loading...

موسسه جامع خدمات هنری اپیزود فیلم

اپیزود فیلم بازدید : 29 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

 

به گفته رابین کوتاه ، مدیر محتوا برای Frozen Fire ، "بازاریابی محتوا ایجاد و توزیع آنلاین محتوای آموزشی ، آموزنده ای است که به عنوان ابزاری برای تبدیل جویندگان اطلاعات آنلاین به مشتری و مشتریان فعلی به خریداران مکرر ارائه می شود."


بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد محتوای مرتبط و منحصر به فرد در نظر گرفته شده برای تغییر رفتار مخاطبان هدف شما در طول زمان است. این یک چیز یک بار نیست ، بلکه یک تلاش هماهنگ و مداوم در حال انجام است. بازاریابی محتوا کانال های متعددی را شامل می شود ، از جمله وب ، ایمیل ، شبکه های اجتماعی و فیلم.


ویدیو یکی از ابزارهای قدرتمند توزیع پیام شماست. هنگامی که به خوبی اجرا شد ، ویدیو کارآمد و مؤثر است. YouTube بستر توزیع پیام ویدیویی شما است ، اما همچنین یک شبکه اجتماعی است ، به این معنی که محتوای شما در YouTube ارسال می کنید به راحتی در شبکه های اجتماعی متعددی قابل اشتراک است.

 

به اشکال مختلفی به وجود می آید و به هر طریقی می تواند باشد. می توانید آن را در وب سایت خود ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و تبلیغات خود به اشتراک بگذارید. بازاریابی ویدیویی

 

دانستن انواع مختلف محتوای ویدئویی می تواند به شما کمک کند بفهمید چه چیزی می تواند برای استراتژی بازاریابی شما بهتر باشد و یاد بگیرید که چگونه آنها را برای برند خود تطبیق دهید. در اینجا به برخی از محبوب ترین انواع محتوای ویدیو می پردازیم:

 

نمایش محصولات

هنگامی که بسیاری از مردم به تظاهرات محصولات فکر می کنند ، آنها به مواردی از محصولات قدیمی فکر می کنند که ما اکنون آنها را سرگرم می کنیم و با محصولات پنیری که هیچ کس به آن احتیاج ندارد ، ارتباط برقرار می کنیم.

 

این انجمنی نیست که شما می خواهید برای محصول یا نام تجاری شما باشد. بازاریابی ویدیویی

 

اما فیلم های آنلاین مانند آن دسته از موارد قدیمی نیستند. می توانید نمایش محصول کوتاه ویدیویی ایجاد کنید که نشان دهد محصول شما دارای مزایای زندگی واقعی و کاربردهای عملی است.

 

به عنوان مثال ، شما لهستانی کفش را می فروشید و در مورد جلا دادن کفش ها ویدئویی ایجاد می کنید. لازم نیست در مورد چگونگی جوانسازی کفش های 30 ساله یا درخشندگی مانند آنچه قبلاً ندیده اید ادعا کنید - می توانید اجازه دهید نتایج این فیلم برای خودشان صحبت کند.

 

مردم از این نمایشگرهای محصول قدردانی می کنند زیرا نشان می دهند که چگونه این محصول در زندگی واقعی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین اطلاعات مفید دیگری به آنها می دهد. این فیلم درخشان کفش چیزی بیش از ترویج جلا دادن کفش انجام می دهد - همچنین به مردم نکات خوبی در مورد چگونگی درخشش کفش ها می دهد.

آموزشها

اینترنت به بهترین کتابخانه جهان تبدیل شده است که همه می توانند بدون ترس از جریمه های دیر به آن دسترسی پیدا کنند.

 

شما می توانید هر چیزی را بصورت آنلاین بیاموزید ، و آموزش های ویدئویی به همین دلیل است.

 

شما می توانید برای هر کاری یک آموزش ویدیویی ایجاد کنید ، خواه محصول شما باشد یا فقط به نوعی با برند شما مرتبط باشد. به عنوان مثال ، شما می توانید کفش های کفش بفروشید ، اما نمی توانید ده ها ویدیو درباره کفش های درخشان ایجاد کنید. بنابراین شاید شما آموزش هایی در مورد گرفتن علائم چرمی کردن کفش های سفید یا ضد آب بودن لفاف های جیر خود ایجاد کنید.

 

آموزش ها افرادی را به دنبال می آورد که ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد محصول شما نباشند اما علاقه مند به یک موضوع مرتبط هستند. آنها به شما كمك می كنند مخاطبان خود را بیشتر جذب كنید بدون آنكه مستقیماً به آنها بازاریابی كنید.

 

توصیفات

همه این روزها به صورت آنلاین خرید می کنند ، اما تقریباً همه پیش از خرید ، به بررسی آنلاین می پردازند.

 

آنها نمی توانند این محصول را به صورت حضوری بررسی کنند ، بنابراین آنها می آموزند که دیگران چه چیزی راجع به آن می گویند قبل از اینکه متعهد به خرید شوند. آنها می خواهند خوب و بد را بشناسند.

 

با ارسال توصیفات ویدئویی ، شما به مشتریان کمک می کنید تا آن تحقیقات را انجام دهند و اطلاعات مثبتی در مورد محصول شما به آنها بدهید. این فیلم همچنین باعث می شود اطلاعات شخصی تر و فوری تر به نظر برسند. این چهره را بر خلاف کلمات بر خلاف بررسی کتبی قرار می دهد ، بنابراین می تواند وزن بیشتری را تحمل کند.

 

اطمینان حاصل کنید که اسامی افرادی که توضیحات را ارائه می دهند و هرگونه اطلاعات دیگری که به نظر می رسد مانند سن یا مکان ، را درج کنید. هرچه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند ، احتمالاً افراد به عنوان بازیگر واقعی و بدون پرداخت هزینه ظاهر می شوند.

 

پشت صحنه نگاه کنید

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه کفش های شما آن چیزهای پلاستیکی کوچکی را روی انتهای آنها قرار می دهد که باعث می شود توری راحت تر شود؟ یا تاکنون فکر کرده اید که چگونه کارامل در چنین سطرهای کوچک و ظریف درون بسته بندی های پلاستیکی خود بسته بندی می شود؟

 

انواع محتوای ویدویی

آیا به یاد دارید زندگی قبل از ایمیل ، تلفن های هوشمند یا شبکه های اجتماعی چگونه بود؟ کمک می کند تا همه پیشرفت های آن مناطق را به خاطر بسپارید تا درک کنید که ویدیوی آنلاین در طول سال ها چقدر تغییر کرده است. به عبارت دیگر ، ما از فیلم های کم تحرک و پرتلاطم که بینندگان را به سختی بافر و ناامید می کند ، فاصله زیادی گرفتیم.


 

اکنون ، جریان های ویدیویی قابل اعتماد هستند ، تولید ویدئو مقرون به صرفه است و احتمالاً برخی از انواع فیلم بخشی از برنامه های بازاریابی شما هستند. اما با تغییر سریع سیستم عامل ها و فناوری ها ، درک انواع محتوای ویدئویی موجود بسیار مهم است ، اما آنچه که امسال برای شما مناسب است احتمالاً بسیار متفاوت از آنچه که درست در دو سال پیش اتفاق افتاده بود ، متفاوت است. در زیر به معرفی انواع محتوای ویدیویی می پردازیم:

 

موزیک ویدیو

برای ساخت موزیک ویدئو از سبک های مختلف و تکنیک های متفاوت فیلم سازی استفاده می شود که شامل انیمیشن ، فیلمبرداری از نمایش زنده ، فیلم مستند و … می باشد . قطعاً ساخت موارد مذکور نیازمند بودجه است به طوریکه کمپانی های بزرگ هزینه بالایی حتی برای ساده ترین کلیپ ها خرج می کنند اما شما به سادگی و با هزینه کمتری نیز می توانید این کار را انجام دهید. و این را در نظر داشته باشید که هر چقدر با برنامه ریزی دقیق تر حرکت کنید ، سریعتر و با کیفیت بهتر این کار را انجام خواهید داد. میتوانید برای این موضوع از صفحه ویکی پدیا نیز اطلاعاتی کسب کنید. 

موزیک ویدیو یک فیلم یا ویدئوی کوتاه است که برای همراهی یک قطعه موسیقی استفاده می شود. فیلم های موسیقی در درجه اول برای بازاریابی و فروش فروش ضبط های موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما ممکن است برخی از گروه ها بتوانند یکی از این موارد را صرفاً برای اهداف هنری بسازند. • اگرچه ریشه فیلم های موسیقی به مراتب بیشتر باز می گردد ، اما در دهه 1980 ، هنگامی که MTV برجسته شد. قالب خود را در اطراف خود مستقر می کنند.

 

فیلم آموزشی

یک فیلم آموزشی یا سخنرانی ویدئویی است که مطالب آموزشی را برای موضوعی که باید آموخته شود ارائه می دهد. ... اینگونه سخنرانی ها بخش اصلی آموزش تلنگر است که در آن کار اولیه برقراری ارتباط با ملزومات موضوع توسط درس ویدیو انجام می شود.

فیلم آموزشی؛ حالت رسانه ای دارد که علاوه بر آموزش، می توان با تکنیک های فنی و خلاق توجه مخاطب را نیز به آن جلب کرد. برای ساخت فیلم آموزشی، باید تدبیری جدا از ساخت فیلم های داستانی و مستند و… اندیشید؛ زیرا تهیه فیلمنامه برای ساخت ویدیو آموزشی بسیار متفاوت است.  درست است که برای ساخت یک کلیپ آموزشی، کتاب می تواند تاثیر زیادی داشته باشد، ولی این نکته را باید در نظر داشت که کتاب، نمی تواند مبنای ساخت یک فیلم آموزشی باشد و ما برای ساخت آن باید از مفاهیم کتاب استفاده کنیم.

 

تیزر صنعتی

یک فیلم تجاری یا صنعتی صنعتی فیلم هایی است که "صنعت" یا مخاطبان تجارت را هدف قرار می دهد. به طور خاص ، فیلم های صنعتی فقط برای مصارف غیر پخش شده است ، فیلم های آموزش نیروی انسانی ، فیلم های ارتش و ارتش ، ساخت فیلم ، فیلم های آموزشی و غیره. فیلم های صنعتی تولیداتی "حمایت شده" هستند که وضوح و عمل گرایی را در اولویت قرار می دهند. 

ساخت فیلم صنعتی، به شما کمک می کند تا قسمت هایی از فرآیند تولید محصول یا ارائه خدمات را به بیننده نشان دهید. این روند برای شما امری عادی است ولی ممکن است بیننده با دیدن فقط یکی از آن قسمت ها نظرش جلب شده و جزو مشتریان وفادار شما شود. از این رو در برخی موارد کلیپ های صنعتی، حتی بهتر از تیزر های تبلیغاتی عمل میکنند و نتایج بهتری برای شما دارند.

مردم به آنچه در پشت صحنه می گذرد علاقه مند هستند ، به خصوص اگر محصول یا خدمات جالب و غیرمعمول داشته باشید. می توانید ویدیوهایی بسازید که نشان می دهد محصول شما چگونه ساخته می شود ، بسته بندی می شود یا حمل می شود. یا می توانید ویدیوهایی بسازید که نشان می دهد چگونه کارها در دفتر کار می شود ، مانند نحوه انجام تحقیقات مردم ، نحوه بسته بندی کارها و غیره.


فیلم مستند

در فیلم های داستانی که اکثر آنها جنبه ای تجاری دارند ما داستانی را می بینیم که یک قصه را روایت می کند و یا به گسترش یک طرح متکی می باشد ولی در سینمای مستند ، تشریح و توصیف یک مضمون اولویت آن را شکل می دهد . از طرفی می بایست در نظر داشت آزاد بودن مستندساز در چگونگی نحوه تفسیر فیلم بسیار بیشتر از یک کارگردان فیلم داستانی است .

فیلم مستند ، تصویر متحرک که مواد واقعی را برای اهداف آموزش یا سرگرمی شکل می دهد و تفسیر می کند. مستندها تقریباً در هر کشور به یک شکل یا شکل دیگر ساخته شده اند و نقش بسزایی در پیشرفت رئالیسم در فیلم ها داشته اند.

