار برای تبلیغات جستجو هزینه می كنند. و تخمین زده می شود که این رقم در سال 2020 به 15.65 میلیارد دلار افزایش یابد. در واقع ، جستجوی پرداخت شده در حال تبدیل شدن به سریعترین قالب تبلیغات در سال جاری است.

 

https://javadyasemi.ir/beginners-guide-to-seo/

 

کاربران Mac / Apple همچنین بیشتر از Google استفاده می کنند. افرادی که از محصولات مایکروسافت در خانه استفاده می کنند تمایل به استفاده از Bing دارند. این کار با تنظیمات پیش فرض دستگاه های آنها ارتباط زیادی دارد. ربطی به اولویت ندارد.

اپیزود فیلم بازدید : 29 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

 

به گفته رابین کوتاه ، مدیر محتوا برای Frozen Fire ، "بازاریابی محتوا ایجاد و توزیع آنلاین محتوای آموزشی ، آموزنده ای است که به عنوان ابزاری برای تبدیل جویندگان اطلاعات آنلاین به مشتری و مشتریان فعلی به خریداران مکرر ارائه می شود."


بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد محتوای مرتبط و منحصر به فرد در نظر گرفته شده برای تغییر رفتار مخاطبان هدف شما در طول زمان است. این یک چیز یک بار نیست ، بلکه یک تلاش هماهنگ و مداوم در حال انجام است. بازاریابی محتوا کانال های متعددی را شامل می شود ، از جمله وب ، ایمیل ، شبکه های اجتماعی و فیلم.


ویدیو یکی از ابزارهای قدرتمند توزیع پیام شماست. هنگامی که به خوبی اجرا شد ، ویدیو کارآمد و مؤثر است. YouTube بستر توزیع پیام ویدیویی شما است ، اما همچنین یک شبکه اجتماعی است ، به این معنی که محتوای شما در YouTube ارسال می کنید به راحتی در شبکه های اجتماعی متعددی قابل اشتراک است.

 

به اشکال مختلفی به وجود می آید و به هر طریقی می تواند باشد. می توانید آن را در وب سایت خود ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و تبلیغات خود به اشتراک بگذارید. بازاریابی ویدیویی

 

دانستن انواع مختلف محتوای ویدئویی می تواند به شما کمک کند بفهمید چه چیزی می تواند برای استراتژی بازاریابی شما بهتر باشد و یاد بگیرید که چگونه آنها را برای برند خود تطبیق دهید. در اینجا به برخی از محبوب ترین انواع محتوای ویدیو می پردازیم:

 

نمایش محصولات

هنگامی که بسیاری از مردم به تظاهرات محصولات فکر می کنند ، آنها به مواردی از محصولات قدیمی فکر می کنند که ما اکنون آنها را سرگرم می کنیم و با محصولات پنیری که هیچ کس به آن احتیاج ندارد ، ارتباط برقرار می کنیم.

 

این انجمنی نیست که شما می خواهید برای محصول یا نام تجاری شما باشد. بازاریابی ویدیویی

 

اما فیلم های آنلاین مانند آن دسته از موارد قدیمی نیستند. می توانید نمایش محصول کوتاه ویدیویی ایجاد کنید که نشان دهد محصول شما دارای مزایای زندگی واقعی و کاربردهای عملی است.

 

به عنوان مثال ، شما لهستانی کفش را می فروشید و در مورد جلا دادن کفش ها ویدئویی ایجاد می کنید. لازم نیست در مورد چگونگی جوانسازی کفش های 30 ساله یا درخشندگی مانند آنچه قبلاً ندیده اید ادعا کنید - می توانید اجازه دهید نتایج این فیلم برای خودشان صحبت کند.

 

مردم از این نمایشگرهای محصول قدردانی می کنند زیرا نشان می دهند که چگونه این محصول در زندگی واقعی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین اطلاعات مفید دیگری به آنها می دهد. این فیلم درخشان کفش چیزی بیش از ترویج جلا دادن کفش انجام می دهد - همچنین به مردم نکات خوبی در مورد چگونگی درخشش کفش ها می دهد.

آموزشها

اینترنت به بهترین کتابخانه جهان تبدیل شده است که همه می توانند بدون ترس از جریمه های دیر به آن دسترسی پیدا کنند.

 

شما می توانید هر چیزی را بصورت آنلاین بیاموزید ، و آموزش های ویدئویی به همین دلیل است.

 

شما می توانید برای هر کاری یک آموزش ویدیویی ایجاد کنید ، خواه محصول شما باشد یا فقط به نوعی با برند شما مرتبط باشد. به عنوان مثال ، شما می توانید کفش های کفش بفروشید ، اما نمی توانید ده ها ویدیو درباره کفش های درخشان ایجاد کنید. بنابراین شاید شما آموزش هایی در مورد گرفتن علائم چرمی کردن کفش های سفید یا ضد آب بودن لفاف های جیر خود ایجاد کنید.

 

آموزش ها افرادی را به دنبال می آورد که ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد محصول شما نباشند اما علاقه مند به یک موضوع مرتبط هستند. آنها به شما كمك می كنند مخاطبان خود را بیشتر جذب كنید بدون آنكه مستقیماً به آنها بازاریابی كنید.

 

توصیفات

همه این روزها به صورت آنلاین خرید می کنند ، اما تقریباً همه پیش از خرید ، به بررسی آنلاین می پردازند.

 

آنها نمی توانند این محصول را به صورت حضوری بررسی کنند ، بنابراین آنها می آموزند که دیگران چه چیزی راجع به آن می گویند قبل از اینکه متعهد به خرید شوند. آنها می خواهند خوب و بد را بشناسند.

 

با ارسال توصیفات ویدئویی ، شما به مشتریان کمک می کنید تا آن تحقیقات را انجام دهند و اطلاعات مثبتی در مورد محصول شما به آنها بدهید. این فیلم همچنین باعث می شود اطلاعات شخصی تر و فوری تر به نظر برسند. این چهره را بر خلاف کلمات بر خلاف بررسی کتبی قرار می دهد ، بنابراین می تواند وزن بیشتری را تحمل کند.

 

اطمینان حاصل کنید که اسامی افرادی که توضیحات را ارائه می دهند و هرگونه اطلاعات دیگری که به نظر می رسد مانند سن یا مکان ، را درج کنید. هرچه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند ، احتمالاً افراد به عنوان بازیگر واقعی و بدون پرداخت هزینه ظاهر می شوند.

 

پشت صحنه نگاه کنید

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه کفش های شما آن چیزهای پلاستیکی کوچکی را روی انتهای آنها قرار می دهد که باعث می شود توری راحت تر شود؟ یا تاکنون فکر کرده اید که چگونه کارامل در چنین سطرهای کوچک و ظریف درون بسته بندی های پلاستیکی خود بسته بندی می شود؟

 

انواع محتوای ویدویی

آیا به یاد دارید زندگی قبل از ایمیل ، تلفن های هوشمند یا شبکه های اجتماعی چگونه بود؟ کمک می کند تا همه پیشرفت های آن مناطق را به خاطر بسپارید تا درک کنید که ویدیوی آنلاین در طول سال ها چقدر تغییر کرده است. به عبارت دیگر ، ما از فیلم های کم تحرک و پرتلاطم که بینندگان را به سختی بافر و ناامید می کند ، فاصله زیادی گرفتیم.


 

اکنون ، جریان های ویدیویی قابل اعتماد هستند ، تولید ویدئو مقرون به صرفه است و احتمالاً برخی از انواع فیلم بخشی از برنامه های بازاریابی شما هستند. اما با تغییر سریع سیستم عامل ها و فناوری ها ، درک انواع محتوای ویدئویی موجود بسیار مهم است ، اما آنچه که امسال برای شما مناسب است احتمالاً بسیار متفاوت از آنچه که درست در دو سال پیش اتفاق افتاده بود ، متفاوت است. در زیر به معرفی انواع محتوای ویدیویی می پردازیم:

 

موزیک ویدیو

برای ساخت موزیک ویدئو از سبک های مختلف و تکنیک های متفاوت فیلم سازی استفاده می شود که شامل انیمیشن ، فیلمبرداری از نمایش زنده ، فیلم مستند و … می باشد . قطعاً ساخت موارد مذکور نیازمند بودجه است به طوریکه کمپانی های بزرگ هزینه بالایی حتی برای ساده ترین کلیپ ها خرج می کنند اما شما به سادگی و با هزینه کمتری نیز می توانید این کار را انجام دهید. و این را در نظر داشته باشید که هر چقدر با برنامه ریزی دقیق تر حرکت کنید ، سریعتر و با کیفیت بهتر این کار را انجام خواهید داد. میتوانید برای این موضوع از صفحه ویکی پدیا نیز اطلاعاتی کسب کنید. 

موزیک ویدیو یک فیلم یا ویدئوی کوتاه است که برای همراهی یک قطعه موسیقی استفاده می شود. فیلم های موسیقی در درجه اول برای بازاریابی و فروش فروش ضبط های موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما ممکن است برخی از گروه ها بتوانند یکی از این موارد را صرفاً برای اهداف هنری بسازند. • اگرچه ریشه فیلم های موسیقی به مراتب بیشتر باز می گردد ، اما در دهه 1980 ، هنگامی که MTV برجسته شد. قالب خود را در اطراف خود مستقر می کنند.

 

فیلم آموزشی

یک فیلم آموزشی یا سخنرانی ویدئویی است که مطالب آموزشی را برای موضوعی که باید آموخته شود ارائه می دهد. ... اینگونه سخنرانی ها بخش اصلی آموزش تلنگر است که در آن کار اولیه برقراری ارتباط با ملزومات موضوع توسط درس ویدیو انجام می شود.

فیلم آموزشی؛ حالت رسانه ای دارد که علاوه بر آموزش، می توان با تکنیک های فنی و خلاق توجه مخاطب را نیز به آن جلب کرد. برای ساخت فیلم آموزشی، باید تدبیری جدا از ساخت فیلم های داستانی و مستند و… اندیشید؛ زیرا تهیه فیلمنامه برای ساخت ویدیو آموزشی بسیار متفاوت است.  درست است که برای ساخت یک کلیپ آموزشی، کتاب می تواند تاثیر زیادی داشته باشد، ولی این نکته را باید در نظر داشت که کتاب، نمی تواند مبنای ساخت یک فیلم آموزشی باشد و ما برای ساخت آن باید از مفاهیم کتاب استفاده کنیم.

 

تیزر صنعتی

یک فیلم تجاری یا صنعتی صنعتی فیلم هایی است که "صنعت" یا مخاطبان تجارت را هدف قرار می دهد. به طور خاص ، فیلم های صنعتی فقط برای مصارف غیر پخش شده است ، فیلم های آموزش نیروی انسانی ، فیلم های ارتش و ارتش ، ساخت فیلم ، فیلم های آموزشی و غیره. فیلم های صنعتی تولیداتی "حمایت شده" هستند که وضوح و عمل گرایی را در اولویت قرار می دهند. 

ساخت فیلم صنعتی، به شما کمک می کند تا قسمت هایی از فرآیند تولید محصول یا ارائه خدمات را به بیننده نشان دهید. این روند برای شما امری عادی است ولی ممکن است بیننده با دیدن فقط یکی از آن قسمت ها نظرش جلب شده و جزو مشتریان وفادار شما شود. از این رو در برخی موارد کلیپ های صنعتی، حتی بهتر از تیزر های تبلیغاتی عمل میکنند و نتایج بهتری برای شما دارند.

مردم به آنچه در پشت صحنه می گذرد علاقه مند هستند ، به خصوص اگر محصول یا خدمات جالب و غیرمعمول داشته باشید. می توانید ویدیوهایی بسازید که نشان می دهد محصول شما چگونه ساخته می شود ، بسته بندی می شود یا حمل می شود. یا می توانید ویدیوهایی بسازید که نشان می دهد چگونه کارها در دفتر کار می شود ، مانند نحوه انجام تحقیقات مردم ، نحوه بسته بندی کارها و غیره.


فیلم مستند

در فیلم های داستانی که اکثر آنها جنبه ای تجاری دارند ما داستانی را می بینیم که یک قصه را روایت می کند و یا به گسترش یک طرح متکی می باشد ولی در سینمای مستند ، تشریح و توصیف یک مضمون اولویت آن را شکل می دهد . از طرفی می بایست در نظر داشت آزاد بودن مستندساز در چگونگی نحوه تفسیر فیلم بسیار بیشتر از یک کارگردان فیلم داستانی است .

فیلم مستند ، تصویر متحرک که مواد واقعی را برای اهداف آموزش یا سرگرمی شکل می دهد و تفسیر می کند. مستندها تقریباً در هر کشور به یک شکل یا شکل دیگر ساخته شده اند و نقش بسزایی در پیشرفت رئالیسم در فیلم ها داشته اند.

 

وقتی این فیلم ها را جمع می کنید ، مانند یک بیننده فکر کنید. برخی از جزئیات فنی تر برای شما بسیار جالب به نظر می رسند ، اما می توانند برای بینندگان بسیار خسته کننده باشند. اطلاعات جالب یا جذاب را برجسته کنید و بیت هایی را که ممکن است یک فرد غیر روحانی متوسط ​​از دست بدهد خلاصه کنید.

 

بازاریابی ویدیویی می تواند به شما کمک کند تا بیشتر مخاطبان خود را جذب کنید ، به خصوص افرادی که در حال کار هستند و ترجیح می دهند هنگام مسافرت یا انجام کارهای دیگر ، از مصرف محتوا استفاده کنند. دیدن یک فیلم گاهی اوقات می تواند راحت تر از خواندن مقاله باشد. دیدن یک فیلم همچنین می تواند بسیار جذاب تر باشد.

 

برخی از این نوع ویدیوها را برای بازاریابی برند خود در نظر بگیرید. همچنین می توانید آنها را در استراتژی تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی خود قرار دهید.

https://tolofilm.com/

اپیزود فیلم بازدید : 29 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)

وب سایت‌های ارتباط جمعی به سرعت رشد می‌کنند , اما بسیاری از برندها هنوز کمی مطمئن هستند که چطور می‌توانند آن را به شیوه‌ای مهار کنند که روابط بهتری با مشتریان خود ایجاد کند . اگر برند شما یکی از آنهاست , در اینجا پنج نقطه شروع برای شکل‌دهی یک استراتژی رسانه‌ای اجتماعی وجود دارد که برای برند شما پرداخت خواهد شد .

تصمیم بگیرید با چه کسی صحبت کنید

بیشتر برندها در وب سایت‌های ارتباط جمعی فعال هستند . با این حال , هر پلتفرم رسانه اجتماعی اصلی محیطی منحصر به فرد با مخاطبان متفاوت , اهداف , نقاط قوت و ضعف است . بنابراین , یکی از مهم‌ترین عوامل یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی خوب این است که درک کنیم کدام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی باید بر روی آن‌ها تمرکز کنید و اینکه چطور باید از آن‌ها برای تعامل با مشتریان خود استفاده کنید .

برندها در وب سایت‌های ارتباط جمعی بیش‌ترین موفقیت را دارند وقتی که محتوا و پیام خود را با مخاطب و مخاطبان شبکه اجتماعی همسو می‌کنند . linkedin می‌تواند برای رسیدن به کارمندان بالقوه یا تماس‌های b2b قدرتمند باشد , در حالی که فرمت پیام‌های کوتاه تویی‌تر برای به روز رسانی خدمات مشتریان و هشدارهای اخبار عالی است .

در عین حال فیس بوک , یوتیوب و اینستاگرام خود را به کاره‌ای غیر رسمی اما ثروتمند واگذار می‌کنند . فیس بوک و یوتیوب بزرگ‌ترین پایگاه‌های کاربران در آفریقای جنوبی را جذب می‌کنند , اما ممکن است بهترین گزینه برای هر کمپین یا مشتری نباشند .

شما می‌توانید از ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی برای گوش دادن به مکالمه برای یادگیری جایی که مکالمات مربوط به برند شما هستند و افرادی که دوست دارید به آن دسترسی داشته باشید , استفاده کنید . اگر یک پایگاه‌داده ایمیل دارید , می‌توانید از آن برای کاوش در مورد کانال‌هایی که مشتریان شما حساب می‌کنند استفاده کنید .

لطفا ً آهنگ و شخصیت خود را تعریف کنید

لحن صدای شما و شخصیت برند حتی بیشتر در وب سایت‌های ارتباط جمعی نسبت به دیگر کانال‌های دیگر است . مردم نمی‌خواهند پاسخ‌های نوشته شده, گفتگوهای خشک و ریاکارانه در مورد رسانه‌های اجتماعی داشته باشند , اما احساس می‌کنند که آن‌ها با برند ارتباط دارند که همدلی و علاقه به آن‌ها دارد .

این به آن معنی است که باید به روشنی درباره لحن صدای شما فکر کنید . و سپس باید آن را ثبت کنید و هر فردی را که برای رسانه‌های اجتماعی می‌نویسید یا به مشتریان خود برای تسلط بر این شخصیت متمایز و به یاد ماندنی , آموزش دهید . این مهم است که ثابت باشد , اما نه به قیمت گرما و گرما . عمل متعادل‌کننده سخت است , به خصوص زمانی که شما احتمالا ً بخش‌های حقوقی و محصول دارید که نگران هستند که شما قول‌هایی ندهید که نتوانید آن‌ها را نگه دارید .

