loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

در دنیایی کامل , مشتری ایده‌آل شما به طور غریزی می‌داند که شما کی هستید و چرا محصول تان برای آن‌ها مناسب است . هیچ سفر طولانی با مشتری وجود ندارد , و هیچ شب‌هایی را صرف مقایسه راه&

اپیزود فیلم بازدید : 22 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

در دنیایی کامل , مشتری ایده‌آل شما به طور غریزی می‌داند که شما کی هستید و چرا محصول تان برای آن‌ها مناسب است . هیچ سفر طولانی با مشتری وجود ندارد , و هیچ شب‌هایی را صرف مقایسه راه‌حل خود با رقیب تان نکنید .

در این دنیای ناقص ( و کم‌تر ترسناک ) , جایی که پیام‌های بازاریابی برای شما روشن نمی‌شوند , هر بار که چیز جدیدی می‌خریم , باید راه خود را در طول سفر مشتری طی کنیم .

سفر تصمیم مشتری چیست ?

سفر مشتری بسیار شبیه به یک ماجراجویی قدیمی است . در ابتدا , نقطه درد وجود دارد . چیزی در زندگی شما درست نیست . اجازه دهید بگویم شما واقعا ً چای می‌نوشید .

می‌توانید به مغازه بروید و برند x , y یا z را بخرید . این مرحله آشنایی است . شما می‌دانید که این راه‌حل‌ها یا از طریق تبلیغات , مکالمات , مقالات و یا توصیه‌های پایان‌ناپذیر عمه سو خارج هستند .

تلفن خود را بیرون بیاورید و شروع به تحقیق کنید . وقتی درباره چای عالی می‌خوانیم ( نه یک برند واقعی ) شما هرگز درباره آن چیزی نشنیده اید , اما زمانی که به درون نظرات و ویدیوهای یوتیوب می‌روید و در مورد کاربردهای فراوان آن یاد می‌گیرید , آن را به سه گزینه برتر خود تقسیم کنید .

محتوای بیشتری می‌خوانید . شما یک فیلم ویدئویی را در یوتیوب می‌بینید و تنها دیدن تیم عالی شما را مشتاق می‌کند که آن را امتحان کنید . تبلیغات در بازار صنعتی

تصمیم می‌گیرید و خرید می‌کنید . زمانی که منتظر سفارش خود هستید , کمی بیشتر در اطراف محصول مطالعه می‌کنید تا مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته‌اید . وقتی بسته شد , شما اولین فنجان را درست می‌کنید . چه خوب !

گویی با استفاده از جادو یک ایمیل از تیم بازاریابی محتوا دریافت می‌کنید که از شما برای خرید تشکر می‌کند و به شما درباره روش‌های دیگری که می‌توانید از چای عالی استفاده کنید . طی چند ماه آینده , آن‌ها مطالب جالب ‌تری در مورد نوشیدنی‌های گرم و مصارف برای محصول ارسال می‌کنند . همانطور که شروع می‌کنید , آن‌ها یک کوپن برای خرید بعدی شما می‌فرستند . شما سفارش بعدی خود را انجام می‌دهید و شروع به گفتن به دوستان خود در مورد این که چای عالی چقدر عالی است , تبدیل کنید .

این سفر مشتری به طور خلاصه است . مسیری بسیار روشن برای خرید وجود دارد . شما از طریق پنج مرحله آگاهی , آشنایی , توجه , خرید و وفاداری حرکت می‌کنید . متاسفانه این خیلی ساده نیست .

ظهور رسانه‌های اجتماعی نحوه تعامل برند و مشتریان را تغییر داده‌است . مسیر تصمیم‌گیری مشتری یک مسیر نیست , بلکه یک چرخه است . ما همیشه در بخش‌های مختلف آن هستیم , چون اطلاعات و ویدیوهایی ما را به جلو می‌کشند یا به عقب می‌رانند .

این روزها ما دسترسی دائمی به اطلاعات داریم . تبلیغات هدفمند شما را در اینترنت دنبال می‌کنند . ایمیل‌های بازاریابی صندوق پستی شما را پر می‌کنند . دوستان و همکارانم درباره آخرین چیزهایی که می‌خرند صحبت می‌کنند و , شما اطلاعاتی درباره ابزارها و محصولاتی که استفاده می‌کنند را دنبال می‌کنید .

سفر هرگز به پایان نمی‌رسد . زمانی که مشتری به مرحله وفاداری می‌رسد و شروع به توصیه کردن محصول خود می‌کند , هنوز به مرحله جادویی نرسیده اند که برای همیشه باقی بمانند . به همین دلیل است که بازاریابان استراتژی‌های حفظ وفاداری مانند جوایز وفاداری , معاملات ویژه برای مشتریان فعلی و ایجاد توالی‌های کمپین ایمیل برای حفظ محصول شان در ذهن خود ایجاد می‌کنند .

این قدرت فضای مجازی و موشن گرافیک را به رخ می کشد اینکه هر کسی می تواند با ساخت موشن حرفه ای جایی در فکر و قلب کاربران ایجاد کند. تیزر تبلیغاتی

* پشتیبانی از سفر مشتری از طریق خود . در هر مرحله , آن‌ها به انواع مختلفی از محتوا نیاز دارند تا آن‌ها را هدایت کنند و فرآیند تصمیم‌گیری خود را پشتیبانی کنند و ویدئو محیط مناسبی برای انجام آن است !

آگاهی از مرحله آگاهی می‌تواند مشکل باشد . مشتری احتمالی شما واقعا ً به دنبال چیزی برای خرید نیست , اما نیاز به رشد دارد .

استراتژی شما در این مرحله باید شناسایی شخصیت خریدار و بعد از آن باشد . منافع آن‌ها را درک کنید , نوع محتوایی که مصرف می‌کنند و انگیزه آن‌ها برای خرید .