 

وقتی این فیلم ها را جمع می کنید ، مانند یک بیننده فکر کنید. برخی از جزئیات فنی تر برای شما بسیار جالب به نظر می رسند ، اما می توانند برای بینندگان بسیار خسته کننده باشند. اطلاعات جالب یا جذاب را برجسته کنید و بیت هایی را که ممکن است یک فرد غیر روحانی متوسط ​​از دست بدهد خلاصه کنید.

 

بازاریابی ویدیویی می تواند به شما کمک کند تا بیشتر مخاطبان خود را جذب کنید ، به خصوص افرادی که در حال کار هستند و ترجیح می دهند هنگام مسافرت یا انجام کارهای دیگر ، از مصرف محتوا استفاده کنند. دیدن یک فیلم گاهی اوقات می تواند راحت تر از خواندن مقاله باشد. دیدن یک فیلم همچنین می تواند بسیار جذاب تر باشد.

 

برخی از این نوع ویدیوها را برای بازاریابی برند خود در نظر بگیرید. همچنین می توانید آنها را در استراتژی تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی خود قرار دهید.

https://tolofilm.com/

اپیزود فیلم بازدید : 29 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)

وب سایت‌های ارتباط جمعی به سرعت رشد می‌کنند , اما بسیاری از برندها هنوز کمی مطمئن هستند که چطور می‌توانند آن را به شیوه‌ای مهار کنند که روابط بهتری با مشتریان خود ایجاد کند . اگر برند شما یکی از آنهاست , در اینجا پنج نقطه شروع برای شکل‌دهی یک استراتژی رسانه‌ای اجتماعی وجود دارد که برای برند شما پرداخت خواهد شد .

تصمیم بگیرید با چه کسی صحبت کنید

بیشتر برندها در وب سایت‌های ارتباط جمعی فعال هستند . با این حال , هر پلتفرم رسانه اجتماعی اصلی محیطی منحصر به فرد با مخاطبان متفاوت , اهداف , نقاط قوت و ضعف است . بنابراین , یکی از مهم‌ترین عوامل یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی خوب این است که درک کنیم کدام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی باید بر روی آن‌ها تمرکز کنید و اینکه چطور باید از آن‌ها برای تعامل با مشتریان خود استفاده کنید .

برندها در وب سایت‌های ارتباط جمعی بیش‌ترین موفقیت را دارند وقتی که محتوا و پیام خود را با مخاطب و مخاطبان شبکه اجتماعی همسو می‌کنند . linkedin می‌تواند برای رسیدن به کارمندان بالقوه یا تماس‌های b2b قدرتمند باشد , در حالی که فرمت پیام‌های کوتاه تویی‌تر برای به روز رسانی خدمات مشتریان و هشدارهای اخبار عالی است .

در عین حال فیس بوک , یوتیوب و اینستاگرام خود را به کاره‌ای غیر رسمی اما ثروتمند واگذار می‌کنند . فیس بوک و یوتیوب بزرگ‌ترین پایگاه‌های کاربران در آفریقای جنوبی را جذب می‌کنند , اما ممکن است بهترین گزینه برای هر کمپین یا مشتری نباشند .

شما می‌توانید از ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی برای گوش دادن به مکالمه برای یادگیری جایی که مکالمات مربوط به برند شما هستند و افرادی که دوست دارید به آن دسترسی داشته باشید , استفاده کنید . اگر یک پایگاه‌داده ایمیل دارید , می‌توانید از آن برای کاوش در مورد کانال‌هایی که مشتریان شما حساب می‌کنند استفاده کنید .

لطفا ً آهنگ و شخصیت خود را تعریف کنید

لحن صدای شما و شخصیت برند حتی بیشتر در وب سایت‌های ارتباط جمعی نسبت به دیگر کانال‌های دیگر است . مردم نمی‌خواهند پاسخ‌های نوشته شده, گفتگوهای خشک و ریاکارانه در مورد رسانه‌های اجتماعی داشته باشند , اما احساس می‌کنند که آن‌ها با برند ارتباط دارند که همدلی و علاقه به آن‌ها دارد .

این به آن معنی است که باید به روشنی درباره لحن صدای شما فکر کنید . و سپس باید آن را ثبت کنید و هر فردی را که برای رسانه‌های اجتماعی می‌نویسید یا به مشتریان خود برای تسلط بر این شخصیت متمایز و به یاد ماندنی , آموزش دهید . این مهم است که ثابت باشد , اما نه به قیمت گرما و گرما . عمل متعادل‌کننده سخت است , به خصوص زمانی که شما احتمالا ً بخش‌های حقوقی و محصول دارید که نگران هستند که شما قول‌هایی ندهید که نتوانید آن‌ها را نگه دارید .

این لحن باید برای برند شما درست باشد و همیشه داشتن یک عنصر انسانی در گفتگوهای رسانه‌ای اجتماعی شما مهم است . این بدین معنی است که شما باید به برند خود به عنوان یک شخص واقعی در رسانه‌های اجتماعی فکر کنید تا مطمئن شوید که هر پاسخ انسانی , شخصی و صادق است . احتمال دارد که مشتریان نسبت به یک سری پاسخ‌های خودکار ارتباط برقرار کنند .

رب .

تا آنجا که مهم است که استراتژی رسانه‌ای اجتماعی خود را با دیگر کمپین ‌های ارتباطی و تبلیغاتی همسو کنیم , رسانه‌های اجتماعی نباید زمینه دامپینگ برای مواد روابط‌عمومی و بازاریابی باشند . آنچه که مشتریان شما در مورد آن صحبت می‌کنند را دنبال کنید , مطمئن شوید که محتوای شما متناسب با نیازهای مخاطبین مختلف و پلت فرم است و همیشه بر کیفیت و ارتباط متمرکز است .

این فقط درباره محصول و قیمت نیست - بلکه درباره دادن اطلاعاتی است که به مردم کمک می‌کند و آن‌ها را سرگرم می‌کند . محتوای شما باید آموزشی و جالب باشد تا در یک چشم‌انداز شلوغ بایستید . باید احساسات , هوش یا حس شوخ‌طبعی مشتریان خود را درخواست کنید . مردم از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند چون آن‌ها خواهان اطلاعات مفید یا انحراف هستند , نه به این خاطر که می‌خواهند به آن‌ها فروخته شوند .

زمانی که فرا می‌رسد هیچ قانون طلایی برای پیروی وجود ندارد . برای اینکه ببینیم چه چیزی برای برند شما بهتر کار می‌کند , شما باید در زمان‌های مختلف روز و هفته آگهی را تجربه کنید , در اطراف خود بازی کنید و انواع مختلف محتوا را امتحان کنید . متغیرهای زیادی در بازی وجود دارند , بنابراین تقویم اجتماعی شما را جلوتر از زمان برنامه‌ریزی کنید , اما آماده تست و بهینه‌سازی باشید . اگر مردم محتوای خود را به اشتراک می‌گذارند یا به پست‌های خود با علاقه و سرگرمی پاسخ می‌دهند , شما خواهید دانست که شما باید کار درستی انجام دهید .

دوتا برای صحبت کردن

ما در " اقتصاد به اشتراک گذاری " زندگی می‌کنیم , بنابراین تنها در مورد برند شما نیست . در زندگی واقعی , شما نمی‌توانید با فریاد کشیدن پیام‌های تصادفی به دوستان , افراد غریبه و همکارانم در این امید که بتوانید بر آن‌ها تاثیر بگذارید و از آن‌ها دیدن کنید . در عوض , شما با آن‌ها در تبادل اطلاعات دوطرفه گفتگو می‌کنید و به آنچه نیاز دارند گوش می‌دهید . در روابط بین فردی واقعی , ما باید به شخص دیگر گوش دهیم و قبل از پاسخ دادن, دیدگاه آن‌ها را بررسی کنیم .

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی روشی است که با تبلیغات در مکان های غیر منتظره و با تکنیک های غیر منتظره ، مشتریان را شگفت زده می کند. این نام از جنگ چریکی گرفته شده است که به حملاتی گفته می شود که، سرباز ها کمین کرده اند و دشمن را غافلگیر می کنند.به عنوان مثال، کوکا کولا برخی از ماشین های فروش خود را به «ماشین های خوشبختی» در کافه های پر رفت و آمد کالج تبدیل کرد.

بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی نوعی واژه امروزی برای جامعه مدرن هست. شبکه های اجتماعی و فیلم های آنلاین، بازاریابی ویروسی را آسان تر از همیشه کرده اند، زیرا مردم خیلی سریع مطالب را می بینند و آن ها را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. شرکت های زیادی با تولدی تیزر های طنز و کمدی باعث شدند، مردم در شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارند، زیرا باعث خنده و نشاط مخاطب می شد.

به همین ترتیب , مردم در وب سایت‌های ارتباط جمعی نمی‌خواهند به برندهایی که در مورد خودشان و یا فروختن آن‌ها لاف می‌زنند گوش دهند . آن‌ها همچنین می‌خواهند نظراتشان را بیان کنند و درباره نیازها و انتظارات شان صحبت کنند . استفاده از داده‌های مشتری برای گوش دادن به دیدگاه‌های مشتری و پاسخ به یک روش در نظر گرفته‌شده و دلسوزانه به شما در ایجاد روابط بهتر با مشتری کمک می‌کند .

بنابراین , بیش از آنچه که صحبت می‌کنید گوش دهید , چیزهای جالبی را از دیگران نقل کنید ( و نه تنها پست از مردم بگویید که برند شما چقدر بزرگ است ! ) و بخشی از جامعه باشد .

زود باش

وب سایت‌های ارتباط جمعی , دنیایی از خشنودی آنی است که در آن پاسخ‌ها در ساعت ( یا حتی دقیقه ) بیشتر از روزها انتظار می‌رود . اگر شما در انتخاب یک پست از یک مشتری ناراضی , بسیار آهسته باشید , می‌تواند به سرعت از طریق سهام و سهام , ایجاد یک بحران , تشدید شود .

اگر به اندازه کافی سریع پاسخ دهید , یک مشتری می‌تواند به جای دیگری به دنبال کمک بگردد . این به آن معنی است که باید ظرف یک ساعت یا کم‌تر به پرس و جو و یا شکایت برای یک مشتری پاسخ دهید - حتی اگر فقط بگویم که شما آن‌ها را شنیده‌اید و اقدام می‌کنید .

منابع:

https://www.skillsportal.co.za/content/5-tips-winning-social-media-strategy

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/7482

 

اپیزود فیلم بازدید : 23 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

در دنیایی کامل , مشتری ایده‌آل شما به طور غریزی می‌داند که شما کی هستید و چرا محصول تان برای آن‌ها مناسب است . هیچ سفر طولانی با مشتری وجود ندارد , و هیچ شب‌هایی را صرف مقایسه راه‌حل خود با رقیب تان نکنید .

در این دنیای ناقص ( و کم‌تر ترسناک ) , جایی که پیام‌های بازاریابی برای شما روشن نمی‌شوند , هر بار که چیز جدیدی می‌خریم , باید راه خود را در طول سفر مشتری طی کنیم .

سفر تصمیم مشتری چیست ?

سفر مشتری بسیار شبیه به یک ماجراجویی قدیمی است . در ابتدا , نقطه درد وجود دارد . چیزی در زندگی شما درست نیست . اجازه دهید بگویم شما واقعا ً چای می‌نوشید .

می‌توانید به مغازه بروید و برند x , y یا z را بخرید . این مرحله آشنایی است . شما می‌دانید که این راه‌حل‌ها یا از طریق تبلیغات , مکالمات , مقالات و یا توصیه‌های پایان‌ناپذیر عمه سو خارج هستند .

تلفن خود را بیرون بیاورید و شروع به تحقیق کنید . وقتی درباره چای عالی می‌خوانیم ( نه یک برند واقعی ) شما هرگز درباره آن چیزی نشنیده اید , اما زمانی که به درون نظرات و ویدیوهای یوتیوب می‌روید و در مورد کاربردهای فراوان آن یاد می‌گیرید , آن را به سه گزینه برتر خود تقسیم کنید .

محتوای بیشتری می‌خوانید . شما یک فیلم ویدئویی را در یوتیوب می‌بینید و تنها دیدن تیم عالی شما را مشتاق می‌کند که آن را امتحان کنید . تبلیغات در بازار صنعتی

تصمیم می‌گیرید و خرید می‌کنید . زمانی که منتظر سفارش خود هستید , کمی بیشتر در اطراف محصول مطالعه می‌کنید تا مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته‌اید . وقتی بسته شد , شما اولین فنجان را درست می‌کنید . چه خوب !