این لحن باید برای برند شما درست باشد و همیشه داشتن یک عنصر انسانی در گفتگوهای رسانه‌ای اجتماعی شما مهم است . این بدین معنی است که شما باید به برند خود به عنوان یک شخص واقعی در رسانه‌های اجتماعی فکر کنید تا مطمئن شوید که هر پاسخ انسانی , شخصی و صادق است . احتمال دارد که مشتریان نسبت به یک سری پاسخ‌های خودکار ارتباط برقرار کنند .

رب .

تا آنجا که مهم است که استراتژی رسانه‌ای اجتماعی خود را با دیگر کمپین ‌های ارتباطی و تبلیغاتی همسو کنیم , رسانه‌های اجتماعی نباید زمینه دامپینگ برای مواد روابط‌عمومی و بازاریابی باشند . آنچه که مشتریان شما در مورد آن صحبت می‌کنند را دنبال کنید , مطمئن شوید که محتوای شما متناسب با نیازهای مخاطبین مختلف و پلت فرم است و همیشه بر کیفیت و ارتباط متمرکز است .

این فقط درباره محصول و قیمت نیست - بلکه درباره دادن اطلاعاتی است که به مردم کمک می‌کند و آن‌ها را سرگرم می‌کند . محتوای شما باید آموزشی و جالب باشد تا در یک چشم‌انداز شلوغ بایستید . باید احساسات , هوش یا حس شوخ‌طبعی مشتریان خود را درخواست کنید . مردم از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند چون آن‌ها خواهان اطلاعات مفید یا انحراف هستند , نه به این خاطر که می‌خواهند به آن‌ها فروخته شوند .

زمانی که فرا می‌رسد هیچ قانون طلایی برای پیروی وجود ندارد . برای اینکه ببینیم چه چیزی برای برند شما بهتر کار می‌کند , شما باید در زمان‌های مختلف روز و هفته آگهی را تجربه کنید , در اطراف خود بازی کنید و انواع مختلف محتوا را امتحان کنید . متغیرهای زیادی در بازی وجود دارند , بنابراین تقویم اجتماعی شما را جلوتر از زمان برنامه‌ریزی کنید , اما آماده تست و بهینه‌سازی باشید . اگر مردم محتوای خود را به اشتراک می‌گذارند یا به پست‌های خود با علاقه و سرگرمی پاسخ می‌دهند , شما خواهید دانست که شما باید کار درستی انجام دهید .

دوتا برای صحبت کردن

ما در " اقتصاد به اشتراک گذاری " زندگی می‌کنیم , بنابراین تنها در مورد برند شما نیست . در زندگی واقعی , شما نمی‌توانید با فریاد کشیدن پیام‌های تصادفی به دوستان , افراد غریبه و همکارانم در این امید که بتوانید بر آن‌ها تاثیر بگذارید و از آن‌ها دیدن کنید . در عوض , شما با آن‌ها در تبادل اطلاعات دوطرفه گفتگو می‌کنید و به آنچه نیاز دارند گوش می‌دهید . در روابط بین فردی واقعی , ما باید به شخص دیگر گوش دهیم و قبل از پاسخ دادن, دیدگاه آن‌ها را بررسی کنیم .

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی روشی است که با تبلیغات در مکان های غیر منتظره و با تکنیک های غیر منتظره ، مشتریان را شگفت زده می کند. این نام از جنگ چریکی گرفته شده است که به حملاتی گفته می شود که، سرباز ها کمین کرده اند و دشمن را غافلگیر می کنند.به عنوان مثال، کوکا کولا برخی از ماشین های فروش خود را به «ماشین های خوشبختی» در کافه های پر رفت و آمد کالج تبدیل کرد.

بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی نوعی واژه امروزی برای جامعه مدرن هست. شبکه های اجتماعی و فیلم های آنلاین، بازاریابی ویروسی را آسان تر از همیشه کرده اند، زیرا مردم خیلی سریع مطالب را می بینند و آن ها را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. شرکت های زیادی با تولدی تیزر های طنز و کمدی باعث شدند، مردم در شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارند، زیرا باعث خنده و نشاط مخاطب می شد.

به همین ترتیب , مردم در وب سایت‌های ارتباط جمعی نمی‌خواهند به برندهایی که در مورد خودشان و یا فروختن آن‌ها لاف می‌زنند گوش دهند . آن‌ها همچنین می‌خواهند نظراتشان را بیان کنند و درباره نیازها و انتظارات شان صحبت کنند . استفاده از داده‌های مشتری برای گوش دادن به دیدگاه‌های مشتری و پاسخ به یک روش در نظر گرفته‌شده و دلسوزانه به شما در ایجاد روابط بهتر با مشتری کمک می‌کند .

بنابراین , بیش از آنچه که صحبت می‌کنید گوش دهید , چیزهای جالبی را از دیگران نقل کنید ( و نه تنها پست از مردم بگویید که برند شما چقدر بزرگ است ! ) و بخشی از جامعه باشد .

زود باش

وب سایت‌های ارتباط جمعی , دنیایی از خشنودی آنی است که در آن پاسخ‌ها در ساعت ( یا حتی دقیقه ) بیشتر از روزها انتظار می‌رود . اگر شما در انتخاب یک پست از یک مشتری ناراضی , بسیار آهسته باشید , می‌تواند به سرعت از طریق سهام و سهام , ایجاد یک بحران , تشدید شود .

اگر به اندازه کافی سریع پاسخ دهید , یک مشتری می‌تواند به جای دیگری به دنبال کمک بگردد . این به آن معنی است که باید ظرف یک ساعت یا کم‌تر به پرس و جو و یا شکایت برای یک مشتری پاسخ دهید - حتی اگر فقط بگویم که شما آن‌ها را شنیده‌اید و اقدام می‌کنید .

منابع:

https://www.skillsportal.co.za/content/5-tips-winning-social-media-strategy

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/7482

 

اپیزود فیلم بازدید : 23 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

در دنیایی کامل , مشتری ایده‌آل شما به طور غریزی می‌داند که شما کی هستید و چرا محصول تان برای آن‌ها مناسب است . هیچ سفر طولانی با مشتری وجود ندارد , و هیچ شب‌هایی را صرف مقایسه راه‌حل خود با رقیب تان نکنید .

در این دنیای ناقص ( و کم‌تر ترسناک ) , جایی که پیام‌های بازاریابی برای شما روشن نمی‌شوند , هر بار که چیز جدیدی می‌خریم , باید راه خود را در طول سفر مشتری طی کنیم .

سفر تصمیم مشتری چیست ?

سفر مشتری بسیار شبیه به یک ماجراجویی قدیمی است . در ابتدا , نقطه درد وجود دارد . چیزی در زندگی شما درست نیست . اجازه دهید بگویم شما واقعا ً چای می‌نوشید .

می‌توانید به مغازه بروید و برند x , y یا z را بخرید . این مرحله آشنایی است . شما می‌دانید که این راه‌حل‌ها یا از طریق تبلیغات , مکالمات , مقالات و یا توصیه‌های پایان‌ناپذیر عمه سو خارج هستند .

تلفن خود را بیرون بیاورید و شروع به تحقیق کنید . وقتی درباره چای عالی می‌خوانیم ( نه یک برند واقعی ) شما هرگز درباره آن چیزی نشنیده اید , اما زمانی که به درون نظرات و ویدیوهای یوتیوب می‌روید و در مورد کاربردهای فراوان آن یاد می‌گیرید , آن را به سه گزینه برتر خود تقسیم کنید .

محتوای بیشتری می‌خوانید . شما یک فیلم ویدئویی را در یوتیوب می‌بینید و تنها دیدن تیم عالی شما را مشتاق می‌کند که آن را امتحان کنید . تبلیغات در بازار صنعتی

تصمیم می‌گیرید و خرید می‌کنید . زمانی که منتظر سفارش خود هستید , کمی بیشتر در اطراف محصول مطالعه می‌کنید تا مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته‌اید . وقتی بسته شد , شما اولین فنجان را درست می‌کنید . چه خوب !

گویی با استفاده از جادو یک ایمیل از تیم بازاریابی محتوا دریافت می‌کنید که از شما برای خرید تشکر می‌کند و به شما درباره روش‌های دیگری که می‌توانید از چای عالی استفاده کنید . طی چند ماه آینده , آن‌ها مطالب جالب ‌تری در مورد نوشیدنی‌های گرم و مصارف برای محصول ارسال می‌کنند . همانطور که شروع می‌کنید , آن‌ها یک کوپن برای خرید بعدی شما می‌فرستند . شما سفارش بعدی خود را انجام می‌دهید و شروع به گفتن به دوستان خود در مورد این که چای عالی چقدر عالی است , تبدیل کنید .

این سفر مشتری به طور خلاصه است . مسیری بسیار روشن برای خرید وجود دارد . شما از طریق پنج مرحله آگاهی , آشنایی , توجه , خرید و وفاداری حرکت می‌کنید . متاسفانه این خیلی ساده نیست .

ظهور رسانه‌های اجتماعی نحوه تعامل برند و مشتریان را تغییر داده‌است . مسیر تصمیم‌گیری مشتری یک مسیر نیست , بلکه یک چرخه است . ما همیشه در بخش‌های مختلف آن هستیم , چون اطلاعات و ویدیوهایی ما را به جلو می‌کشند یا به عقب می‌رانند .

این روزها ما دسترسی دائمی به اطلاعات داریم . تبلیغات هدفمند شما را در اینترنت دنبال می‌کنند . ایمیل‌های بازاریابی صندوق پستی شما را پر می‌کنند . دوستان و همکارانم درباره آخرین چیزهایی که می‌خرند صحبت می‌کنند و , شما اطلاعاتی درباره ابزارها و محصولاتی که استفاده می‌کنند را دنبال می‌کنید .

سفر هرگز به پایان نمی‌رسد . زمانی که مشتری به مرحله وفاداری می‌رسد و شروع به توصیه کردن محصول خود می‌کند , هنوز به مرحله جادویی نرسیده اند که برای همیشه باقی بمانند . به همین دلیل است که بازاریابان استراتژی‌های حفظ وفاداری مانند جوایز وفاداری , معاملات ویژه برای مشتریان فعلی و ایجاد توالی‌های کمپین ایمیل برای حفظ محصول شان در ذهن خود ایجاد می‌کنند .

این قدرت فضای مجازی و موشن گرافیک را به رخ می کشد اینکه هر کسی می تواند با ساخت موشن حرفه ای جایی در فکر و قلب کاربران ایجاد کند. تیزر تبلیغاتی

* پشتیبانی از سفر مشتری از طریق خود . در هر مرحله , آن‌ها به انواع مختلفی از محتوا نیاز دارند تا آن‌ها را هدایت کنند و فرآیند تصمیم‌گیری خود را پشتیبانی کنند و ویدئو محیط مناسبی برای انجام آن است !

آگاهی از مرحله آگاهی می‌تواند مشکل باشد . مشتری احتمالی شما واقعا ً به دنبال چیزی برای خرید نیست , اما نیاز به رشد دارد .

استراتژی شما در این مرحله باید شناسایی شخصیت خریدار و بعد از آن باشد . منافع آن‌ها را درک کنید , نوع محتوایی که مصرف می‌کنند و انگیزه آن‌ها برای خرید .

در این ویدئو , دو تیم به اولین سفر دوچرخه‌سواری خود می‌روند و داستان‌هایی را درباره تجربه خود به اشتراک می‌گذارند . هیچ اشاره‌ای به محصولات یا لوازم خاصی نیست . در عوض , این ویدئو عشق ایده‌آل مشتری را به فضای باز در بر می‌گیرد .

هدف این است که برند خود را در مقابل مشتری ایده‌آل خود بگیرید . بسته به محصول شما می‌توانید ایجاد کنید:

فیلم‌های الهام‌بخش لذت بخش را برای این پرسش‌ها سرگرم‌کننده دارند که فیلم‌های خنده‌دار دارند که به حس مشترک نظرات شوخی شما در مورد موضوعات مشترک علاقمند می‌شوند .

شما خودتان را آشنا کرده‌اید و مشتری احتمالی شما می‌داند چه کسی هستید . در این مرحله , محتوای حمایتی شما باید کمی عمیق‌تر شود .

لیستی از سوالاتی را ایجاد کنید که مشتریان از آن‌ها می‌پرسند و فیلم‌هایی خلق می‌کنند که به آن‌ها پاسخ می‌دهند . چند گزینه مختلف پیشنهاد دهید که شامل محصول شما می‌شود , اما به طور کامل روی آن تمرکز نکنید . این باعث ایجاد اعتماد می‌شود . این سیستم مشتری را به محصول شما معرفی می‌کند در حالیکه نشان می‌دهد شما به کمک به آن‌ها برای یافتن بهترین راه‌حل برای نیازهای خود به جای اینکه فقط محصول خود را هل دهید , علاقمند هستید . این کار برای برندها بهتر از قیمت است .

با فرمت ویدئو بازی کنید . شما می‌توانید فیلم , راهنما یا حتی تریلر ایجاد کنید .

توجه به مشتری کاملا ً مطمئن است که شما به چیزی نیاز دارید . در حال حاضر , شما در لیست گزینه‌های برتر خود با نام‌های دیگر رقابت می‌کنید . محتوای حمایتی برای این مرحله تماما ً در مورد تمایز خود از گروه هاست .

برنامه‌های آموزشی کوتاه ایجاد کنید و به مشتریان احتمالی نشان دهید که چگونه محصول شما مشکلات خود را حل می‌کند . برای موثرتر کردن این مشتریان , مشتریان واقعی شهادت می‌دهند . اضافه کردن یک آزمایش ثابت اجتماعی به آن‌ها یادآوری می‌کند که محصول شما توسط همسالان خود آزمایش شده‌است .

همچنین می‌توانید مطالعات موردی را ایجاد کنید که مزایای استفاده از محصول شما را برجسته کند و داده‌های واقعی را از مشتریان خود به اشتراک بگذارید . این سبک ویدئو به طور خاص موثر است اگر نتایج ملموس را با داستان موفقیت به اشتراک بگذارید . اعداد مهم هستند , اما نکته مهم فروش این است که محصول شما به مشتری دیگری در رسیدن به رویایش کمک کرده‌است .

بیشتر خریدها با داستان فراگیر زندگی ما متناسب هستند . یک جفت کفش فقط کفش نیستند . آن‌ها " وسیله‌ای برای زندگی و زنده ماندن هستند . از ویدئو برای نشان دادن مشتریان احتمالی تان استفاده کنید .

به خاطر داشته باشید , این بزرگ‌ترین است ! هر ویدئوی ساخته‌شده برای این مرحله نیازمند تماس قوی با عمل است . بازاریابی ویدیویی

خرید برای محصولات پیچیده‌تر , ویدیوهایی کوتاه که مشتری را از هر مرحله می‌گیرد می‌تواند واقعا ً مفید باشد .

هدف اصلی شما در اینجا نگه داشتن مشتری از بالا بردن و هدایت آن‌ها از طریق چند مانع است . حمایتی و شفاف باشید و آن راه‌حل‌ها را برجسته کنید . خرید چیزها می‌تواند دردی باشد . وظیفه شما انگیزه دادن به مشتری از طریق درد است تا آن‌ها بتوانند پاداش را بدست آورند .

وفاداری به ایجاد وفاداری بلافاصله پس از خرید شروع می‌شود . راه‌های مختلفی وجود دارد که یک برنامه وفاداری می‌تواند از طریق نقاط , تمبرها , کوپن‌ها یا حتی از طریق برنامه‌های پرداختی ( مانند نخست‌وزیر آمازون ) ساخته شود . از ویدئوها می‌توان برای افزایش وفاداری مشتری در هر یک از این موارد استفاده کرد . برای مثال , شما می‌توانید یک ویدئو تهیه کنید که از مشتری برای خرید تشکر می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که بعد چه اتفاقی می‌افتد . در حالت ایده‌آل , شما یک کمپین پرورش ایمیل برای مدیریت ارتباط با مشتری ( مدیریت ارتباط با مشتری ) دارید که " آماده حمایت از آن‌ها و شروع وفاداری به ایجاد وفاداری است .

ویدئو ابزاری عالی برای استفاده در طول مبارزات پرورشی است . شما می‌توانید راهنماهای پیشرفته‌ای ایجاد کنید که نشان می‌دهند مشتریان شما چگونه می‌توانند بیشتر محصول شما را بسازند . این نشان‌دهنده تعهد شما به تجربه آن‌ها و ادامه اعتماد به ساختمان است .

همچنین می‌توانید فیلم‌هایی درباره به روز رسانی محصول و دیگر داستان‌های موفقیت مشتری ایجاد کنید .

اپیزود فیلم بازدید : 26 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

دوره‌های آموزش رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای بازاریاب‌های دیجیتال هستند تا سطح آن‌ها را بالا ببرند .

در این روزها پاسخ‌های زیادی در گوگل می ‌توان یافت . بلاگ ها چندین پست مفید از چگونگی ایجاد یک استراتژی رسانه‌ای اجتماعی برای تبلیغات رسانه‌ای اجتماعی ارایه می‌دهد .

اما درآمد کمی از اعتبارات تحصیلی وب سایت‌های ارتباط جمعی باعث بالا رفتن رزومه شما می‌شود .

به همین دلیل است که ما بهترین دوره‌های آموزشی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به صورت رایگان در اختیار داریم .

یکی از بهترین دوره‌های آموزش رسانه‌های اجتماعی و منابع این دوره‌ها و منابع , بهترین آموزش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است .

