loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

اپیزود فیلم بازدید : 31 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

بازاریابی ویدئو یک استراتژی است که هر صاحب کسب‌وکار کوچک باید در نظر بگیرد . نه تنها این شکل بازاریابی برای افزایش فروش و به رسمیت شناخته شدن برند موثر است ، بلکه توسط مشتریان نیز ترجیح داده می‌شود . به همین دلیل است که ایجاد یک تبلیغ ویدئویی موثر برای کسب‌وکار کوچک شما بسیار قدرتمند است .

بسته به مخاطبین خود ، اغلب بازارها ترجیح می‌دهند تا یک ویدیو آموزنده در مورد شرکت شما تماشا کنند تا در صفحه طولانی متن . در حال حاضر تبلیغات ویدیویی دیجیتال یک گرایش بازاریابی بالا است و کسب‌وکار کوچک شما می‌تواند با ایجاد یک تبلیغ ویدیویی آنلاین درگیر شود .

یک تبلیغ ویدیویی آنلاین یک ابزار عالی برای تبدیل سود به فروش و رشد برند شما در وب است . چه این سایت در وب سایت شما باشد، صفحه فیس بوک ، کانال یوتیوب ، eNewsletter و یا هر روش دیگری که به مشتریان خود عرضه می‌کنید .

چگونه یک ویدئوی موثر (Ad) بسازیم ؟

بنابراین ، چگونه چیزی را ایجاد می‌کنید که این کار را انجام دهد ؟ در اینجا پنج نکته برای کمک به ایجاد یک تبلیغ ویدیویی آنلاین موثر برای کسب‌وکار کوچک تان آورده شده‌است .

۱. چند ثانیه اول را انتخاب کنید . ابتدای ویدئو شما حیاتی است . برای اجتناب از اینکه مشتریان احتمالی از تبلیغ خود صرف‌نظر کرده یا روی آن‌ها کلیک کنید، باید فورا ً توجه آن‌ها را جلب کنید . تبلیغ ویدئویی خود را با یک بیانیه آغاز کنید که به نفع افرادی که در بازار هدف شما هستند جرقه می‌زند . تلاش کنید تا مخاطبین خود را در چند ثانیه اول با حل یک مشکل مشترک ، و یا با به اشتراک گذاشتن چیزی که باعث می‌شود برند شما برجسته شود ، جلب کنید .

گاهی شما متوجه خواهید شد که تبلیغات ویدئویی می‌تواند خاموش باشد ، بنابراین مهم است که تبلیغ خود را با جلوه‌های تصویری بزرگ شروع کنید که بینندگان را تشویق می‌کند تا به ویدئوی شما توجه کنند .

۲. مشخص کنید چه چیزی باعث می‌شود برند شما چه چیزی را به برند شما علاقه‌مند کند ؟ پاسخ این سوال را در آگهی ویدئویی خود با تاکید بر آنچه که شرکت تان را در کاری که انجام می‌دهد ، بزرگ می‌کند ، پاسخ دهید . به بینندگان بگویید که چرا برند شما منحصر به فرد و متفاوت از دیگران است . موفقیت‌های خود را به اشتراک بگذارید . سابقه موفقیت تان را برای موفقیت در نظر بگیرید . شما حتی می‌توانید testimonials و بازخورد مثبت مشتریان را نیز در بر داشته باشید . هر چه بیشتر منافع شرکت خود را مشخص کنید ، تبلیغ شما موثرتر خواهد بود . smallbusinessbc

۳- زمان‌بندی ویدئوی شما (Ad) از تبدیل تبلیغ خود به یک مستند خودداری کنید . اکثر آگهی‌های ویدئویی به صورت آنلاین ۳۰ ثانیه یا کم‌تر هستند . این طول بهینه را در نظر داشته باشید چون فیلمنامه را برای ویدئو درست می‌کنید .

به عبارت دیگر ، اگر از ویدئو برای موقعیت یابی نشان تجاری استفاده می‌کنید ، ویدیوهای طولانی‌تر می‌توانند موثر باشند . به عنوان مثال ، اگر یک داستان درباره برند خود تعریف می‌کنید که یک مشتری یا نماینده شرکت را مشخص می‌کند، یک ویدئو بیشتر ایده‌آل خواهد بود .

در هر صورت ، ضروری است که محتوای غیر ضروری را حذف کنید و پیام خود را تا جایی که ممکن است ارسال کنید تا بینندگان تماشا کنند و درگیر شوند .

۴. به بینندگان بگویید که چرا ویدئوی شما باید به بینندگان بگوید که چرا باید برند شما را انتخاب کنند . چه چیزی محصولات و یا خدمات شما را " حق انتخاب مناسب " می‌سازد ؟ چه یک ارزش عالی ، گارانتی نامحدود ، و یا تکنولوژی انحصاری برای ایجاد یک محصول منحصر به فرد باشد ، باید به بینندگان دلیلی برای رفتن با شرکت خود بدهید . مهم است که در هنگام برنامه‌ریزی و فیلمبرداری تبلیغات ویدئویی آنلاین خود بر این نکته تاکید کنید .