گویی با استفاده از جادو یک ایمیل از تیم بازاریابی محتوا دریافت می‌کنید که از شما برای خرید تشکر می‌کند و به شما درباره روش‌های دیگری که می‌توانید از چای عالی استفاده کنید . طی چند ماه آینده , آن‌ها مطالب جالب ‌تری در مورد نوشیدنی‌های گرم و مصارف برای محصول ارسال می‌کنند . همانطور که شروع می‌کنید , آن‌ها یک کوپن برای خرید بعدی شما می‌فرستند . شما سفارش بعدی خود را انجام می‌دهید و شروع به گفتن به دوستان خود در مورد این که چای عالی چقدر عالی است , تبدیل کنید .

این سفر مشتری به طور خلاصه است . مسیری بسیار روشن برای خرید وجود دارد . شما از طریق پنج مرحله آگاهی , آشنایی , توجه , خرید و وفاداری حرکت می‌کنید . متاسفانه این خیلی ساده نیست .

ظهور رسانه‌های اجتماعی نحوه تعامل برند و مشتریان را تغییر داده‌است . مسیر تصمیم‌گیری مشتری یک مسیر نیست , بلکه یک چرخه است . ما همیشه در بخش‌های مختلف آن هستیم , چون اطلاعات و ویدیوهایی ما را به جلو می‌کشند یا به عقب می‌رانند .

این روزها ما دسترسی دائمی به اطلاعات داریم . تبلیغات هدفمند شما را در اینترنت دنبال می‌کنند . ایمیل‌های بازاریابی صندوق پستی شما را پر می‌کنند . دوستان و همکارانم درباره آخرین چیزهایی که می‌خرند صحبت می‌کنند و , شما اطلاعاتی درباره ابزارها و محصولاتی که استفاده می‌کنند را دنبال می‌کنید .

سفر هرگز به پایان نمی‌رسد . زمانی که مشتری به مرحله وفاداری می‌رسد و شروع به توصیه کردن محصول خود می‌کند , هنوز به مرحله جادویی نرسیده اند که برای همیشه باقی بمانند . به همین دلیل است که بازاریابان استراتژی‌های حفظ وفاداری مانند جوایز وفاداری , معاملات ویژه برای مشتریان فعلی و ایجاد توالی‌های کمپین ایمیل برای حفظ محصول شان در ذهن خود ایجاد می‌کنند .

این قدرت فضای مجازی و موشن گرافیک را به رخ می کشد اینکه هر کسی می تواند با ساخت موشن حرفه ای جایی در فکر و قلب کاربران ایجاد کند. تیزر تبلیغاتی

* پشتیبانی از سفر مشتری از طریق خود . در هر مرحله , آن‌ها به انواع مختلفی از محتوا نیاز دارند تا آن‌ها را هدایت کنند و فرآیند تصمیم‌گیری خود را پشتیبانی کنند و ویدئو محیط مناسبی برای انجام آن است !

آگاهی از مرحله آگاهی می‌تواند مشکل باشد . مشتری احتمالی شما واقعا ً به دنبال چیزی برای خرید نیست , اما نیاز به رشد دارد .

استراتژی شما در این مرحله باید شناسایی شخصیت خریدار و بعد از آن باشد . منافع آن‌ها را درک کنید , نوع محتوایی که مصرف می‌کنند و انگیزه آن‌ها برای خرید .

در این ویدئو , دو تیم به اولین سفر دوچرخه‌سواری خود می‌روند و داستان‌هایی را درباره تجربه خود به اشتراک می‌گذارند . هیچ اشاره‌ای به محصولات یا لوازم خاصی نیست . در عوض , این ویدئو عشق ایده‌آل مشتری را به فضای باز در بر می‌گیرد .

هدف این است که برند خود را در مقابل مشتری ایده‌آل خود بگیرید . بسته به محصول شما می‌توانید ایجاد کنید:

فیلم‌های الهام‌بخش لذت بخش را برای این پرسش‌ها سرگرم‌کننده دارند که فیلم‌های خنده‌دار دارند که به حس مشترک نظرات شوخی شما در مورد موضوعات مشترک علاقمند می‌شوند .

شما خودتان را آشنا کرده‌اید و مشتری احتمالی شما می‌داند چه کسی هستید . در این مرحله , محتوای حمایتی شما باید کمی عمیق‌تر شود .

لیستی از سوالاتی را ایجاد کنید که مشتریان از آن‌ها می‌پرسند و فیلم‌هایی خلق می‌کنند که به آن‌ها پاسخ می‌دهند . چند گزینه مختلف پیشنهاد دهید که شامل محصول شما می‌شود , اما به طور کامل روی آن تمرکز نکنید . این باعث ایجاد اعتماد می‌شود . این سیستم مشتری را به محصول شما معرفی می‌کند در حالیکه نشان می‌دهد شما به کمک به آن‌ها برای یافتن بهترین راه‌حل برای نیازهای خود به جای اینکه فقط محصول خود را هل دهید , علاقمند هستید . این کار برای برندها بهتر از قیمت است .

با فرمت ویدئو بازی کنید . شما می‌توانید فیلم , راهنما یا حتی تریلر ایجاد کنید .

توجه به مشتری کاملا ً مطمئن است که شما به چیزی نیاز دارید . در حال حاضر , شما در لیست گزینه‌های برتر خود با نام‌های دیگر رقابت می‌کنید . محتوای حمایتی برای این مرحله تماما ً در مورد تمایز خود از گروه هاست .

برنامه‌های آموزشی کوتاه ایجاد کنید و به مشتریان احتمالی نشان دهید که چگونه محصول شما مشکلات خود را حل می‌کند . برای موثرتر کردن این مشتریان , مشتریان واقعی شهادت می‌دهند . اضافه کردن یک آزمایش ثابت اجتماعی به آن‌ها یادآوری می‌کند که محصول شما توسط همسالان خود آزمایش شده‌است .

همچنین می‌توانید مطالعات موردی را ایجاد کنید که مزایای استفاده از محصول شما را برجسته کند و داده‌های واقعی را از مشتریان خود به اشتراک بگذارید . این سبک ویدئو به طور خاص موثر است اگر نتایج ملموس را با داستان موفقیت به اشتراک بگذارید . اعداد مهم هستند , اما نکته مهم فروش این است که محصول شما به مشتری دیگری در رسیدن به رویایش کمک کرده‌است .

بیشتر خریدها با داستان فراگیر زندگی ما متناسب هستند . یک جفت کفش فقط کفش نیستند . آن‌ها " وسیله‌ای برای زندگی و زنده ماندن هستند . از ویدئو برای نشان دادن مشتریان احتمالی تان استفاده کنید .

به خاطر داشته باشید , این بزرگ‌ترین است ! هر ویدئوی ساخته‌شده برای این مرحله نیازمند تماس قوی با عمل است . بازاریابی ویدیویی

خرید برای محصولات پیچیده‌تر , ویدیوهایی کوتاه که مشتری را از هر مرحله می‌گیرد می‌تواند واقعا ً مفید باشد .

هدف اصلی شما در اینجا نگه داشتن مشتری از بالا بردن و هدایت آن‌ها از طریق چند مانع است . حمایتی و شفاف باشید و آن راه‌حل‌ها را برجسته کنید . خرید چیزها می‌تواند دردی باشد . وظیفه شما انگیزه دادن به مشتری از طریق درد است تا آن‌ها بتوانند پاداش را بدست آورند .

وفاداری به ایجاد وفاداری بلافاصله پس از خرید شروع می‌شود . راه‌های مختلفی وجود دارد که یک برنامه وفاداری می‌تواند از طریق نقاط , تمبرها , کوپن‌ها یا حتی از طریق برنامه‌های پرداختی ( مانند نخست‌وزیر آمازون ) ساخته شود . از ویدئوها می‌توان برای افزایش وفاداری مشتری در هر یک از این موارد استفاده کرد . برای مثال , شما می‌توانید یک ویدئو تهیه کنید که از مشتری برای خرید تشکر می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که بعد چه اتفاقی می‌افتد . در حالت ایده‌آل , شما یک کمپین پرورش ایمیل برای مدیریت ارتباط با مشتری ( مدیریت ارتباط با مشتری ) دارید که " آماده حمایت از آن‌ها و شروع وفاداری به ایجاد وفاداری است .

ویدئو ابزاری عالی برای استفاده در طول مبارزات پرورشی است . شما می‌توانید راهنماهای پیشرفته‌ای ایجاد کنید که نشان می‌دهند مشتریان شما چگونه می‌توانند بیشتر محصول شما را بسازند . این نشان‌دهنده تعهد شما به تجربه آن‌ها و ادامه اعتماد به ساختمان است .

همچنین می‌توانید فیلم‌هایی درباره به روز رسانی محصول و دیگر داستان‌های موفقیت مشتری ایجاد کنید .

اپیزود فیلم بازدید : 26 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

دوره‌های آموزش رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای بازاریاب‌های دیجیتال هستند تا سطح آن‌ها را بالا ببرند .

در این روزها پاسخ‌های زیادی در گوگل می ‌توان یافت . بلاگ ها چندین پست مفید از چگونگی ایجاد یک استراتژی رسانه‌ای اجتماعی برای تبلیغات رسانه‌ای اجتماعی ارایه می‌دهد .

اما درآمد کمی از اعتبارات تحصیلی وب سایت‌های ارتباط جمعی باعث بالا رفتن رزومه شما می‌شود .

به همین دلیل است که ما بهترین دوره‌های آموزشی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به صورت رایگان در اختیار داریم .

یکی از بهترین دوره‌های آموزش رسانه‌های اجتماعی و منابع این دوره‌ها و منابع , بهترین آموزش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است .

دوره‌های آموزش رسانه‌های اجتماعی برای مبتدی‌ها , چه شما " دوباره شروع کنید یا به دنبال تغییر مسیر شغلی باشید , این درس‌های رسانه‌های اجتماعی آشنایی آغاز می‌شوند .

این درس متعلق به آکادمی آموزش بازاریابی اجتماعی است . برنامه شش ساعته به شش فصل تقسیم شده‌است . این برنامه با مقدمه‌ای بر محبوب‌ترین کانال‌های تجارت شروع‌شده و با اصول تبلیغات اجتماعی پایان می‌یابد .

هزینه : مزایای جنبی : زمانی که این درس را تمام کردید , امتحان گواهی بازاریابی اجتماعی را برای کسب یک گواهی معتبر بگیرید .

اخبار و گرایش‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی - یادگیری linkedin یکی از آخرین رونده‌ای بازاریابی دیجیتالی با این دوره آموزشی است که توسط یادگیری linkedin ارائه می‌شود .

اطمینان حاصل کنید که با مرتبط‌ترین نسخه کلاس شروع کنید .

هزینه : یک محاکمه رایگان در ماه پس از ان ای . ای . ای .

مزایا : همکاران خود را با نحوه ارتباط با رسانه‌های اجتماعی تحت‌تاثیر قرار دهید .

اجتماعی چیست ? دانشگاه نورث وسترن در دانشگاه نورث وسترن , این دوره چهار هفته‌ای شامل ویدئوها , خوانش و تمرین در مورد همه چیز از رونده‌ای اجتماعی گرفته تا یافته‌های کسب‌وکار است .

این درس بخشی از تخصصی سازی بازاریابی رسانه‌ای است . همچنین صدور گواهی برای مشترکین را فراهم می‌کند .

Illustration of a woman studying on a laptop while sitting on a stack of giant books

هزینه : انتخاب مسیر دسترسی آزاد به مواد را انتخاب کنید .

مزایای جنبی

زمینه کلیدی : استراتژی رسانه‌های اجتماعی در یک دنیای آنلاین پر سر و صدا , به رهبری معلم رسانه اجتماعی گری مک گری , این مسیر آنلاین برای کمک به شما در موقعیت یابی برند در رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌است .

این کار روی هر سکو انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند استراتژی بازاریابی محتوایی خود را توسعه دهید .

هزینه : برای یک محاکمه آزاد یک ماهه امضا کنید . در هر ماه حق اشتراک چند هزار دلار پرداخت می‌شود .

مزایای جنبی : او درس‌هایش را با شوخ‌طبعی و شخصیت انجام می‌دهد .