دوره‌های آموزش رسانه‌های اجتماعی برای مبتدی‌ها , چه شما " دوباره شروع کنید یا به دنبال تغییر مسیر شغلی باشید , این درس‌های رسانه‌های اجتماعی آشنایی آغاز می‌شوند .

این درس متعلق به آکادمی آموزش بازاریابی اجتماعی است . برنامه شش ساعته به شش فصل تقسیم شده‌است . این برنامه با مقدمه‌ای بر محبوب‌ترین کانال‌های تجارت شروع‌شده و با اصول تبلیغات اجتماعی پایان می‌یابد .

هزینه : مزایای جنبی : زمانی که این درس را تمام کردید , امتحان گواهی بازاریابی اجتماعی را برای کسب یک گواهی معتبر بگیرید .

اخبار و گرایش‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی - یادگیری linkedin یکی از آخرین رونده‌ای بازاریابی دیجیتالی با این دوره آموزشی است که توسط یادگیری linkedin ارائه می‌شود .

اطمینان حاصل کنید که با مرتبط‌ترین نسخه کلاس شروع کنید .

هزینه : یک محاکمه رایگان در ماه پس از ان ای . ای . ای .

مزایا : همکاران خود را با نحوه ارتباط با رسانه‌های اجتماعی تحت‌تاثیر قرار دهید .

اجتماعی چیست ? دانشگاه نورث وسترن در دانشگاه نورث وسترن , این دوره چهار هفته‌ای شامل ویدئوها , خوانش و تمرین در مورد همه چیز از رونده‌ای اجتماعی گرفته تا یافته‌های کسب‌وکار است .

این درس بخشی از تخصصی سازی بازاریابی رسانه‌ای است . همچنین صدور گواهی برای مشترکین را فراهم می‌کند .

Illustration of a woman studying on a laptop while sitting on a stack of giant books

هزینه : انتخاب مسیر دسترسی آزاد به مواد را انتخاب کنید .

مزایای جنبی

زمینه کلیدی : استراتژی رسانه‌های اجتماعی در یک دنیای آنلاین پر سر و صدا , به رهبری معلم رسانه اجتماعی گری مک گری , این مسیر آنلاین برای کمک به شما در موقعیت یابی برند در رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌است .

این کار روی هر سکو انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند استراتژی بازاریابی محتوایی خود را توسعه دهید .

هزینه : برای یک محاکمه آزاد یک ماهه امضا کنید . در هر ماه حق اشتراک چند هزار دلار پرداخت می‌شود .

مزایای جنبی : او درس‌هایش را با شوخ‌طبعی و شخصیت انجام می‌دهد .

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در بسیاری از موارد , تبلیغات با موفقیت به مجموعه‌ای از مهارت‌ها نیاز دارد . سطح بالا با این دوره‌های تبلیغاتی

در این آکادمی تبلیغات اجتماعی پیشرفته ‌تری نسبت به " پرداخت , اسپری , دعا " وجود دارد . این درس آکادمی به دانش آموزان نشان می‌دهد که چگونه در هر مرحله از سفر مشتری بیش‌ترین استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک , تویی‌تر , linkedin , و اینستاگرام وجود دارد .

هزینه : مزایای رایگان

مدیریت محتوا , تبلیغات و بازاریابی اجتماعی - دانشگاه شمال غربی , از استراتژی محتوا به آزمون / b و سنجش شاخص‌های کلیدی عملکرد ( شاخص‌های کلیدی عملکرد , این چهار هفته ) در تبلیغات اجتماعی جستجو می‌کند .

موضوعات مطرح‌شده در این کنفرانس عبارتند از : " چه چیزی را بازی می‌کند ? و " وارد بازار باارزش خود شوید ". " اجتماعی چیست ? این درس به عنوان بخشی از برنامه تخصصی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ارائه شده‌است .

هزینه : انتخاب مسیر دسترسی آزاد به مواد را انتخاب کنید . hootsuite

مزایای جنبی : ابزار بازاریابی اجتماعی رایگان و کتاب‌های رایگان در آزمون a / b به عنوان مواد درسی در نظر گرفته می‌شوند .

راهنمای مبتدیان برای پیدا کردن تصاویر برای آگهی‌های شما - فیس بوک , تصویر خوب یا بد می‌تواند تفاوت بین کسی را که روی آگهی شما کلیک می‌کند یا نادیده بگیرد , ایجاد کند . این برنامه کاری فیس بوک بهترین تجارب در زمان ایجاد و منبع یابی تصاویر برای تبلیغات فیس بوک را پوشش می‌دهد . این نکات همچنین می‌توانند برای رسانه‌های اجتماعی بیشتر مورد استفاده قرار گیرند .

mahmoodi می گوید: پروژه شما جزو نمونه کار ما حساب می شود و ما آن را در شبکه های اجتماعی، همچنین سایتمان منتشر خواهیم کرد، به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین کار را تحیول دهیم و شما را راضی کرده و همکاری بلند مدتی داشته باشیم.

 

هزینه : مزایای رایگان

چگونگی ایجاد آگهی در طرح نقشه‌ای فیس بوک - فیس بوک در هشت بخش دو دقیقه‌ای , این درس سه عنصر کلیدی تبلیغ فیس بوک را مشخص می‌کند . همچنین فرمت های تبلیغاتی موجود و گزینه‌های خلاقانه را بررسی می‌کند .

همچنین باید راهنمای کاملی از تبلیغات در فیس بوک را بررسی کرد . )

هزینه : مزایای رایگان : این درس ممکن است مختص فیس بوک باشد , اما بسیاری از نکات تبلیغات را روی سایر پلت فرم‌ها بکار می‌گیرند .

آموزش وب سایت‌های ارتباط جمعی خاص رسانه‌ای دوره‌های آموزش مدیریت وب سایت‌های ارتباط جمعی نیاز به درک پیشرفته هر سکو دارد . مستقیما ً به سراغ منبع این کلاس‌ها بروید .

درس مدرسه پرواز تویی‌تر و پلت فرم آموزشی رسمی تویی‌تر در حال حاضر دو دوره برای تبلیغ کنندگان رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند .

بنیاد تبلیغات ویدیویی تویی‌تر اصول تبلیغات ویدیویی تبلیغاتی را تبلیغ می‌کند.

اگر یک ویدئو جدید روی سکو بگذارید و قصد راه‌اندازی یک کمپین را داشته باشید , این دوره‌های چند ماژول جای خوبی برای شروع است .

هزینه : مزایای رایگان : اگر ویدئوی تویی‌تر بخش بزرگی از استراتژی اجتماعی شما باشد , می‌توانید ارزیابی‌ها و بازخوردی را مستقیما ً از منبع دریافت کنید .

اینستاگرام برای طرح کسب‌وکار - فیس بوک این دوره سطح مبتدی مروری بر اجرای یک حساب تجاری در اینستاگرام دارد . تمام اصول کلیدی , از چگونگی ایجاد یک حساب تجاری برای چگونگی استفاده از بینش‌های اینستاگرام .

هزینه : مزایای رایگان : این درس می‌تواند ظرف چند دقیقه تکمیل شود .

با خانواده فیس بوک از برنامه‌ها و طرح خدمات - فیس بوک شروع کنید اگر شما برای کسب و کارها برای کسب و کارها جدید هستید , این دوره ابتدایی تازه‌کار , ضروری است . اما حتی اگر این کار را نکنید , کلاس آنلاین اینستاگرام , رسول و شبکه حضار را نیز پوشش می‌دهد .

هزینه : مزایای رایگان : شما درکی از نحوه رسیدن به مخاطبین خود در سراسر شبکه کامل فیسبوک خواهید داشت .

بازاریابی در linkedin - linkedin یادگیری این دوره مقدماتی برای کسانی ایده‌آل است که به یک کسب‌وکار کوچک , متوسط یا کارآفرینی در linkedin نگاه می‌کنند . اطلاعات داخلی درباره نحوه نوشتن پست‌ها که انجام می‌دهند, بهترین تجارب ویدئویی , و گزینه‌های محتوایی را دریافت کنید .

هزینه : یک محاکمه رایگان در ماه پس از ان ای . ای . ای .

مزایای جنبی : شما همچنین توصیه‌هایی برای تنظیم دقیق تنظیمات شخصی و شخصی خود خواهید داشت .

سازندگان یوتیوب در یوتیوب همه چیز را از اصول یوتیوب فرا می‌گیرند تا کانال خود را با این درس آنلاین و مبتنی بر ویدیو تبلیغ کنند . هر یک از این چهار درس شامل یک مولفه یادگیری , یک کار بر روی تکلیف و بررسی عناصر کلیدی است .

هزینه : مزایای رایگان : شرکت کنندگان پس از گذراندن امتحان با % % یا بالاتر نامه را دریافت می‌کنند .

تجزیه و تحلیل‌های اجتماعی و دوره‌های آموزشی ارزیابی فعالیت این دوره‌ها به شما کمک خواهند کرد تا گزارش‌های تحلیلی رسانه‌های اجتماعی را ارائه کرده و یا ارائه خدمات شما را ثابت کنند ( بازگشت به سرمایه‌گذاری ) .

گوگل Analytics برای مبتدیان - گوگل این دوره آنلاین برای هر کسی که برای گوگل تجزیه و تحلیل شود ضروری است . اما این هم برای کاربران یاد شده و یا آن‌هایی که بدنبال قلم‌مو هستند ، مفید است .

در حالی که این درس‌ها بر روی Google Analytics متمرکز هستند ، آن‌ها همچنین به شما کمک خواهند کرد تا اصطلاحات و شیوه‌های مربوط به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را درک کنید .

هزینه : رایگان بودن : اگر یک حساب کاربری گوگل داشته باشید ، پی‌گیری روند پیشرفت و دسترسی به منابع مسیر آسان است .

ارزیابی کانال - YouTube اگر برند شما به یوتیوب وابسته است ، این دوره یک الگو و دستورالعمل‌هایی برای ارزیابی ماموریت your ، استراتژی محتوی ، تعامل بین مخاطب و کشف ارائه می‌دهد .

هزینه : آزاد سازی رایگان : حتی اگر شما در یوتیوب نیستید ، سازندگان فیلم قادر خواهند بود چارچوب این درس و نکات را در سطح اجتماعی اجرا کنند .

آکادمی Hootsuite به شما کمک خواهد کرد تا رسانه‌های اجتماعی را با دوره‌های آنلاین که از طرف طرفداران صنعت آموزش داده می‌شوند ، به شما آموزش دهد . سپس ، گواهی‌نامه‌های رسانه‌های اجتماعی شناخته‌شده را کسب کنید که باعث می‌شود شما از جمعیت خارج شوید .


اپیزود فیلم بازدید : 123 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

تلویزیون عنوان بزرگ‌ترین رسانه جمعی برای تبلیغات بیش از ۶۰ سال را داشته‌است و این شاخص حتی با رشد اینترنت نیز به دست نیامده است . تلویزیون جز مهمی از یک برنامه رسانه‌ای به دلیل pervasiveness ، تاثیر و توانایی‌های هدف‌گیری آن است.

تاثیر تلویزیون . ما در فرهنگی که با پیام‌های تبلیغاتی بمباران می‌شود زندگی می‌کنیم . مطالعات بر روی تعداد آگهی‌های مشاهده‌شده توسط متوسط آمریکایی متفاوت است ، اما محققان از ۸۵۰ تا ۳۰۰۰ پیام تبلیغاتی که هر روز تجربه می‌کنند ، اشاره می‌کنند . این پیام‌ها از منابع سنتی مانند تلویزیون و روزنامه‌ها و همچنین در فنجان‌های قهوه ، بیل inserts ، catalogs ، تی‌شرت و امثال آن‌ها می‌آیند . رقابت برای چشم‌ها و گوش مصرف‌کننده آمریکایی شدید است . توجه به جلب توجه ، آگاهی را پرورش می‌دهد که اولین پله از سلسله‌مراتب اقدام تبلیغاتی است . این بسیار مهم است که فروش یک محصول تبلیغ‌شده را ایجاد کنید .

ویژگی‌های متوسط

تلویزیون دارای خواص بینایی , صدا و حرکت است که به طور سنتی آن را از دیگر رسانه‌ها مانند رادیو ( فقط صدا ) یا چاپی ( فقط مشاهده ) جدا می‌کند . با حمله سه جانبه به حواس بیننده , تلویزیون قادر به ایجاد آگاهی گسترده برای یک محصول است . تلویزیون به دلیل تعداد افرادی که به آن می‌رسد , یک رسانه جمعی محسوب می‌شود .

پخش کنندگان ملی مانند سی بی اس ، NBC ، ABC و حالا فوکس به بیش از ۱۱۵ میلیون خانوار با ۲۹۰ میلیون بیننده می‌رسد . تلویزیون به بیش از ۹۴ درصد جمعیت کشور می‌رسد که مخاطبان بالقوه بسیار زیادی برای یک تلویزیون تلویزیونی هستند . اما حتی جمعیت انبوه تلویزیون به عنوان بخشی از سن ، جنسیت و گروه‌های نژادی برای تماشای شبکه‌های خاص ، کانال‌ها و برنامه‌ها تقسیم می‌شود .

تاثیر واقعی یک تبلیغ تلویزیونی منفرد به نوع محصولی که تبلیغ می‌شود بستگی دارد . برخی از مقوله‌های محصول به طور طبیعی جالب‌تر از بقیه هستند . مهم‌تر از همه خلاقیت پیام است .

این جایی است که متخصصان در تبلیغات تلویزیونی واقعا ً حقوق خود را به دست می‌آورند چرا که شغل آن‌ها ایجاد تبلیغاتی است که از بین بردن تبلیغات تلویزیونی ، جلب توجه ، ارتباط با گزاره فروش منحصر بفرد آن و موقعیت یابی محصول برای فروش قرار می‌گیرد . تبلیغات تلویزیونی a برنده‌ای بسیار مورد احترام و شمایل‌های مارک دار مانند دو بوی دو بوی ، مارک تایر Man و تونی ببر را تاسیس کرده‌است .


برنامه‌های تلویزیونی همه رسانه‌های ملی دارای ایستگاه‌های محلی هستند . ایستگاه‌های پخش محلی در ترکیب برنامه ، به ویژه در طول ساعات روز و اواخر شب ، خودمختاری دارند . اخبار محلی نان و کره تلویزیون محلی است . ایستگاه‌های محلی موجودی خود را از واحدهای تبلیغاتی محلی برای فروش دارند و از چند سهمیه زمانی در برنامه‌نویسی زمان اولیه برای فروش تبلیغات محلی برخوردار هستند . خرید تبلیغات محلی ممکن است باعث صرفه‌جویی در قیمت تبلیغات ملی در همان برنامه تلویزیونی شود .

تبلیغات تلویزیون کابلی سطح جدیدی از مخاطبان هدف و هزینه‌های تبلیغات ارزان‌تر را به ارمغان می‌آورد . تلویزیون کابلی عملا ً the تجاری معروف به نام infomercials را اختراع کرده‌است که حتی شبکه‌های تلویزیونی ملی هم برای فروش موجودی در زمان موجود ، به خصوص در اواخر شب استفاده می‌کنند .


تبلیغات تلویزیونی نقطه‌ای چیست ?

تبلیغات اسپات به روش رایج تبلیغاتی برای خرید تبلیغ و یا تبلیغ دوم تبلیغ در یک ایستگاه خاص اشاره دارد . برای خرید یک آگهی, باید یک یا چند آگهی تولید کند . سپس , شرکت یا آژانس تبلیغاتی آن مجموعه‌ای از نقاط را از طریق شبکه یا ایستگاه خریداری می‌کند .

معمولاً روش‌های خرید معمول تبلیغات تلویزیونی به عنوان بخشی از ترکیب رسانه‌ای متمرکز شده در یک کمپین تبلیغاتی خریداری می‌شود . مبارزات انتخاباتی طول می‌کشد , مانند یک ماه , شش هفته , سه ماه یا شش ماه . این آگهی میزان بودجه خود را برای تخصیص به تلویزیون تعیین می‌کند و سپس با نماینده فروش شبکه یا ایستگاه کار می‌کند . هدف , آماده کردن مجموعه‌ای از نقاط است که در طول زمان و روی نشان می‌دهد که به مخاطبان مورد نظر می‌رسد .

تناوب نقطه‌ای - نقاط تا چند ثانیه , برای مدت خاصی از روز , مانند صبح , بعدازظهر , شب و شب , خریداری می‌شوند . یک آگهی ممکن است تمام نقاط خود را در طول روز یا زمان‌های خاصی متمرکز کند , یا نقاط خود را در طول هفته و روز پخش کند . نماینده فروش رسانه‌ای برنامه‌ای برای بازبینی پس از بحث درباره اهداف و جزئیات بازار هدف با آگهی تهیه می‌کند .

تبلیغات تلویزیونی نسبت به دیگر رسانه‌ها مزایایی کلیدی دارد . این سیستم به دلیل جاذبه چند حسی , پتانسیل خلاقانه هر رسانه را ارائه می‌دهد . مدیران خلاق می‌توانند از گفتگو , کپی , صدا , حرکت , صحنه , نورپردازی و عمل برای ارائه یک پیام یا داستان متقاعد کننده استفاده کنند . با توجه به دسترسی گسترده به یک بازار محلی , منطقه‌ای یا ملی و همچنین درخواست‌های احساسی در پیغام‌ها , نقاط تلویزیونی بسیار مفید هستند .

