loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

تبلیغات هدفمند می تواند بهترین تصمیم بازاریابی باشد که یک تبلیغ کننده می تواند در بخشهای غذا ، مواد غذایی و آشپزی اتخاذ کند. تبلیغات در این مکان ها دشوار است و به یک استراتژی خاص نیاز دارد. به طور عمد

اپیزود فیلم بازدید : 42 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

تبلیغات هدفمند می تواند بهترین تصمیم بازاریابی باشد که یک تبلیغ کننده می تواند در بخشهای غذا ، مواد غذایی و آشپزی اتخاذ کند. تبلیغات در این مکان ها دشوار است و به یک استراتژی خاص نیاز دارد. به طور عمده ، لازم است کمپین های تبلیغاتی راه اندازی شود که در آن مشتری های خاص می توانند محصولات بسیار خاصی را در صورت نیاز پیدا کنند.

بنابراین تبلیغات هدفمند دقیقاً چگونه کار می کند؟ چگونه شرکت های غذایی می توانند روی تبلیغات هدفمند بپرند و از آن استفاده کنند؟

تبلیغات هدفمند چیست؟

تبلیغات هدفمند نوعی تبلیغات آنلاین است که بر مخاطبانی با صفات بسیار خاص تمرکز می کند. این صفات بر اساس مارک یا محصولی است که تبلیغ می شود. غالباً ، این صفات جمعیتی ساده مانند نژاد ، جنس ، سن ، اقتصاد ، درآمد و غیره است. آنها همچنین می توانند جزئیات بیشتری داشته باشند ، مانند طرفداران بسیار ظریف نوع خاصی از آشپزی یا موقعیت جغرافیایی. تبلیغات هدفمند همچنین می تواند براساس مواردی مانند ارزشهای شخصی ، تیپ شخصیتی ، نظرات ، سبک زندگی ، سابقه مرورگر و خرید و فعالیتهای دیگر قابل اندازه گیری باشد.

تبلیغات هدفمند به دلیل مفهوم ترجیح قوی ، بر صفات کاملاً ویژه متمرکز است. مصرف کنندگان با نیازهای بسیار خاص به احتمال زیاد با تبلیغ کالایی که مطابق با علایق ، نیازها و ترجیحات منحصر به فرد آنها باشد ، درگیر می شوند. تبلیغات هدفمند اساساً "اتلاف" را از بین می برد و تبلیغات هدفمند فقط به جای تبلیغات در مقیاس عظیم عمومی ، فقط برای مصرف كنندگانی كه احتمال خرید محصول بسیار زیاد است ، به نظر می رسد.

هنگامی که تبلیغ کنندگان تصور می کنند که بازار هدف آنها کیست ، وقت آن است که به تبلیغات هدفمند بپردازیم. این شامل یافتن بهترین مکان های ممکن برای قرار دادن تبلیغات است تا افراد خاص بتوانند آنها را دقیقاً در زمان مناسب پیدا کنند.

برای شرکت های مواد غذایی و مواد غذایی ، مکان بسیار خوبی برای شروع وبلاگ های دستور العمل است. هدف قرار دادن بلاگ های دستورالعمل شامل عنصری که یک مارک از طریق یک بنر تبلیغ می کند ، یک روش عالی برای تبلیغات هدفمند است. اگر یک خواننده وبلاگ دستور العمل برای تهیه دستور العمل های پای سیب جستجو می کند ، قرار دادن تبلیغات برای پوسته پای در آن صفحه دقیق به شما کمک می کند تا جمعیت مورد نظر شما را در کجای آن قرار دهد و به چه کالایی نیاز دارد.

آژانس های تبلیغاتی چه کاری انجام می دهند؟

تبلیغ کنندگان باید مشتری مورد نظر خود را بدانند

برای اینکه بازاریابی هدفمند واقعاً کارساز باشد و یک ROI مناسب داشته باشد ، تبلیغ کنندگان باید مصرف کنندگان هدف خود را از داخل و خارج بشناسند. قبل از ایجاد مبارزات تبلیغاتی واقعی ، باید مقدار قابل توجهی از تحقیقات بازار انجام شود تا بفهمید چه کسی به محصولی که یک مارک خاص ایجاد کرده است ، نیاز دارد. برخی از روشهای تحقیق در بازار شامل موارد زیر است:

در ازای دریافت چیزی ، مانند کد کوپن یا هدیه رایگان ، نظرسنجی های ایمیل و سایر اشکال تحقیقات بازار را ارسال کنید. برخی از مشوق ها باید لحاظ شود.

برای یافتن مکالمه در مورد نام تجاری نام تجاری خود یا خود از گوش دادن های اجتماعی استفاده کنید.

بررسی کنید مخاطبان شما از کدام کانال های اجتماعی استفاده می کنند مانند شبکه های اجتماعی ، انجمن ها ، وبلاگ ها و غیره

ببینید رقابت از نظر بازاریابی چه می کند.

اطمینان حاصل کنید که یک شخصیت خریدار قبل از غرق شدن در تحقیقات بازاریابی در یک منطقه خاص جمعیتی توسعه یافته است.

از مصاحبه ها ، گروه های متمرکز و مشاهده کلی مشتری استفاده کنید.

ببینید مشتریان فعلی در مورد نام تجاری چه می گویند و نیازهای منحصر به فرد آنها چیست.

هنگامی که تبلیغ کنندگان درک درستی از مخاطبان هدف خود داشته باشند ، می توان یک کمپین تبلیغاتی با عناصر متناسب با آن جمعیت شناسی ایجاد کرد.

نکات مهمه بازاریابی ویدیویی

هدف گذاری غذا با تبلیغات Gourmet

Gourmet Ads مفتخر است که طیف گسترده ای از گزینه های هدف گیری را از طریق سرور آگهی و DSP اولیه ما ارائه دهد. این منابع متنوع آگهی اطمینان حاصل می کند که مشتریان ما می توانند از عملکرد عالی مبارزات انتخاباتی و موفقیت کلی برخوردار شوند.

برخی از گزینه های هدف قرار دادن غذا که ما ارائه می دهیم عبارتند از:

هدف گذاری دستور العمل

هدف قرار دادن عناصر

هدف قرار دادن آشپزی

هدف گذاری رژیم

هدف قرار دادن لوازم آشپزخانه

پلت فرم ما همچنین به شدت بر مخاطبان ، رفتار ، مبارزات انتخاباتی ، زمینه ای ، رژیم غذایی ، تحویل غذا ، مکان ، تحویل مواد غذایی و هدف گذاری جمعیتی متمرکز است. تقریباً هر تبلیغ کننده غذا و شراب در آنجا می تواند از یک یا چند مورد از این گزینه های هدفگیری بهره مند شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 1,136
  • بازدید کلی : 6,433