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در بسیاری از موارد , تبلیغات با موفقیت به مجموعه‌ای از مهارت‌ها نیاز دارد . سطح بالا با این دوره‌های تبلیغاتی

در این آکادمی تبلیغات اجتماعی پیشرفته ‌تری نسبت به " پرداخت , اسپری , دعا " وجود دارد . این درس آکادمی به دانش آموزان نشان می‌دهد که چگونه در هر مرحله از سفر مشتری بیش‌ترین استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک , تویی‌تر , linkedin , و اینستاگرام وجود دارد .

هزینه : مزایای رایگان

مدیریت محتوا , تبلیغات و بازاریابی اجتماعی - دانشگاه شمال غربی , از استراتژی محتوا به آزمون / b و سنجش شاخص‌های کلیدی عملکرد ( شاخص‌های کلیدی عملکرد , این چهار هفته ) در تبلیغات اجتماعی جستجو می‌کند .

موضوعات مطرح‌شده در این کنفرانس عبارتند از : " چه چیزی را بازی می‌کند ? و " وارد بازار باارزش خود شوید ". " اجتماعی چیست ? این درس به عنوان بخشی از برنامه تخصصی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ارائه شده‌است .

هزینه : انتخاب مسیر دسترسی آزاد به مواد را انتخاب کنید . hootsuite

مزایای جنبی : ابزار بازاریابی اجتماعی رایگان و کتاب‌های رایگان در آزمون a / b به عنوان مواد درسی در نظر گرفته می‌شوند .

راهنمای مبتدیان برای پیدا کردن تصاویر برای آگهی‌های شما - فیس بوک , تصویر خوب یا بد می‌تواند تفاوت بین کسی را که روی آگهی شما کلیک می‌کند یا نادیده بگیرد , ایجاد کند . این برنامه کاری فیس بوک بهترین تجارب در زمان ایجاد و منبع یابی تصاویر برای تبلیغات فیس بوک را پوشش می‌دهد . این نکات همچنین می‌توانند برای رسانه‌های اجتماعی بیشتر مورد استفاده قرار گیرند .

mahmoodi می گوید: پروژه شما جزو نمونه کار ما حساب می شود و ما آن را در شبکه های اجتماعی، همچنین سایتمان منتشر خواهیم کرد، به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین کار را تحیول دهیم و شما را راضی کرده و همکاری بلند مدتی داشته باشیم.

 

هزینه : مزایای رایگان

چگونگی ایجاد آگهی در طرح نقشه‌ای فیس بوک - فیس بوک در هشت بخش دو دقیقه‌ای , این درس سه عنصر کلیدی تبلیغ فیس بوک را مشخص می‌کند . همچنین فرمت های تبلیغاتی موجود و گزینه‌های خلاقانه را بررسی می‌کند .

همچنین باید راهنمای کاملی از تبلیغات در فیس بوک را بررسی کرد . )

هزینه : مزایای رایگان : این درس ممکن است مختص فیس بوک باشد , اما بسیاری از نکات تبلیغات را روی سایر پلت فرم‌ها بکار می‌گیرند .

آموزش وب سایت‌های ارتباط جمعی خاص رسانه‌ای دوره‌های آموزش مدیریت وب سایت‌های ارتباط جمعی نیاز به درک پیشرفته هر سکو دارد . مستقیما ً به سراغ منبع این کلاس‌ها بروید .

درس مدرسه پرواز تویی‌تر و پلت فرم آموزشی رسمی تویی‌تر در حال حاضر دو دوره برای تبلیغ کنندگان رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند .

بنیاد تبلیغات ویدیویی تویی‌تر اصول تبلیغات ویدیویی تبلیغاتی را تبلیغ می‌کند.

اگر یک ویدئو جدید روی سکو بگذارید و قصد راه‌اندازی یک کمپین را داشته باشید , این دوره‌های چند ماژول جای خوبی برای شروع است .

هزینه : مزایای رایگان : اگر ویدئوی تویی‌تر بخش بزرگی از استراتژی اجتماعی شما باشد , می‌توانید ارزیابی‌ها و بازخوردی را مستقیما ً از منبع دریافت کنید .

اینستاگرام برای طرح کسب‌وکار - فیس بوک این دوره سطح مبتدی مروری بر اجرای یک حساب تجاری در اینستاگرام دارد . تمام اصول کلیدی , از چگونگی ایجاد یک حساب تجاری برای چگونگی استفاده از بینش‌های اینستاگرام .

هزینه : مزایای رایگان : این درس می‌تواند ظرف چند دقیقه تکمیل شود .

با خانواده فیس بوک از برنامه‌ها و طرح خدمات - فیس بوک شروع کنید اگر شما برای کسب و کارها برای کسب و کارها جدید هستید , این دوره ابتدایی تازه‌کار , ضروری است . اما حتی اگر این کار را نکنید , کلاس آنلاین اینستاگرام , رسول و شبکه حضار را نیز پوشش می‌دهد .

هزینه : مزایای رایگان : شما درکی از نحوه رسیدن به مخاطبین خود در سراسر شبکه کامل فیسبوک خواهید داشت .

بازاریابی در linkedin - linkedin یادگیری این دوره مقدماتی برای کسانی ایده‌آل است که به یک کسب‌وکار کوچک , متوسط یا کارآفرینی در linkedin نگاه می‌کنند . اطلاعات داخلی درباره نحوه نوشتن پست‌ها که انجام می‌دهند, بهترین تجارب ویدئویی , و گزینه‌های محتوایی را دریافت کنید .

هزینه : یک محاکمه رایگان در ماه پس از ان ای . ای . ای .

مزایای جنبی : شما همچنین توصیه‌هایی برای تنظیم دقیق تنظیمات شخصی و شخصی خود خواهید داشت .

سازندگان یوتیوب در یوتیوب همه چیز را از اصول یوتیوب فرا می‌گیرند تا کانال خود را با این درس آنلاین و مبتنی بر ویدیو تبلیغ کنند . هر یک از این چهار درس شامل یک مولفه یادگیری , یک کار بر روی تکلیف و بررسی عناصر کلیدی است .

هزینه : مزایای رایگان : شرکت کنندگان پس از گذراندن امتحان با % % یا بالاتر نامه را دریافت می‌کنند .

تجزیه و تحلیل‌های اجتماعی و دوره‌های آموزشی ارزیابی فعالیت این دوره‌ها به شما کمک خواهند کرد تا گزارش‌های تحلیلی رسانه‌های اجتماعی را ارائه کرده و یا ارائه خدمات شما را ثابت کنند ( بازگشت به سرمایه‌گذاری ) .

گوگل Analytics برای مبتدیان - گوگل این دوره آنلاین برای هر کسی که برای گوگل تجزیه و تحلیل شود ضروری است . اما این هم برای کاربران یاد شده و یا آن‌هایی که بدنبال قلم‌مو هستند ، مفید است .

در حالی که این درس‌ها بر روی Google Analytics متمرکز هستند ، آن‌ها همچنین به شما کمک خواهند کرد تا اصطلاحات و شیوه‌های مربوط به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را درک کنید .

هزینه : رایگان بودن : اگر یک حساب کاربری گوگل داشته باشید ، پی‌گیری روند پیشرفت و دسترسی به منابع مسیر آسان است .

ارزیابی کانال - YouTube اگر برند شما به یوتیوب وابسته است ، این دوره یک الگو و دستورالعمل‌هایی برای ارزیابی ماموریت your ، استراتژی محتوی ، تعامل بین مخاطب و کشف ارائه می‌دهد .

هزینه : آزاد سازی رایگان : حتی اگر شما در یوتیوب نیستید ، سازندگان فیلم قادر خواهند بود چارچوب این درس و نکات را در سطح اجتماعی اجرا کنند .

آکادمی Hootsuite به شما کمک خواهد کرد تا رسانه‌های اجتماعی را با دوره‌های آنلاین که از طرف طرفداران صنعت آموزش داده می‌شوند ، به شما آموزش دهد . سپس ، گواهی‌نامه‌های رسانه‌های اجتماعی شناخته‌شده را کسب کنید که باعث می‌شود شما از جمعیت خارج شوید .


اپیزود فیلم بازدید : 122 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

تلویزیون عنوان بزرگ‌ترین رسانه جمعی برای تبلیغات بیش از ۶۰ سال را داشته‌است و این شاخص حتی با رشد اینترنت نیز به دست نیامده است . تلویزیون جز مهمی از یک برنامه رسانه‌ای به دلیل pervasiveness ، تاثیر و توانایی‌های هدف‌گیری آن است.

تاثیر تلویزیون . ما در فرهنگی که با پیام‌های تبلیغاتی بمباران می‌شود زندگی می‌کنیم . مطالعات بر روی تعداد آگهی‌های مشاهده‌شده توسط متوسط آمریکایی متفاوت است ، اما محققان از ۸۵۰ تا ۳۰۰۰ پیام تبلیغاتی که هر روز تجربه می‌کنند ، اشاره می‌کنند . این پیام‌ها از منابع سنتی مانند تلویزیون و روزنامه‌ها و همچنین در فنجان‌های قهوه ، بیل inserts ، catalogs ، تی‌شرت و امثال آن‌ها می‌آیند . رقابت برای چشم‌ها و گوش مصرف‌کننده آمریکایی شدید است . توجه به جلب توجه ، آگاهی را پرورش می‌دهد که اولین پله از سلسله‌مراتب اقدام تبلیغاتی است . این بسیار مهم است که فروش یک محصول تبلیغ‌شده را ایجاد کنید .

ویژگی‌های متوسط

تلویزیون دارای خواص بینایی , صدا و حرکت است که به طور سنتی آن را از دیگر رسانه‌ها مانند رادیو ( فقط صدا ) یا چاپی ( فقط مشاهده ) جدا می‌کند . با حمله سه جانبه به حواس بیننده , تلویزیون قادر به ایجاد آگاهی گسترده برای یک محصول است . تلویزیون به دلیل تعداد افرادی که به آن می‌رسد , یک رسانه جمعی محسوب می‌شود .

پخش کنندگان ملی مانند سی بی اس ، NBC ، ABC و حالا فوکس به بیش از ۱۱۵ میلیون خانوار با ۲۹۰ میلیون بیننده می‌رسد . تلویزیون به بیش از ۹۴ درصد جمعیت کشور می‌رسد که مخاطبان بالقوه بسیار زیادی برای یک تلویزیون تلویزیونی هستند . اما حتی جمعیت انبوه تلویزیون به عنوان بخشی از سن ، جنسیت و گروه‌های نژادی برای تماشای شبکه‌های خاص ، کانال‌ها و برنامه‌ها تقسیم می‌شود .

تاثیر واقعی یک تبلیغ تلویزیونی منفرد به نوع محصولی که تبلیغ می‌شود بستگی دارد . برخی از مقوله‌های محصول به طور طبیعی جالب‌تر از بقیه هستند . مهم‌تر از همه خلاقیت پیام است .

این جایی است که متخصصان در تبلیغات تلویزیونی واقعا ً حقوق خود را به دست می‌آورند چرا که شغل آن‌ها ایجاد تبلیغاتی است که از بین بردن تبلیغات تلویزیونی ، جلب توجه ، ارتباط با گزاره فروش منحصر بفرد آن و موقعیت یابی محصول برای فروش قرار می‌گیرد . تبلیغات تلویزیونی a برنده‌ای بسیار مورد احترام و شمایل‌های مارک دار مانند دو بوی دو بوی ، مارک تایر Man و تونی ببر را تاسیس کرده‌است .


برنامه‌های تلویزیونی همه رسانه‌های ملی دارای ایستگاه‌های محلی هستند . ایستگاه‌های پخش محلی در ترکیب برنامه ، به ویژه در طول ساعات روز و اواخر شب ، خودمختاری دارند . اخبار محلی نان و کره تلویزیون محلی است . ایستگاه‌های محلی موجودی خود را از واحدهای تبلیغاتی محلی برای فروش دارند و از چند سهمیه زمانی در برنامه‌نویسی زمان اولیه برای فروش تبلیغات محلی برخوردار هستند . خرید تبلیغات محلی ممکن است باعث صرفه‌جویی در قیمت تبلیغات ملی در همان برنامه تلویزیونی شود .

تبلیغات تلویزیون کابلی سطح جدیدی از مخاطبان هدف و هزینه‌های تبلیغات ارزان‌تر را به ارمغان می‌آورد . تلویزیون کابلی عملا ً the تجاری معروف به نام infomercials را اختراع کرده‌است که حتی شبکه‌های تلویزیونی ملی هم برای فروش موجودی در زمان موجود ، به خصوص در اواخر شب استفاده می‌کنند .