مشکلات تبلیغات تلویزیونی و هزینه‌های اولیه تلویزیون , هزینه آن است . بین هزینه‌های تولید و جایگزینی , تبلیغات تلویزیونی از بودجه برای بسیاری از شرکت‌های محلی است . هزینه‌های تولید از چند صد دلار به چند هزار دلار می‌رسد . با توجه به این که هزینه‌ها به طور قابل‌توجهی برای تولیدات ملی و خرید رسانه‌ای تشدید می‌شوند , یک نقطه نیمه دوم با استعداد هنرپیشگی می‌تواند حداقل در یک بازار معمولی شرکت کند . براساس سن آگهی , " فوتبال شب یکشنبه " گران‌ترین برنامه تلویزیونی بود که براساس سن آگهی در آن تبلیغ می‌شد .

اشکالات دیگر تلویزیون عبارت‌اند از:

انتخاب محدود جغرافیایی - یک کسب‌وکار باید برای رسیدن به تمام بینندگان در یک منطقه تحت پوشش ایستگاه بپردازد که اغلب به معنای اتلاف و ناکارآمدی است .

با توجه به طول , پیام زودگذر است . شما باید تاثیر اجباری در مدت‌زمان کوتاهی برای رسیدن به اهداف ارتباطی داشته باشید . در مقابل , رسانه‌های چاپی ایستا هستند و پیام تحمل می‌شود .

استراتژی‌های بازاریابی برای بخش‌بندی سونی Bravia

The یک مارک سونی از صفحه نمایش بلور مایع با کیفیت بالا ، LCD و تلویزیون است که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد . سونی در معرفی Bravia به بازار یک کمپین تبلیغاتی فوق‌العاده را راه‌اندازی کرد که نقاط تلویزیون مانند " توپ‌ها " ، " نمایش " و " هرم " را نمایش می‌داد .

مشکل ماندگار یک تبلیغ تلویزیونی برای یک مجموعه تلویزیونی این است که شما نمی‌توانید برتری تصاویری که تولید می‌کند را نشان دهید . هر چه باشد ، تصویری که بیننده دریافت می‌کند تصویری است که از سوی مجموعه‌ای که قبلا ً دارد ، به او منتقل می‌شود ، نه آن کسی که شما می‌خواهید او را بفروشید . شما می‌توانید این توهم را ایجاد کنید که یک مجموعه برتر را در صفحه نمایش نشان می‌دهید ، اما سال‌ها مشاهده تلویزیون بینندگان را به این توهم خاص آشنا کرده‌است .

موسیقی یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه تبلیغات سونی Bravia موسیقی عالی بود که تصاویر را همراهی می‌کرد . سونی didn't با استخدام هنرمندان و یا صدور مجوز شناخته‌شده به خوبی به این هدف دست یافته‌است . بر عکس ، " توپ‌ها " ، یک تبلیغ که یک ربع میلیون توپ رنگارنگ را در خیابان‌های کوهستانی معروف سان‌فرانسیسکو به نمایش گذاشت ، سونی از ترانه " Heartbeats " توسط خواننده فولکلور آرژانتینی ، خوزه گونزالس استفاده کرد . از مطالب سایت projects نیز در این رابطه می توانید استفاده نمایید. پس از پخش این آگهی ، این برنامه تا زمانی که این آگهی پخش شد ، مورد اصابت Gonzalez قرار گرفت .

Associations که تبلیغ می‌کردند ، ایده‌های تعریف و رنگ را به شیوه‌ای تخیلی تجزیه و تحلیل کردند . در تبلیغ " نمایش - Doh " ، برای مثال ، ۲۰۰ خرگوش‌های کوچک رنگ‌های مختلف در خیابان‌های نیویورک ظاهر می‌شوند . آن‌ها به نظر منتشر می‌شوند - - هر چند asexually - - و از طریق انیمیشن توقف حرکت به سمت پایین خیابان حرکت می‌کنند . در پایان ، آن‌ها در یک حیوان غول‌پیکر ادغام می‌شوند و در نتیجه پیشنهاد می‌دهند که چند نقطه کوچک ممکن است یک تصویر زندگی مانند را شکل دهند ، در حالی که تلویزیون را در ذهن عموم با معصومیت کودکانه و سرگرمی مرتبط می‌کنند .

مبارزه‌ای جداگانه برای معرفی سونی به آلمان به نمایش گذاشته شد و بازیکن فوتبال آلمانی میشل بالاک را به نمایش گذاشت . این تبلیغات افراد طبقه کارگر جوان را هدف قرار دادند که مخاطبان اصلی فوتبال را تشکیل می‌دادند ، در حالی که تبلیغات بین‌المللی در نظر گرفته‌شده بیشتر در مقیاس اجتماعی - اقتصادی و جذب مخاطبان قدیمی بود .

طراحی محصول برخی از عناصر طراحی محصول وجود دارد که تمایز Sony's را از تلویزیون‌های دیگر متمایز می‌کند و در نتیجه بازار را ، مانند سوئیچ ذخیره انرژی ، قابلیت مرور وب و حتی چیزی به سادگی یک انحراف شش درجه‌ای که بر چگونگی موقعیت مصرف‌کننده در خانه خود تاثیر می‌گذارد.

اپیزود فیلم بازدید : 25 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

تبلیغات تقریبا ً ۹۰ درصد از تصمیمات مصرف‌کننده برای خرید کالا و خدمات را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این نه تنها شامل رسانه‌های سنتی ، مانند تلویزیون ، چاپ ، رادیو و بیلبوردهای بیرونی ، اما مفاهیم جدیدتر مانند تبلیغات اینترنتی و موبایل نیز می‌شود . با بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی در دسترس ، صاحبین کسب‌وکار ممکن است در مورد مزایای تبلیغات تلویزیونی نسبت به سایر واسطه‌ها تعجب کنند . در حقیقت ، تبلیغات تلویزیونی از هر رسانه دیگری سود می‌برد و آن را به استفاده موثر از دلارهای تبلیغاتی تبدیل می‌کند .

تبلیغ تلویزیونی می‌تواند به شما کمک کند به روشی هدفمند به مخاطبان بزرگ‌تر دست پیدا کنید ، به گونه‌ای که مشتریان بدانند و به آن‌ها اعتماد کنند.

دسترسی به مخاطبان بزرگ‌تر در بین مزایای تبلیغات تلویزیونی فرصتی است برای رسیدن به مخاطبان انبوه با یک نقطه تبلیغ . تماشای تلویزیون ، معمول‌ترین فعالیت‌های اوقات فراغت ملی است ، و آمریکایی‌ها به طور متوسط هر روز پنج ساعت به تماشای تلویزیون می‌پردازند . علاوه بر این، مطالعات نشان داده‌اند که ۶۰ درصد از مصرف کنندگان احتمالا ً پس از بازدید از یک تبلیغ تلویزیونی در مقایسه با تنها کمی بیش از ۴۰ درصد برای مشاهده آنلاین یا بیشتر رسانه‌های اجتماعی ، خرید می‌کنند .

در مقابل ، مخاطبان رادیویی نسبت به تعداد بیشتری از ایستگاه‌های محلی در مقایسه با تلویزیون ، بیشتر بخش‌بندی و کوچک‌تر می‌شوند . از آنجا که ایستگاه‌های تلویزیونی محلی کم‌تر هستند ، مخاطبان به بخش‌های بزرگ‌تری از افرادی که تبلیغ شما را می‌بینند ، پخش می‌شوند . همچنین ، جذابیت گسترده تلویزیون ممکن است مشتریان را نسبت به تبلیغات تلویزیونی در مقایسه با رسانه‌های دیگر پذیرا باشد . بسیاری از مخاطبان به تبلیغات تلویزیونی که به خوبی ساخته شده‌اند علاقه‌مند هستند و این تبلیغات در تبلیغات محبوب در تبلیغات سوپر بول نشان داده می‌شوند. بازاریابی ویدیویی

توانایی هدف برای مخاطب خود دیگر مزایای تبلیغات در تلویزیون ، توانایی هدف قرار دادن مخاطبین خاص و گسترش دسترسی به تشویق بیشتر در رسانه‌های اجتماعی است . تبلیغ کنندگان می‌توانند مخاطبین خود را با خرید نقاط تبلیغ در طول نمایش جمعیت شناختی مورد نظر خود هدف قرار دهند . به عنوان مثال ، در حالی که یک میخانه محلی و توری می‌تواند در طول رویداده‌ای ورزشی تبلیغ کند ، تولید کنندگان اسباب‌بازی ممکن است بخواهند در کارتون‌های صبح روز شنبه تبلیغ کنند . صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با ایستگاه‌های تلویزیونی مستقل یا محلی تبلیغ کنند تا تمرکز جمعیتی را محدود کنند .

هر دو سطح دسترسی و آگاهی نشان تجاری را می‌توان گسترش داد چون تبلیغ کنندگان بینندگان را تشویق می‌کنند تا در حین استفاده از خروجی‌های اضافی و خروجی‌های رسانه‌های اجتماعی با محصول خود درگیر شوند . بیش از ۷۰ درصد بینندگان تلویزیون از یک وسیله اضافی مانند تبلت یا گوشی هوشمند در هنگام تماشای تلویزیون استفاده می‌کنند و اغلب در همان زمان با دوستان خود به صورت آنلاین مشغول هستند . تبلیغ کنندگان می‌توانند با آموزش به بینندگان برای ورود به وب سایت شان به صورت آنلاین یا بازدید از وب سایت آن‌ها را تشویق کنند . بینندگان بیشتر احتمال دارد که دوستان خود را در مورد محصولی که به تازگی آگهی یا جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولی که به آن علاقه دارند جستجو کنند .

تلویزیون Gathers یکی از حضار را مخاطب قرار داد و هیچ رقابت دیگری مزایای دیگری از تبلیغات تلویزیونی نیست . حتی اگر فقط برای چند ثانیه ، یک تبلیغ تلویزیونی تنها محصول شما را در کانون توجه قرار می‌دهد . این در تضاد با روزنامه‌ها ، دایرکتوری‌های تلفن یا دیگر رسانه‌های چاپی است که در آن‌ها تبلیغات نسبتا ً کوچک بوده و مستقیما ً در کنار تبلیغات رقیب قرار می‌گیرند . در رادیو ، شنوندگان بارها با عوض کردن صفحه رادیو به چندین ایستگاه گوش می‌دهند ، بنابراین تبلیغ کنندگان ممکن است نیاز به تبلیغ در بسیاری از ایستگاه‌ها برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود داشته باشند و مصرف کنندگان ممکن است با محصولات رقبا مواجه شوند .

Delivers Cost گرچه تبلیغات تلویزیون برای تولید بیشتر از تبلیغات دیگر هزینه‌بر است و زمان هوای تجاری می‌تواند گران‌قیمت باشد ، مطالب تبلیغاتی در تلویزیون از همه مهم‌تر است زیرا مصرف کنندگان آن را بالاتر از واسطه‌ها قرار می‌دهند . آن از پیچیدگی جلوتر از هر رسانه دیگری برخوردار است ، زیرا هم تحریک بصری و هم شنوایی را ترکیب می‌کند . زاویه دوربین جالب ، و ترکیب تصاویر و کلمات تنها هیجان‌انگیزتر است ، بلکه دیدگاه واقعی‌تر از یک محصول نسبت به یک عکس ثابت را می‌دهد . تبلیغات تلویزیونی توانایی نشان دادن یک محصول را دارد ، استفاده از آن را نشان داده و مزایای مالکیت یا مصرف را توضیح می‌دهد . https://smallbusiness.chron.com/

اپیزود فیلم بازدید : 31 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

چرا برندها را خلق کنید

نگاه کردن به مارک‌های مختلف پیرامون ما در هر کجای دنیا مهم نیست که چه صنعتی است , امروزه مهم نیست که چه محصولی از آن استفاده می‌کنید یا خیر .

پس بیایید ببینیم چرا شرکت‌ها برندها را ایجاد می‌کنند و چرا آن‌ها چنین اهمیت زیادی در آن دارند و چرا برای این شرکت‌ها مهم است که آن را با مشتریان یا مشتریان احتمالی خود به اشتراک بگذارند ?

این پاسخ‌ها عبارتند از:

* یک برند یک شرکت را متمایز و متمایز می‌کند .

* یک برند به شرکت و کارکنان یک هویت می‌دهد .

* برند مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به مشتریان می‌دهد .

* برند مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به کارکنان می‌دهد تا به آن‌ها در شناسایی هر دو سازمان و مشتریان کمک کند .

* برند باید یکپارچگی پیغام را نشان دهد - مهم نیست که کجا می‌روید یا کارمند با همه باید آن را منعکس کند .

* امکان شارژ قیمت ویژه .

* مزایای شرکت داخلی مانند جذب و حفظ کارکنان خوب و فرهنگ شرکت منسجم ;

* یک محصول یا سرویس علامت‌گذاری شده , درکی از کیفیت بالاتر در مقابل یک محصول / خدمات بدون مارک ارایه می‌دهد .

شخصیت برند چیزی است که شما را از خود متمایز می‌کند و یا شرکت خود را متمایز می‌کند و آن را در بازار شلوغ محصولاتی که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم , متمایز می‌کند .

برندسازی همچنین به مشتریان کمک می‌کند تا محصول خود را براساس واکنش‌های احساسی انتخاب کنند تا اینکه برای مثال ما همیشه ارزان‌ترین یا پایین‌ترین نشان‌های کیفیت را بخریم بنابراین بخش احساسی آن نقش بزرگی ایفا می‌کند . تا حدی , برندها شما را به عنوان یک فرد یا سازمان تعریف می‌کنند , درباره سلیقه , هوش و آرزوی اجتماعی شما و حتی جایی که شما زندگی می‌کنید یا به تعطیلات می‌روید و حتی در جایی که برای خوردن می‌روید صحبت می‌کنند .

واقعیت این است که برندها برای موفقیت هر شرکتی حیاتی هستند . مشتری باید از طریق چشم خود با برند مرتبط باشد و این جایی است که شرکت‌ها باید بر روی دستیابی به آن تمرکز کنند و یا هیچ فروشی تولید نمی‌کنند .

۷ جز Crucial در ساخت تصویر علامت تجاری مناسب وجود دارد :

۱. پوشش رسانه‌ای - چگونگی درک یک برند از طریق رسانه بسیار مهم است . مردم تحت‌تاثیر آنچه می‌بینند ، می‌خوانند و می‌خوانند . پس مهم است که داستان‌های مثبت در مورد برند خود به دست آورید .

۲. ارتباطات بازاریابی و هویت - هر ارتباط واحد با مشتری ، چه تبلیغات در بازار انبوه و چه یک کتابچه راهنمای محصول ، یک فرصت برای ایجاد تصویر برند است .

۳. خدمات مشتری - نحوه برخورد شما با مشتریان وقتی که با شرکت شما تعامل دارند در شکل‌گیری نظر برند بسیار مهم است . چه مدت باید صبر کنید تا پاسخ را دریافت کنید ، آیا این روندی است که مبادلات / بازگشت‌ها را … و غیره ساده کنید؟

۴. عملکرد محصول - اگر محصول یا سرویس چیزی که ما می‌گوییم را انجام نمی‌دهد ، یا نقص می‌شود ، یا نصب آن مشکل است ، مشتریان یک تجربه منفی مرتبط با برند شما را تجربه خواهند کرد.

۵. شیوه‌های فروش - شیوه‌های فروش Dubious اغلب در سراسر رسانه پخش می‌شوند ! به خصوص در صورتی که ما این قدرت را که رسانه‌های اجتماعی به مشتریان می‌دهند در نظر بگیریم . اگر شما یک مشتری را به چیزی بفروشید که نمی‌خواهند ، آیا باز خواهند گشت ؟

۶. نگرش و رفتار کارمندان - برای یک برند خدماتی ، یکی از بزرگ‌ترین تاثیرات در نگرش‌های مشتریان ، کارمندان هستند . چند بار به خاطر رفتار ضعیف یک کارمند ، یک شرکت را اخراج کرده‌اید ؟ به همان اندازه چند بار توسط یک شرکت به خاطر یکی از کارمندان خود تحت‌تاثیر قرار گرفتید ؟

۷. شریک همچنین دارای تاثیری هستند که شرکت شما با آن ارتباط دارد و می‌تواند به برند شما آسیب برساند یا آسیب برساند .

برندها trust مصرف‌کننده و وابستگی‌های احساسی را ایجاد می‌کنند . در نتیجه ، آن‌ها روابط بین مصرف کنندگان و محصولات را تقویت می‌کنند که مقاومت در برابر قیمت‌گذاری را تحمل می‌کنند، از رقبای جدید پیشی می‌گیرند ، و حتی بر lapses نادر در برتری محصول یا خدمات غلبه می‌کنند .

برندها امروزه یک کسب‌وکار بزرگ هستند چون آن‌ها فروش را به صورت آنلاین و به صورت آنلاین آسان‌تر می‌کنند . مردم ترجیح می‌دهند از شرکت‌هایی خرید کنند که احساس می‌کنند می‌دانند و می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند، و برندها آن را تضمین می‌کنند . چه شما محصولات را به مصرف کنندگان می‌فروشید ، فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سهامداران ، فرصت‌های شغلی برای متقاضیان ، و یا ایده‌ها برای انتخاب کنندگان ، یک برند راه را برای موفقیت با ایجاد آگاهی از وعده منحصر به فرد و منحصر بفرد خود پیش از این که پیشنهاد فروش خود را ارائه دهید هموار می‌کند .