۵. از یک تماس برای عمل استفاده کنید . هدف هر تبلیغ تشویق مردم به انجام نوعی اقدام است . تبلیغ شما نباید متفاوت باشد . این فراخوانی برای اقدام ( CTA ) را می ‌توان از طریق گرافیک و متن به آن اضافه کرد .

به طور ایده‌آل ، بهتر است که شرکت CTA را در انت‌های ویدیو بگنجانید . برای مثال ، برای نشان دادن این که چگونه می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند، برای تخفیف ثبت‌نام کنید ، یا محصولات و خدمات خود را بخرید .

یک ویدئوی موثر برای نمایندگی مجاز (Ad ) ایجاد کنید . حالا شما درک کنید که چطور یک واکنش به تبلیغ ویدئویی خود ایجاد کنید . چه چیز دیگری لازم است در فرآیند خلاق در نظر بگیرید ؟ در اینجا چند نکته دیگر برای حفظ ذهن در هنگام ایجاد یک تبلیغ ویدیویی آنلاین برای کسب‌وکار کوچک شما آورده شده‌است .

حل یک مساله ؟ مساله حل مساله شما چیست ؟ شما چطور این کار را می‌کنید ؟ یک تبلیغ ویدیویی خوب یک مشکل را نشان می‌دهد و به بینندگان نشان می‌دهد که چگونه آن را توسط برند حل خواهند کرد .

از یک اسکریپت استفاده کنید - ضروری است قبل از ایجاد محتوا در هر فرمت ، به خصوص زمانی که به ویدئو می‌رسد ، یک برنامه را کنار هم قرار دهید . سعی نکن از آن استفاده کنی ! یک اسکریپت برای تبلیغ ویدئویی خود ایجاد کنید که شامل اجزای مهم ذکر شده در بالا باشد . بعد از انجام این کار ، آن را توسط دوستان ، خانواده و کسانی که درک خوبی از برند شما دارند مورد بررسی قرار دهید . بازخورد برای ایجاد تنظیمات لازم بسیار ارزشمند است .

یک سکو انتخاب کنید - زمانی که تبلیغ ویدئویی خود را تولید و ویرایش کرده‌اید ، آپلود مطالب به یک سکوی کیفیت مهم است . مسائل میزبانی ویدیو آخرین چیزی هستند که شما می‌خواهید . در حال حاضر، YouTube ، Vimeo و Facebook بیش‌ترین انتخاب را برای آپلود مطالب ویدئویی دارند . شما می‌توانید از هر سه گزینه برای گسترش دسترسی به ویدئو استفاده کنید .

از بینندگان خلاق استفاده کنید تا آگهی‌های بازرگانی را به صورت آنلاین ببینند و از آن‌ها عکس بگیرید . یک فرمت یا سبک منحصر به فرد انتخاب کنید که به برند شما اجازه می‌دهد در هنگام جذاب کردن به بازار هدف خود را تبلیغ کند . هرچه بیشتر خلاق باشید ، ویدئوی شما بیشتر از محتوای رقبا خواهد بود .

این نکات را در ذهن خود داشته باشید و یک تبلیغ ویدیویی آنلاین برای کسب‌وکار کوچک خود ایجاد کنید . چه هدف شما افزایش فروش ، یا به رسمیت شناختن برند باشد، شما بازاریابی ویدیویی را برای یک استراتژی موثر خواهید یافت .

اپیزود فیلم بازدید : 88 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

 

تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند. ویکی پدیا

 

 

کاربردهای مهم تبلیغات در بازارهای صنعتی عبارتند از: ۱ . ایجاد آگاهی ۲ . تعریف می‌کند که از کانال توزیع ۳ تعریف شده‌است . ارزان‌تر ۴ . دسترسی به خرید ، ۵ روز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . حمایت از واسطه‌ها ۶ . نگهداری از مشتری یا ساختمان سلطنت .

تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی موجود برای کمک به یک سازمان صنعتی جهت دستیابی به اهداف بازاریابی خود می‌باشد . بازاریابی ویدیویی

این تنها بخشی از ترکیب ارتباطات است ؛ یک شرکت همچنین می‌تواند از طریق تبلیغات و یا روابط‌عمومی و از طریق تبلیغات مختلف تجاری از طریق نیروی فروش ارتباط برقرار کند .

موارد زیر می‌تواند استفاده از تبلیغات در بازارهای صنعتی باشد :

۱. آگاهی ایجاد کنید : از آنجا که مشتریان از یک سری فرایندهای خرید استفاده می‌کنند ، بسیاری از پارامترها باید در نظر گرفته شوند ، تبلیغ به تنهایی منجر به فروش نخواهد شد . اما می ‌توان از آن برای ایجاد آگاهی در بین مشتریان استفاده کرد تا در زمان بررسی فروشندگان جایگزین ، مشتریان آگهی را به خاطر آورند .

در زمان انتشار یک محصول جدید به بازار ، آگاهی از وجود آن می‌تواند از طریق تبلیغات منتقل شود .

۲. تعریف و تمجید از کانال توزیع :

استفاده از تبلیغات نیز به کانال توزیع انتخاب‌شده بستگی دارد . اگر نیروی فروش به کار گرفته شود ، تبلیغات راه را برای آن‌ها با ایجاد اولویت فروشنده باز می‌کند . زمانی که مشتریان از یک شرکت آگاه هستند ، اعتبار آن ، محصولات آن و مقام آن در صنعت ، افراد فروشنده اعتماد به نفس بیشتری دارند و از این رو موثرتر هستند.