تبلیغات تلویزیونی نقطه‌ای چیست ?

تبلیغات اسپات به روش رایج تبلیغاتی برای خرید تبلیغ و یا تبلیغ دوم تبلیغ در یک ایستگاه خاص اشاره دارد . برای خرید یک آگهی, باید یک یا چند آگهی تولید کند . سپس , شرکت یا آژانس تبلیغاتی آن مجموعه‌ای از نقاط را از طریق شبکه یا ایستگاه خریداری می‌کند .

معمولاً روش‌های خرید معمول تبلیغات تلویزیونی به عنوان بخشی از ترکیب رسانه‌ای متمرکز شده در یک کمپین تبلیغاتی خریداری می‌شود . مبارزات انتخاباتی طول می‌کشد , مانند یک ماه , شش هفته , سه ماه یا شش ماه . این آگهی میزان بودجه خود را برای تخصیص به تلویزیون تعیین می‌کند و سپس با نماینده فروش شبکه یا ایستگاه کار می‌کند . هدف , آماده کردن مجموعه‌ای از نقاط است که در طول زمان و روی نشان می‌دهد که به مخاطبان مورد نظر می‌رسد .

تناوب نقطه‌ای - نقاط تا چند ثانیه , برای مدت خاصی از روز , مانند صبح , بعدازظهر , شب و شب , خریداری می‌شوند . یک آگهی ممکن است تمام نقاط خود را در طول روز یا زمان‌های خاصی متمرکز کند , یا نقاط خود را در طول هفته و روز پخش کند . نماینده فروش رسانه‌ای برنامه‌ای برای بازبینی پس از بحث درباره اهداف و جزئیات بازار هدف با آگهی تهیه می‌کند .

تبلیغات تلویزیونی نسبت به دیگر رسانه‌ها مزایایی کلیدی دارد . این سیستم به دلیل جاذبه چند حسی , پتانسیل خلاقانه هر رسانه را ارائه می‌دهد . مدیران خلاق می‌توانند از گفتگو , کپی , صدا , حرکت , صحنه , نورپردازی و عمل برای ارائه یک پیام یا داستان متقاعد کننده استفاده کنند . با توجه به دسترسی گسترده به یک بازار محلی , منطقه‌ای یا ملی و همچنین درخواست‌های احساسی در پیغام‌ها , نقاط تلویزیونی بسیار مفید هستند .

مشکلات تبلیغات تلویزیونی و هزینه‌های اولیه تلویزیون , هزینه آن است . بین هزینه‌های تولید و جایگزینی , تبلیغات تلویزیونی از بودجه برای بسیاری از شرکت‌های محلی است . هزینه‌های تولید از چند صد دلار به چند هزار دلار می‌رسد . با توجه به این که هزینه‌ها به طور قابل‌توجهی برای تولیدات ملی و خرید رسانه‌ای تشدید می‌شوند , یک نقطه نیمه دوم با استعداد هنرپیشگی می‌تواند حداقل در یک بازار معمولی شرکت کند . براساس سن آگهی , " فوتبال شب یکشنبه " گران‌ترین برنامه تلویزیونی بود که براساس سن آگهی در آن تبلیغ می‌شد .

اشکالات دیگر تلویزیون عبارت‌اند از:

انتخاب محدود جغرافیایی - یک کسب‌وکار باید برای رسیدن به تمام بینندگان در یک منطقه تحت پوشش ایستگاه بپردازد که اغلب به معنای اتلاف و ناکارآمدی است .

با توجه به طول , پیام زودگذر است . شما باید تاثیر اجباری در مدت‌زمان کوتاهی برای رسیدن به اهداف ارتباطی داشته باشید . در مقابل , رسانه‌های چاپی ایستا هستند و پیام تحمل می‌شود .

استراتژی‌های بازاریابی برای بخش‌بندی سونی Bravia

The یک مارک سونی از صفحه نمایش بلور مایع با کیفیت بالا ، LCD و تلویزیون است که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد . سونی در معرفی Bravia به بازار یک کمپین تبلیغاتی فوق‌العاده را راه‌اندازی کرد که نقاط تلویزیون مانند " توپ‌ها " ، " نمایش " و " هرم " را نمایش می‌داد .

مشکل ماندگار یک تبلیغ تلویزیونی برای یک مجموعه تلویزیونی این است که شما نمی‌توانید برتری تصاویری که تولید می‌کند را نشان دهید . هر چه باشد ، تصویری که بیننده دریافت می‌کند تصویری است که از سوی مجموعه‌ای که قبلا ً دارد ، به او منتقل می‌شود ، نه آن کسی که شما می‌خواهید او را بفروشید . شما می‌توانید این توهم را ایجاد کنید که یک مجموعه برتر را در صفحه نمایش نشان می‌دهید ، اما سال‌ها مشاهده تلویزیون بینندگان را به این توهم خاص آشنا کرده‌است .

موسیقی یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه تبلیغات سونی Bravia موسیقی عالی بود که تصاویر را همراهی می‌کرد . سونی didn't با استخدام هنرمندان و یا صدور مجوز شناخته‌شده به خوبی به این هدف دست یافته‌است . بر عکس ، " توپ‌ها " ، یک تبلیغ که یک ربع میلیون توپ رنگارنگ را در خیابان‌های کوهستانی معروف سان‌فرانسیسکو به نمایش گذاشت ، سونی از ترانه " Heartbeats " توسط خواننده فولکلور آرژانتینی ، خوزه گونزالس استفاده کرد . از مطالب سایت projects نیز در این رابطه می توانید استفاده نمایید. پس از پخش این آگهی ، این برنامه تا زمانی که این آگهی پخش شد ، مورد اصابت Gonzalez قرار گرفت .

Associations که تبلیغ می‌کردند ، ایده‌های تعریف و رنگ را به شیوه‌ای تخیلی تجزیه و تحلیل کردند . در تبلیغ " نمایش - Doh " ، برای مثال ، ۲۰۰ خرگوش‌های کوچک رنگ‌های مختلف در خیابان‌های نیویورک ظاهر می‌شوند . آن‌ها به نظر منتشر می‌شوند - - هر چند asexually - - و از طریق انیمیشن توقف حرکت به سمت پایین خیابان حرکت می‌کنند . در پایان ، آن‌ها در یک حیوان غول‌پیکر ادغام می‌شوند و در نتیجه پیشنهاد می‌دهند که چند نقطه کوچک ممکن است یک تصویر زندگی مانند را شکل دهند ، در حالی که تلویزیون را در ذهن عموم با معصومیت کودکانه و سرگرمی مرتبط می‌کنند .

مبارزه‌ای جداگانه برای معرفی سونی به آلمان به نمایش گذاشته شد و بازیکن فوتبال آلمانی میشل بالاک را به نمایش گذاشت . این تبلیغات افراد طبقه کارگر جوان را هدف قرار دادند که مخاطبان اصلی فوتبال را تشکیل می‌دادند ، در حالی که تبلیغات بین‌المللی در نظر گرفته‌شده بیشتر در مقیاس اجتماعی - اقتصادی و جذب مخاطبان قدیمی بود .

طراحی محصول برخی از عناصر طراحی محصول وجود دارد که تمایز Sony's را از تلویزیون‌های دیگر متمایز می‌کند و در نتیجه بازار را ، مانند سوئیچ ذخیره انرژی ، قابلیت مرور وب و حتی چیزی به سادگی یک انحراف شش درجه‌ای که بر چگونگی موقعیت مصرف‌کننده در خانه خود تاثیر می‌گذارد.

اپیزود فیلم بازدید : 25 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

تبلیغات تقریبا ً ۹۰ درصد از تصمیمات مصرف‌کننده برای خرید کالا و خدمات را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این نه تنها شامل رسانه‌های سنتی ، مانند تلویزیون ، چاپ ، رادیو و بیلبوردهای بیرونی ، اما مفاهیم جدیدتر مانند تبلیغات اینترنتی و موبایل نیز می‌شود . با بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی در دسترس ، صاحبین کسب‌وکار ممکن است در مورد مزایای تبلیغات تلویزیونی نسبت به سایر واسطه‌ها تعجب کنند . در حقیقت ، تبلیغات تلویزیونی از هر رسانه دیگری سود می‌برد و آن را به استفاده موثر از دلارهای تبلیغاتی تبدیل می‌کند .

تبلیغ تلویزیونی می‌تواند به شما کمک کند به روشی هدفمند به مخاطبان بزرگ‌تر دست پیدا کنید ، به گونه‌ای که مشتریان بدانند و به آن‌ها اعتماد کنند.

دسترسی به مخاطبان بزرگ‌تر در بین مزایای تبلیغات تلویزیونی فرصتی است برای رسیدن به مخاطبان انبوه با یک نقطه تبلیغ . تماشای تلویزیون ، معمول‌ترین فعالیت‌های اوقات فراغت ملی است ، و آمریکایی‌ها به طور متوسط هر روز پنج ساعت به تماشای تلویزیون می‌پردازند . علاوه بر این، مطالعات نشان داده‌اند که ۶۰ درصد از مصرف کنندگان احتمالا ً پس از بازدید از یک تبلیغ تلویزیونی در مقایسه با تنها کمی بیش از ۴۰ درصد برای مشاهده آنلاین یا بیشتر رسانه‌های اجتماعی ، خرید می‌کنند .

در مقابل ، مخاطبان رادیویی نسبت به تعداد بیشتری از ایستگاه‌های محلی در مقایسه با تلویزیون ، بیشتر بخش‌بندی و کوچک‌تر می‌شوند . از آنجا که ایستگاه‌های تلویزیونی محلی کم‌تر هستند ، مخاطبان به بخش‌های بزرگ‌تری از افرادی که تبلیغ شما را می‌بینند ، پخش می‌شوند . همچنین ، جذابیت گسترده تلویزیون ممکن است مشتریان را نسبت به تبلیغات تلویزیونی در مقایسه با رسانه‌های دیگر پذیرا باشد . بسیاری از مخاطبان به تبلیغات تلویزیونی که به خوبی ساخته شده‌اند علاقه‌مند هستند و این تبلیغات در تبلیغات محبوب در تبلیغات سوپر بول نشان داده می‌شوند. بازاریابی ویدیویی

توانایی هدف برای مخاطب خود دیگر مزایای تبلیغات در تلویزیون ، توانایی هدف قرار دادن مخاطبین خاص و گسترش دسترسی به تشویق بیشتر در رسانه‌های اجتماعی است . تبلیغ کنندگان می‌توانند مخاطبین خود را با خرید نقاط تبلیغ در طول نمایش جمعیت شناختی مورد نظر خود هدف قرار دهند . به عنوان مثال ، در حالی که یک میخانه محلی و توری می‌تواند در طول رویداده‌ای ورزشی تبلیغ کند ، تولید کنندگان اسباب‌بازی ممکن است بخواهند در کارتون‌های صبح روز شنبه تبلیغ کنند . صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با ایستگاه‌های تلویزیونی مستقل یا محلی تبلیغ کنند تا تمرکز جمعیتی را محدود کنند .

هر دو سطح دسترسی و آگاهی نشان تجاری را می‌توان گسترش داد چون تبلیغ کنندگان بینندگان را تشویق می‌کنند تا در حین استفاده از خروجی‌های اضافی و خروجی‌های رسانه‌های اجتماعی با محصول خود درگیر شوند . بیش از ۷۰ درصد بینندگان تلویزیون از یک وسیله اضافی مانند تبلت یا گوشی هوشمند در هنگام تماشای تلویزیون استفاده می‌کنند و اغلب در همان زمان با دوستان خود به صورت آنلاین مشغول هستند . تبلیغ کنندگان می‌توانند با آموزش به بینندگان برای ورود به وب سایت شان به صورت آنلاین یا بازدید از وب سایت آن‌ها را تشویق کنند . بینندگان بیشتر احتمال دارد که دوستان خود را در مورد محصولی که به تازگی آگهی یا جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولی که به آن علاقه دارند جستجو کنند .