وقتی مردم از برند شما آگاهی دارند ، از ویژگی‌های مثبت که برای آن ایستاده‌اید ، آگاه هستند . خیلی قبل از اینکه برای خرید آماده شوند ، آن‌ها احساس می‌کنند که می‌دانند شما چه کسانی هستید و چه ارزش منحصر به فردی می‌توانند روی شما حساب کنند . در نتیجه ، زمانی که زمان برای فروش عرضه می‌شود ، صاحبان برند می‌توانند بر نیازها و نیازهای مصرف‌کننده تمرکز کنند تا اینکه زمان مصرف‌کننده ارزشمند برای توضیح خود و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها صرف کنند .

 

بدون یک نام تجاری ، شما باید یک پرونده بسازید که چرا شما هر بار که برای فروش آماده هستید ، ارزش کسب‌وکار مصرف‌کننده را دارید . در حالی که صاحبان برند در حال بستن قرارداد هستند ، آن دسته از فروشندگان قدرتمند هنوز خود را معرفی می‌کنند .

اپیزود فیلم بازدید : 25 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

شکی نیست که تبلیغات ابزار اصلی توسعه آگاهی از برند است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که قول برند خود را دقیقا ً آنطور که می‌خواهید ارائه دهید . راهی موثر برای دسترسی به مشتریان و مشتریان احتمالی آن چه در خانه‌ها , دفاتر , اتومبیل , صندوق‌های پستی …

تبلیغات خوب به منظور تقویت ارتباط احساسی مشتریان شما با برند شما و یا خلق ارزش کافی و جلب توجه مشتریان بالقوه است که در ذهن آن‌ها تاثیر مثبت و به یاد ماندنی دارند . تبلیغات خوب یک سرمایه‌گذاری است که با آگاهی از ساختمان و در نتیجه ارزش ویژه برند شما پرداخت می‌شود . ثبات برندها را می‌سازد

همه بازاریاب‌های برند بزرگ این باور را به " ثبات " مشترک دارند .

تحویل با همان نگاه و احساس در تمام کانال‌های ارتباطی بازاریابی شما برای موفقیت برند شما محوری است . این چیزی است که شما را قادر می‌سازد تا یک کمپین بازاریابی را توسعه دهید که یک تصویر قوی و روشن را منتقل کرده و یک برند قوی و روشن می‌سازد . و شما به این ثبات نیاز دارید چون مشتریان به برند اعتماد دارند که پیام بازاریابی ثابتی را منتقل می‌کنند . اگر ارتباط شما یک روز حرفه‌ای به نظر می‌رسد و در ارتباط دیگر برند شما نشان می‌دهد که بازیگوش و راحت است , مشتریان نمی‌دانند چه چیزهایی را باور کنند و به کسب‌وکار شما اعتماد کنند. در نتیجه , به جای آن به یک منبع محصول قابل‌اعتماد تبدیل خواهند شد .

مشتریان با لحن منتقل‌شده در تبلیغات و مطالب بازاریابی , صدای کسب‌وکار و برند هستند . اگر کسب‌وکار شما یک شخصیت در مجلات تجاری ارائه می‌کند , یک شخصیت دیگر در تبلیغات روزنامه یا تبلیغات آنلاین برای مثال شما مشتریان خود را گیج خواهید کرد و باعث می‌شود که آن‌ها به ثبات کسب‌وکار شما شک کنند و در نتیجه ثبات و قابلیت اطمینان محصول یا خدماتی که از شما دریافت خواهند کرد را زیر سوال ببرید .

برای ایجاد ثبات در برنامه ارتباطات برند شما باید تمام پیام‌های بازاریابی اصلی را در تمام ارتباطات , بدون توجه به هدف یا فراخوانی هر یک از اهداف ارتباطی به دست آورید . برای کمک به دستیابی به این ثبات باید به وضوح لحن ارتباطی را که می‌خواهید به طور مداوم در تمام تلاش‌های بازاریابی خود وارد کنید , مشخص کنید . این باید یک اظهارات ساده باشد که نتیجه می‌گیرد و به وضوح نشان می‌دهد که چه نوع تن باید پیام‌های تبلیغاتی شما را به عنوان مثال به همراه داشته باشد " ما می‌خواهیم تبلیغات ما مطمین باشد که ما دوستانه هستیم و بر خدمات مشتری تاکید زیادی می‌کنیم . ما می‌خواهیم مشتریان ما احساس کنند که می‌توانند روی ما حساب کنند و ما می‌خواهیم این را با روشی بسیار سرزنده , سرگرم‌کننده و خوش بینانه به آن‌ها منتقل کنیم. "

زمانی که به مشتریان هدف تان می‌رسد و مشتریان احتمالی اغلب به اندازه کافی برای ترک کردن تاثیر مثبت استفاده می‌کنند , تبلیغات شما پرداخت خواهد شد . پس از انتخاب درست و مناسب‌ترین وسیله رسانه‌ای برای آگهی‌های شما که برای تبلیغ شما مناسب‌تر هستند گام بعدی برنامه‌ریزی برنامه تبلیغاتی درست است که در آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت , اما ابتدا به طور مختصر نگاهی به تعادل و بسامد آگهی می‌اندازیم .

متعادل کردن دسترسی و بسامد تبلیغات : برنامه‌های رسانه‌ای شما باید دو هدف را متعادل کنند :

تبلیغات دسترسی : اندازه بینندگان که در معرض تبلیغ شما هستند . رسانه‌های چاپی از اشکال اشتراک یا چرخش استفاده می‌کنند تا دسترسی آن‌ها را توصیف کنند , در حالی که خروجی‌ها براساس تعداد افرادی که تبلیغ می‌کنند را باز می‌کنند .

بسامد : تعداد دفعاتی که فرد متوسط در یک دوره زمانی مشخص در یک دوره زمانی مشخص در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار می‌گیرد . اغلب بازاریاب‌ها با افزایش آگاهی موافق هستند , در حالی که فراوانی , شناخت , درک و پاسخ ایجاد می‌کند .

تبلیغات به بیش از حد بستگی دارد : بسته به اهداف برنامه تبلیغاتی شما و محدودیت‌های بودجه‌ای , مگر اینکه هدف شما دستیابی به یک سطح آگاهی گسترده از برند شما باشد و اینکه چه چیزی را به شما پیشنهاد می‌کنید , می‌توانید برنامه تبلیغاتی خود را برای محدود کردن دسترسی و افزایش بسامد با داشتن یک تبلیغات متمرکز در کانال‌های خاص رسانه‌ای که به مخاطبان بسیار هدفمند به صورت مکرر می‌رسند , برنامه‌ریزی کنید .

بسامد تبلیغات در دسترس : دقیقا ً برعکس , ایجاد یک تبلیغ بزرگ از یک آگهی برای مثال صفحه کامل آگهی در یک روزنامه یا مجله , آگهی تلویزیونی در زمان‌های بسیار بالا است . عیب این است که حتی با تبلیغات شما در این زمان و یا مکان‌ها , برخی یا حداقل درصد از مشتریان هدف اصلی شما در حال تماشای یا خواندن نیستند , بنابراین تمام تخم‌های خود را در یک سبد قرار می‌دهند و یا پاشیدن یک عکس باعث می‌شود که شما دوباره به آن‌ها برسید .

نکات مهمی وجود دارند که باید از زمان برنامه‌ریزی برنامه تبلیغاتی خود آگاه باشید :

مطمین شوید که آگهی شما به بیشتر گروه مشتری هدف شما می‌رسد زیرا در هر زمان مشخصی , بخشی از گروه مشتری هدف اصلی شما تنظیم می‌شود , حواس‌پرت کننده و یا در طرز فکر درست برای دریافت مناسب پیام‌های شما نیست .

زمانی که آگهی شما نیاز به رسیدن به هدف شما برای جلب توجه او دارد , توجه را جلب کنید, علاقه را جلب کنید و امیدوار باشید که تصمیم بگیرید محصول یا سرویس خود را بگیرید .

اکثر آگهی‌ها برای رسیدن به هدف خود نیاز به دویدن یا هوا دارند .

بهترین نتیجه را از بودجه تبلیغاتی خود بگیرید :

برای اینکه بهترین را از برنامه تبلیغاتی خود و به دست آوردن بسامد بدون شکستن محدودیت‌های بودجه خود داشته باشید , در اینجا چند ایده وجود دارد :

تبلیغات خود را متمرکز کنید , برای مثال به جای اینکه تبلیغات را در گوگل یا هفت روزنامه , مجله یا کانال تلویزیونی اجرا کنید , آن را سه بار در بهترین حالت اجرا کنید .

 

 

اگر می‌خواهید بودجه خود را در میان لیست طولانی‌تر خروجی رسانه‌ها تقسیم کنید , می‌توانید به مخاطبان خود از خروجی‌های انتخابی خود دسترسی داشته باشید .

 

تبلیغات زمان‌بندی تبلیغات معمولا ً یکی از الگوهای برنامه‌ریزی تبلیغاتی زیر را دنبال می‌کنند :

۱- برنامه تبلیغات پیوسته

Adv-continual

برنامه مداوم ، که تا زمانی که بازاریاب تبلیغ می‌کند ، در هفته و هفته اجرا می‌شود . آن‌ها برای حفظ آگاهی مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند . برخی برنامه‌های تبلیغاتی مستمر شامل پخش مداوم تبلیغات بزرگ و splashy هستند. برای مثال ، یک تبلیغ ممکن است در پوشش پشتی هر موضوع یک مجله ظاهر شود . با این حال ، بسیاری از برنامه‌های تبلیغات مستمر مقرون‌به‌صرفه هستند و شامل ارائه تبلیغات فضایی کوچک هستند که به طور مداوم در مجلات و یا روزنامه‌های محلی اجرا می‌شوند .

۲ . ۲ برنامه تبلیغاتی Flighting

adv-flighting

برنامه‌های Flighting که تبلیغات را به صورت bursts اجرا می‌کنند . آن‌ها معمولا ً با خرید یک تبلیغ سنگین شروع می‌کنند که باعث می‌شود یک تاثیر بازار به اندازه کافی قوی باشد تا این برند را از طریق یک دوره تبلیغات خفته حمل کند . بعد از دوره خفته ، بازاریاب با یک برنامه تبلیغاتی روشن برای تجدید آگاهی بر می‌گردد و پس از آن یک دوره خفته دیگر و سپس با یک زمان‌بندی سنگین که معمولا ً با یک فصل خرید یا فرصت بازاریابی منطبق می‌شود .

۳- برنامه‌های تبلیغاتی بارگیری جبهه

Adv-frontloading

برنامه‌های بارگیری جبهه که با یک برنامه تبلیغاتی سنگین شروع می‌شوند . هدف آن‌ها از اشباع بازار با برداشت قبل از بازگشت به یک برنامه اقتصادی ، نگهداری و نگهداری است که آگاهی و منافع تولید شده در طول راه‌اندازی برنامه را حفظ می‌کند . برنامه‌های بارگیری جبهه انتخاب خوبی برای اعلام برنده‌ای جدید یا فرصت‌های تجاری ، ترویج محصولات جدید ، یا احیای مجدد فروش هستند .

۴- برنامه تبلیغاتی بالا

Adv-heavyup

برنامه‌های بلند مدت ، که مشابه برنامه‌های بارگذاری در برابر بارگیری هستند ، به جز این که آن‌ها شامل چندین دوره آگهی اشباع هستند که به عنوان blitzes تبلیغ نیز شناخته می‌شوند . آن‌ها برای ایجاد و حفظ سطح بالایی از آگاهی بازار از طریق برنامه تبلیغات شدید متناوب با زمانبندی مداوم سطح پایین در بین آن‌ها استفاده می‌شوند .

برنامه‌های ads Pulsing Pulsing

Adv-pulsing

 

برنامه‌های زمانبندی شده ، که تبلیغات را بر روی اساس و غیره اجرا می‌کنند . به طور پایدار ، بازاریاب که یک برنامه متوسط را اجرا می‌کند ، یک برنامه متوسط دیگر را اجرا می‌کند ، و سپس دوباره راکد می‌شود . برنامه‌های Pulsing به ندرت برای راه‌اندازی یا افزایش بهره مورد استفاده قرار می‌گیرند ، بلکه برای حفظ آگاهی‌ها پس از تاسیس آن به کار می‌روند . trainingcoursematerial

اپیزود فیلم بازدید : 32 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

اما با اهمیت فزاینده ویدئو در مجموعه بازاریابی , محتوای ویدئو - به عنوان یک مولفه بسیار حیاتی بازاریابی - - به عنوان مدیر عامل به رادار من آمده‌است . نه از ده بازاریاب‌ها در یک نظرسنجی گفتند که آن‌ها اکنون بر محتوای ویدئو تاکید دارند و بیش از ۹۰ درصد گفته‌اند که قصد دارند بیشتر برای ایجاد محتوای تصویری در سال جاری هزینه کنند .

جاش گلد , کارگردان خلاق در فیلم‌های سینمایی , کسی است که کاره‌ای " بایدها و نبایدها " برای ایجاد فیلم‌های تبلیغاتی برای یک برند را یاد گرفته‌است . در طول دهه گذشته , طلا و شرکتش فیلم‌هایی را هدف قرار دادند که میلیون ‌ها دلار برای دلایل ارزشمند بزرگ کرده و به قرار دادن نام‌های تجاری روی نقشه کمک کرد .

6 Mistakes to Avoid When You Make a Promotional Video

در اینجا با توجه به طلا , شش اشتباه وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک ویدئوی تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود از آن اجتناب کنید :

سی ان ان : فراموش کردن " تصویر بزرگ " از اهداف فراگیر خود منحرف نشوید . تولید ویدئو یک فرآیند طولانی است که در آن تغییرات باید در یک لحظه توجه شود . اغلب , هدف کلی این ویدیو در طول روز به روز گم می‌شود .

بنابراین قبل از اتخاذ تمام تصمیمات مهم از خود بپرسید : " آیا این به ما کمک می‌کند به هدف خود برسیم ? گلد می‌گوید : " این به شما کمک می‌کند که به سمت تصویر بزرگ برگردید و به شما کمک کند در مسیر خود بمانید .

مقدمه : تلاش برای گنجاندن بیش از حد در یک ویدئو مهم است که تمرکز فشرده‌ای را در هنگام ورود به بازاریابی ویدئویی حفظ کنیم .

بسیاری از مردم سعی می‌کنند تا جایی که ممکن است ایده‌ها و جلوه‌های بصری بیشتری پیدا کنند, اما برای بینندگان , این باعث می‌شود که محصول نهایی نامتمرکز و گیج‌کننده باشد . ویدئوها اغلب بزرگ و گران‌قیمت هستند و شما می‌خواهید بیش‌ترین سرمایه‌گذاری خود را بکنید . اما تلاش برای گنجاندن بسیاری چیزها در یک زمان می‌تواند منجر به شلوغی , شلوغی و تجربه مشاهده ضعیف , تنش‌های طلا شود .

همچنین توانایی شما در برقراری ارتباط با بینندگان را تضعیف می‌کند و پیام را کمرنگ می‌کند . همیشه بهتر است مطمئن شوید که ویدیوهای شما شفاف و متمرکز هستند و به آن نقطه برسند .

مقدمه : تمرکز بر روی اطلاعات به جای ویدئوی احساسی راهی خوب برای معرفی خود به بیننده است . برخی افراد به اشتباه با تصویری مانند بروشور رفتار می‌کنند و تلاش می‌کنند تا یک پروفایل توصیفی از کل کسب‌وکار خود ارائه کنند تا ویدیوهای آن‌ها تا حد امکان آموزنده و فراگیر باشند .

چگونه می توان فیلم های مصاحبه مارک شگفت انگیز ایجاد کرد

 

 

مشکل این است که این نشان‌دهنده سوتفاهم از رسانه و نقش ویدئو در بازاریابی است . کار ویدیو نه آموزش است بلکه آغاز یک اتصال شخصی یا شروع یک مکالمه است . ویدئو فرمت درست برای توضیحات طولانی , حقایق و آمار نیست . به همین دلیل است که طلا به عنوان cover letter برای کسب‌وکار شما توصیه می‌کند , نه رزومه تان .

ویدئو صورت انسان را روی کار و باورهای شما قرار می‌دهد تا بینندگان بتوانند با پیام شما ارتباط برقرار کنند و آن را به یاد داشته باشند . این ارتباط احساسی با بینندگان دارد که اغلب مشخص می‌کند که آیا آن‌ها به تعامل با برند شما ادامه خواهند داد یا خیر . بنابراین , جزئیات ریزتر را به وب سایت خود یا نشریات براق بگذارید . زمانی که ویدئو آن‌ها را جذب کرد , بینندگان قادر خواهند بود تحقیقات بیشتری درباره شرکت شما با سرعت خود انجام دهند .

جاناتان مارکوس : شکست در اولویت‌بندی در طول فیلم برداری وقتی که با نحوه کار تولید آشنا نیستید , به نظر می‌رسد که هر لحظه یک فرصت فیلم برداری است . مشتریان اغلب تیم‌های تولید ویدئو را ترغیب می‌کنند تا حجم عظیمی از فیلم را ضبط کنند و نمی‌خواهند یک لحظه را از دست بدهند .

قابل‌درک است که می‌خواهید کسب‌وکار شما در تمام نکات دقیق , پیچیدگی و زیبایی خود ثبت شود . اما در این جهت تاب نیاورید . در واقع , طلا می‌گوید که تحقیقات و برنامه‌ریزی دقیق قبل از تیراندازی باعث صرفه‌جویی در زمان و استرس زیادی می‌شود .