اگر عمده فروشان ، خرده فروشان و یا واسطه‌ها دیگر استخدام شوند ، آگهی‌های تبلیغاتی در توافق با اطلاعات تماس واسطه‌ها منتشر می‌شوند .

۳. ارزان‌تر : در داخل تبلیغات ترکیبی ارتباطات راه بسیار ارزان‌تر برای رسیدن به مصرف کنندگان بزرگ است ، برخلاف هزینه بالای فراخوان فروش . برخلاف تماس‌های فروش ، تبلیغات می‌تواند از وسایل عاطفی برای افزایش آگاهی شخصی از پیام استفاده کند ، هر چند که تبلیغ به تنهایی فروش را به دست نمی‌آورد و باید تعریف شود .

۴. رسیدن به تاثیرات : بسیاری اوقات بازار صنعتی از the در شرکت مشتری آگاه نیست. در سایت edu.mx می توانید مطالب مفیدی راجع به این بخوانید. همان طور که برای رسیدن به آن‌ها در تبلیغات تصمیم‌گیری لازم می‌شود ، می‌تواند یک راه‌حل باشد . The بعد از دیدن آگهی با شرکت صنعتی برای اطلاعات تماس پیدا می‌کنند در نتیجه خودشان را برای ارتباط بعدی شناسایی می‌کنند .

۵. حمایت از middlemen :

واسطه‌ها شامل توزیع کنندگان ، خرده فروشان و غیره هستند و تولید کننده باید اطمینان حاصل کند که محصولات او از مشتریان آگاه هستند . این واسطه‌ها محصولات رقیب را نیز حمل می‌کنند و علاقه بیشتری به حاشیه‌های آن‌ها دارند . از این رو ، تبلیغات باید با ارائه اطلاعات به مشتریان با اطلاعات محصولات شرکت ، از واسطه‌ها پشتیبانی کند.

۶. حفظ مشتری یا ساختمان سلطنتی : برای مثال ، دوپون ، شرکتی که nylon و تفلون را کشف کرد که امروزه کاربردهای متنوعی دارد ، ممکن است به طور منظم در تحقیقات جدید خود تبلیغ کند . یک محصول جدید باید روابط مشتری را افزایش دهد .

 

این می‌تواند یک عدد رایگان برای آن‌ها فراهم کند، به طوری که به آن‌ها در مورد نحوه افزایش ارزش محصول توصیه شود.

اپیزود فیلم بازدید : 155 شنبه 14 تیر 1399 نظرات (1)

افرادی که پس از دیدن یک آگهی تلویزیونی ، تغییری را در ارجحیت دادن به کالای مورد نظرثبت میکنند. سه برابر بیشتر از دیگران از آن کالا خریداری میکنند.
سازمان های تحقیقاتی نیز میزان یادآوری آگهی های تلویزیونی را می سنجند.که این روش بسیار مطبوع آگهی دهندگان است اما برخی از انواع آگهی های تلویزیونی که ثمرات بالای یادآوری را بدست می آورند، در تغیر ارجحیت کالا مکره پایین را دریافت میکنند. پس به نظر میرسد هیچ همبستگی بین یادآوری و خرید وجود ندارد من ترجیح میدهم که به تغیرات اولویت تجاری تکیه کنم.
من کار را با صحبت درباره هفت نوع آگهی تلویزیونی که تواناییشان در تغییر ارجحیت نام تجاری در میان مردم بالای میانگین بوده و سه نوع دیگر که در این لحظه پایین میانگین هستندآغاز میکنم.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

طنز

عمل متعارف همیشه بر این موضع بوده است که مردم کالاهایی را میخرند که معتقدند مغذی اند و کارو و زحمت را کم میکنند یا از لحاظ پولی مقرون به صرفه اند. نه به این خاطر که تولید کننده لطیفه هایی در تلویزیون ، آن را توصیه میکند.
کلودهاپکینز ، پدر تبلیغات جدید میگوید هیچ کس از دلقک ها کالا نمیخرد.
فکر میکنم در دوران هاپکینز چنین بود و دلیل دارم که تا همین اواخر هم این گونه بوده اما اخرین موج تحلیل عاملی آشکار میسازد که در حال حاضر طنز و شوخی هم میتواند منجر به فروش شود . این امر خیال مرا خیلی راحت کرد. من همیشه به خاطر رد آگهی های تلویزیونی با مزه ای که برای تایید به من ارجاع می شده از خود متنفر بودم .
اما باید هشدار بدهم که نویسندگان خیلی کمی می توانند آگهی های با مزه ای بنویسند که واقعا بامزه باشند. اگر جزو این عده نادر نیستید، پس از امنحانش هم صرف نظر کنین.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

نمایش گوشه ای از زندگی

در این آگهی ها یک هنر پیشه با دیگری درباره مزایای یک محصول صحبت میکند. به ترتیبی که تقریبا نمایانگر زندگی واقعی است . در پایان فرد شکاک متقاعد میشود که خمیردندان شما واقعا دندان های سالم تری را برای بچه ها به ارمغان می آورد.
این نمایشنامه ها مورد به مورد به موفقیت دست یافته اند. آگهی نویسان از این شیوه نفرت دارند چون به نظر آن ها روشی پیش پا افتاده است و همینطور به لحاظ که چنین گسترده و برای چنین مدت طولانی به کارگرفته شده اند . اما برخی بنگاه ها قطعات موفقی تولید کرده اند که نه تنها فروش را بالا برده بلکه واقعی و جذاب هم بوده اند.

