loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

تبلیغات تقریبا ً ۹۰ درصد از تصمیمات مصرف‌کننده برای خرید کالا و خدمات را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این نه تنها شامل رسانه‌های سنتی ، مانند تلویزیون ، چاپ ، رادیو و بیلبوردهای بیرونی

اپیزود فیلم بازدید : 24 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

تبلیغات تقریبا ً ۹۰ درصد از تصمیمات مصرف‌کننده برای خرید کالا و خدمات را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این نه تنها شامل رسانه‌های سنتی ، مانند تلویزیون ، چاپ ، رادیو و بیلبوردهای بیرونی ، اما مفاهیم جدیدتر مانند تبلیغات اینترنتی و موبایل نیز می‌شود . با بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی در دسترس ، صاحبین کسب‌وکار ممکن است در مورد مزایای تبلیغات تلویزیونی نسبت به سایر واسطه‌ها تعجب کنند . در حقیقت ، تبلیغات تلویزیونی از هر رسانه دیگری سود می‌برد و آن را به استفاده موثر از دلارهای تبلیغاتی تبدیل می‌کند .

تبلیغ تلویزیونی می‌تواند به شما کمک کند به روشی هدفمند به مخاطبان بزرگ‌تر دست پیدا کنید ، به گونه‌ای که مشتریان بدانند و به آن‌ها اعتماد کنند.

دسترسی به مخاطبان بزرگ‌تر در بین مزایای تبلیغات تلویزیونی فرصتی است برای رسیدن به مخاطبان انبوه با یک نقطه تبلیغ . تماشای تلویزیون ، معمول‌ترین فعالیت‌های اوقات فراغت ملی است ، و آمریکایی‌ها به طور متوسط هر روز پنج ساعت به تماشای تلویزیون می‌پردازند . علاوه بر این، مطالعات نشان داده‌اند که ۶۰ درصد از مصرف کنندگان احتمالا ً پس از بازدید از یک تبلیغ تلویزیونی در مقایسه با تنها کمی بیش از ۴۰ درصد برای مشاهده آنلاین یا بیشتر رسانه‌های اجتماعی ، خرید می‌کنند .

در مقابل ، مخاطبان رادیویی نسبت به تعداد بیشتری از ایستگاه‌های محلی در مقایسه با تلویزیون ، بیشتر بخش‌بندی و کوچک‌تر می‌شوند . از آنجا که ایستگاه‌های تلویزیونی محلی کم‌تر هستند ، مخاطبان به بخش‌های بزرگ‌تری از افرادی که تبلیغ شما را می‌بینند ، پخش می‌شوند . همچنین ، جذابیت گسترده تلویزیون ممکن است مشتریان را نسبت به تبلیغات تلویزیونی در مقایسه با رسانه‌های دیگر پذیرا باشد . بسیاری از مخاطبان به تبلیغات تلویزیونی که به خوبی ساخته شده‌اند علاقه‌مند هستند و این تبلیغات در تبلیغات محبوب در تبلیغات سوپر بول نشان داده می‌شوند. بازاریابی ویدیویی

توانایی هدف برای مخاطب خود دیگر مزایای تبلیغات در تلویزیون ، توانایی هدف قرار دادن مخاطبین خاص و گسترش دسترسی به تشویق بیشتر در رسانه‌های اجتماعی است . تبلیغ کنندگان می‌توانند مخاطبین خود را با خرید نقاط تبلیغ در طول نمایش جمعیت شناختی مورد نظر خود هدف قرار دهند . به عنوان مثال ، در حالی که یک میخانه محلی و توری می‌تواند در طول رویداده‌ای ورزشی تبلیغ کند ، تولید کنندگان اسباب‌بازی ممکن است بخواهند در کارتون‌های صبح روز شنبه تبلیغ کنند . صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با ایستگاه‌های تلویزیونی مستقل یا محلی تبلیغ کنند تا تمرکز جمعیتی را محدود کنند .

هر دو سطح دسترسی و آگاهی نشان تجاری را می‌توان گسترش داد چون تبلیغ کنندگان بینندگان را تشویق می‌کنند تا در حین استفاده از خروجی‌های اضافی و خروجی‌های رسانه‌های اجتماعی با محصول خود درگیر شوند . بیش از ۷۰ درصد بینندگان تلویزیون از یک وسیله اضافی مانند تبلت یا گوشی هوشمند در هنگام تماشای تلویزیون استفاده می‌کنند و اغلب در همان زمان با دوستان خود به صورت آنلاین مشغول هستند . تبلیغ کنندگان می‌توانند با آموزش به بینندگان برای ورود به وب سایت شان به صورت آنلاین یا بازدید از وب سایت آن‌ها را تشویق کنند . بینندگان بیشتر احتمال دارد که دوستان خود را در مورد محصولی که به تازگی آگهی یا جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولی که به آن علاقه دارند جستجو کنند .

تلویزیون Gathers یکی از حضار را مخاطب قرار داد و هیچ رقابت دیگری مزایای دیگری از تبلیغات تلویزیونی نیست . حتی اگر فقط برای چند ثانیه ، یک تبلیغ تلویزیونی تنها محصول شما را در کانون توجه قرار می‌دهد . این در تضاد با روزنامه‌ها ، دایرکتوری‌های تلفن یا دیگر رسانه‌های چاپی است که در آن‌ها تبلیغات نسبتا ً کوچک بوده و مستقیما ً در کنار تبلیغات رقیب قرار می‌گیرند . در رادیو ، شنوندگان بارها با عوض کردن صفحه رادیو به چندین ایستگاه گوش می‌دهند ، بنابراین تبلیغ کنندگان ممکن است نیاز به تبلیغ در بسیاری از ایستگاه‌ها برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود داشته باشند و مصرف کنندگان ممکن است با محصولات رقبا مواجه شوند .

Delivers Cost گرچه تبلیغات تلویزیون برای تولید بیشتر از تبلیغات دیگر هزینه‌بر است و زمان هوای تجاری می‌تواند گران‌قیمت باشد ، مطالب تبلیغاتی در تلویزیون از همه مهم‌تر است زیرا مصرف کنندگان آن را بالاتر از واسطه‌ها قرار می‌دهند . آن از پیچیدگی جلوتر از هر رسانه دیگری برخوردار است ، زیرا هم تحریک بصری و هم شنوایی را ترکیب می‌کند . زاویه دوربین جالب ، و ترکیب تصاویر و کلمات تنها هیجان‌انگیزتر است ، بلکه دیدگاه واقعی‌تر از یک محصول نسبت به یک عکس ثابت را می‌دهد . تبلیغات تلویزیونی توانایی نشان دادن یک محصول را دارد ، استفاده از آن را نشان داده و مزایای مالکیت یا مصرف را توضیح می‌دهد . https://smallbusiness.chron.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,139
  • بازدید کلی : 6,436