یک شرکت حرفه‌ای بازاریابی با شما کار خواهد کرد تا مفهوم خود ، فهرست عکس و مصاحبه‌ها مبتنی بر معیارهای معتبر را به جای هر گونه وحشت دقیقه قبل آماده کنید . این روش ، شما دقیقا ً می‌دانید که چه کاری باید از زمان آغاز تولید انجام شود .

و اگر یک فرصت فیلمبرداری در دقیقه آخر بالا بیاید ، لطفا ً به سوال شماره دو مراجعه کنید .

۵ : درنظر گرفتن کاربرد " برنامه کاربردی " ، یا نحوه استفاده از آن و توزیع محتوای ویدئو ، نباید کمی تامل کنید ، به طلا توصیه کنید . آن باید یک بخش حل نشدنی از برنامه‌ریزی و ایجاد هر فیلم باشد . کاربرد مورد نظر هم محتوا و هم سبک یک ویدیو را شکل می‌دهد . به عنوان مثال ، یک ویدئو برای صفحه خانگی شما قرار است مجموعه متفاوتی از الزامات را در مقایسه با یک ویدئو برای فیس بوک داشته باشد . دقت کنید که بفهمید چه کاری می‌خواهید با ویدئو انجام دهید و آن را براساس آن اصلاح کنید .

بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که قبل از اینکه مشخص کنید که چطور از آن استفاده می‌کنید ، عکس بگیرید . در عوض ، به تولید آگاهی بروید و بدانید که کدام صحنه‌ها و تکنیک‌ها برای برنامه‌های شما مناسب‌تر هستند . این کار شما را از هدر دادن زمان و پول در صحنه‌های فیلم برداری نجات می‌دهد که قادر به استفاده از آن نخواهید بود .

شماره ۶ : هیچ فراخوانی برای اقدام تمام پول و زمان صرف‌شده برای ایجاد یک ویدیو با کیفیت و رساندن آن در مقابل افراد مناسب ، اگر به بیننده راهی برای انجام عملی که می‌خواهید آن‌ها را بگیرند ، ارائه نکنید . بنابراین ، یک تماس برجسته برای اقدام در ویدئوی شما وجود دارد که آن را روشن می‌سازد که شما می‌خواهید مخاطبین چه کاری انجام دهند و توضیح دهند که چطور این کار را انجام دهند .

یک ویدیو بدون درخواست برای عمل مثل یک وعده غذایی است که بدون یک چنگال و یک چاقو سرو می‌شود . فیلم شما ممکن است الهام‌بخش باشد، سرگرم‌کننده و یا از نظر احساسی حرکت کند ، اما بدون یک تماس روشن برای اقدام ، بینندگان نمی‌توانند خرید کنند ، خرید کنند، و یا هر کار دیگری که به آن امید دارید را انجام دهند . شاید احمقانه به نظر برسد ، اما مهم است که همه چیز را هجی کنیم . بدون یک اقدام سریع از طرف شما ، بیننده ممکن است پایان را به پایان برساند ، و یک ویدیو با کیفیت بالا ایجاد کند که نیازمند مقدار زیادی کار است . هیچ دلیلی برای کارشکنی در همه این تلاش‌ها از طریق ایجاد اشتباه‌ات قابل اجتناب وجود ندارد . این لیست را در ذهن داشته باشید، و فیلم‌های تبلیغاتی را پخش خواهید کرد که کسب‌وکار شما را در نور مثبت نشان می‌دهند و به خلق results.ven مطلوب کمک می‌کنند بدانند که برای آن‌ها کاری وجود دارد .

https://www.entrepreneur.com/

اپیزود فیلم بازدید : 27 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

ارتباطات داخلی همیشه داخلی نیستند . در تابستان گذشته , مدیر اجرایی لو به این نکته پی برد که زمانی که یک ویدئو شرکت در خانه که در آن یک نظر نژادی غیر حساس داشت - در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شد . این حادثه به سرعت باعث سردرد شدیدی برای جو مک فارلند شد .

دو هفته طول می‌کشد تا شرکت‌های بیشتری به مصاحبه با دوربین برای اهداف بازاریابی و بازاریابی بپردازند , بلکه برای ایجاد محتوای داخلی برای آموزش کارکنان و تبلیغ فروش نیز استفاده کنند . اغلب اوقات, مردم کلمه " مصاحبه " را می‌بینند و از اضطراب پر می‌شوند , به تصور یک محیط رسمی که بیشتر شبیه بازجویی است تا گپ . در واقع , مصاحبه فقط فرصتی برای اشتراک گذاشتن یک داستان در یک فرمت و یک فرمت است .


دلیل اینکه کسب‌وکار باید بر ایجاد محتوای ویدئو متمرکز باشد

مصاحبه‌های ویدئویی شخصیت را به هر داستانی که کسب‌وکار شما به دنبال آن است , اضافه می‌کند . با این حال , برای دیدن فرصت‌ها , ممکن است باید روش فکر کردن به مصاحبه‌ها را تغییر دهید . تمام سوالاتی را که ممکن است در طول یک روز از آن‌ها بپرسید در نظر بگیرید . این نوع تحقیقات طبیعی و معتبر , خودشان را به یک مصاحبه ویدیویی می‌دهند , که می‌تواند به روشی جذاب و جذاب پاسخ دهد .

بیایید نگاهی به برخی از متداول‌ترین سناریوهای کاری بیندازیم که می‌توانند به محتوای تصویری با ارزش تبدیل شوند :

مصاحبه کارمندان . کارمندان شما برای موفقیت شرکت حیاتی هستند ; آن‌ها " بازتاب فرهنگ خود هستند . برجسته کردن آن‌ها در ویدئوها , بر روی برند شما تاثیر می‌گذارد و به مشتریان و کارمندان آینده یک نظر پشت صحنه کار روزانه شما می‌دهد . مصاحبه‌های شغلی به شما این امکان را می‌دهد که به دنیا نشان دهید که چه نوع مردمی که می‌خواهید برای شما کار کنند را نشان دهید , و همچنین می‌توانند به طرز ظریفی از استخدام جویندگان کار ضعیف استفاده کنند . برای مثال , اگر فرهنگ شرکت شما دست‌ها و ارزش‌هایی را از خود دور کند , مصاحبه با یک کارمند فعلی می‌تواند به آشکار کردن اطلاعات جویندگان کار کمک کند .

مصاحبه مشتری . یک مصاحبه با مشتری بسیار راحت‌تر از یک رضایت‌نامه معمولی است . بدون مصاحبه‌کننده ممکن است مکالمه را هدایت کند , به خصوص به این دلیل که اغلب مشتریان به بیان ارزشی که از محصول یا سرویس یک شرکت تجربه کرده‌اند , عادت ندارند . شما مشتریان خود را بهتر می‌شناسید . در طول یک مصاحبه , می‌توانید به آن‌ها در جهت درست , رسیدن به قلب یک تجربه یا منافعی که می‌خواهید منتقل کنید , اشاره کنید .

مرتبط : رمز گشایی برای یک استراتژی بازاریابی ویدیویی موفق

مصاحبه موسس . هر تجارتی داستان مبدا دارد . اگر فکر می‌کنید که آن خاص نیست , به احتمال زیاد شما غرق در آوردن آن به زندگی برای دیدن کامل عناصر داستانی جذاب هستید . به ویژه در فرهنگ فشار امروز , مردم عاشق شنیدن داستان‌هایی در مورد نحوه کار کارآفرینان و چالش‌های پیش روی آن‌ها هستند . این نوع مصاحبه‌ها می‌توانند باعث شوند که شما و شرکت تان را بیشتر و بیشتر انسانی کنید . آن‌ها " فرصت خوبی برای به اشتراک گذاری احساس پشت یک برند و همچنین رسالت , چشم‌انداز و ارزش‌های آن با مخاطبان داخلی و خارجی " دارند .

ما در یکی از بهترین نمونه‌های یک استراتژی مصاحبه ویدیویی با مارک بزرگ زندگی می‌کنیم . این شرکت یک سری مصاحبه " روتین صبح " با کارمندان فعلی انجام داد که صادقانه درباره مسیرهای شغلی و مسئولیت‌های روزانه آن‌ها صحبت کردند . کارمندان همچنین از اطلاعات درباره زندگی شخصی و تجربیات خود به مبل لذت می‌بردند . برای مثال مصاحبه با مشاور حقوقی به مبل , چرخش جالبی در مصاحبه سنتی با گنجاندن یک پرسش فوق غیر عادی و غیر سنتی دارد . در حالی که سوالات خودشان خارج از ویدئو هستند , بینندگان می‌توانند درک کنند که پیام‌های احتمالی چه هستند .

مانند ویدیوهای به مبل بهترین ویدیو مصاحبه با چهار قانون کلی رعایت می‌شود :

لطفا ً برای صحت عکس بگیرید .

بیشتر افراد کمی نگران جلوی دوربین هستند . هدف مصاحبه‌کننده این است که با قرار دادن مصاحبه شوندگان , کل تولید احساس طبیعی ‌تری داشته باشد . برای ایجاد ارتباط با سوژه‌ها قبل از یک مصاحبه کار کنید , و زمانی که دوربین‌ها شروع به حرکت می‌کنند , چراغ حالت را روشن نگه دارید . در این مصاحبه با کارمندان , مارک پارکر یک سوال ساده می‌پرسد که آیا فشار زیادی بر مصاحبه شوندگان ایجاد نمی‌کند . تولید کنندگان اطمینان حاصل می‌کنند که دوربین را به آن‌ها منتقل کنند , در محیطی که آن‌ها به آن عادت دارند , شاید صحنه را برای محتوای طولانی‌تر برای احساس طبیعی‌تر در آینده تنظیم کنند .

 

لطفا ً زمینه را روشن کنید .

" جان جان " , یک شرکت املاک و مستغلات که در بالتیمور مستقر است , در ماه دسامبر پس از اینکه کارمندان غافلگیر کننده با ۷۰۰ میلیون دلار جایزه به یک مهمانی در تعطیلات رسید , تی‌ترهای خبری را دریافت کردند . شرکت این رویداد را در ویدیویی ضبط کرد که به زودی ویروسی شد . سوالات مصاحبه شوندگان در مرحله نهایی گنجانده نشده اند , اما تولید کنندگان زمینه کافی برای ایجاد یک پیام منسجم را شامل می‌شوند که هنوز اجازه می‌دهد فضا برای پاسخ‌های فردی موثر باشد .

مرتبط : ارکان اصلی بازاریابی ویدیویی ستاره‌ای

ب .

شان اوانز " مجری برنامه محبوب " , متخصص در ساخت یک مصاحبه است . در این تبادل نظر با کمدین و هنرپیشه " نیک میسون ", اونز عمدا ً در ابتدا از سوالات ساده می‌پرسد , و برای پایان دادن به این مشکل تلاش زیادی می‌کند . این تاکتیک به او این امکان را می‌دهد تا با مهمانان خود رابطه برقرار کند و آن‌ها را راحت کند ( حتی در حالی که آن‌ها " با اشتهای بسیار تند و تند مرغ مرغ تغذیه می‌کنند ) . واضح است که این رویکرد در حال کار است , چرا که کانال یوتیوب بیش از هفت میلیون مشترک دارد .

زود باش .

 

هر ویدئوی داغ برای مخاطب خارجی در نظر گرفته نمی‌شود , اما اگر می‌خواهید هر ویدئو را به روش درست عکس بگیرید , نباید نگران چه کسی باشد . مصاحبه‌های ویدئویی , به ویژه , می‌توانند یک ابزار چندمنظوره برای محتوای درون خانه یا وثیقه خارجی باشند و تولید آن‌ها بدون توجه به توانمندی‌های درونی شما نسبتا ً آسان است . entrepreneur

اپیزود فیلم بازدید : 31 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

بازاریابی ویدئو یک استراتژی است که هر صاحب کسب‌وکار کوچک باید در نظر بگیرد . نه تنها این شکل بازاریابی برای افزایش فروش و به رسمیت شناخته شدن برند موثر است ، بلکه توسط مشتریان نیز ترجیح داده می‌شود . به همین دلیل است که ایجاد یک تبلیغ ویدئویی موثر برای کسب‌وکار کوچک شما بسیار قدرتمند است .

بسته به مخاطبین خود ، اغلب بازارها ترجیح می‌دهند تا یک ویدیو آموزنده در مورد شرکت شما تماشا کنند تا در صفحه طولانی متن . در حال حاضر تبلیغات ویدیویی دیجیتال یک گرایش بازاریابی بالا است و کسب‌وکار کوچک شما می‌تواند با ایجاد یک تبلیغ ویدیویی آنلاین درگیر شود .

یک تبلیغ ویدیویی آنلاین یک ابزار عالی برای تبدیل سود به فروش و رشد برند شما در وب است . چه این سایت در وب سایت شما باشد، صفحه فیس بوک ، کانال یوتیوب ، eNewsletter و یا هر روش دیگری که به مشتریان خود عرضه می‌کنید .

چگونه یک ویدئوی موثر (Ad) بسازیم ؟

بنابراین ، چگونه چیزی را ایجاد می‌کنید که این کار را انجام دهد ؟ در اینجا پنج نکته برای کمک به ایجاد یک تبلیغ ویدیویی آنلاین موثر برای کسب‌وکار کوچک تان آورده شده‌است .

۱. چند ثانیه اول را انتخاب کنید . ابتدای ویدئو شما حیاتی است . برای اجتناب از اینکه مشتریان احتمالی از تبلیغ خود صرف‌نظر کرده یا روی آن‌ها کلیک کنید، باید فورا ً توجه آن‌ها را جلب کنید . تبلیغ ویدئویی خود را با یک بیانیه آغاز کنید که به نفع افرادی که در بازار هدف شما هستند جرقه می‌زند . تلاش کنید تا مخاطبین خود را در چند ثانیه اول با حل یک مشکل مشترک ، و یا با به اشتراک گذاشتن چیزی که باعث می‌شود برند شما برجسته شود ، جلب کنید .

گاهی شما متوجه خواهید شد که تبلیغات ویدئویی می‌تواند خاموش باشد ، بنابراین مهم است که تبلیغ خود را با جلوه‌های تصویری بزرگ شروع کنید که بینندگان را تشویق می‌کند تا به ویدئوی شما توجه کنند .

۲. مشخص کنید چه چیزی باعث می‌شود برند شما چه چیزی را به برند شما علاقه‌مند کند ؟ پاسخ این سوال را در آگهی ویدئویی خود با تاکید بر آنچه که شرکت تان را در کاری که انجام می‌دهد ، بزرگ می‌کند ، پاسخ دهید . به بینندگان بگویید که چرا برند شما منحصر به فرد و متفاوت از دیگران است . موفقیت‌های خود را به اشتراک بگذارید . سابقه موفقیت تان را برای موفقیت در نظر بگیرید . شما حتی می‌توانید testimonials و بازخورد مثبت مشتریان را نیز در بر داشته باشید . هر چه بیشتر منافع شرکت خود را مشخص کنید ، تبلیغ شما موثرتر خواهد بود . smallbusinessbc

۳- زمان‌بندی ویدئوی شما (Ad) از تبدیل تبلیغ خود به یک مستند خودداری کنید . اکثر آگهی‌های ویدئویی به صورت آنلاین ۳۰ ثانیه یا کم‌تر هستند . این طول بهینه را در نظر داشته باشید چون فیلمنامه را برای ویدئو درست می‌کنید .

به عبارت دیگر ، اگر از ویدئو برای موقعیت یابی نشان تجاری استفاده می‌کنید ، ویدیوهای طولانی‌تر می‌توانند موثر باشند . به عنوان مثال ، اگر یک داستان درباره برند خود تعریف می‌کنید که یک مشتری یا نماینده شرکت را مشخص می‌کند، یک ویدئو بیشتر ایده‌آل خواهد بود .

در هر صورت ، ضروری است که محتوای غیر ضروری را حذف کنید و پیام خود را تا جایی که ممکن است ارسال کنید تا بینندگان تماشا کنند و درگیر شوند .

۴. به بینندگان بگویید که چرا ویدئوی شما باید به بینندگان بگوید که چرا باید برند شما را انتخاب کنند . چه چیزی محصولات و یا خدمات شما را " حق انتخاب مناسب " می‌سازد ؟ چه یک ارزش عالی ، گارانتی نامحدود ، و یا تکنولوژی انحصاری برای ایجاد یک محصول منحصر به فرد باشد ، باید به بینندگان دلیلی برای رفتن با شرکت خود بدهید . مهم است که در هنگام برنامه‌ریزی و فیلمبرداری تبلیغات ویدئویی آنلاین خود بر این نکته تاکید کنید .

۵. از یک تماس برای عمل استفاده کنید . هدف هر تبلیغ تشویق مردم به انجام نوعی اقدام است . تبلیغ شما نباید متفاوت باشد . این فراخوانی برای اقدام ( CTA ) را می ‌توان از طریق گرافیک و متن به آن اضافه کرد .

به طور ایده‌آل ، بهتر است که شرکت CTA را در انت‌های ویدیو بگنجانید . برای مثال ، برای نشان دادن این که چگونه می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند، برای تخفیف ثبت‌نام کنید ، یا محصولات و خدمات خود را بخرید .

یک ویدئوی موثر برای نمایندگی مجاز (Ad ) ایجاد کنید . حالا شما درک کنید که چطور یک واکنش به تبلیغ ویدئویی خود ایجاد کنید . چه چیز دیگری لازم است در فرآیند خلاق در نظر بگیرید ؟ در اینجا چند نکته دیگر برای حفظ ذهن در هنگام ایجاد یک تبلیغ ویدیویی آنلاین برای کسب‌وکار کوچک شما آورده شده‌است .