 

مطالب بیشتر:  انواع تیزر 

 

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

گواهی دادن 

موثرترین آگهی های تلویزیونی در قالب اظهارنظر ، آنهایی هستند که مصرف کنندگان وفادار شما درباره کالایتان شهادت می دهند.
درست وقتی که نمی دانند از آنها فیلمبرداری می شود. مصاحبه کننده وانمود می کند که مشکلی را درباره محصول یافته است و مصرف کننده وفادار به دفاع از آن برمیخیزد . بیننده با این شیوه بسیار بیشتر متقاعد میشود تا وقتی که به سادگی نظرش را درباره آن محصول بپرسیم. اینجا مثالی از این دست می آورم :
صحنه روبروی سک پمپ بنزین شرکت شل است . هنرپیشه ای را میبینیم که به هیئت یک فروشنده بنزین در آمده است .
گوینده این مرد یک تقلید کار است او واقعا یک فروشنده شل نیست وی تلاش میکند که مصرف کنندگان را از خرید محصول شل باز دارد .بگذارید جریان را از طریق این دوربین مخفی پی بگیریم.
فروشنده شل: شرط میبندم با سوپر شل مسافت کمتری طی میکنی
خانم لونگو (یک مشتری): نه خیلی خوبه به نظر یک پنی پس انداز یک پنی درامد است
فروشنده شل : نه بابا آخه تو راجع به بنزین چه می دانی
خانم لونگو: این سگ کوچولو را این پشت می بینی من این سگ کوچولو را خریدم چون در مصرف عذا صرفه جویی میکند. حالا هم میتوانم با سوپر شل صرفه جویی کنم.
فروشنده شل : این یک حرف توخالی و بی معناست.
خانم لونگو: شما کاملا در اشتباهید این بهترین بنزین است ببین اگر من جای آنها بودم ، تورا اخرج میکردم.
گوینده : ما یک فرصت دیگر به او میدهیم . چون شمارا وادار به گفتن مطالب جالبی درباره یوپر کرده است .
وقتی از مصرف کنندگان وفادار استفاده می کنید از آنهایی که چنین برخورد صریح و مستقیمی دارند پرهیز کنید ، چون بینندگان فکر میکنند آنها بازیگر حرفه ای هستند. هرچه اجرا آماتوری باشد اعتبار بیشتری خواهد داشت .
یک بنگاه فرانسوی یک رختشوی ۸۰ ساله را به عنوان قهرمان مبارزه تبلیغاتی برای ماشین لباس شویی انتخاب کرد . این پیرزن چاق و پرچین چروک را سه چهارم مردم فرانسه میشناسند و فروش ماشین لباس شویی از رده چهارم به دوم صعود کرد. استفاده از شخصیت های غیرمتعارف قدرت آگهی های تلویزیونی را برای تغییر ترجیح کالا در مشتریان با درصد بالایی افزایش می دهد.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

نمایش هایی که نشان میدهند محصول شما چقدر خوب عمل میکند از لحاظ ترغیب مصرف کنندگان بالاتر از میانگین هستند .

این نمایش ها نباید کسل کننده باشند. برای نشان دادن قدرت مقوا اینترنشنال پیپر بر روی یک دره باریک پلی از مقواهایی ساخت و کامیونی را از روی آن عبور داد.
دفتراگیلوی و ماثر در پاریس قدرت چسبندگی یک چسب را با زدن آن به تخت کفش های گوبنده و آویزان کردن وارونه آن از سقف نشان داد . او درهمین وضعیت درباره محسنات محصول آغاز به سخن کرد.
اگر از نمایشی استفاده میکنید که محصول شمارا با محصول رقیبان مقایسه می کند. قبل از اینکه اسم رقیب را بیاورید ، درباره اش دوباره فکر کنید.
در آلمان این کار غیرقانونی است اما دولت ایالات متحده این کار را به عنوان ارائه اطلاعاتی که به مصرف کننده در گرفتن یک تصمیم آگاهانه کمک می کند، مجاز میشمارد. تحقیقات انجام شده توسط اگیلوی و ماثر نشان می دهد که آگهی های تلویزیونی که از محصولات رقیب نام میبرند کمتر مقبول قرار میگیرند و اغلب گیج کننده اند این تمایل در بینندگان هست که فکر کنند. کالایی که می خواهید تحقیر کنید . قهرمان آگهی های تلویزیونی شماست.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

راه حل مشکل

این روش قدمت خود تلویزیون را دارد. شما مشکلی را به بیننده نشان میدهید که برایش بسیار آشناست، بعد نشان میدهید که محصولتان چگونه آن را حل می کند.
یکی از بهترین آگهی های تلویزیونی مشکل گشا که تا به حال دیده ام در مدارس هند برای کبریت های ترین ساخته شد . شروع کار با نمایش مردی است که نمی تواند یک کبریت معمولی را در هوای مرطوب جنوب هند روشن کند و از این بابت عصبانی و بی حوصله است . ناگهان همسر آراسته و خونسرد با یک بسته کبریت ترین که فوری روشن می شود به فریادش می رسد.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