تلویزیون Gathers یکی از حضار را مخاطب قرار داد و هیچ رقابت دیگری مزایای دیگری از تبلیغات تلویزیونی نیست . حتی اگر فقط برای چند ثانیه ، یک تبلیغ تلویزیونی تنها محصول شما را در کانون توجه قرار می‌دهد . این در تضاد با روزنامه‌ها ، دایرکتوری‌های تلفن یا دیگر رسانه‌های چاپی است که در آن‌ها تبلیغات نسبتا ً کوچک بوده و مستقیما ً در کنار تبلیغات رقیب قرار می‌گیرند . در رادیو ، شنوندگان بارها با عوض کردن صفحه رادیو به چندین ایستگاه گوش می‌دهند ، بنابراین تبلیغ کنندگان ممکن است نیاز به تبلیغ در بسیاری از ایستگاه‌ها برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود داشته باشند و مصرف کنندگان ممکن است با محصولات رقبا مواجه شوند .

Delivers Cost گرچه تبلیغات تلویزیون برای تولید بیشتر از تبلیغات دیگر هزینه‌بر است و زمان هوای تجاری می‌تواند گران‌قیمت باشد ، مطالب تبلیغاتی در تلویزیون از همه مهم‌تر است زیرا مصرف کنندگان آن را بالاتر از واسطه‌ها قرار می‌دهند . آن از پیچیدگی جلوتر از هر رسانه دیگری برخوردار است ، زیرا هم تحریک بصری و هم شنوایی را ترکیب می‌کند . زاویه دوربین جالب ، و ترکیب تصاویر و کلمات تنها هیجان‌انگیزتر است ، بلکه دیدگاه واقعی‌تر از یک محصول نسبت به یک عکس ثابت را می‌دهد . تبلیغات تلویزیونی توانایی نشان دادن یک محصول را دارد ، استفاده از آن را نشان داده و مزایای مالکیت یا مصرف را توضیح می‌دهد . https://smallbusiness.chron.com/

اپیزود فیلم بازدید : 31 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

چرا برندها را خلق کنید

نگاه کردن به مارک‌های مختلف پیرامون ما در هر کجای دنیا مهم نیست که چه صنعتی است , امروزه مهم نیست که چه محصولی از آن استفاده می‌کنید یا خیر .

پس بیایید ببینیم چرا شرکت‌ها برندها را ایجاد می‌کنند و چرا آن‌ها چنین اهمیت زیادی در آن دارند و چرا برای این شرکت‌ها مهم است که آن را با مشتریان یا مشتریان احتمالی خود به اشتراک بگذارند ?

این پاسخ‌ها عبارتند از:

* یک برند یک شرکت را متمایز و متمایز می‌کند .

* یک برند به شرکت و کارکنان یک هویت می‌دهد .

* برند مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به مشتریان می‌دهد .

* برند مجموعه‌ای از ارزش‌ها را به کارکنان می‌دهد تا به آن‌ها در شناسایی هر دو سازمان و مشتریان کمک کند .

* برند باید یکپارچگی پیغام را نشان دهد - مهم نیست که کجا می‌روید یا کارمند با همه باید آن را منعکس کند .

* امکان شارژ قیمت ویژه .

* مزایای شرکت داخلی مانند جذب و حفظ کارکنان خوب و فرهنگ شرکت منسجم ;

* یک محصول یا سرویس علامت‌گذاری شده , درکی از کیفیت بالاتر در مقابل یک محصول / خدمات بدون مارک ارایه می‌دهد .

شخصیت برند چیزی است که شما را از خود متمایز می‌کند و یا شرکت خود را متمایز می‌کند و آن را در بازار شلوغ محصولاتی که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم , متمایز می‌کند .

برندسازی همچنین به مشتریان کمک می‌کند تا محصول خود را براساس واکنش‌های احساسی انتخاب کنند تا اینکه برای مثال ما همیشه ارزان‌ترین یا پایین‌ترین نشان‌های کیفیت را بخریم بنابراین بخش احساسی آن نقش بزرگی ایفا می‌کند . تا حدی , برندها شما را به عنوان یک فرد یا سازمان تعریف می‌کنند , درباره سلیقه , هوش و آرزوی اجتماعی شما و حتی جایی که شما زندگی می‌کنید یا به تعطیلات می‌روید و حتی در جایی که برای خوردن می‌روید صحبت می‌کنند .

واقعیت این است که برندها برای موفقیت هر شرکتی حیاتی هستند . مشتری باید از طریق چشم خود با برند مرتبط باشد و این جایی است که شرکت‌ها باید بر روی دستیابی به آن تمرکز کنند و یا هیچ فروشی تولید نمی‌کنند .

۷ جز Crucial در ساخت تصویر علامت تجاری مناسب وجود دارد :

۱. پوشش رسانه‌ای - چگونگی درک یک برند از طریق رسانه بسیار مهم است . مردم تحت‌تاثیر آنچه می‌بینند ، می‌خوانند و می‌خوانند . پس مهم است که داستان‌های مثبت در مورد برند خود به دست آورید .

۲. ارتباطات بازاریابی و هویت - هر ارتباط واحد با مشتری ، چه تبلیغات در بازار انبوه و چه یک کتابچه راهنمای محصول ، یک فرصت برای ایجاد تصویر برند است .

۳. خدمات مشتری - نحوه برخورد شما با مشتریان وقتی که با شرکت شما تعامل دارند در شکل‌گیری نظر برند بسیار مهم است . چه مدت باید صبر کنید تا پاسخ را دریافت کنید ، آیا این روندی است که مبادلات / بازگشت‌ها را … و غیره ساده کنید؟

۴. عملکرد محصول - اگر محصول یا سرویس چیزی که ما می‌گوییم را انجام نمی‌دهد ، یا نقص می‌شود ، یا نصب آن مشکل است ، مشتریان یک تجربه منفی مرتبط با برند شما را تجربه خواهند کرد.

۵. شیوه‌های فروش - شیوه‌های فروش Dubious اغلب در سراسر رسانه پخش می‌شوند ! به خصوص در صورتی که ما این قدرت را که رسانه‌های اجتماعی به مشتریان می‌دهند در نظر بگیریم . اگر شما یک مشتری را به چیزی بفروشید که نمی‌خواهند ، آیا باز خواهند گشت ؟

۶. نگرش و رفتار کارمندان - برای یک برند خدماتی ، یکی از بزرگ‌ترین تاثیرات در نگرش‌های مشتریان ، کارمندان هستند . چند بار به خاطر رفتار ضعیف یک کارمند ، یک شرکت را اخراج کرده‌اید ؟ به همان اندازه چند بار توسط یک شرکت به خاطر یکی از کارمندان خود تحت‌تاثیر قرار گرفتید ؟

۷. شریک همچنین دارای تاثیری هستند که شرکت شما با آن ارتباط دارد و می‌تواند به برند شما آسیب برساند یا آسیب برساند .

برندها trust مصرف‌کننده و وابستگی‌های احساسی را ایجاد می‌کنند . در نتیجه ، آن‌ها روابط بین مصرف کنندگان و محصولات را تقویت می‌کنند که مقاومت در برابر قیمت‌گذاری را تحمل می‌کنند، از رقبای جدید پیشی می‌گیرند ، و حتی بر lapses نادر در برتری محصول یا خدمات غلبه می‌کنند .

برندها امروزه یک کسب‌وکار بزرگ هستند چون آن‌ها فروش را به صورت آنلاین و به صورت آنلاین آسان‌تر می‌کنند . مردم ترجیح می‌دهند از شرکت‌هایی خرید کنند که احساس می‌کنند می‌دانند و می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند، و برندها آن را تضمین می‌کنند . چه شما محصولات را به مصرف کنندگان می‌فروشید ، فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سهامداران ، فرصت‌های شغلی برای متقاضیان ، و یا ایده‌ها برای انتخاب کنندگان ، یک برند راه را برای موفقیت با ایجاد آگاهی از وعده منحصر به فرد و منحصر بفرد خود پیش از این که پیشنهاد فروش خود را ارائه دهید هموار می‌کند .

وقتی مردم از برند شما آگاهی دارند ، از ویژگی‌های مثبت که برای آن ایستاده‌اید ، آگاه هستند . خیلی قبل از اینکه برای خرید آماده شوند ، آن‌ها احساس می‌کنند که می‌دانند شما چه کسانی هستید و چه ارزش منحصر به فردی می‌توانند روی شما حساب کنند . در نتیجه ، زمانی که زمان برای فروش عرضه می‌شود ، صاحبان برند می‌توانند بر نیازها و نیازهای مصرف‌کننده تمرکز کنند تا اینکه زمان مصرف‌کننده ارزشمند برای توضیح خود و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها صرف کنند .

 

بدون یک نام تجاری ، شما باید یک پرونده بسازید که چرا شما هر بار که برای فروش آماده هستید ، ارزش کسب‌وکار مصرف‌کننده را دارید . در حالی که صاحبان برند در حال بستن قرارداد هستند ، آن دسته از فروشندگان قدرتمند هنوز خود را معرفی می‌کنند .

اپیزود فیلم بازدید : 25 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

شکی نیست که تبلیغات ابزار اصلی توسعه آگاهی از برند است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که قول برند خود را دقیقا ً آنطور که می‌خواهید ارائه دهید . راهی موثر برای دسترسی به مشتریان و مشتریان احتمالی آن چه در خانه‌ها , دفاتر , اتومبیل , صندوق‌های پستی …

تبلیغات خوب به منظور تقویت ارتباط احساسی مشتریان شما با برند شما و یا خلق ارزش کافی و جلب توجه مشتریان بالقوه است که در ذهن آن‌ها تاثیر مثبت و به یاد ماندنی دارند . تبلیغات خوب یک سرمایه‌گذاری است که با آگاهی از ساختمان و در نتیجه ارزش ویژه برند شما پرداخت می‌شود . ثبات برندها را می‌سازد

همه بازاریاب‌های برند بزرگ این باور را به " ثبات " مشترک دارند .

تحویل با همان نگاه و احساس در تمام کانال‌های ارتباطی بازاریابی شما برای موفقیت برند شما محوری است . این چیزی است که شما را قادر می‌سازد تا یک کمپین بازاریابی را توسعه دهید که یک تصویر قوی و روشن را منتقل کرده و یک برند قوی و روشن می‌سازد . و شما به این ثبات نیاز دارید چون مشتریان به برند اعتماد دارند که پیام بازاریابی ثابتی را منتقل می‌کنند . اگر ارتباط شما یک روز حرفه‌ای به نظر می‌رسد و در ارتباط دیگر برند شما نشان می‌دهد که بازیگوش و راحت است , مشتریان نمی‌دانند چه چیزهایی را باور کنند و به کسب‌وکار شما اعتماد کنند. در نتیجه , به جای آن به یک منبع محصول قابل‌اعتماد تبدیل خواهند شد .

مشتریان با لحن منتقل‌شده در تبلیغات و مطالب بازاریابی , صدای کسب‌وکار و برند هستند . اگر کسب‌وکار شما یک شخصیت در مجلات تجاری ارائه می‌کند , یک شخصیت دیگر در تبلیغات روزنامه یا تبلیغات آنلاین برای مثال شما مشتریان خود را گیج خواهید کرد و باعث می‌شود که آن‌ها به ثبات کسب‌وکار شما شک کنند و در نتیجه ثبات و قابلیت اطمینان محصول یا خدماتی که از شما دریافت خواهند کرد را زیر سوال ببرید .

برای ایجاد ثبات در برنامه ارتباطات برند شما باید تمام پیام‌های بازاریابی اصلی را در تمام ارتباطات , بدون توجه به هدف یا فراخوانی هر یک از اهداف ارتباطی به دست آورید . برای کمک به دستیابی به این ثبات باید به وضوح لحن ارتباطی را که می‌خواهید به طور مداوم در تمام تلاش‌های بازاریابی خود وارد کنید , مشخص کنید . این باید یک اظهارات ساده باشد که نتیجه می‌گیرد و به وضوح نشان می‌دهد که چه نوع تن باید پیام‌های تبلیغاتی شما را به عنوان مثال به همراه داشته باشد " ما می‌خواهیم تبلیغات ما مطمین باشد که ما دوستانه هستیم و بر خدمات مشتری تاکید زیادی می‌کنیم . ما می‌خواهیم مشتریان ما احساس کنند که می‌توانند روی ما حساب کنند و ما می‌خواهیم این را با روشی بسیار سرزنده , سرگرم‌کننده و خوش بینانه به آن‌ها منتقل کنیم. "

زمانی که به مشتریان هدف تان می‌رسد و مشتریان احتمالی اغلب به اندازه کافی برای ترک کردن تاثیر مثبت استفاده می‌کنند , تبلیغات شما پرداخت خواهد شد . پس از انتخاب درست و مناسب‌ترین وسیله رسانه‌ای برای آگهی‌های شما که برای تبلیغ شما مناسب‌تر هستند گام بعدی برنامه‌ریزی برنامه تبلیغاتی درست است که در آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت , اما ابتدا به طور مختصر نگاهی به تعادل و بسامد آگهی می‌اندازیم .