حل یک مساله ؟ مساله حل مساله شما چیست ؟ شما چطور این کار را می‌کنید ؟ یک تبلیغ ویدیویی خوب یک مشکل را نشان می‌دهد و به بینندگان نشان می‌دهد که چگونه آن را توسط برند حل خواهند کرد .

از یک اسکریپت استفاده کنید - ضروری است قبل از ایجاد محتوا در هر فرمت ، به خصوص زمانی که به ویدئو می‌رسد ، یک برنامه را کنار هم قرار دهید . سعی نکن از آن استفاده کنی ! یک اسکریپت برای تبلیغ ویدئویی خود ایجاد کنید که شامل اجزای مهم ذکر شده در بالا باشد . بعد از انجام این کار ، آن را توسط دوستان ، خانواده و کسانی که درک خوبی از برند شما دارند مورد بررسی قرار دهید . بازخورد برای ایجاد تنظیمات لازم بسیار ارزشمند است .

یک سکو انتخاب کنید - زمانی که تبلیغ ویدئویی خود را تولید و ویرایش کرده‌اید ، آپلود مطالب به یک سکوی کیفیت مهم است . مسائل میزبانی ویدیو آخرین چیزی هستند که شما می‌خواهید . در حال حاضر، YouTube ، Vimeo و Facebook بیش‌ترین انتخاب را برای آپلود مطالب ویدئویی دارند . شما می‌توانید از هر سه گزینه برای گسترش دسترسی به ویدئو استفاده کنید .

از بینندگان خلاق استفاده کنید تا آگهی‌های بازرگانی را به صورت آنلاین ببینند و از آن‌ها عکس بگیرید . یک فرمت یا سبک منحصر به فرد انتخاب کنید که به برند شما اجازه می‌دهد در هنگام جذاب کردن به بازار هدف خود را تبلیغ کند . هرچه بیشتر خلاق باشید ، ویدئوی شما بیشتر از محتوای رقبا خواهد بود .

این نکات را در ذهن خود داشته باشید و یک تبلیغ ویدیویی آنلاین برای کسب‌وکار کوچک خود ایجاد کنید . چه هدف شما افزایش فروش ، یا به رسمیت شناختن برند باشد، شما بازاریابی ویدیویی را برای یک استراتژی موثر خواهید یافت .

اپیزود فیلم بازدید : 88 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

 

تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند. ویکی پدیا

 

 

کاربردهای مهم تبلیغات در بازارهای صنعتی عبارتند از: ۱ . ایجاد آگاهی ۲ . تعریف می‌کند که از کانال توزیع ۳ تعریف شده‌است . ارزان‌تر ۴ . دسترسی به خرید ، ۵ روز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . حمایت از واسطه‌ها ۶ . نگهداری از مشتری یا ساختمان سلطنت .

تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی موجود برای کمک به یک سازمان صنعتی جهت دستیابی به اهداف بازاریابی خود می‌باشد . بازاریابی ویدیویی

این تنها بخشی از ترکیب ارتباطات است ؛ یک شرکت همچنین می‌تواند از طریق تبلیغات و یا روابط‌عمومی و از طریق تبلیغات مختلف تجاری از طریق نیروی فروش ارتباط برقرار کند .

موارد زیر می‌تواند استفاده از تبلیغات در بازارهای صنعتی باشد :

۱. آگاهی ایجاد کنید : از آنجا که مشتریان از یک سری فرایندهای خرید استفاده می‌کنند ، بسیاری از پارامترها باید در نظر گرفته شوند ، تبلیغ به تنهایی منجر به فروش نخواهد شد . اما می ‌توان از آن برای ایجاد آگاهی در بین مشتریان استفاده کرد تا در زمان بررسی فروشندگان جایگزین ، مشتریان آگهی را به خاطر آورند .

در زمان انتشار یک محصول جدید به بازار ، آگاهی از وجود آن می‌تواند از طریق تبلیغات منتقل شود .

۲. تعریف و تمجید از کانال توزیع :

استفاده از تبلیغات نیز به کانال توزیع انتخاب‌شده بستگی دارد . اگر نیروی فروش به کار گرفته شود ، تبلیغات راه را برای آن‌ها با ایجاد اولویت فروشنده باز می‌کند . زمانی که مشتریان از یک شرکت آگاه هستند ، اعتبار آن ، محصولات آن و مقام آن در صنعت ، افراد فروشنده اعتماد به نفس بیشتری دارند و از این رو موثرتر هستند.

اگر عمده فروشان ، خرده فروشان و یا واسطه‌ها دیگر استخدام شوند ، آگهی‌های تبلیغاتی در توافق با اطلاعات تماس واسطه‌ها منتشر می‌شوند .

۳. ارزان‌تر : در داخل تبلیغات ترکیبی ارتباطات راه بسیار ارزان‌تر برای رسیدن به مصرف کنندگان بزرگ است ، برخلاف هزینه بالای فراخوان فروش . برخلاف تماس‌های فروش ، تبلیغات می‌تواند از وسایل عاطفی برای افزایش آگاهی شخصی از پیام استفاده کند ، هر چند که تبلیغ به تنهایی فروش را به دست نمی‌آورد و باید تعریف شود .

۴. رسیدن به تاثیرات : بسیاری اوقات بازار صنعتی از the در شرکت مشتری آگاه نیست. در سایت edu.mx می توانید مطالب مفیدی راجع به این بخوانید. همان طور که برای رسیدن به آن‌ها در تبلیغات تصمیم‌گیری لازم می‌شود ، می‌تواند یک راه‌حل باشد . The بعد از دیدن آگهی با شرکت صنعتی برای اطلاعات تماس پیدا می‌کنند در نتیجه خودشان را برای ارتباط بعدی شناسایی می‌کنند .

۵. حمایت از middlemen :

واسطه‌ها شامل توزیع کنندگان ، خرده فروشان و غیره هستند و تولید کننده باید اطمینان حاصل کند که محصولات او از مشتریان آگاه هستند . این واسطه‌ها محصولات رقیب را نیز حمل می‌کنند و علاقه بیشتری به حاشیه‌های آن‌ها دارند . از این رو ، تبلیغات باید با ارائه اطلاعات به مشتریان با اطلاعات محصولات شرکت ، از واسطه‌ها پشتیبانی کند.

۶. حفظ مشتری یا ساختمان سلطنتی : برای مثال ، دوپون ، شرکتی که nylon و تفلون را کشف کرد که امروزه کاربردهای متنوعی دارد ، ممکن است به طور منظم در تحقیقات جدید خود تبلیغ کند . یک محصول جدید باید روابط مشتری را افزایش دهد .

 

این می‌تواند یک عدد رایگان برای آن‌ها فراهم کند، به طوری که به آن‌ها در مورد نحوه افزایش ارزش محصول توصیه شود.

اپیزود فیلم بازدید : 155 شنبه 14 تیر 1399 نظرات (1)

افرادی که پس از دیدن یک آگهی تلویزیونی ، تغییری را در ارجحیت دادن به کالای مورد نظرثبت میکنند. سه برابر بیشتر از دیگران از آن کالا خریداری میکنند.
سازمان های تحقیقاتی نیز میزان یادآوری آگهی های تلویزیونی را می سنجند.که این روش بسیار مطبوع آگهی دهندگان است اما برخی از انواع آگهی های تلویزیونی که ثمرات بالای یادآوری را بدست می آورند، در تغیر ارجحیت کالا مکره پایین را دریافت میکنند. پس به نظر میرسد هیچ همبستگی بین یادآوری و خرید وجود ندارد من ترجیح میدهم که به تغیرات اولویت تجاری تکیه کنم.
من کار را با صحبت درباره هفت نوع آگهی تلویزیونی که تواناییشان در تغییر ارجحیت نام تجاری در میان مردم بالای میانگین بوده و سه نوع دیگر که در این لحظه پایین میانگین هستندآغاز میکنم.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

طنز

عمل متعارف همیشه بر این موضع بوده است که مردم کالاهایی را میخرند که معتقدند مغذی اند و کارو و زحمت را کم میکنند یا از لحاظ پولی مقرون به صرفه اند. نه به این خاطر که تولید کننده لطیفه هایی در تلویزیون ، آن را توصیه میکند.
کلودهاپکینز ، پدر تبلیغات جدید میگوید هیچ کس از دلقک ها کالا نمیخرد.
فکر میکنم در دوران هاپکینز چنین بود و دلیل دارم که تا همین اواخر هم این گونه بوده اما اخرین موج تحلیل عاملی آشکار میسازد که در حال حاضر طنز و شوخی هم میتواند منجر به فروش شود . این امر خیال مرا خیلی راحت کرد. من همیشه به خاطر رد آگهی های تلویزیونی با مزه ای که برای تایید به من ارجاع می شده از خود متنفر بودم .
اما باید هشدار بدهم که نویسندگان خیلی کمی می توانند آگهی های با مزه ای بنویسند که واقعا بامزه باشند. اگر جزو این عده نادر نیستید، پس از امنحانش هم صرف نظر کنین.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

نمایش گوشه ای از زندگی

در این آگهی ها یک هنر پیشه با دیگری درباره مزایای یک محصول صحبت میکند. به ترتیبی که تقریبا نمایانگر زندگی واقعی است . در پایان فرد شکاک متقاعد میشود که خمیردندان شما واقعا دندان های سالم تری را برای بچه ها به ارمغان می آورد.
این نمایشنامه ها مورد به مورد به موفقیت دست یافته اند. آگهی نویسان از این شیوه نفرت دارند چون به نظر آن ها روشی پیش پا افتاده است و همینطور به لحاظ که چنین گسترده و برای چنین مدت طولانی به کارگرفته شده اند . اما برخی بنگاه ها قطعات موفقی تولید کرده اند که نه تنها فروش را بالا برده بلکه واقعی و جذاب هم بوده اند.

 

مطالب بیشتر:  انواع تیزر 

 

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

گواهی دادن 

موثرترین آگهی های تلویزیونی در قالب اظهارنظر ، آنهایی هستند که مصرف کنندگان وفادار شما درباره کالایتان شهادت می دهند.
درست وقتی که نمی دانند از آنها فیلمبرداری می شود. مصاحبه کننده وانمود می کند که مشکلی را درباره محصول یافته است و مصرف کننده وفادار به دفاع از آن برمیخیزد . بیننده با این شیوه بسیار بیشتر متقاعد میشود تا وقتی که به سادگی نظرش را درباره آن محصول بپرسیم. اینجا مثالی از این دست می آورم :
صحنه روبروی سک پمپ بنزین شرکت شل است . هنرپیشه ای را میبینیم که به هیئت یک فروشنده بنزین در آمده است .
گوینده این مرد یک تقلید کار است او واقعا یک فروشنده شل نیست وی تلاش میکند که مصرف کنندگان را از خرید محصول شل باز دارد .بگذارید جریان را از طریق این دوربین مخفی پی بگیریم.
فروشنده شل: شرط میبندم با سوپر شل مسافت کمتری طی میکنی
خانم لونگو (یک مشتری): نه خیلی خوبه به نظر یک پنی پس انداز یک پنی درامد است
فروشنده شل : نه بابا آخه تو راجع به بنزین چه می دانی
خانم لونگو: این سگ کوچولو را این پشت می بینی من این سگ کوچولو را خریدم چون در مصرف عذا صرفه جویی میکند. حالا هم میتوانم با سوپر شل صرفه جویی کنم.
فروشنده شل : این یک حرف توخالی و بی معناست.
خانم لونگو: شما کاملا در اشتباهید این بهترین بنزین است ببین اگر من جای آنها بودم ، تورا اخرج میکردم.
گوینده : ما یک فرصت دیگر به او میدهیم . چون شمارا وادار به گفتن مطالب جالبی درباره یوپر کرده است .
وقتی از مصرف کنندگان وفادار استفاده می کنید از آنهایی که چنین برخورد صریح و مستقیمی دارند پرهیز کنید ، چون بینندگان فکر میکنند آنها بازیگر حرفه ای هستند. هرچه اجرا آماتوری باشد اعتبار بیشتری خواهد داشت .
یک بنگاه فرانسوی یک رختشوی ۸۰ ساله را به عنوان قهرمان مبارزه تبلیغاتی برای ماشین لباس شویی انتخاب کرد . این پیرزن چاق و پرچین چروک را سه چهارم مردم فرانسه میشناسند و فروش ماشین لباس شویی از رده چهارم به دوم صعود کرد. استفاده از شخصیت های غیرمتعارف قدرت آگهی های تلویزیونی را برای تغییر ترجیح کالا در مشتریان با درصد بالایی افزایش می دهد.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

نمایش هایی که نشان میدهند محصول شما چقدر خوب عمل میکند از لحاظ ترغیب مصرف کنندگان بالاتر از میانگین هستند .

این نمایش ها نباید کسل کننده باشند. برای نشان دادن قدرت مقوا اینترنشنال پیپر بر روی یک دره باریک پلی از مقواهایی ساخت و کامیونی را از روی آن عبور داد.
دفتراگیلوی و ماثر در پاریس قدرت چسبندگی یک چسب را با زدن آن به تخت کفش های گوبنده و آویزان کردن وارونه آن از سقف نشان داد . او درهمین وضعیت درباره محسنات محصول آغاز به سخن کرد.
اگر از نمایشی استفاده میکنید که محصول شمارا با محصول رقیبان مقایسه می کند. قبل از اینکه اسم رقیب را بیاورید ، درباره اش دوباره فکر کنید.
در آلمان این کار غیرقانونی است اما دولت ایالات متحده این کار را به عنوان ارائه اطلاعاتی که به مصرف کننده در گرفتن یک تصمیم آگاهانه کمک می کند، مجاز میشمارد. تحقیقات انجام شده توسط اگیلوی و ماثر نشان می دهد که آگهی های تلویزیونی که از محصولات رقیب نام میبرند کمتر مقبول قرار میگیرند و اغلب گیج کننده اند این تمایل در بینندگان هست که فکر کنند. کالایی که می خواهید تحقیر کنید . قهرمان آگهی های تلویزیونی شماست.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

راه حل مشکل

این روش قدمت خود تلویزیون را دارد. شما مشکلی را به بیننده نشان میدهید که برایش بسیار آشناست، بعد نشان میدهید که محصولتان چگونه آن را حل می کند.
یکی از بهترین آگهی های تلویزیونی مشکل گشا که تا به حال دیده ام در مدارس هند برای کبریت های ترین ساخته شد . شروع کار با نمایش مردی است که نمی تواند یک کبریت معمولی را در هوای مرطوب جنوب هند روشن کند و از این بابت عصبانی و بی حوصله است . ناگهان همسر آراسته و خونسرد با یک بسته کبریت ترین که فوری روشن می شود به فریادش می رسد.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

تولید و ساخت تیزر تبلیغاتی در tolofilm.com

چهره های حراف 

این اسم خنده داری برای آن دسته از آگهی های تلویزیونی است که در آن یک مرد حراف درنمای درشت شروع به قطار کردن عباراتی در برشمردن مزایای یک محصول می کند. کارکنان بنگاه ها آن ها را خلاق نمی دانند و دلخوشی از آن ندارند ، اما تعدادی از آگهی دهندگان هنوز از آن ها استفاده می کند، چون در تغیر ارجحیت کالا بالاتر از میانگین اند.
چهره های حراف مخصوصا برای معرفی کالاهای جدید ، مناسبند. بیش از یکصد نوع مارک جدید سیگار در سال های اخیر در آلمان معرفی شده اند و تنها موردی که موفق بود توسط یک چهره حراف در تمام دوران ، جان هاوسنت باشد که می گفت کارکنان اسمیت بارنی از روش قدیمی و خارج از رده برای پول درآوردن استفاده می کنند. آنها آن را بدست اوردند.
به عنوان کسی که قبلا فروشنده خانه به خانه بوده است باید این اعتقاد راسخ خود را اعلام کنم که اگر دو دقیقه وقت تلویزیون را در اختیار داشته باشم می توانم هر محصولی را روی کره زمین بفروشم، پیشنهادی نیست.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم 

شخصیت ها

در برخی آگهی های تلویزیونی از یک شخصیت برای فروختن محصول طی یک دوره چند ساله استفاده می شود. شخصیت نماد زنده محصول می شود – مانند تیتوس مودی نانوای قدیمی پوشیده از آرد نیوانگلندی که مدت ۲۶ سال درباره مزایای نان پپریچ فارم صحبت کرد ، یا کورا که قهوه ماکسول هاوس را برای هفت سال فروخت . اگر شخصیت انتخابی متناسب با محصولات باشد توانایی او برای تغییر ارجحیت کالا بالاتر از میانگین است.

اپیزود فیلم بازدید : 38 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (1)

فیلمبرداری از کنگره ها ، سمینارها و گردهمایی ها کار مشکل و دشواری است زیرا مستلزم نگاهی تخصصی ریزبینانه و موشکافانه است .
با فیلمبرداری از کنفرانسها ، گردهمایی ها و همایش ها می‌توانید علاوه بر شرکت کنندگان ، افرادی که در کنفرانس حاضر نبودند را نیز در جریان آن قرار دهید.
ما به شما کمک می‌کنیم تا از سمینارهای خود که برای مشتریان و کارکنانتان بسیار مهم هستند، خروجی با کیفیتی در اختیارتان قرار بدهیم.
ما خدمات مورد انتظارتان را با در نظر گرفتن بودجه و محدودیت زمانی‌تان به بهترنین نوع به شما ارائه می‌دهیم .