تولید و ساخت تیزر تبلیغاتی در tolofilm.com

چهره های حراف 

این اسم خنده داری برای آن دسته از آگهی های تلویزیونی است که در آن یک مرد حراف درنمای درشت شروع به قطار کردن عباراتی در برشمردن مزایای یک محصول می کند. کارکنان بنگاه ها آن ها را خلاق نمی دانند و دلخوشی از آن ندارند ، اما تعدادی از آگهی دهندگان هنوز از آن ها استفاده می کند، چون در تغیر ارجحیت کالا بالاتر از میانگین اند.
چهره های حراف مخصوصا برای معرفی کالاهای جدید ، مناسبند. بیش از یکصد نوع مارک جدید سیگار در سال های اخیر در آلمان معرفی شده اند و تنها موردی که موفق بود توسط یک چهره حراف در تمام دوران ، جان هاوسنت باشد که می گفت کارکنان اسمیت بارنی از روش قدیمی و خارج از رده برای پول درآوردن استفاده می کنند. آنها آن را بدست اوردند.
به عنوان کسی که قبلا فروشنده خانه به خانه بوده است باید این اعتقاد راسخ خود را اعلام کنم که اگر دو دقیقه وقت تلویزیون را در اختیار داشته باشم می توانم هر محصولی را روی کره زمین بفروشم، پیشنهادی نیست.

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم

چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم 

شخصیت ها

در برخی آگهی های تلویزیونی از یک شخصیت برای فروختن محصول طی یک دوره چند ساله استفاده می شود. شخصیت نماد زنده محصول می شود – مانند تیتوس مودی نانوای قدیمی پوشیده از آرد نیوانگلندی که مدت ۲۶ سال درباره مزایای نان پپریچ فارم صحبت کرد ، یا کورا که قهوه ماکسول هاوس را برای هفت سال فروخت . اگر شخصیت انتخابی متناسب با محصولات باشد توانایی او برای تغییر ارجحیت کالا بالاتر از میانگین است.

اپیزود فیلم بازدید : 38 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (1)

فیلمبرداری از کنگره ها ، سمینارها و گردهمایی ها کار مشکل و دشواری است زیرا مستلزم نگاهی تخصصی ریزبینانه و موشکافانه است .
با فیلمبرداری از کنفرانسها ، گردهمایی ها و همایش ها می‌توانید علاوه بر شرکت کنندگان ، افرادی که در کنفرانس حاضر نبودند را نیز در جریان آن قرار دهید.
ما به شما کمک می‌کنیم تا از سمینارهای خود که برای مشتریان و کارکنانتان بسیار مهم هستند، خروجی با کیفیتی در اختیارتان قرار بدهیم.
ما خدمات مورد انتظارتان را با در نظر گرفتن بودجه و محدودیت زمانی‌تان به بهترنین نوع به شما ارائه می‌دهیم .

{ عکاسی صنعتی از جمله تخصص هایی هست که شاید هرکسی بر آن واقف نباشد ، اپیزود فیلم به خود افتخار میکند که میتواند با گرفتن عکس هایی جذاب 📷 و موثر باعث رونق کار شما شود. }

فیلمبرداری کنگره

فیلمبرداری کنگره

گروه حرفه ای فیلبرداری ما از تمام فعالیت ها و رویدادها فیملبرداری می کنند به طوری که هر وقت فیلم را ببینید با وجود این که در همایش حضور داشتید برای شما جذاب و دیدنی است .
ما با در اختیار داشتن تیمی حرفه ای و با تجربه در این زمینه هرگونه نگرانی در مشتری را به کمترین حد ممکن رسانده تا با ارائه خدمات مناسب خاطره ای خوشایند در ذهن مشتریان و حاضرین به یادگار بگذارد .

 


اپیزود فیلم بازدید : 117 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (0)

 

 تصویربرداری از همایش ها ، کنفرانس ها و سمینارها

در هر یکی از همایش ها کنفرانس ها و سمینارهایی که برگزار می شود جمعی از اندیشمندان ، بزرگان و متخصصین ، نخبگان حضور دارند . بنابراین هر سمینار یا کنفرانس مربوط به یک مرکز علمی معتبر و همایش ادارات و شرکت هاست . این افراد بر اساس رویکرد های حرفه ای گرد هم می آیند تا در بستری مناسب برخی مسائل و مشکلات را بررسی و راه حل هایی را ارائه کنند و دیگران را نیز در جریان امور قرار دهند.