در این ویدئو , دو تیم به اولین سفر دوچرخه‌سواری خود می‌روند و داستان‌هایی را درباره تجربه خود به اشتراک می‌گذارند . هیچ اشاره‌ای به محصولات یا لوازم خاصی نیست . در عوض , این ویدئو عشق ایده‌آل مشتری را به فضای باز در بر می‌گیرد .

هدف این است که برند خود را در مقابل مشتری ایده‌آل خود بگیرید . بسته به محصول شما می‌توانید ایجاد کنید:

فیلم‌های الهام‌بخش لذت بخش را برای این پرسش‌ها سرگرم‌کننده دارند که فیلم‌های خنده‌دار دارند که به حس مشترک نظرات شوخی شما در مورد موضوعات مشترک علاقمند می‌شوند .

شما خودتان را آشنا کرده‌اید و مشتری احتمالی شما می‌داند چه کسی هستید . در این مرحله , محتوای حمایتی شما باید کمی عمیق‌تر شود .

لیستی از سوالاتی را ایجاد کنید که مشتریان از آن‌ها می‌پرسند و فیلم‌هایی خلق می‌کنند که به آن‌ها پاسخ می‌دهند . چند گزینه مختلف پیشنهاد دهید که شامل محصول شما می‌شود , اما به طور کامل روی آن تمرکز نکنید . این باعث ایجاد اعتماد می‌شود . این سیستم مشتری را به محصول شما معرفی می‌کند در حالیکه نشان می‌دهد شما به کمک به آن‌ها برای یافتن بهترین راه‌حل برای نیازهای خود به جای اینکه فقط محصول خود را هل دهید , علاقمند هستید . این کار برای برندها بهتر از قیمت است .

با فرمت ویدئو بازی کنید . شما می‌توانید فیلم , راهنما یا حتی تریلر ایجاد کنید .

توجه به مشتری کاملا ً مطمئن است که شما به چیزی نیاز دارید . در حال حاضر , شما در لیست گزینه‌های برتر خود با نام‌های دیگر رقابت می‌کنید . محتوای حمایتی برای این مرحله تماما ً در مورد تمایز خود از گروه هاست .

برنامه‌های آموزشی کوتاه ایجاد کنید و به مشتریان احتمالی نشان دهید که چگونه محصول شما مشکلات خود را حل می‌کند . برای موثرتر کردن این مشتریان , مشتریان واقعی شهادت می‌دهند . اضافه کردن یک آزمایش ثابت اجتماعی به آن‌ها یادآوری می‌کند که محصول شما توسط همسالان خود آزمایش شده‌است .

همچنین می‌توانید مطالعات موردی را ایجاد کنید که مزایای استفاده از محصول شما را برجسته کند و داده‌های واقعی را از مشتریان خود به اشتراک بگذارید . این سبک ویدئو به طور خاص موثر است اگر نتایج ملموس را با داستان موفقیت به اشتراک بگذارید . اعداد مهم هستند , اما نکته مهم فروش این است که محصول شما به مشتری دیگری در رسیدن به رویایش کمک کرده‌است .

بیشتر خریدها با داستان فراگیر زندگی ما متناسب هستند . یک جفت کفش فقط کفش نیستند . آن‌ها " وسیله‌ای برای زندگی و زنده ماندن هستند . از ویدئو برای نشان دادن مشتریان احتمالی تان استفاده کنید .

به خاطر داشته باشید , این بزرگ‌ترین است ! هر ویدئوی ساخته‌شده برای این مرحله نیازمند تماس قوی با عمل است . بازاریابی ویدیویی

خرید برای محصولات پیچیده‌تر , ویدیوهایی کوتاه که مشتری را از هر مرحله می‌گیرد می‌تواند واقعا ً مفید باشد .

هدف اصلی شما در اینجا نگه داشتن مشتری از بالا بردن و هدایت آن‌ها از طریق چند مانع است . حمایتی و شفاف باشید و آن راه‌حل‌ها را برجسته کنید . خرید چیزها می‌تواند دردی باشد . وظیفه شما انگیزه دادن به مشتری از طریق درد است تا آن‌ها بتوانند پاداش را بدست آورند .

وفاداری به ایجاد وفاداری بلافاصله پس از خرید شروع می‌شود . راه‌های مختلفی وجود دارد که یک برنامه وفاداری می‌تواند از طریق نقاط , تمبرها , کوپن‌ها یا حتی از طریق برنامه‌های پرداختی ( مانند نخست‌وزیر آمازون ) ساخته شود . از ویدئوها می‌توان برای افزایش وفاداری مشتری در هر یک از این موارد استفاده کرد . برای مثال , شما می‌توانید یک ویدئو تهیه کنید که از مشتری برای خرید تشکر می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که بعد چه اتفاقی می‌افتد . در حالت ایده‌آل , شما یک کمپین پرورش ایمیل برای مدیریت ارتباط با مشتری ( مدیریت ارتباط با مشتری ) دارید که " آماده حمایت از آن‌ها و شروع وفاداری به ایجاد وفاداری است .

ویدئو ابزاری عالی برای استفاده در طول مبارزات پرورشی است . شما می‌توانید راهنماهای پیشرفته‌ای ایجاد کنید که نشان می‌دهند مشتریان شما چگونه می‌توانند بیشتر محصول شما را بسازند . این نشان‌دهنده تعهد شما به تجربه آن‌ها و ادامه اعتماد به ساختمان است .

همچنین می‌توانید فیلم‌هایی درباره به روز رسانی محصول و دیگر داستان‌های موفقیت مشتری ایجاد کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 1,145
  • بازدید کلی : 6,442