loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

آیا می خواهید در مورد یک فیلم آینده سر و صدا ایجاد کنید؟ در مورد ساخت کمپین تبلیغاتی برای عرضه محصول آینده چطور؟ زمان یک کمپین تبلیغاتی تیزر است.   یک کمپین تبلیغاتی تیزر ، به اصطلاح واقعی ، با

اپیزود فیلم بازدید : 46 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

آیا می خواهید در مورد یک فیلم آینده سر و صدا ایجاد کنید؟ در مورد ساخت کمپین تبلیغاتی برای عرضه محصول آینده چطور؟ زمان یک کمپین تبلیغاتی تیزر است.

 

یک کمپین تبلیغاتی تیزر ، به اصطلاح واقعی ، با استفاده از تبلیغات معلق و اسرارآمیز برای ایجاد علاقه و تعامل منجر به یک کمپین بزرگتر ، مخاطب را مسخره می کند. مبارزات تیزر می تواند اشکال مختلفی داشته باشد - انفجار رمزآلود ایمیل ، یک پست مبهم در شبکه های اجتماعی ، یک کلیپ ویدیویی آویز صخره - هر چیزی که باعث ایجاد کنجکاوی شود و مکالمات را شروع کند. هدف نهایی یک کمپین تبلیغاتی تیزر تبلیغات پیش بینی کلی است ، و باعث ایجاد کشش آلی نسبت به یک کمپین متمرکزتر در مسیرهای بعدی می شود.

تبلیغات تیزر یک تبلیغ واحد نیست بلکه دو قسمت است مجموعه ای از تبلیغات بهم مرتبط (تبلیغات تیزر) و افشاگر نهایی معروف به مبارزات تبلیغاتی از نقطه ارتباطات از نظر ، یک کمپین به عنوان مجموعه ارتباطات از قبل برنامه ریزی شده تعریف می شود فعالیت های طراحی شده توسط عوامل تغییر در رفتار گیرنده در مدت زمان مشخص شده . به طور گسترده بر اساس هدف ، ارتباطات است مبارزات انتخاباتی به سه دسته تقسیم می شوند: کمپین های بازاریابی / تبلیغاتی و ارتباطات عمومی کمپین ها کمپین تبلیغاتی به معنای یک سری هماهنگ پیوند یافته است تبلیغات با یک ایده یا موضوع واحد.

هنگامی که تصمیم گرفتید یک کمپین تبلیغاتی تیزر برای راه اندازی شما مناسب است ، چگونه شروع می کنید؟ خبر خوب این است که این نوع فشارها آنقدر مبهم و نامشخص است که هیچ راهی برای نزدیک شدن به آن وجود ندارد. برای مشاهده تاثیر تیزر تبلیغاتی بر کمپین های تبلیغاتی، اینجا کلیک کنید. استفاده از چندین کانال می تواند در جلب مخاطبان بیشتر و جلب توجه بیشتر بسیار مفید باشد. رسانه های اجتماعی به دلیل دسترسی گسترده و فرصت های شغلی ، یک روش شروع محبوب هستند. برخی از مشترکات تیزرهای موفق گذشته عبارتند از: تعلیق بودن ، سرمایه گذاری مخاطبان و خیلی زود فاش نشدن.

Guerilla marketing | Advertising with a viral effect - IONOS

یک تبلیغات خوب تبلیغاتی تقریباً چیزی نمی گوید ، اما به نوعی باعث می شود مخاطب برای فاش شدن تلاش کند. در اینجا چند نمونه جذاب از کمپین تبلیغاتی موثر و پر سر و صدا آورده شده است:

 

IHOB

IHOP پس از اعلام خبر تغییر نام آینده در خانه پنکیک معروف ، در توییتر و یک نقطه تلویزیونی همه را غافلگیر کرد. بعد از تقریباً 8 میلیون بازدید و حدس های بیشمار بعداً ، IHOP نشان داد كه "b" جدید به معنای همبرگر است و تغییر نام موقت ابتكار بازاریابی برای تبلیغ این ماده غذایی (كه از سال 1958 به طور نامحسوس در فهرست به چشم نمی خورد) بود.

 

فانتزی

 

خواننده تبدیل به نماد مد شد ریحانا یک سری تیزر ویدیویی را در سال قبل از انتشار خط آرایشی زیبایی Fenty در اینستاگرام منتشر کرد. چندین کلیپ ویدیویی از زنانی که هشتگ و شرح دلخواه دارند ، با انتشار شایعات ، باعث حس کنجکاوی و انتظار بسیاری از طرفداران وی شده است. پس از اولین خط (همزمان با هفته مد NYC) ، مشخص شد که Fenty آرایش متنوع و گسترده ای را هدف قرار داده است. نتیجه موفقیت نامطلوبی برای نامزدی فنتی بوده است. یک ماه قبل از راه اندازی ، اینستاگرام مارک فنتی تقریباً 2 میلیون دنبال کننده داشت. روز راه اندازی ، بیش از 600 هزار نفر دنبال کننده بیشتر داشت. یکی از بزرگترین آرایش های صورت گرفته تا کنون!

بعد از اکران موفقیت آمیز اولین فیلم Deadpool ، دور دوم بازاریابی تیزر تبلیغاتی شوخی نداشت (گرچه خنده دار بود). بازاریابی برای Deadpool 2 شامل یک سری طولانی از تیزرهای ویدیویی ضد قهرمان معروف بدنام در سناریوهای کاملاً تصادفی (نقاشی باب راس ، یک ویدیو موسیقی تفسیری سلین دیون) بود. پست های رسانه های اجتماعی ادامه داشت که ددپول خط آب نبات خود را شروع می کند ، کتاب رنگ آمیزی خود و به عنوان سخنگوی تکیلا را ایجاد می کند. پس از همه شیرین کاری های مفصل ، Deadpool 2 در آخر هفته افتتاحیه خود بیش از 125 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، کمپین تبلیغاتی می تواند یک روش ارزشمند برای ایجاد موارد زیر قبل از شروع بازاریابی سخت باشد. آنها می توانند بازار را آزمایش کنند و قبل از نهایی شدن همه چیز براساس پاسخ مصرف کننده ، برای ایجاد اصلاحات مورد استفاده قرار گیرند. آنها می توانند روشی ابتکاری و م toثر برای ایجاد تعامل و شروع سیر مخاطب به سمت تبلیغات متمرکز باشند. برخی از کمپین تبلیغاتی مورد علاقه شما کدام بوده است؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات و روند تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی فعلی ، به وبلاگ Deep Ads Thoughts مراجعه کنید. به علاوه ، وبلاگ Push n ’Pull ما را برای همه موارد در دنیای رسانه های دیجیتال و اجتماعی بررسی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 1,133
  • بازدید کلی : 6,430