فیلمبرداری همایش

بنابراین در همه این همایش ها حضور گروه فیلمبرداری نقش مهمی دارد تا بتواند از جلسات و کنفرانس ها به بهترین شکل ممکن تصویربرداری شود تا بعد ها بشود از فیلم های آن ها استفاده های بسیاری انجام دارد . بهتر است بدانید که فیلمبرداری از همایش و سمینار های علمی تخصصی کار دشوار و پیچیده ای است زیرا نگاهی تخصصی و ریزبین می طلبد تا بتوان از عمق اهداف جمع ، نتایج را دریافته و با تصویربرداری های هوشمندانه در آینده آن را برای اهداف بعدی ساماندهی کرد . در صورتی که به کنفرانس های بین المللی و بزرگ توجه شود معنا و مفهوم عمیقی از ورای جمع آنان می توان دریافت که همگی با هنرمندی تیم متخصص ما در ضبط این مجالس به بهترین شکل و با بهترین کیفیت ممکن می شود .

اپیزود فیلم بازدید : 20 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (0)

فیلمبرداری صنعتی

فیلمبرداری صنعتی به طور کلی فعالیتی است که طی آن تصویری برای تبلیغ محصول یا کالایی خاص ساخت می شود،شاید عنوان تصویرسازی برای تبلیغات تجاری می توان به عنوان جایگزین در زبان فارسی مورد استفاده قرار گیرند ولی ما در این مقاله از همان واژه فیلمبرداری صنعتی بهره جسته ایم.

وجوه هنری در آثار فیلمبرداری صنعتی با دیده شک و تردید دیگران و ماهیت هنری این آثار را زیر سوال می برند. از آنجایی که فیلمبرداری صنعتی کاری است که عموما از طرف یک سفارش دهنده ومحصولی خاص به هنرمندان تصویرساز ارجاع می شود، به ویژه هنگامی که این آثار با کارهایی که صرفاً هنری است و در آنها هنرمند برای بیان احساسات خود کاملا آزاد است مقایسه شود. می‌توان اذعان کرد که فیلمبرداری صنعتی یکی از شاخص ترین جنبه های فیلمبرداری به معنی  عام آن است. این گرایش از فیلمبرداری بیشترین وابستگی را به مخاطب و بیننده خود دارد چرا که باید نظر بینندگان را به خود جلب کند. پیام خود را به آنان منتقل کرده و در آخر رضایت بیننده را از تماشای اثر به خود جلب  نماید  و آنان را برای خرید کالا و خدمات  ترغیب کند.

فیلمبرداری صنعتی

شاید بتوان گفت هر اثر هنری که موضوع خاصی را برای مخاطب تبلیغ می‌کنند فیلمبرداری صنعتی باشد، چنانچه بر سر این موضوع در بین هنرمندان و منتقدان هنری اختلاف‌نظرهای گسترده‌ای وجود دارد. بسیاری از منتقدان هنری به دارا بودن تاریخچه فیلمبرداری به معنای عام آن مورد پژوهش قرار گیرد و این بدان دلیل است که فیلمبرداری صنعتی در اثر پیشرفت و تحول  فیلم برداری  شکل گرفت و سپس بر اثر گذشت زمان به عنوان هنری نوپا و مستقل راه خودرا  پیشرفت در پیش گرفت.

می توان گفت که امروزه فیلمبرداری صنعتی به طور اعم باید دو ویژگی اصلی داشته باشد،  منطق تجسمی سادگی سادگی ، مبتنی است بر حفظ فضایی گشاده در سطح تصویر به کارگیری شکل های محکم و زنده نما با شکل هایی که زود دیده می شود  و  به  سهولت هویتشان  معلوم و معنیشان مفهوم گردد.

 

فیلمبرداری صنعتی

گروه هنری فیلمبرداری

یک اثر تبلیغاتی هنگامی تا که به مرحله  چاپ برسد باید فرآیند خاصی را طی کنند و در واقع هنرمندان مختلفی در انجام یک تبلیغات با یکدیگر همکاری می نمایند. در کشور های باسابقه در زمینه فیلمبرداری صنعتی این امر توسط یک گروه منسجم هنر اجرا و سازماندهی می شود، د راس این گروه مدیر هنری قرار می گیرد و مسئولیت او  انتخاب ایده اصلی  شعار  تبلیغاتی و هدایت دیگر اعضای گروه است. این ایده و طرح کلی سفارش به  تصویر ساز تبلیغاتی ارجاع میشود  با توجه به مضمون کار و با مشورت مدیر هنری که تکنیک لازم را برای اجرای کار  برمی‌گزیندطرح پیشنهادی خود را به صورت طراحی ابتدایی به مدیر هنری تسلیم می کندبعد از انتخاب طرح مورد نظر یک طراح گرافیک باید با توجه به طرح و مضمون آن، قلم مناسب را برای نوشتن شعار تبلیغاتی به انضمام رنگ و شیوه اجرایی آن به مدیر هنری پیشنهاد دهد و سپس یک صفحه آرا جای نوشته ها را در تصویرسازی مشخص نماید حتی اگر به تکنیک عکاسی در ارائه کار نیاز باشد یک عکاس باید تصاویر مورد نظر را فراهم نماید و در اختیار مدیر هنری قرار دهد.