{ عکاسی صنعتی از جمله تخصص هایی هست که شاید هرکسی بر آن واقف نباشد ، اپیزود فیلم به خود افتخار میکند که میتواند با گرفتن عکس هایی جذاب 📷 و موثر باعث رونق کار شما شود. }

فیلمبرداری کنگره

فیلمبرداری کنگره

گروه حرفه ای فیلبرداری ما از تمام فعالیت ها و رویدادها فیملبرداری می کنند به طوری که هر وقت فیلم را ببینید با وجود این که در همایش حضور داشتید برای شما جذاب و دیدنی است .
ما با در اختیار داشتن تیمی حرفه ای و با تجربه در این زمینه هرگونه نگرانی در مشتری را به کمترین حد ممکن رسانده تا با ارائه خدمات مناسب خاطره ای خوشایند در ذهن مشتریان و حاضرین به یادگار بگذارد .

 


اپیزود فیلم بازدید : 117 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (0)

 

 تصویربرداری از همایش ها ، کنفرانس ها و سمینارها

در هر یکی از همایش ها کنفرانس ها و سمینارهایی که برگزار می شود جمعی از اندیشمندان ، بزرگان و متخصصین ، نخبگان حضور دارند . بنابراین هر سمینار یا کنفرانس مربوط به یک مرکز علمی معتبر و همایش ادارات و شرکت هاست . این افراد بر اساس رویکرد های حرفه ای گرد هم می آیند تا در بستری مناسب برخی مسائل و مشکلات را بررسی و راه حل هایی را ارائه کنند و دیگران را نیز در جریان امور قرار دهند.

فیلمبرداری همایش

بنابراین در همه این همایش ها حضور گروه فیلمبرداری نقش مهمی دارد تا بتواند از جلسات و کنفرانس ها به بهترین شکل ممکن تصویربرداری شود تا بعد ها بشود از فیلم های آن ها استفاده های بسیاری انجام دارد . بهتر است بدانید که فیلمبرداری از همایش و سمینار های علمی تخصصی کار دشوار و پیچیده ای است زیرا نگاهی تخصصی و ریزبین می طلبد تا بتوان از عمق اهداف جمع ، نتایج را دریافته و با تصویربرداری های هوشمندانه در آینده آن را برای اهداف بعدی ساماندهی کرد . در صورتی که به کنفرانس های بین المللی و بزرگ توجه شود معنا و مفهوم عمیقی از ورای جمع آنان می توان دریافت که همگی با هنرمندی تیم متخصص ما در ضبط این مجالس به بهترین شکل و با بهترین کیفیت ممکن می شود .

اپیزود فیلم بازدید : 20 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (0)

فیلمبرداری صنعتی

فیلمبرداری صنعتی به طور کلی فعالیتی است که طی آن تصویری برای تبلیغ محصول یا کالایی خاص ساخت می شود،شاید عنوان تصویرسازی برای تبلیغات تجاری می توان به عنوان جایگزین در زبان فارسی مورد استفاده قرار گیرند ولی ما در این مقاله از همان واژه فیلمبرداری صنعتی بهره جسته ایم.

وجوه هنری در آثار فیلمبرداری صنعتی با دیده شک و تردید دیگران و ماهیت هنری این آثار را زیر سوال می برند. از آنجایی که فیلمبرداری صنعتی کاری است که عموما از طرف یک سفارش دهنده ومحصولی خاص به هنرمندان تصویرساز ارجاع می شود، به ویژه هنگامی که این آثار با کارهایی که صرفاً هنری است و در آنها هنرمند برای بیان احساسات خود کاملا آزاد است مقایسه شود. می‌توان اذعان کرد که فیلمبرداری صنعتی یکی از شاخص ترین جنبه های فیلمبرداری به معنی  عام آن است. این گرایش از فیلمبرداری بیشترین وابستگی را به مخاطب و بیننده خود دارد چرا که باید نظر بینندگان را به خود جلب کند. پیام خود را به آنان منتقل کرده و در آخر رضایت بیننده را از تماشای اثر به خود جلب  نماید  و آنان را برای خرید کالا و خدمات  ترغیب کند.

فیلمبرداری صنعتی

شاید بتوان گفت هر اثر هنری که موضوع خاصی را برای مخاطب تبلیغ می‌کنند فیلمبرداری صنعتی باشد، چنانچه بر سر این موضوع در بین هنرمندان و منتقدان هنری اختلاف‌نظرهای گسترده‌ای وجود دارد. بسیاری از منتقدان هنری به دارا بودن تاریخچه فیلمبرداری به معنای عام آن مورد پژوهش قرار گیرد و این بدان دلیل است که فیلمبرداری صنعتی در اثر پیشرفت و تحول  فیلم برداری  شکل گرفت و سپس بر اثر گذشت زمان به عنوان هنری نوپا و مستقل راه خودرا  پیشرفت در پیش گرفت.

می توان گفت که امروزه فیلمبرداری صنعتی به طور اعم باید دو ویژگی اصلی داشته باشد،  منطق تجسمی سادگی سادگی ، مبتنی است بر حفظ فضایی گشاده در سطح تصویر به کارگیری شکل های محکم و زنده نما با شکل هایی که زود دیده می شود  و  به  سهولت هویتشان  معلوم و معنیشان مفهوم گردد.

 

فیلمبرداری صنعتی

گروه هنری فیلمبرداری

یک اثر تبلیغاتی هنگامی تا که به مرحله  چاپ برسد باید فرآیند خاصی را طی کنند و در واقع هنرمندان مختلفی در انجام یک تبلیغات با یکدیگر همکاری می نمایند. در کشور های باسابقه در زمینه فیلمبرداری صنعتی این امر توسط یک گروه منسجم هنر اجرا و سازماندهی می شود، د راس این گروه مدیر هنری قرار می گیرد و مسئولیت او  انتخاب ایده اصلی  شعار  تبلیغاتی و هدایت دیگر اعضای گروه است. این ایده و طرح کلی سفارش به  تصویر ساز تبلیغاتی ارجاع میشود  با توجه به مضمون کار و با مشورت مدیر هنری که تکنیک لازم را برای اجرای کار  برمی‌گزیندطرح پیشنهادی خود را به صورت طراحی ابتدایی به مدیر هنری تسلیم می کندبعد از انتخاب طرح مورد نظر یک طراح گرافیک باید با توجه به طرح و مضمون آن، قلم مناسب را برای نوشتن شعار تبلیغاتی به انضمام رنگ و شیوه اجرایی آن به مدیر هنری پیشنهاد دهد و سپس یک صفحه آرا جای نوشته ها را در تصویرسازی مشخص نماید حتی اگر به تکنیک عکاسی در ارائه کار نیاز باشد یک عکاس باید تصاویر مورد نظر را فراهم نماید و در اختیار مدیر هنری قرار دهد.

اپیزود فیلم بازدید : 32 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

 سوالاتی از قبیل :
 برای ساخت تیزر تبلیغاتی چه مقدار بودجه باید در نظر گرفت ؟
 لوکیشن مناسب ، چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟
 مدت زمان ساخت تیزر چند روز به طول می انجامد ؟
 ایده ساخت تیزر معمولا چگونه مطرح میشود ؟ ( توسط کارفرما یا شرکت ساخت تیزر)
 پربازده ترین بستر برای پخش تیزر کدام است ؟ ( تلویزیون “حتی رایگان” ، نمایشگاه     ها ، شبکه های اجتماعی و…)
مواردی است که به احتمال زیاد به ذهن هر کارفرمایی خطور کرده و چالش هایی را برای ایشان به وجود آورده است لذا مشاوران حاضر در این سامانه با داشتن تخصص و تجارب لازم سعی در پاسخگویی و راهنمایی به کارفرمایان محترم را دارند.  بازاریابی ویدیویی

از مهمترین فعالیت های موسسه ی اپیزود فیلم ساخت تیزر تبلیفاتی است . در دنیای امروز تبلیغات عنصر اصلی در آگاهی ، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات ، برندها و شرکت ها شناخته می شود . در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای ، محیطی ، چاپی و … ) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند .
از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود ،لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند.

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

// به ما اعتماد کنید و ما هم جواب اعتمادتان را به نحوی می دهیم که جزو مشتریان ثابت ما شوید //

ساخت تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید ، تولید و پس از تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه ، انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری🎥، صداگذاری 🎤 ، تدوین و … از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر انجام می شوند .
استراتژی ، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی ما در ساخت تیزر می باشد . یکی از مهمترین اصول انتخاب قالب درست برای آگهی تبلیغاتی و نمایش خلاقانه تر پیام است . قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها می توان به قالب داستانی –انمیشن سه بعدی و دو بعدی موشن گرافیک ترکیبی اشاره داشت .

اپیزود فیلم بازدید : 54 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (1)

ساخت فیلم صنعتی نقش بالایی در میزان فروش محصولات صنعتی دارد . دلیل آن هم عدم امکان یا وقت حضور مشتریان در کارخانه است . با در اختیار داشتن یک فیلم صنعتی می توانید کمترین زمان و به بهترین نحو ، خدمات موسسه و شرکت خود را به مخاطبانتان معرفی نمایید . فیلم صنعتی نقش مهمی در بالا بردن میزان فروش و در نتیجه آن میزان تولید دارد. فیلم صنعتی یک ژانر مهم و همچنین دشوار در مستندسازی می باشد .

شرکت طلوع فیلم؛ نیز نیروی مجربی در زمینه ساخت فیلم صنعتی دارد.

ساخت فیلم صنعتی

ما در اپیزود فیلم با استفاده از تیم کارگردانی با تجربه برنامه ریزی از پیش استفاده هوشمندانه از تجهیزات تکنیک های تصویربرداری مناسب با پروژه صداگذاری اصولیو با کیفیت تدوین صحیح و اصولی شیوه صحیح نورپردازی استفاده به جا و مناسب از موشن گرافیک های جذاب استفاده از جلوه های ویژه سینمایی نریشن با صدای گوینده ی حرفه ای تصویربرداری هوایی و … ما در موسسه ی اپیزود فیلم قصد این را داریم تا با کیفیت ترین و بهترین فیلم را برای شما تولید کنیم .

 

 
اپیزود فیلم بازدید : 29 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

فیلمسازی مستند

در این بخش با زبان ساده میخوام بگم همه فیلم ها مستند هستند(به غیر از فیلمهایی که با استفاده از رایانه و جلوه های رایانه ای ساخته میشن) چون همشون واقعیاتی رو که جلو دوربین اتفاق میوفته رو ضبط میکنن.
اما به نظر من فرقی که فیلم مستند ( یا اون چیزی که به عنوان فیلم مستند میشناسیم ) با انواع داستانی میکنه اینکه توی فیلم های داستانی شخصیت ، حوادث ، مکان ها بازسازی میشن که داستان رو به پیش ببرن ولی توی مستند سوژه  است که بیننده رو تا آخر با خودش همراه میکنه.
 
برای ساخت فیلم مستند به چه چیزی نیاز داریم؟
شما از لحظه ای که دوربین رو برای ثبت تصاویر در دست میگیرید در واقع به نوعی وارد دنیای اعجاب انگیز سینما میشید حال اگر حرفی برای گفتن داشته باشید و شیوه ای برای بیان حرفهاتون پیدا کنین اونوقته که میتونین عمر هنریتون توی این عرصه بیشتر کنین و بیننده های پرو پا قرصی هم برای خودتون پیدا کنین.

فیلمسازی مستند

فیلمسازی مستند

دوربین مناسب برای فیلمسازی

۱) دوربین باید حداقل کیفیت قابل پخش رو داشته باشه.
۲) دوربین باید امکان انتخاب های دستی رو برای وایت بالانس و فوکوس ودیافراگم داشته باشد.
۳) دوربین باید امکان نصب لنز های الحاقی فیلتر های مختلف و پروژکتور رو داشته باشه.
۴) فیش مناسب برای وصل میکروفون و هدفون رو داشته باشه.
طول مدت یک صحنه مساله ای مهم در موقع تصویربرداری به شمار میره.
مثلا یک لانگ شات یا تمام نما که توی اون عده زیادی باید نشون داده بشن نیاز به نمایش طولانی تری داره تا یک نمای درشت که اون چای خوردن یک نفرو میبینیم.
از قبل دونستن مدت نماهایی که در فیلم نهایی که ازشون استفاده میشه سبب صرفه جویی توی فیلم گرفته شده و زمان تلف شده میشه.
 

پس صحنه ها باید چه طولی داشته باشن؟

میشه حساب کرد که یک نمای درشت مثلا ۵-۲ ثانیه براش کافیه و یه نمای لانگ شات یا تمام نما ۱۲-۱۰ ثانیه وقت میخواد که دیده بشه.نباید زیاد فیلم گرفت. اطراف یه موضوع گشتن و نماهای متعدد کرفتن بهتره تا برداشتن یه نمای طولانی از یک زایه که بیننده را کسل میکنه و اطلاعات جدید به اون نمیده.

 

 

فیلمسازی مستند

فیلمسازی مستند

اصول هنری مونتاژ فیلم چه هستند؟

اول باید تمامی فیلم هایی که گرفته شده اند بازبینی شوند و رمان پلانهایی که میخواهید از آنها در فیلم استفاده شود بر  روی کاغذ یادداشت شود به این ورق شات لیست یا لیست پلانها میگویند. به این ترتیب زمان مونتاژ فیلم دچار سردرگمی نمیشویم.بازدید مکرر فیلم این امکان را میدهد تا قبل از آغاز کار برای پیوند نهایی آنچه زائد درآورده شود. نماهای پرتو دیده و کم نور یا ناواضح  – نماهای تکان خورده در آورده شود و کلا هرچه که به فیلم صدمه میزنه باید دور زده شه.
 

انواع مختلفی از فیلم های مستند که در موسسه اپیزود فیلم ساخته میشود بدین صورت میباشد:

مستند تبلیغاتی

مستند صنعتی

مستند خبری

مستند علمی

مستند تاریخی 

مستند اجتماعی

منبع: سایت اپیزود فیلم

اپیزود فیلم بازدید : 27 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

ساخت موزیک ویدیو

موزیک ویدیو فیلم چند دقیقه ای کوتاهی می باشد که یک قطعه ی موسیقی را در سبک های مختلف به طور مثال پاپ ، راک ، رپ ، سنتی  به تصویر می کشد. امروزه موزیک ویدیوها برای جنبه ی تجاری و افزایش فروش آلبوم ها و فروش بلیت های کنسرت ها ساخته می شوند. تاریخچه ی ساخت موزیک ویدیو به طور دقیق معلوم نمی باشد ولی می توان گفت که در سال ۱۹۸۰ زمانی که MTV فرمت آن ها را مشخص کرد مورد توجه اکثریت مردم قرار گرفت . از سال ۱۹۸۰ به بعد بود که کلمه ی موزیک ویدیو همگانی شد و همه به این اسم او را می شناختند.

امروزه در دنیا خوانندگان برای بهتر دیده شدن تمایل زیادی به ساخت کلیپ تصویری برای موزیک هایشان دارند . ساخت  موزیک ویدیو دارای  تاثیر بسیار بالایی برای جذب مخاطب و شناخته شدن خواننده به مردم می باشد . در قدیم که ساخت موزیک ویدیو رایج نبود مردم بیشتر صدای خوانندگان را می شناختند و تصویر آن ها را ندیده بودند . یک موزیک ویدیو خوب باید بتواند تمام چیزهایی که خواننده می خواسته با ترانه و موسیقی به شنونده انتقال بدهد را به صورت تصویری و با جذابیت بالا انتقال دهد .  موزیک ویدئو باید  بتواند اثر کار را چند برابر کند زیرا تلفیق موسیقی و تصویر تاثیر پذیری بیشتری برای مخاطبان دارد . استفاده از تجهیزات و تکنیک های روز سینمایی ، لوکیشن های جذاب ، نوشتن سناریو و انتخاب عوامل ساخت و انتخاب بازیگران از وظایفیست که تیم سازنده ی موزیک ویدئو اپیزود فیلم به خوبی می تواند از پس آن بر آید .

 

موزیک ویدیو

امروزه با وجود  پیشرفت تکنولوژی و تکنیک های روز سینمایی در سال های اخیر  می توان موزیک ویدیو را به اشکال مختف و حتی در ژانرهای مختلف سینمایی ساخت . یک موزیک ویدئو می تواند داستانی رئال باشد یا اینکه تلفیقی از رئال و انمیشن باشد یا کلا به صورت انیمیشنی باشد . می توان با استفاده از پرده سبز و جلوه های ویژه سینمایی تصاویر فوق العاده ای خلق کرد . در گذشته برای ساخت موزیک ویدئو هزینه ی بالایی باید پرداخت می شد زیرا خواننده و بقیه ی عوامل باید در لوکیشن های مختلفی حضور پیدا می کرند ولی از زمان پیدایش پرده سبز و جلوه های ویژه سینمایی هزینه هابه مراتب کمتر شده است . سعی ما بر این است تا با ساختن موزیک ویدئو های جذاب و دیدنی در بهتر دیده شدن و شناساندن خواننده ی های جوان و خلاق به مردم بهترین کلیپ را برایشان بسازیم . تیم سازنده ی اپیزود فیلم بعد از گوش دادن به موسیقی خواننده ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 1,161
  • بازدید کلی : 6,458