متعادل کردن دسترسی و بسامد تبلیغات : برنامه‌های رسانه‌ای شما باید دو هدف را متعادل کنند :

تبلیغات دسترسی : اندازه بینندگان که در معرض تبلیغ شما هستند . رسانه‌های چاپی از اشکال اشتراک یا چرخش استفاده می‌کنند تا دسترسی آن‌ها را توصیف کنند , در حالی که خروجی‌ها براساس تعداد افرادی که تبلیغ می‌کنند را باز می‌کنند .

بسامد : تعداد دفعاتی که فرد متوسط در یک دوره زمانی مشخص در یک دوره زمانی مشخص در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار می‌گیرد . اغلب بازاریاب‌ها با افزایش آگاهی موافق هستند , در حالی که فراوانی , شناخت , درک و پاسخ ایجاد می‌کند .

تبلیغات به بیش از حد بستگی دارد : بسته به اهداف برنامه تبلیغاتی شما و محدودیت‌های بودجه‌ای , مگر اینکه هدف شما دستیابی به یک سطح آگاهی گسترده از برند شما باشد و اینکه چه چیزی را به شما پیشنهاد می‌کنید , می‌توانید برنامه تبلیغاتی خود را برای محدود کردن دسترسی و افزایش بسامد با داشتن یک تبلیغات متمرکز در کانال‌های خاص رسانه‌ای که به مخاطبان بسیار هدفمند به صورت مکرر می‌رسند , برنامه‌ریزی کنید .

بسامد تبلیغات در دسترس : دقیقا ً برعکس , ایجاد یک تبلیغ بزرگ از یک آگهی برای مثال صفحه کامل آگهی در یک روزنامه یا مجله , آگهی تلویزیونی در زمان‌های بسیار بالا است . عیب این است که حتی با تبلیغات شما در این زمان و یا مکان‌ها , برخی یا حداقل درصد از مشتریان هدف اصلی شما در حال تماشای یا خواندن نیستند , بنابراین تمام تخم‌های خود را در یک سبد قرار می‌دهند و یا پاشیدن یک عکس باعث می‌شود که شما دوباره به آن‌ها برسید .

نکات مهمی وجود دارند که باید از زمان برنامه‌ریزی برنامه تبلیغاتی خود آگاه باشید :

مطمین شوید که آگهی شما به بیشتر گروه مشتری هدف شما می‌رسد زیرا در هر زمان مشخصی , بخشی از گروه مشتری هدف اصلی شما تنظیم می‌شود , حواس‌پرت کننده و یا در طرز فکر درست برای دریافت مناسب پیام‌های شما نیست .

زمانی که آگهی شما نیاز به رسیدن به هدف شما برای جلب توجه او دارد , توجه را جلب کنید, علاقه را جلب کنید و امیدوار باشید که تصمیم بگیرید محصول یا سرویس خود را بگیرید .

اکثر آگهی‌ها برای رسیدن به هدف خود نیاز به دویدن یا هوا دارند .

بهترین نتیجه را از بودجه تبلیغاتی خود بگیرید :

برای اینکه بهترین را از برنامه تبلیغاتی خود و به دست آوردن بسامد بدون شکستن محدودیت‌های بودجه خود داشته باشید , در اینجا چند ایده وجود دارد :

تبلیغات خود را متمرکز کنید , برای مثال به جای اینکه تبلیغات را در گوگل یا هفت روزنامه , مجله یا کانال تلویزیونی اجرا کنید , آن را سه بار در بهترین حالت اجرا کنید .

 

 

اگر می‌خواهید بودجه خود را در میان لیست طولانی‌تر خروجی رسانه‌ها تقسیم کنید , می‌توانید به مخاطبان خود از خروجی‌های انتخابی خود دسترسی داشته باشید .

 

تبلیغات زمان‌بندی تبلیغات معمولا ً یکی از الگوهای برنامه‌ریزی تبلیغاتی زیر را دنبال می‌کنند :

۱- برنامه تبلیغات پیوسته

Adv-continual

برنامه مداوم ، که تا زمانی که بازاریاب تبلیغ می‌کند ، در هفته و هفته اجرا می‌شود . آن‌ها برای حفظ آگاهی مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند . برخی برنامه‌های تبلیغاتی مستمر شامل پخش مداوم تبلیغات بزرگ و splashy هستند. برای مثال ، یک تبلیغ ممکن است در پوشش پشتی هر موضوع یک مجله ظاهر شود . با این حال ، بسیاری از برنامه‌های تبلیغات مستمر مقرون‌به‌صرفه هستند و شامل ارائه تبلیغات فضایی کوچک هستند که به طور مداوم در مجلات و یا روزنامه‌های محلی اجرا می‌شوند .

۲ . ۲ برنامه تبلیغاتی Flighting

adv-flighting

برنامه‌های Flighting که تبلیغات را به صورت bursts اجرا می‌کنند . آن‌ها معمولا ً با خرید یک تبلیغ سنگین شروع می‌کنند که باعث می‌شود یک تاثیر بازار به اندازه کافی قوی باشد تا این برند را از طریق یک دوره تبلیغات خفته حمل کند . بعد از دوره خفته ، بازاریاب با یک برنامه تبلیغاتی روشن برای تجدید آگاهی بر می‌گردد و پس از آن یک دوره خفته دیگر و سپس با یک زمان‌بندی سنگین که معمولا ً با یک فصل خرید یا فرصت بازاریابی منطبق می‌شود .

۳- برنامه‌های تبلیغاتی بارگیری جبهه

Adv-frontloading

برنامه‌های بارگیری جبهه که با یک برنامه تبلیغاتی سنگین شروع می‌شوند . هدف آن‌ها از اشباع بازار با برداشت قبل از بازگشت به یک برنامه اقتصادی ، نگهداری و نگهداری است که آگاهی و منافع تولید شده در طول راه‌اندازی برنامه را حفظ می‌کند . برنامه‌های بارگیری جبهه انتخاب خوبی برای اعلام برنده‌ای جدید یا فرصت‌های تجاری ، ترویج محصولات جدید ، یا احیای مجدد فروش هستند .

۴- برنامه تبلیغاتی بالا

Adv-heavyup

برنامه‌های بلند مدت ، که مشابه برنامه‌های بارگذاری در برابر بارگیری هستند ، به جز این که آن‌ها شامل چندین دوره آگهی اشباع هستند که به عنوان blitzes تبلیغ نیز شناخته می‌شوند . آن‌ها برای ایجاد و حفظ سطح بالایی از آگاهی بازار از طریق برنامه تبلیغات شدید متناوب با زمانبندی مداوم سطح پایین در بین آن‌ها استفاده می‌شوند .

برنامه‌های ads Pulsing Pulsing

Adv-pulsing

 

برنامه‌های زمانبندی شده ، که تبلیغات را بر روی اساس و غیره اجرا می‌کنند . به طور پایدار ، بازاریاب که یک برنامه متوسط را اجرا می‌کند ، یک برنامه متوسط دیگر را اجرا می‌کند ، و سپس دوباره راکد می‌شود . برنامه‌های Pulsing به ندرت برای راه‌اندازی یا افزایش بهره مورد استفاده قرار می‌گیرند ، بلکه برای حفظ آگاهی‌ها پس از تاسیس آن به کار می‌روند . trainingcoursematerial

اپیزود فیلم بازدید : 32 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

اما با اهمیت فزاینده ویدئو در مجموعه بازاریابی , محتوای ویدئو - به عنوان یک مولفه بسیار حیاتی بازاریابی - - به عنوان مدیر عامل به رادار من آمده‌است . نه از ده بازاریاب‌ها در یک نظرسنجی گفتند که آن‌ها اکنون بر محتوای ویدئو تاکید دارند و بیش از ۹۰ درصد گفته‌اند که قصد دارند بیشتر برای ایجاد محتوای تصویری در سال جاری هزینه کنند .

جاش گلد , کارگردان خلاق در فیلم‌های سینمایی , کسی است که کاره‌ای " بایدها و نبایدها " برای ایجاد فیلم‌های تبلیغاتی برای یک برند را یاد گرفته‌است . در طول دهه گذشته , طلا و شرکتش فیلم‌هایی را هدف قرار دادند که میلیون ‌ها دلار برای دلایل ارزشمند بزرگ کرده و به قرار دادن نام‌های تجاری روی نقشه کمک کرد .

6 Mistakes to Avoid When You Make a Promotional Video

در اینجا با توجه به طلا , شش اشتباه وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک ویدئوی تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود از آن اجتناب کنید :

سی ان ان : فراموش کردن " تصویر بزرگ " از اهداف فراگیر خود منحرف نشوید . تولید ویدئو یک فرآیند طولانی است که در آن تغییرات باید در یک لحظه توجه شود . اغلب , هدف کلی این ویدیو در طول روز به روز گم می‌شود .

بنابراین قبل از اتخاذ تمام تصمیمات مهم از خود بپرسید : " آیا این به ما کمک می‌کند به هدف خود برسیم ? گلد می‌گوید : " این به شما کمک می‌کند که به سمت تصویر بزرگ برگردید و به شما کمک کند در مسیر خود بمانید .

مقدمه : تلاش برای گنجاندن بیش از حد در یک ویدئو مهم است که تمرکز فشرده‌ای را در هنگام ورود به بازاریابی ویدئویی حفظ کنیم .

بسیاری از مردم سعی می‌کنند تا جایی که ممکن است ایده‌ها و جلوه‌های بصری بیشتری پیدا کنند, اما برای بینندگان , این باعث می‌شود که محصول نهایی نامتمرکز و گیج‌کننده باشد . ویدئوها اغلب بزرگ و گران‌قیمت هستند و شما می‌خواهید بیش‌ترین سرمایه‌گذاری خود را بکنید . اما تلاش برای گنجاندن بسیاری چیزها در یک زمان می‌تواند منجر به شلوغی , شلوغی و تجربه مشاهده ضعیف , تنش‌های طلا شود .

همچنین توانایی شما در برقراری ارتباط با بینندگان را تضعیف می‌کند و پیام را کمرنگ می‌کند . همیشه بهتر است مطمئن شوید که ویدیوهای شما شفاف و متمرکز هستند و به آن نقطه برسند .

مقدمه : تمرکز بر روی اطلاعات به جای ویدئوی احساسی راهی خوب برای معرفی خود به بیننده است . برخی افراد به اشتباه با تصویری مانند بروشور رفتار می‌کنند و تلاش می‌کنند تا یک پروفایل توصیفی از کل کسب‌وکار خود ارائه کنند تا ویدیوهای آن‌ها تا حد امکان آموزنده و فراگیر باشند .

چگونه می توان فیلم های مصاحبه مارک شگفت انگیز ایجاد کرد

 

 

مشکل این است که این نشان‌دهنده سوتفاهم از رسانه و نقش ویدئو در بازاریابی است . کار ویدیو نه آموزش است بلکه آغاز یک اتصال شخصی یا شروع یک مکالمه است . ویدئو فرمت درست برای توضیحات طولانی , حقایق و آمار نیست . به همین دلیل است که طلا به عنوان cover letter برای کسب‌وکار شما توصیه می‌کند , نه رزومه تان .

ویدئو صورت انسان را روی کار و باورهای شما قرار می‌دهد تا بینندگان بتوانند با پیام شما ارتباط برقرار کنند و آن را به یاد داشته باشند . این ارتباط احساسی با بینندگان دارد که اغلب مشخص می‌کند که آیا آن‌ها به تعامل با برند شما ادامه خواهند داد یا خیر . بنابراین , جزئیات ریزتر را به وب سایت خود یا نشریات براق بگذارید . زمانی که ویدئو آن‌ها را جذب کرد , بینندگان قادر خواهند بود تحقیقات بیشتری درباره شرکت شما با سرعت خود انجام دهند .