اپیزود فیلم بازدید : 32 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

 سوالاتی از قبیل :
 برای ساخت تیزر تبلیغاتی چه مقدار بودجه باید در نظر گرفت ؟
 لوکیشن مناسب ، چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟
 مدت زمان ساخت تیزر چند روز به طول می انجامد ؟
 ایده ساخت تیزر معمولا چگونه مطرح میشود ؟ ( توسط کارفرما یا شرکت ساخت تیزر)
 پربازده ترین بستر برای پخش تیزر کدام است ؟ ( تلویزیون “حتی رایگان” ، نمایشگاه     ها ، شبکه های اجتماعی و…)
مواردی است که به احتمال زیاد به ذهن هر کارفرمایی خطور کرده و چالش هایی را برای ایشان به وجود آورده است لذا مشاوران حاضر در این سامانه با داشتن تخصص و تجارب لازم سعی در پاسخگویی و راهنمایی به کارفرمایان محترم را دارند.  بازاریابی ویدیویی

از مهمترین فعالیت های موسسه ی اپیزود فیلم ساخت تیزر تبلیفاتی است . در دنیای امروز تبلیغات عنصر اصلی در آگاهی ، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات ، برندها و شرکت ها شناخته می شود . در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای ، محیطی ، چاپی و … ) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند .
از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود ،لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند.

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

// به ما اعتماد کنید و ما هم جواب اعتمادتان را به نحوی می دهیم که جزو مشتریان ثابت ما شوید //

ساخت تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید ، تولید و پس از تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه ، انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری🎥، صداگذاری 🎤 ، تدوین و … از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر انجام می شوند .
استراتژی ، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی ما در ساخت تیزر می باشد . یکی از مهمترین اصول انتخاب قالب درست برای آگهی تبلیغاتی و نمایش خلاقانه تر پیام است . قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها می توان به قالب داستانی –انمیشن سه بعدی و دو بعدی موشن گرافیک ترکیبی اشاره داشت .

اپیزود فیلم بازدید : 53 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (1)

ساخت فیلم صنعتی نقش بالایی در میزان فروش محصولات صنعتی دارد . دلیل آن هم عدم امکان یا وقت حضور مشتریان در کارخانه است . با در اختیار داشتن یک فیلم صنعتی می توانید کمترین زمان و به بهترین نحو ، خدمات موسسه و شرکت خود را به مخاطبانتان معرفی نمایید . فیلم صنعتی نقش مهمی در بالا بردن میزان فروش و در نتیجه آن میزان تولید دارد. فیلم صنعتی یک ژانر مهم و همچنین دشوار در مستندسازی می باشد .

شرکت طلوع فیلم؛ نیز نیروی مجربی در زمینه ساخت فیلم صنعتی دارد.

ساخت فیلم صنعتی

ما در اپیزود فیلم با استفاده از تیم کارگردانی با تجربه برنامه ریزی از پیش استفاده هوشمندانه از تجهیزات تکنیک های تصویربرداری مناسب با پروژه صداگذاری اصولیو با کیفیت تدوین صحیح و اصولی شیوه صحیح نورپردازی استفاده به جا و مناسب از موشن گرافیک های جذاب استفاده از جلوه های ویژه سینمایی نریشن با صدای گوینده ی حرفه ای تصویربرداری هوایی و … ما در موسسه ی اپیزود فیلم قصد این را داریم تا با کیفیت ترین و بهترین فیلم را برای شما تولید کنیم .

 

 
اپیزود فیلم بازدید : 29 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

فیلمسازی مستند

در این بخش با زبان ساده میخوام بگم همه فیلم ها مستند هستند(به غیر از فیلمهایی که با استفاده از رایانه و جلوه های رایانه ای ساخته میشن) چون همشون واقعیاتی رو که جلو دوربین اتفاق میوفته رو ضبط میکنن.
اما به نظر من فرقی که فیلم مستند ( یا اون چیزی که به عنوان فیلم مستند میشناسیم ) با انواع داستانی میکنه اینکه توی فیلم های داستانی شخصیت ، حوادث ، مکان ها بازسازی میشن که داستان رو به پیش ببرن ولی توی مستند سوژه  است که بیننده رو تا آخر با خودش همراه میکنه.
 
برای ساخت فیلم مستند به چه چیزی نیاز داریم؟
شما از لحظه ای که دوربین رو برای ثبت تصاویر در دست میگیرید در واقع به نوعی وارد دنیای اعجاب انگیز سینما میشید حال اگر حرفی برای گفتن داشته باشید و شیوه ای برای بیان حرفهاتون پیدا کنین اونوقته که میتونین عمر هنریتون توی این عرصه بیشتر کنین و بیننده های پرو پا قرصی هم برای خودتون پیدا کنین.

فیلمسازی مستند

فیلمسازی مستند

دوربین مناسب برای فیلمسازی

۱) دوربین باید حداقل کیفیت قابل پخش رو داشته باشه.
۲) دوربین باید امکان انتخاب های دستی رو برای وایت بالانس و فوکوس ودیافراگم داشته باشد.
۳) دوربین باید امکان نصب لنز های الحاقی فیلتر های مختلف و پروژکتور رو داشته باشه.
۴) فیش مناسب برای وصل میکروفون و هدفون رو داشته باشه.
طول مدت یک صحنه مساله ای مهم در موقع تصویربرداری به شمار میره.
مثلا یک لانگ شات یا تمام نما که توی اون عده زیادی باید نشون داده بشن نیاز به نمایش طولانی تری داره تا یک نمای درشت که اون چای خوردن یک نفرو میبینیم.
از قبل دونستن مدت نماهایی که در فیلم نهایی که ازشون استفاده میشه سبب صرفه جویی توی فیلم گرفته شده و زمان تلف شده میشه.
 