جاناتان مارکوس : شکست در اولویت‌بندی در طول فیلم برداری وقتی که با نحوه کار تولید آشنا نیستید , به نظر می‌رسد که هر لحظه یک فرصت فیلم برداری است . مشتریان اغلب تیم‌های تولید ویدئو را ترغیب می‌کنند تا حجم عظیمی از فیلم را ضبط کنند و نمی‌خواهند یک لحظه را از دست بدهند .

قابل‌درک است که می‌خواهید کسب‌وکار شما در تمام نکات دقیق , پیچیدگی و زیبایی خود ثبت شود . اما در این جهت تاب نیاورید . در واقع , طلا می‌گوید که تحقیقات و برنامه‌ریزی دقیق قبل از تیراندازی باعث صرفه‌جویی در زمان و استرس زیادی می‌شود .

یک شرکت حرفه‌ای بازاریابی با شما کار خواهد کرد تا مفهوم خود ، فهرست عکس و مصاحبه‌ها مبتنی بر معیارهای معتبر را به جای هر گونه وحشت دقیقه قبل آماده کنید . این روش ، شما دقیقا ً می‌دانید که چه کاری باید از زمان آغاز تولید انجام شود .

و اگر یک فرصت فیلمبرداری در دقیقه آخر بالا بیاید ، لطفا ً به سوال شماره دو مراجعه کنید .

۵ : درنظر گرفتن کاربرد " برنامه کاربردی " ، یا نحوه استفاده از آن و توزیع محتوای ویدئو ، نباید کمی تامل کنید ، به طلا توصیه کنید . آن باید یک بخش حل نشدنی از برنامه‌ریزی و ایجاد هر فیلم باشد . کاربرد مورد نظر هم محتوا و هم سبک یک ویدیو را شکل می‌دهد . به عنوان مثال ، یک ویدئو برای صفحه خانگی شما قرار است مجموعه متفاوتی از الزامات را در مقایسه با یک ویدئو برای فیس بوک داشته باشد . دقت کنید که بفهمید چه کاری می‌خواهید با ویدئو انجام دهید و آن را براساس آن اصلاح کنید .

بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که قبل از اینکه مشخص کنید که چطور از آن استفاده می‌کنید ، عکس بگیرید . در عوض ، به تولید آگاهی بروید و بدانید که کدام صحنه‌ها و تکنیک‌ها برای برنامه‌های شما مناسب‌تر هستند . این کار شما را از هدر دادن زمان و پول در صحنه‌های فیلم برداری نجات می‌دهد که قادر به استفاده از آن نخواهید بود .

شماره ۶ : هیچ فراخوانی برای اقدام تمام پول و زمان صرف‌شده برای ایجاد یک ویدیو با کیفیت و رساندن آن در مقابل افراد مناسب ، اگر به بیننده راهی برای انجام عملی که می‌خواهید آن‌ها را بگیرند ، ارائه نکنید . بنابراین ، یک تماس برجسته برای اقدام در ویدئوی شما وجود دارد که آن را روشن می‌سازد که شما می‌خواهید مخاطبین چه کاری انجام دهند و توضیح دهند که چطور این کار را انجام دهند .

یک ویدیو بدون درخواست برای عمل مثل یک وعده غذایی است که بدون یک چنگال و یک چاقو سرو می‌شود . فیلم شما ممکن است الهام‌بخش باشد، سرگرم‌کننده و یا از نظر احساسی حرکت کند ، اما بدون یک تماس روشن برای اقدام ، بینندگان نمی‌توانند خرید کنند ، خرید کنند، و یا هر کار دیگری که به آن امید دارید را انجام دهند . شاید احمقانه به نظر برسد ، اما مهم است که همه چیز را هجی کنیم . بدون یک اقدام سریع از طرف شما ، بیننده ممکن است پایان را به پایان برساند ، و یک ویدیو با کیفیت بالا ایجاد کند که نیازمند مقدار زیادی کار است . هیچ دلیلی برای کارشکنی در همه این تلاش‌ها از طریق ایجاد اشتباه‌ات قابل اجتناب وجود ندارد . این لیست را در ذهن داشته باشید، و فیلم‌های تبلیغاتی را پخش خواهید کرد که کسب‌وکار شما را در نور مثبت نشان می‌دهند و به خلق results.ven مطلوب کمک می‌کنند بدانند که برای آن‌ها کاری وجود دارد .

https://www.entrepreneur.com/

اپیزود فیلم بازدید : 27 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

ارتباطات داخلی همیشه داخلی نیستند . در تابستان گذشته , مدیر اجرایی لو به این نکته پی برد که زمانی که یک ویدئو شرکت در خانه که در آن یک نظر نژادی غیر حساس داشت - در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شد . این حادثه به سرعت باعث سردرد شدیدی برای جو مک فارلند شد .

دو هفته طول می‌کشد تا شرکت‌های بیشتری به مصاحبه با دوربین برای اهداف بازاریابی و بازاریابی بپردازند , بلکه برای ایجاد محتوای داخلی برای آموزش کارکنان و تبلیغ فروش نیز استفاده کنند . اغلب اوقات, مردم کلمه " مصاحبه " را می‌بینند و از اضطراب پر می‌شوند , به تصور یک محیط رسمی که بیشتر شبیه بازجویی است تا گپ . در واقع , مصاحبه فقط فرصتی برای اشتراک گذاشتن یک داستان در یک فرمت و یک فرمت است .


دلیل اینکه کسب‌وکار باید بر ایجاد محتوای ویدئو متمرکز باشد

مصاحبه‌های ویدئویی شخصیت را به هر داستانی که کسب‌وکار شما به دنبال آن است , اضافه می‌کند . با این حال , برای دیدن فرصت‌ها , ممکن است باید روش فکر کردن به مصاحبه‌ها را تغییر دهید . تمام سوالاتی را که ممکن است در طول یک روز از آن‌ها بپرسید در نظر بگیرید . این نوع تحقیقات طبیعی و معتبر , خودشان را به یک مصاحبه ویدیویی می‌دهند , که می‌تواند به روشی جذاب و جذاب پاسخ دهد .

بیایید نگاهی به برخی از متداول‌ترین سناریوهای کاری بیندازیم که می‌توانند به محتوای تصویری با ارزش تبدیل شوند :

مصاحبه کارمندان . کارمندان شما برای موفقیت شرکت حیاتی هستند ; آن‌ها " بازتاب فرهنگ خود هستند . برجسته کردن آن‌ها در ویدئوها , بر روی برند شما تاثیر می‌گذارد و به مشتریان و کارمندان آینده یک نظر پشت صحنه کار روزانه شما می‌دهد . مصاحبه‌های شغلی به شما این امکان را می‌دهد که به دنیا نشان دهید که چه نوع مردمی که می‌خواهید برای شما کار کنند را نشان دهید , و همچنین می‌توانند به طرز ظریفی از استخدام جویندگان کار ضعیف استفاده کنند . برای مثال , اگر فرهنگ شرکت شما دست‌ها و ارزش‌هایی را از خود دور کند , مصاحبه با یک کارمند فعلی می‌تواند به آشکار کردن اطلاعات جویندگان کار کمک کند .

مصاحبه مشتری . یک مصاحبه با مشتری بسیار راحت‌تر از یک رضایت‌نامه معمولی است . بدون مصاحبه‌کننده ممکن است مکالمه را هدایت کند , به خصوص به این دلیل که اغلب مشتریان به بیان ارزشی که از محصول یا سرویس یک شرکت تجربه کرده‌اند , عادت ندارند . شما مشتریان خود را بهتر می‌شناسید . در طول یک مصاحبه , می‌توانید به آن‌ها در جهت درست , رسیدن به قلب یک تجربه یا منافعی که می‌خواهید منتقل کنید , اشاره کنید .

مرتبط : رمز گشایی برای یک استراتژی بازاریابی ویدیویی موفق

مصاحبه موسس . هر تجارتی داستان مبدا دارد . اگر فکر می‌کنید که آن خاص نیست , به احتمال زیاد شما غرق در آوردن آن به زندگی برای دیدن کامل عناصر داستانی جذاب هستید . به ویژه در فرهنگ فشار امروز , مردم عاشق شنیدن داستان‌هایی در مورد نحوه کار کارآفرینان و چالش‌های پیش روی آن‌ها هستند . این نوع مصاحبه‌ها می‌توانند باعث شوند که شما و شرکت تان را بیشتر و بیشتر انسانی کنید . آن‌ها " فرصت خوبی برای به اشتراک گذاری احساس پشت یک برند و همچنین رسالت , چشم‌انداز و ارزش‌های آن با مخاطبان داخلی و خارجی " دارند .

ما در یکی از بهترین نمونه‌های یک استراتژی مصاحبه ویدیویی با مارک بزرگ زندگی می‌کنیم . این شرکت یک سری مصاحبه " روتین صبح " با کارمندان فعلی انجام داد که صادقانه درباره مسیرهای شغلی و مسئولیت‌های روزانه آن‌ها صحبت کردند . کارمندان همچنین از اطلاعات درباره زندگی شخصی و تجربیات خود به مبل لذت می‌بردند . برای مثال مصاحبه با مشاور حقوقی به مبل , چرخش جالبی در مصاحبه سنتی با گنجاندن یک پرسش فوق غیر عادی و غیر سنتی دارد . در حالی که سوالات خودشان خارج از ویدئو هستند , بینندگان می‌توانند درک کنند که پیام‌های احتمالی چه هستند .

مانند ویدیوهای به مبل بهترین ویدیو مصاحبه با چهار قانون کلی رعایت می‌شود :

لطفا ً برای صحت عکس بگیرید .

بیشتر افراد کمی نگران جلوی دوربین هستند . هدف مصاحبه‌کننده این است که با قرار دادن مصاحبه شوندگان , کل تولید احساس طبیعی ‌تری داشته باشد . برای ایجاد ارتباط با سوژه‌ها قبل از یک مصاحبه کار کنید , و زمانی که دوربین‌ها شروع به حرکت می‌کنند , چراغ حالت را روشن نگه دارید . در این مصاحبه با کارمندان , مارک پارکر یک سوال ساده می‌پرسد که آیا فشار زیادی بر مصاحبه شوندگان ایجاد نمی‌کند . تولید کنندگان اطمینان حاصل می‌کنند که دوربین را به آن‌ها منتقل کنند , در محیطی که آن‌ها به آن عادت دارند , شاید صحنه را برای محتوای طولانی‌تر برای احساس طبیعی‌تر در آینده تنظیم کنند .

 

لطفا ً زمینه را روشن کنید .

" جان جان " , یک شرکت املاک و مستغلات که در بالتیمور مستقر است , در ماه دسامبر پس از اینکه کارمندان غافلگیر کننده با ۷۰۰ میلیون دلار جایزه به یک مهمانی در تعطیلات رسید , تی‌ترهای خبری را دریافت کردند . شرکت این رویداد را در ویدیویی ضبط کرد که به زودی ویروسی شد . سوالات مصاحبه شوندگان در مرحله نهایی گنجانده نشده اند , اما تولید کنندگان زمینه کافی برای ایجاد یک پیام منسجم را شامل می‌شوند که هنوز اجازه می‌دهد فضا برای پاسخ‌های فردی موثر باشد .

مرتبط : ارکان اصلی بازاریابی ویدیویی ستاره‌ای

ب .

شان اوانز " مجری برنامه محبوب " , متخصص در ساخت یک مصاحبه است . در این تبادل نظر با کمدین و هنرپیشه " نیک میسون ", اونز عمدا ً در ابتدا از سوالات ساده می‌پرسد , و برای پایان دادن به این مشکل تلاش زیادی می‌کند . این تاکتیک به او این امکان را می‌دهد تا با مهمانان خود رابطه برقرار کند و آن‌ها را راحت کند ( حتی در حالی که آن‌ها " با اشتهای بسیار تند و تند مرغ مرغ تغذیه می‌کنند ) . واضح است که این رویکرد در حال کار است , چرا که کانال یوتیوب بیش از هفت میلیون مشترک دارد .

زود باش .

 

هر ویدئوی داغ برای مخاطب خارجی در نظر گرفته نمی‌شود , اما اگر می‌خواهید هر ویدئو را به روش درست عکس بگیرید , نباید نگران چه کسی باشد . مصاحبه‌های ویدئویی , به ویژه , می‌توانند یک ابزار چندمنظوره برای محتوای درون خانه یا وثیقه خارجی باشند و تولید آن‌ها بدون توجه به توانمندی‌های درونی شما نسبتا ً آسان است . entrepreneur

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 1,151
  • بازدید کلی : 6,448