پس صحنه ها باید چه طولی داشته باشن؟

میشه حساب کرد که یک نمای درشت مثلا ۵-۲ ثانیه براش کافیه و یه نمای لانگ شات یا تمام نما ۱۲-۱۰ ثانیه وقت میخواد که دیده بشه.نباید زیاد فیلم گرفت. اطراف یه موضوع گشتن و نماهای متعدد کرفتن بهتره تا برداشتن یه نمای طولانی از یک زایه که بیننده را کسل میکنه و اطلاعات جدید به اون نمیده.

 

 

فیلمسازی مستند

فیلمسازی مستند

اصول هنری مونتاژ فیلم چه هستند؟

اول باید تمامی فیلم هایی که گرفته شده اند بازبینی شوند و رمان پلانهایی که میخواهید از آنها در فیلم استفاده شود بر  روی کاغذ یادداشت شود به این ورق شات لیست یا لیست پلانها میگویند. به این ترتیب زمان مونتاژ فیلم دچار سردرگمی نمیشویم.بازدید مکرر فیلم این امکان را میدهد تا قبل از آغاز کار برای پیوند نهایی آنچه زائد درآورده شود. نماهای پرتو دیده و کم نور یا ناواضح  – نماهای تکان خورده در آورده شود و کلا هرچه که به فیلم صدمه میزنه باید دور زده شه.
 

انواع مختلفی از فیلم های مستند که در موسسه اپیزود فیلم ساخته میشود بدین صورت میباشد:

مستند تبلیغاتی

مستند صنعتی

مستند خبری

مستند علمی

مستند تاریخی 

مستند اجتماعی

منبع: سایت اپیزود فیلم

اپیزود فیلم بازدید : 27 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

ساخت موزیک ویدیو

موزیک ویدیو فیلم چند دقیقه ای کوتاهی می باشد که یک قطعه ی موسیقی را در سبک های مختلف به طور مثال پاپ ، راک ، رپ ، سنتی  به تصویر می کشد. امروزه موزیک ویدیوها برای جنبه ی تجاری و افزایش فروش آلبوم ها و فروش بلیت های کنسرت ها ساخته می شوند. تاریخچه ی ساخت موزیک ویدیو به طور دقیق معلوم نمی باشد ولی می توان گفت که در سال ۱۹۸۰ زمانی که MTV فرمت آن ها را مشخص کرد مورد توجه اکثریت مردم قرار گرفت . از سال ۱۹۸۰ به بعد بود که کلمه ی موزیک ویدیو همگانی شد و همه به این اسم او را می شناختند.

امروزه در دنیا خوانندگان برای بهتر دیده شدن تمایل زیادی به ساخت کلیپ تصویری برای موزیک هایشان دارند . ساخت  موزیک ویدیو دارای  تاثیر بسیار بالایی برای جذب مخاطب و شناخته شدن خواننده به مردم می باشد . در قدیم که ساخت موزیک ویدیو رایج نبود مردم بیشتر صدای خوانندگان را می شناختند و تصویر آن ها را ندیده بودند . یک موزیک ویدیو خوب باید بتواند تمام چیزهایی که خواننده می خواسته با ترانه و موسیقی به شنونده انتقال بدهد را به صورت تصویری و با جذابیت بالا انتقال دهد .  موزیک ویدئو باید  بتواند اثر کار را چند برابر کند زیرا تلفیق موسیقی و تصویر تاثیر پذیری بیشتری برای مخاطبان دارد . استفاده از تجهیزات و تکنیک های روز سینمایی ، لوکیشن های جذاب ، نوشتن سناریو و انتخاب عوامل ساخت و انتخاب بازیگران از وظایفیست که تیم سازنده ی موزیک ویدئو اپیزود فیلم به خوبی می تواند از پس آن بر آید .

 

موزیک ویدیو

امروزه با وجود  پیشرفت تکنولوژی و تکنیک های روز سینمایی در سال های اخیر  می توان موزیک ویدیو را به اشکال مختف و حتی در ژانرهای مختلف سینمایی ساخت . یک موزیک ویدئو می تواند داستانی رئال باشد یا اینکه تلفیقی از رئال و انمیشن باشد یا کلا به صورت انیمیشنی باشد . می توان با استفاده از پرده سبز و جلوه های ویژه سینمایی تصاویر فوق العاده ای خلق کرد . در گذشته برای ساخت موزیک ویدئو هزینه ی بالایی باید پرداخت می شد زیرا خواننده و بقیه ی عوامل باید در لوکیشن های مختلفی حضور پیدا می کرند ولی از زمان پیدایش پرده سبز و جلوه های ویژه سینمایی هزینه هابه مراتب کمتر شده است . سعی ما بر این است تا با ساختن موزیک ویدئو های جذاب و دیدنی در بهتر دیده شدن و شناساندن خواننده ی های جوان و خلاق به مردم بهترین کلیپ را برایشان بسازیم . تیم سازنده ی اپیزود فیلم بعد از گوش دادن به موسیقی خواننده ...

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 1,155
  • بازدید کلی : 6,452